Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מניח שלא רכשת בולם ייעודי להנמכה אלא בולם קוני שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב.

 

הבולמים המדוברים מיועדים לעבודה עם הנמכות של עד 30 מ"מ.

אמנם יכול להיות שהם תוכננו על הקפיץ המקורי של הרכב אבל במסגרת התכנון\ייעוד הם מתאימים לעבודה עם הנמכות ברמה שציינתי.

 

למה להיות חאפר ?

 

LOL

מצחיק לשמוע את זה ממישהו שניסה להתאים מצערות לראלי... :wink:

דויד, פיג'ו לא תיכננה את הראלי שלך כמו שהיא כיום, אני צודק?

 

אני לא חושב שזה חאפרי להתאים בולם לקפיץ ולהיות מרוצה מהתוצאה.

אז אולי הבולם תוכנן על הקפיץ המקורי אבל אני לא רואה בעיה בהנמכות של עד 30מ"מ , בדוק בכל העולם - הרי אין חכם כבעל נסיון, וכאן (ושם) יש המון בעלי נסיון.

:-)

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אריאל בבניה של הרכב שלי לא נעשה שום דבר שמזכיר חאפריות במידה זאת או אחרת

יכולתי ואני עדיין יכול להתקין את המצערות תוך כמה ימים, הסיבה שאני לא עושה זאת כי קיימים אילוצים שמכתיבים בעייני התקנה שנתפסת בעיניי לפחות כחאפרית.

 

לגבי הבולמים תשובה ענינית.

כן אני בהחלט חושב שלהתקין בולם X לקפיץ Y זה חאפרי

כן אני בהחלט חושב שלהשתמש בבולם שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב בקפיץ קצר של חברה אחרת זה חאפרי

 

גם קוני חושבת כך, הנה לינק לטבלת סימונים של סידרת הבולמים שלהם

http://www.koni.com/_cars/symbole/symbole.htm

 

שים לב שלבולם שעומר רכש לראלי אין את הסימון symbol2_r.gif שמסמן:

Specially designed dampers (with shortened stroke) for use with lowering springs

 

ולא זה לא משנה לאיזו הנמכה מדובר. לבוא ולכתוב שההנמכה הזאת מומלצת זאת בעיני שגיאה ולאמר שהאוטו אוחז טוב יותר רק מראה על מידת ההבנה.

זו דעתי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אריאל בבניה של הרכב שלי לא נעשה שום דבר שמזכיר חאפריות במידה זאת או אחרת

יכולתי ואני עדיין יכול להתקין את המצערות תוך כמה ימים, הסיבה שאני לא עושה זאת כי קיימים אילוצים שמכתיבים בעייני התקנה שנתפסת בעיניי לפחות כחאפרית.

 

לגבי הבולמים תשובה ענינית.

כן אני בהחלט חושב שלהתקין בולם X לקפיץ Y זה חאפרי

כן אני בהחלט חושב שלהשתמש בבולם שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב בקפיץ קצר של חברה אחרת זה חאפרי

 

גם קוני חושבת כך, הנה לינק לטבלת סימונים של סידרת הבולמים שלהם

http://www.koni.com/_cars/symbole/symbole.htm

 

שים לב שלבולם שעומר רכש לראלי אין את הסימון symbol2_r.gif שמסמן:

Specially designed dampers (with shortened stroke) for use with lowering springs

 

ולא זה לא משנה לאיזו הנמכה מדובר. לבוא ולכתוב שההנמכה הזאת מומלצת זאת בעיני שגיאה ולאמר שהאוטו אוחז טוב יותר רק מראה על מידת ההבנה.

זו דעתי.

 

לגבי ההמלצה - אני מרוצה מזה אז אני אמליץ על זה, אם זה חאפרי או לא... זה נתון לוויכוח.

כל אחד מאיתנו ינסה להצדיק את הצד שלו... זה לא ייגמר.

