Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול החלפתי ברכב בולמי KONI מתכווננים וקפיצי הנמכה של EIBACH 30 מ"מ.

אני חייב לציין שזה ממש שינה את הרכב לטובה (הבולמים הקודמים עברו 65K ק"מ) ואני ממליץ על זה ממש.

הרכב הרבה יותר שטוח (כמעט ואין זויות גלגול) האחיזה הרבה יותר גבוהה וההתנהגות הרבה יותר חדה ומדויקת (גם לא סולחת בעזיבת גז בסיבוב).

Not the sound of silence -ABARTH

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הערה קטנה לגבי מכירת הבולמים המקוריים - בולמים שעברו 65 אלף ק"מ, לא ראויים במיוחד לתיאור "רק 65 אלף".

65 אלף ק"מ זה לא מעט בכלל, ומרבית הבולמים מרימים ידיים בקילומטראז' כזה (מה שמסביר חלק מהשיפור שהשגת עם הבולמים החדשים).

פורסם
הערה קטנה לגבי מכירת הבולמים המקוריים - בולמים שעברו 65 אלף ק"מ, לא ראויים במיוחד לתיאור "רק 65 אלף".

65 אלף ק"מ זה לא מעט בכלל, ומרבית הבולמים מרימים ידיים בקילומטראז' כזה (מה שמסביר חלק מהשיפור שהשגת עם הבולמים החדשים).

 

כן צוקרמן אני "מודה" לך על ההערה .אבל יש אנשים שנוסעים עם בולמים של 200 אלף ק"מ ואפשרות כזאת יכולה להתאים להם מכיון שהיא הרבה הרבה יותר זולה מחדשים.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
כן צוקרמן אני "מודה" לך על ההערה .אבל יש אנשים שנוסעים עם בולמים של 200 אלף ק"מ ואפשרות כזאת יכולה להתאים להם מכיון שהיא הרבה הרבה יותר זולה מחדשים.

יש גם אנשים שנוסעים 500000 ק"מ או לחילופין 10 שנים על אותם צמיגים וחושבים שזה בסדר. זה שאנשים לא מודעים לבטיחות לא אומר שזה בסדר.

בולמי זעזועים משומשים מקומם בפח ולא אצל מישהו אחר ברכב.

פורסם
כן צוקרמן אני "מודה" לך על ההערה .אבל יש אנשים שנוסעים עם בולמים של 200 אלף ק"מ ואפשרות כזאת יכולה להתאים להם מכיון שהיא הרבה הרבה יותר זולה מחדשים.

יש גם אנשים שנוסעים 500000 ק"מ או לחילופין 10 שנים על אותם צמיגים וחושבים שזה בסדר. זה שאנשים לא מודעים לבטיחות לא אומר שזה בסדר.

בולמי זעזועים משומשים מקומם בפח ולא אצל מישהו אחר ברכב.

 

:mm_yeah:

עומר, קבל רעיון מבעל נסיון (חרוז :lol: )

שמור את הבולמים אצלך.

אתה לא יכול לדעת מה יקרה, מתי יישבר לך בולם (לעיתים האחריות\הביטוח לא מכסה) ועוד כהנה וכהנה צרות.

שמור אותו, אז לא תרוויח את הסכום הזעום שבו תמכור את הבולמים...לא קרה כלום.

 

אגב,

מזל טוב על ההחלפה! גם אצלי בRSI יש MOD זהה ואני מאוד מרוצה.

:-)

פורסם

כמו שרשם kitt - בולמים משומשים מקומם בפח האשפה, ולא ברכב אחר שיסבול מהבלאי שלהם.

במיוחד כאלו עם ק"מ גבוה כמו אלו שאתה מוכר. אולי יהיה מי שיקנה ממך את הבולמים, אבל זה יהיה מבורות או טיפשות, אותה אחת שמביאה אנשים לרכוש צמיגים משומשים.

בתור בנאדם הגון, אתה צריך להבין לבד שמוצר שתוקפו פג (חלב מלפני שבועיים, מישהו?) לא מוכרים - זורקים!

פורסם

אני עדיין בדעה שב-106 חמות אין שום סיבה שבעולם להנמיך את הרכב.

רמת האחיזה נפגמת, יכולת הבולמים לעקוב אחר השיבושים בכביש נפגעת משמעותית

צפה להתרחקות הדרגתית בקורות השילדה בגלל העומסים המוגברים, קח בחשבון שאין אפשרות להתקין אצלך כרגע סטראט תחתון בגלל הגחון הנמוך גם כך.

לשדך בולם X לקפיץ Y זה לא לענין מה עוד שאני מניח שלא רכשת בולם ייעודי להנמכה אלא בולם קוני שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב.

