Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יוני, לא מדברים כאן על קוסמטיקה, זה באמת סובל דיחוי.

 

מדברים על אביזרי בטיחות, כאלו שקודמים קצת לעומת שיפורים, מערכות וכדומה. ע"ע תגובתו של אביעד לפניך.

 

זה סדרי עדיפויות.

 

ולפני שמישהו קופץ ואומר שאין כסף לפה ואין כסף לשם - מי שרוכש רכב שנעשה בו שימוש ספורטיבי זה או אחר (ובכלל), ראוי שיקח בחשבון אחזקה שוטפת ויחסוך בהתאם.

בלתי אפשרי? למכור את האוטו או לא לקנות מלכתחילה, אלא משהו זול יותר שיהיה אפשר להחזיק בצורה ראויה.

 

אבל תבין ... שג'אנט זה לא משהו שקונים ב 400 שקל היום , ושיהיה כסף לשיפורי יופי נקנה עוד אחד ב 1500 שקל... זה שכשהולך אחד , קונים אחד משופר (אם אני לא טועה , מס' אנשים דוגלים בשיטה הזו.. )אז נכון , הצמיגים לא במצב הכי טוב, אבל בעל פנצ'ריה (אני מניח שהוא מבין לא?) אמר שהם יחזיקו 3-4 חודש .. וזה יותר ממה שאני צריך.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טוב אני צריך לדעת למה העברת אותם למישהו אחר

אוקיי אבל שוב כל אחד ועניינו

עומר רוצה למכור שימכור

השאלה היא מי יקנה ...

 

לירן, תוכל להסביר לי למה אתה מ***ן את השכל בלי לשים לב למה שאתה רושם ?

גם אם טעית, לא יקרה כלום אם תגיד "סליחה, טעיתי".

 

הבולמים הישנים של אביעד נמסרו כי אין לו מה לעשות איתם - והם נשמרו אך ורק למקרה צרה או בעיה שעלולה לצוץ בהמשך (שבר, חוסר התאמה וכו').

 

לא היתה ולא תהיה שום כוונה להשתמש בהם ברכב אחר או לעשות מהם כסף ! - וזה שיש לך בעיה להבין את זה, זו אכן בעיה שלך בלבד.

אתה, כאחד שנוהג על בולמים גמורים (בני 4-5 שנים), צריך לדעת יותר מכולם עד כמה זה חשוב, במיוחד בבולמי שמן קדמיים, לשים בולמים חדשים בלבד.

אתה אולי חושב שהם טובים - אבל הם ממש לא.

 

איציק

 

 

טעיתי מהסיבה הפשוטה שחשבתי שהוא מסר אותם להרכבה חוזרת על רכב אחר .

אוקי אז הוא לא עשה כן , רוב הדעות כאן היו למה הוא מוכר ציוד משומש שכזה

חלק אמרו עדיף חלמסור , מבחינתי אין כל הבדל בין מסירה לבין קניה של המוצר

אם הרי בכל מקרה הוא הולך ליהיות מותקן על רכב מסויים.

 

עוד משהו , איציק מעניין מאיפה אתה קובע שהבולמים ברכב שלי גמורים?

בני 4 שנים זה לא אומר שהם גמורים , אני לא הולך להתנחם בעובדה שיש כאלו

שהחזיקו ברכב ספורטיבי בולמים מקוריים עד 170 אלף K

אני לא עשיתי זאת .

אני לעולם לא העלתי על הדעת שיפור מסויים על חשבון איבזר בטיחות / או ישור קו

ולראייה התר"ד שלי באחזקת הראלי.