לגבי האחיזה - אני לא אמרתי כלום לגבי שיפור אחיזה, אני יודע שהיא נפגמה. הרווח הוא בדברים אחרים.

:-)

פורסם

שם ישנם כבישים מה שמאד חסר בארץ.

על העליבות של מה שמכונה "כבישים" בארץ, כל רכב מונמך/מוקשח יסבול מאבדן אחיזה הרבה יותר מהר.

במיוחד ברכב כמו 106 ראלי שגם במצבו המקורי אינו בדיוק רכב רך.

מה עוד שצריך לקחת בחשבון פגיעה של תחתית הרכב בכל מעבר לא זהיר על באמפים ומפגעים אחרים.

 

בקיצור לארץ עדיף האמר.

פורסם
אריאל בבניה של הרכב שלי לא נעשה שום דבר שמזכיר חאפריות במידה זאת או אחרת

יכולתי ואני עדיין יכול להתקין את המצערות תוך כמה ימים, הסיבה שאני לא עושה זאת כי קיימים אילוצים שמכתיבים בעייני התקנה שנתפסת בעיניי לפחות כחאפרית.

 

לגבי הבולמים תשובה ענינית.

כן אני בהחלט חושב שלהתקין בולם X לקפיץ Y זה חאפרי

כן אני בהחלט חושב שלהשתמש בבולם שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב בקפיץ קצר של חברה אחרת זה חאפרי

 

גם קוני חושבת כך, הנה לינק לטבלת סימונים של סידרת הבולמים שלהם

http://www.koni.com/_cars/symbole/symbole.htm

 

שים לב שלבולם שעומר רכש לראלי אין את הסימון symbol2_r.gif שמסמן:

Specially designed dampers (with shortened stroke) for use with lowering springs

 

ולא זה לא משנה לאיזו הנמכה מדובר. לבוא ולכתוב שההנמכה הזאת מומלצת זאת בעיני שגיאה ולאמר שהאוטו אוחז טוב יותר רק מראה על מידת ההבנה.

זו דעתי.

 

שים לב

http://www.koni.com/_cars/_suspension/afram.html

אני צריך לבדוק מול המספר הקטלוגי של הבולם שלי אבל קוני מייצרים בולמים להנמכה וכן ל106 וגם ל206 אבל לא ל306 וכו'.

אולי תמצא לי בטבלה את מה שקניתי... כי זה מה שאני מצאתי בטבלה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אריאל בבניה של הרכב שלי לא נעשה שום דבר שמזכיר חאפריות במידה זאת או אחרת

יכולתי ואני עדיין יכול להתקין את המצערות תוך כמה ימים, הסיבה שאני לא עושה זאת כי קיימים אילוצים שמכתיבים בעייני התקנה שנתפסת בעיניי לפחות כחאפרית.

 

לגבי הבולמים תשובה ענינית.

כן אני בהחלט חושב שלהתקין בולם X לקפיץ Y זה חאפרי

כן אני בהחלט חושב שלהשתמש בבולם שתוכנן לקפיץ המקורי של הרכב בקפיץ קצר של חברה אחרת זה חאפרי

 

גם קוני חושבת כך, הנה לינק לטבלת סימונים של סידרת הבולמים שלהם

http://www.koni.com/_cars/symbole/symbole.htm

 

שים לב שלבולם שעומר רכש לראלי אין את הסימון symbol2_r.gif שמסמן:

Specially designed dampers (with shortened stroke) for use with lowering springs

 

ולא זה לא משנה לאיזו הנמכה מדובר. לבוא ולכתוב שההנמכה הזאת מומלצת זאת בעיני שגיאה ולאמר שהאוטו אוחז טוב יותר רק מראה על מידת ההבנה.

זו דעתי.

 

שים לב

http://www.koni.com/_cars/_suspension/afram.html

אני צריך לבדוק מול המספר הקטלוגי של הבולם שלי אבל קוני מייצרים בולמים להנמכה וכן ל106 וגם ל206 אבל לא ל306 וכו'.