 

בקיצור מאד לא מומלץ.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
כמו שרשם kitt - בולמים משומשים מקומם בפח האשפה, ולא ברכב אחר שיסבול מהבלאי שלהם.

במיוחד כאלו עם ק"מ גבוה כמו אלו שאתה מוכר. אולי יהיה מי שיקנה ממך את הבולמים, אבל זה יהיה מבורות או טיפשות, אותה אחת שמביאה אנשים לרכוש צמיגים משומשים.

בתור בנאדם הגון, אתה צריך להבין לבד שמוצר שתוקפו פג (חלב מלפני שבועיים, מישהו?) לא מוכרים - זורקים!

 

אני חושב שלא הבנת נכון את כוונת המכירה.

ישנם אנשים שהבולמים שלהם נהרסו לגמריי ואין להם תקציב לחדשים אז אני מציע להם בולמים יחסית במצב טוב (יחסי לכל רכב כמעט על הכביש) במחיר זעום.

וכן הבולמים עדיפים על רכב שעבר 200K + . אתה לא מעונין אל תקנה ואל תגיב כי לא שאלו אותך.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אני עדיין בדעה שב-106 חמות אין שום סיבה שבעולם להנמיך את הרכב.

רמת האחיזה נפגמת, יכולת הבולמים לעקוב אחר השיבושים בכביש נפגעת משמעותית

צפה להתרחקות הדרגתית בקורות השילדה בגלל העומסים המוגברים, קח בחשבון שאין אפשרות להתקין אצלך כרגע סטראט תחתון בגלל הגחון הנמוך גם כך.

לשדך בולם X לקפיץ Y זה לא לענין מה עוד שאני מניח שלא רכשת בולם ייעודי להנמכה אלא בולם קוני שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב.

 

בקיצור מאד לא מומלץ.

 

דיויד בדקתי את הנושא ולפי דעתי אתה טועה.

אומנם סטראט תחתון אני לא יתקין אבל עליון התקנתי ולגביי ההתנהגות היא השתפרה פלאים וגם האחיזה השתפרה מאוד וזה מניסיון ולא מ....

אני מאמין שגם גל ועוד כמה חבריי פורום שעשו זאת יסכימו איתי.

זה נכון שהנמכה קיצונית (מתחת ל35 מ"מ פוגמת ברכב).

 

נ.ב:הבולמים כן ייעודים לקפיצים שרכשתי (בדקתי לפניי שהתקנתי).

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אני מניח שלא רכשת בולם ייעודי להנמכה אלא בולם קוני שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב.

 

הבולמים המדוברים מיועדים לעבודה עם הנמכות של עד 30 מ"מ.

אמנם יכול להיות שהם תוכננו על הקפיץ המקורי של הרכב אבל במסגרת התכנון\ייעוד הם מתאימים לעבודה עם הנמכות ברמה שציינתי.

:-)

פורסם
אני עדיין בדעה שב-106 חמות אין שום סיבה שבעולם להנמיך את הרכב.

רמת האחיזה נפגמת, יכולת הבולמים לעקוב אחר השיבושים בכביש נפגעת משמעותית

צפה להתרחקות הדרגתית בקורות השילדה בגלל העומסים המוגברים, קח בחשבון שאין אפשרות להתקין אצלך כרגע סטראט תחתון בגלל הגחון הנמוך גם כך.

לשדך בולם X לקפיץ Y זה לא לענין מה עוד שאני מניח שלא רכשת בולם ייעודי להנמכה אלא בולם קוני שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב.

 

בקיצור מאד לא מומלץ.

 

דיויד בדקתי את הנושא ולפי דעתי אתה טועה.

אומנם סטראט תחתון אני לא יתקין אבל עליון התקנתי ולגביי ההתנהגות היא השתפרה פלאים וגם האחיזה השתפרה מאוד וזה מניסיון ולא מ....

אני מאמין שגם גל ועוד כמה חבריי פורום שעשו זאת יסכימו איתי.

זה נכון שהנמכה קיצונית (מתחת ל35 מ"מ פוגמת ברכב).

 

האחיזה לא השתפרה תהיה בטוח בזה, ראלי סטנדרטית תאחוז טוב יותר מהרכב שלך וזה נכון במיוחד בכביש שאינו מושלם.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אני מניח שלא רכשת בולם ייעודי להנמכה אלא בולם קוני שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב.

 

הבולמים המדוברים מיועדים לעבודה עם הנמכות של עד 30 מ"מ.

אמנם יכול להיות שהם תוכננו על הקפיץ המקורי של הרכב אבל במסגרת התכנון\ייעוד הם מתאימים לעבודה עם הנמכות ברמה שציינתי.