אני לא אמרתי שאני חושב שהם מצויינים , אולם הם לא גמורים

הם ממש לא גמורים , אולי הם ברבע הדרך , "לא מה שהיו פעם " , בחצי הדרך

אולם ממש לא גמורים לגמריי

אני מודע דיי טוב לעניין הבטיחות ושהייתה לי בעיה בזמנו במשולש שיכולתי לדחות

ולהמשיך לנסוע עד היום , החלפתי כי מדובר בבטיחות מיידית

 

איציק , שים לב , יש הרבה דברים שיש להחליף ברכב ממוצע , אבל תמיד עושים את

השיקול , אנחנו כידוע לא מליונרים , ואף רחוקים מזה

לעיתים אנו עושים שיקולים גם על חשבון "בטיחות" לכאורה

אם הצמיגים שלי גמורים , אז אני אחליף ללא ספק , כי כאן מדובר בבטיחות מדרגה ראשונה

אם מדובר ברכב בעל כרית אוויר והיא ניזוקה - גם אחליף

אם מדובר בהתקני ריסון וכו התשובה ידועה

אבל , אם מדובר בבולם , הוא יכול להדחק טיפה הצידה למועד אחר , גם אם הוא איבזר

בטיחותי לכאורה , אני לא אומר שהוא לא , אולם הסכנות המידייות שהוא מנפק

קטנות בהרבה משאר בלאי בטיחותי .

פורסם
אבל תבין ... שג'אנט זה לא משהו שקונים ב 400 שקל היום , ושיהיה כסף לשיפורי יופי נקנה עוד אחד ב 1500 שקל... זה שכשהולך אחד , קונים אחד משופר (אם אני לא טועה , מס' אנשים דוגלים בשיטה הזו.. )אז נכון , הצמיגים לא במצב הכי טוב, אבל בעל פנצ'ריה (אני מניח שהוא מבין לא?) אמר שהם יחזיקו 3-4 חודש .. וזה יותר ממה שאני צריך.

 

אל תשכח לנהוג בזהירות. צמיגים מ-1999, הפנצ'רמעכר חתם לך על שלושה ארבעה חודשים אני מבין.

צמיג שהיה על מכונית ספורטיבית, בן 4 שנים, פנצ'רמעכר מבטיח. נשמע כמו נוסחה א' א'.

אגב, זה שהוא עובד בפנצ'ריה, לא אומר שהוא מבין. זה לא אומר שהוא אפילו יודע (או רוצה לדעת) כמה אויר צריך למלא בצמיגים.

 

לא חייבים אגב לקנות משהו משופר כל פעם שמשהו הולך. אם אין כסף - מסתפקים באותה רמה שיש! זו לא בושה. האוטו יאחוז ויסע טוב יותר עם צמיג חדש מצמיג גמור במידה גדולה יותר. נכון, זה פחות יפה, אבל... טוב, נראה לי שאתה מבין את הפואנטה (גם אם אתה נאלץ להגן על הבחירה השגויה שלך ולא יכול להודות בזה).

 

מה שעצוב בכל הסיפור, שכך מתנהגים אנשים שאמורים להיות מודעים לכל הדברים האלה. ואם אנשים שמתעניינים (מתיימרים להתעניין, לפחות עד התחביב הבא והלנטיס האוטומטית שתמלא את מקום השגעון) שמים כזה קצוץ על דברים כאלה - מוכנים למכור אביזרי בטיחות משומשים ולא לדבר בכלל על לקנות! כאלו, אז מה נגיד על שאר הציבור, ה"לא מבין ולא מתעניין".

פורסם

אני רוצה להגיד משהו על הוויכוח של דוד ועומר לגבי המיתלים. קודם כל עומר תתחדש :lol:

כיוון שהיה לי ראלי סטנדרתית בהתחלה. ועכשיו יש לי קוני וקפיצים 35 ממ (בדיוק כמו של עומר) אז יצא לי לצבור די זמן על שניהם והגעתי למסקנה ש..........

קודם כל דויד צודק ב100 אחוז ואני יגיד למה

האוטו עכשיו אמנם הוא יותר קשה אבל ההנמכה עוזרת רק בכביש חלק מאד :!:

אני איבדתי כמה פעמים שליטה במיהרויות נמוכות ולא הבנתי למה :?: מסקנה כביש.

זה הדבר היחידי שפוגם באחיזה,אין לנו כבישים טובים פה אין מה לעשות תבינו את זה. פשוט לדעתי לא שווה את זה כי האוטו גם ככה מכויל להיות קשיח וההנמכה יכולה לפגוע

באחיזה (האוטו ממש יכול "לדלג" בסיבובים מניסיון :lol: ) וגם תחשבו על מה שדויד אומר לגבי הקורות שילדה זה גם משהו שצריך לקחת בחשבון.