אולי תמצא לי בטבלה את מה שקניתי... כי זה מה שאני מצאתי בטבלה.

 

לא ממש הבנת....

תבדוק כאן : http://www.koni.com/_cars/_sport/afram.html

זו הטבלה של הקוני הצהובים שקנית.

מה שאתה הראת לנו זה הקיטים שלהם : קפיץ+בולם.

כאן אתה יכול לראות שאין בולם "צהוב" שמתאים להנמכה.

אבל עזוב, הויכוח לא נסוב סביב ההתאמה אלא סביב הכדאיות להנמכה ב106ראלי.

לאחר שנהגתי כמה פעמים בראלי אני אישית יכול להגיד שלא הייתי מנמיך אותה.

הRSI לעומת זאת גבוהה יותר, רכה יותר ולכן ההנמכה עוזרת יותר מאשר פוגעת.

:-)

פורסם

תתחדש :!:

אולי תמצא לי בטבלה את מה שקניתי... כי זה מה שאני מצאתי בטבלה.

 

תן לנו את המק"ט המופיע על האריזה ונראה מה הלאה.

גם אצלי הבולמים המקוריים (עברו יותר מ-170K ק"מ ועדיין "נראים" חדשים

ללא נזילות וכו') שמורים בקופסא של הקוני.

לא נראה לי לעניין למכור אותם כי הם אכן גמורים.

ליתר בטחון, שמור אותם אצלך, הרי אף בר-דעת לא יקנה אותם וחבל

על מי שכן... זו דעתי.

 

לסיכומו של עניין, עומר, בשבועות הקרובים נקבע איזה לילה, ניקח את

הדיגיטלית ונבצע התרשמות של ראלי עם קפיצים מקוריים וקוני (60% ) מול

ראלי מונמכת על קוני (30%).

חכו חכו :!::wink:

 

החלפת הבולמים שלי, בזמנו:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=6839&highlight=%E4%EE%EC%F6%E4

MCS 2008

פורסם
OK שימו לב לזה.

וזה האתר הכללי של 106 RALLYE דור 2

http://www.106rallye.co.uk/mainpages/modifications.htm

 

כנסו SUSPENSION ותקראו את הכתבה (אם אתם עצלנים תרדו לסוף הכתבה).

 

עומר, ברוך בואך לעולם הקסום שנקרא אינטרנט בו כל אחד יכול להקים אתר ולהביע את דעתו בחופשיות (לרוב) גם mark yates.

אל תקבל את מה שרשום שם כאורים ותומים, המלצה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
OK שימו לב לזה.

וזה האתר הכללי של 106 RALLYE דור 2

http://www.106rallye.co.uk/mainpages/modifications.htm

 

כנסו SUSPENSION ותקראו את הכתבה (אם אתם עצלנים תרדו לסוף הכתבה).

 

עומר, ברוך בואך לעולם הקסום שנקרא אינטרנט בו כל אחד יכול להקים אתר ולהביע את דעתו בחופשיות (לרוב) גם mark yates.

אל תקבל את מה שרשום שם כאורים ותומים, המלצה.

 

דויויד תודה על ההצעה אני בהחלט מסכים איתך אבל כמו כן גם פה אף אחד הוא לא בדיוק ....

יכול להיות מאוד שאתה צודק בתיאוריות שלך אבל אני אומר מניסיון שהרכב מתנהג ואוחז הרבה יותר טוב מלפניי ההנמכה (אולי כי הנמכתי והחלפתי בולמים )וזה ברור שייסע יותר טוב מהמצב הקודם ולכן אני מאוד מרוצה ואם זה אין מה להתווכח.

וסקאלי בכייף ועוד יותר בכייף תביא את הדיגיטלית ואם אני ימצא לנכון לחזור למצב הקודם (לפני ההנמכה) זה אפשרי.