 

ואיך בדיוק הם מתאימים ? נכון זה עובד... אז ?

האמן לי שקוני לא תיכננה את הבולם לקפיץ של אייבאך אלא לקפיץ המקורי של הרכב, בדוק !

 

למה להיות חאפר ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אני עדיין בדעה שב-106 חמות אין שום סיבה שבעולם להנמיך את הרכב.

רמת האחיזה נפגמת, יכולת הבולמים לעקוב אחר השיבושים בכביש נפגעת משמעותית

צפה להתרחקות הדרגתית בקורות השילדה בגלל העומסים המוגברים, קח בחשבון שאין אפשרות להתקין אצלך כרגע סטראט תחתון בגלל הגחון הנמוך גם כך.

לשדך בולם X לקפיץ Y זה לא לענין מה עוד שאני מניח שלא רכשת בולם ייעודי להנמכה אלא בולם קוני שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב.

 

בקיצור מאד לא מומלץ.

 

דיויד בדקתי את הנושא ולפי דעתי אתה טועה.

אומנם סטראט תחתון אני לא יתקין אבל עליון התקנתי ולגביי ההתנהגות היא השתפרה פלאים וגם האחיזה השתפרה מאוד וזה מניסיון ולא מ....

אני מאמין שגם גל ועוד כמה חבריי פורום שעשו זאת יסכימו איתי.

זה נכון שהנמכה קיצונית (מתחת ל35 מ"מ פוגמת ברכב).

 

האחיזה לא השתפרה תהיה בטוח בזה, ראלי סטנדרטית תאחוז טוב יותר מהרכב שלך וזה נכון במיוחד בכביש שאינו מושלם.

 

טוב דיויד אני לא יתווכח איתך.

אני מרוצה מאוד וחושב שזה כדאי ואני חושב שמומחים ממך בעולם יסכימו והסכימו שהנמכה של עד 30 מ"מ תורמת מאוד לאחיזה. גלוש קצת ב 106RALLYE.CO.UK ועוד כל מיני אחרים ותווכח לדעת.

נ.ב:הבולם לא תוכנן בשביל אייבך או אני לא יודע מה אבל הוא תוכנן בשביל הנמכה עד 30 מ"מ (בדקתי את הנושא רבות).

להזכירך הראלי שלי הייתה סטנדרטית עד אתמול

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אני עדיין בדעה שב-106 חמות אין שום סיבה שבעולם להנמיך את הרכב.

רמת האחיזה נפגמת, יכולת הבולמים לעקוב אחר השיבושים בכביש נפגעת משמעותית

צפה להתרחקות הדרגתית בקורות השילדה בגלל העומסים המוגברים, קח בחשבון שאין אפשרות להתקין אצלך כרגע סטראט תחתון בגלל הגחון הנמוך גם כך.

לשדך בולם X לקפיץ Y זה לא לענין מה עוד שאני מניח שלא רכשת בולם ייעודי להנמכה אלא בולם קוני שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב.

 

בקיצור מאד לא מומלץ.

 

דיויד בדקתי את הנושא ולפי דעתי אתה טועה.

אומנם סטראט תחתון אני לא יתקין אבל עליון התקנתי ולגביי ההתנהגות היא השתפרה פלאים וגם האחיזה השתפרה מאוד וזה מניסיון ולא מ....

אני מאמין שגם גל ועוד כמה חבריי פורום שעשו זאת יסכימו איתי.

זה נכון שהנמכה קיצונית (מתחת ל35 מ"מ פוגמת ברכב).

 

האחיזה לא השתפרה תהיה בטוח בזה, ראלי סטנדרטית תאחוז טוב יותר מהרכב שלך וזה נכון במיוחד בכביש שאינו מושלם.

 

טוב דיויד אני לא יתווכח איתך.

אני מרוצה מאוד וחושב שזה כדאי ואני חושב שמומחים ממך בעולם יסכימו והסכימו שהנמכה של עד 30 מ"מ תורמת מאוד לאחיזה. גלוש קצת ב 106RALLYE.CO.UK ועוד כל מיני אחרים ותווכח לדעת.

נ.ב:הבולם לא תוכנן בשביל אייבך או אני לא יודע מה אבל הוא תוכנן בשביל הנמכה עד 30 מ"מ (בדקתי את הנושא רבות).

להזכירך הראלי שלי הייתה סטנדרטית עד אתמול

 

איזה באסה לגלות שדפקת לעצמך את האוטו. אבל אל תדאג, במיליונים שתעשה מהטמבל שיקנה ממך את הבולמים תוכל לקנות לעצמך M3.

zx וולקן

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...