 

אני בזמן הקרוב חוזר ל SET UP המקורי של הקפיצים. גם יהיה יותר נח וגם יותר אחיזה ברוב

כבישי הארץ. וכמובן גם אני יוכל לשים מוט מייצב תחתון

 

רק הערה קטנה לגבי הכבישים הכל יחסי והיחס היותר גדול נוטה לחרא של הכבישים שיש פה :(

 

 

ועוד דבר קטן לעומר אולי אתה עכשיו לא תירצה להבין את זה אבל במשך הזמן אתה תבין

שלא צריך הנמכה בטוח. מיצטער אם ביאסתי אותך אבל זה לצערי המציאות :roll:

פורסם

איפה יאשה ורועי?

 

שיקראו טוב טוב את השרשור הזה!

 

ג'יפ עלאק... :lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
הנמכה בשילוב עם הקשחה של המתלים מנמיכים את מרכז הכובד' date=' מפחיתים את הגלגול של המרכב בסיבובים, וע"י כך משפרים את האחיזה ואת התנהגות הכביש, במחיר של פגיעה בנוחות.[/quote']

 

יותר טוב מזה לא מצאתי, זה מה שג'רמי רשם בטכני אחזקה וטיפולים אני מאמין שרובכם קראתם את זה.

 

לדעתי המתלים קשיחים מאוד במקור וההנמכה תגרום לרכב ל"קפץ" מעל כל בור אפשרי וידוע שבורות וסיבובים לא הולכים ביחד. דרך אגב, אני אבדתי שליטה על הרכב במהירות נמוכה כ - 60 קמ"ש בסיבוב. הרכב נכנס לתת היגוי מטורף ובזכות הערנות שלי וטיפה נסיון יצאתי מזה מבלי לפגוע ברכבים חונים.

 

עופר מנסיון אישי עם ראלי לפני ואחרי הנמכה יודע מה הוא אומר.

 

לפי מה שהבנתי מאנשים (הבעלים הקודמים של הרכב :twisted: ) וגם מדייויד שאפשר לרדת חלק מהירידות של ירושלים על 180 בלי שום הנמכה, לי זה נשמע מספיק, הכי הרבה שירדתי זה 140 אולי טיפה יותר.

קשה לי לחשוב על ראלי מונמכת על 150 בירידות ופתאום יש בור באמצע הכביש, לא נעים.

 

בכל מקרה, תתחדש, תכיר את הרכב תנסה להבין האם הדבר שעשית מועיל או לא, האם היתרונות עולים על החסרונות או ההפך.

תמיד אפשר לחזור ל- SET UP הקודם. תמורת כמה מאות שקלים. :wink:

 

אייל

 

בהצלחה

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם
איפה יאשה ורועי?

 

שיקראו טוב טוב את השרשור הזה!

 

ג'יפ עלאק... :lol:

 

דיברו פה על הנמכה, לא על הגבהה כמו אצלך...

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אם כבר בעניין בולמי זעזועים, אז בעובדה שזה עוזר למהר בסיבובים

אני מבין, אבל למה אומרים שזה נותן בלימה יותר טובה?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
הנמכה בשילוב עם הקשחה של המתלים מנמיכים את מרכז הכובד' date=' מפחיתים את הגלגול של המרכב בסיבובים, וע"י כך משפרים את האחיזה ואת התנהגות הכביש, במחיר של פגיעה בנוחות.[/quote']

 

יותר טוב מזה לא מצאתי, זה מה שג'רמי רשם בטכני אחזקה וטיפולים אני מאמין שרובכם קראתם את זה.

 

לדעתי המתלים קשיחים מאוד במקור וההנמכה תגרום לרכב ל"קפץ" מעל כל בור אפשרי וידוע שבורות וסיבובים לא הולכים ביחד. דרך אגב, אני אבדתי שליטה על הרכב במהירות נמוכה כ - 60 קמ"ש בסיבוב. הרכב נכנס לתת היגוי מטורף ובזכות הערנות שלי וטיפה נסיון יצאתי מזה מבלי לפגוע ברכבים חונים.