לגביי מוסך יוסה , את העבודה גם אני עשיתי אצלו ואני מרוצה ומשהו אחד גרע לי את העין : 106 ראלי כחולה מרוסקת מאחור . ועוד אחת שחורה דור 1.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
כמו שרשם kitt - בולמים משומשים מקומם בפח האשפה, ולא ברכב אחר שיסבול מהבלאי שלהם.

במיוחד כאלו עם ק"מ גבוה כמו אלו שאתה מוכר. אולי יהיה מי שיקנה ממך את הבולמים, אבל זה יהיה מבורות או טיפשות, אותה אחת שמביאה אנשים לרכוש צמיגים משומשים.

בתור בנאדם הגון, אתה צריך להבין לבד שמוצר שתוקפו פג (חלב מלפני שבועיים, מישהו?) לא מוכרים - זורקים!

 

אני חושב שלא הבנת נכון את כוונת המכירה.

ישנם אנשים שהבולמים שלהם נהרסו לגמריי ואין להם תקציב לחדשים אז אני מציע להם בולמים יחסית במצב טוב (יחסי לכל רכב כמעט על הכביש) במחיר זעום.

וכן הבולמים עדיפים על רכב שעבר 200K + . אתה לא מעונין אל תקנה ואל תגיב כי לא שאלו אותך.

 

תאמין לי אתה חתיכת חוצפן :!::x

לא מספיק שאתה מנסה לעבוד על אנשים בעיניים ולמכור להם סחורה פגומה , אתה עוד מוסיף חטא על פשע ומזיין את השכל פה לכל האנשים עם התירוצים העלובים שלך.

אנשים כמוך ראויים לכינוי "הישראלי המכוער" :!::mad:

פורסם
כמו שרשם kitt - בולמים משומשים מקומם בפח האשפה, ולא ברכב אחר שיסבול מהבלאי שלהם.

במיוחד כאלו עם ק"מ גבוה כמו אלו שאתה מוכר. אולי יהיה מי שיקנה ממך את הבולמים, אבל זה יהיה מבורות או טיפשות, אותה אחת שמביאה אנשים לרכוש צמיגים משומשים.

בתור בנאדם הגון, אתה צריך להבין לבד שמוצר שתוקפו פג (חלב מלפני שבועיים, מישהו?) לא מוכרים - זורקים!

 

אני חושב שלא הבנת נכון את כוונת המכירה.

ישנם אנשים שהבולמים שלהם נהרסו לגמריי ואין להם תקציב לחדשים אז אני מציע להם בולמים יחסית במצב טוב (יחסי לכל רכב כמעט על הכביש) במחיר זעום.

וכן הבולמים עדיפים על רכב שעבר 200K + . אתה לא מעונין אל תקנה ואל תגיב כי לא שאלו אותך.

 

תאמין לי אתה חתיכת חוצפן :!::x

לא מספיק שאתה מנסה לעבוד על אנשים בעיניים ולמכור להם סחורה פגומה , אתה עוד מוסיף חטא על פשע ומזיין את השכל פה לכל האנשים עם התירוצים העלובים שלך.

אנשים כמוך ראויים לכינוי "הישראלי המכוער" :!::mad:

 

ניר , הוא לא חוצפן ולא נעליים , הוא לא מנסה לעבוד על אף אחד.. ואתה יודע זאת

זה שהוא מוציא למכירה בולמים עם 60 K , זכותו , אף אחד לא יכול להגיד לו מה לעשות

הוא לא משקר ואומר שהבולמים עשו X ק"מ אחרים , מי שהולך לקנות את הבולמים

הללו החלטה שלו בלבד , ויש לו את כל הנתונים על מנת לשקול קניה או לא.

כולם ניהיו פתאום יפי נפש בפורום.

ראינו כבר דברים יותר מוזרים פה למכירה שאף אחד לא אמר דבר בעניין

וכן בנייהם היו צמיגים ( שמישהו בפורום קנה כבר משומשים ממישהו..)