 

עופר מנסיון אישי עם ראלי לפני ואחרי הנמכה יודע מה הוא אומר.

 

לפי מה שהבנתי מאנשים (הבעלים הקודמים של הרכב :twisted: ) וגם מדייויד שאפשר לרדת חלק מהירידות של ירושלים על 180 בלי שום הנמכה, לי זה נשמע מספיק, הכי הרבה שירדתי זה 140 אולי טיפה יותר.

קשה לי לחשוב על ראלי מונמכת על 150 בירידות ופתאום יש בור באמצע הכביש, לא נעים.

 

בכל מקרה, תתחדש, תכיר את הרכב תנסה להבין האם הדבר שעשית מועיל או לא, האם היתרונות עולים על החסרונות או ההפך.

תמיד אפשר לחזור ל- SET UP הקודם. תמורת כמה מאות שקלים. :wink:

 

אייל

 

בהצלחה

 

אני קורא וחושב לעצמי קרלוס סיינז כותב עברית........

לידיעה קיים יחס הפוך ומיתאם מלא בין גודל הבירבורים לקוטן המעשים והיכולת.

רצוי להתרכז בנושא ולא להפציץ בנתונים שלא תורמים כלום.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
[לפי מה שהבנתי מאנשים (הבעלים הקודמים של הרכב :twisted: ) וגם מדייויד שאפשר לרדת חלק מהירידות של ירושלים על 180 בלי שום הנמכה, לי זה נשמע מספיק, הכי הרבה שירדתי זה 140 אולי טיפה יותר.

קשה לי לחשוב על ראלי מונמכת על 150 בירידות ופתאום יש בור באמצע הכביש, לא נעים.

לא הבנתי מה קשור הנמכה לירידה מירושלים ב-180 ? :shock:

huh :?:

 

RS6, תחשוב על זה רגע, זה בדיוק כמו בתאוצה.

 

אייל, לראלי שלי יש 176 אלף ק"מ.

 

ת'רד הזוי מעט, לטעמי.

כל הת'רדים על ראלי מגיעים לפיצוץ כזה, בשלב זה או אחר.

אולי נחרים את האוטו הזה? :lol::hihi:

 

עומרG, בהחלט נקבע.

עימות מסקרן. :p

MCS 2008

פורסם
[לפי מה שהבנתי מאנשים (הבעלים הקודמים של הרכב :twisted: ) וגם מדייויד שאפשר לרדת חלק מהירידות של ירושלים על 180 בלי שום הנמכה, לי זה נשמע מספיק, הכי הרבה שירדתי זה 140 אולי טיפה יותר.

קשה לי לחשוב על ראלי מונמכת על 150 בירידות ופתאום יש בור באמצע הכביש, לא נעים.

לא הבנתי מה קשור הנמכה לירידה מירושלים ב-180 ? :shock:

huh :?:

 

צודק. אין קשר ! , מה עוד שזה נאמר בהקשר אחר לחלוטין ועל קטעים מסוימים בכביש

אין מצב לרדת את הירידות הללו מצב במהירויות כאלו , גם "ציטוט" דבריי וגם הוצאת הדברים מהקשרם לא במקום ! איילון :nono:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

ראלי מסויימת דור ראשון, מוקשחת ומונמכת רחמנא ליצלן יורדת את ירידות ירושלים מאוד מהר, אבל מאוד מאוד מהר (בגלל נהג גרביל). וגם איזה פולו מונמכת מוקשחת אחת (כסופה ועגלה, גם נהג גרביל).

 

תפסיקו לקשקש כבר, כל מי שעבר ליד אוטו מונמך יש לו מה לתרום לדיון, כל אחד פה נהיה מכייל שלדות מדופלם.

 

מי שאיבד שליטה ב60 קמ"ש ומאשים את המתלים וההנמכה יש לו עוד הרבה מה ללמוד.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם

דניאל, נו באמת.

 

אם אתה כבר עוזר, אז תעזור.

 

למה האשך השמאלי שלך חשוב לך?

כמו הימני.

 

אומר משהו?

 

תודה

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...