הוא לא מזיין לאף אחד את השכל

ולא הוא לא הישראלי המכוער , רחוק מזה.

 

בשורה התחתונה יכול ליהיות שמצב הבולם מצויין! , כן יכול ליהיות כזה דבר

הנה סתם דוגמא שאביעד החליף בסיוויק שלו בולמים אחרי 100 K , האחוריים יצאו במצב

כמעט חדש.. , וזה אחרי 100 K , אז אולי אחרי 60 K המצב של הבולמים של עומר טוב?

אתה יודע זאת ?

אני מניח שלא , אז אפשר להביע דעה באופן קצת יותר מתון!

לא מכובד!

פורסם
בשורה התחתונה יכול ליהיות שמצב הבולם מצויין! , כן יכול ליהיות כזה דבר

הנה סתם דוגמא שאביעד החליף בסיוויק שלו בולמים אחרי 100 K , האחוריים יצאו במצב

כמעט חדש.. , וזה אחרי 100 K , אז אולי אחרי 60 K המצב של הבולמים של עומר טוב?

 

לירן ,

 

בוא לא נשליך בין מצב של בולם אחורי ברכב אחד (מסוג גז) לבולם אחורי ברכב אחר(מסוג שמן).

 

יכולים להיות הבדלים . אף אחד לא מבטיח ש100K בסיוויק שקולים ל60K בראלי.

 

ושכחת להוסיף שהקדמיים לא היו במצב טוב , ורק אחרי 5 שנים.

 

לגבי העובדה שבלאי של בולמים אחוריים קטן מזה של הקדמיים , אני מסכים.

 

 

אגב , הבולמים של הסיוויק לא נמכרו , אלא הועברו לבעלים הבאים בחינם.

פורסם
כמו שרשם kitt - בולמים משומשים מקומם בפח האשפה, ולא ברכב אחר שיסבול מהבלאי שלהם.

במיוחד כאלו עם ק"מ גבוה כמו אלו שאתה מוכר. אולי יהיה מי שיקנה ממך את הבולמים, אבל זה יהיה מבורות או טיפשות, אותה אחת שמביאה אנשים לרכוש צמיגים משומשים.

בתור בנאדם הגון, אתה צריך להבין לבד שמוצר שתוקפו פג (חלב מלפני שבועיים, מישהו?) לא מוכרים - זורקים!

 

אני חושב שלא הבנת נכון את כוונת המכירה.

ישנם אנשים שהבולמים שלהם נהרסו לגמריי ואין להם תקציב לחדשים אז אני מציע להם בולמים יחסית במצב טוב (יחסי לכל רכב כמעט על הכביש) במחיר זעום.

וכן הבולמים עדיפים על רכב שעבר 200K + . אתה לא מעונין אל תקנה ואל תגיב כי לא שאלו אותך.

 

תאמין לי אתה חתיכת חוצפן :!::x

לא מספיק שאתה מנסה לעבוד על אנשים בעיניים ולמכור להם סחורה פגומה , אתה עוד מוסיף חטא על פשע ומזיין את השכל פה לכל האנשים עם התירוצים העלובים שלך.

אנשים כמוך ראויים לכינוי "הישראלי המכוער" :!::mad:

 

ניר , הוא לא חוצפן ולא נעליים , הוא לא מנסה לעבוד על אף אחד.. ואתה יודע זאת

זה שהוא מוציא למכירה בולמים עם 60 K , זכותו , אף אחד לא יכול להגיד לו מה לעשות

הוא לא משקר ואומר שהבולמים עשו X ק"מ אחרים , מי שהולך לקנות את הבולמים

הללו החלטה שלו בלבד , ויש לו את כל הנתונים על מנת לשקול קניה או לא.

כולם ניהיו פתאום יפי נפש בפורום.

ראינו כבר דברים יותר מוזרים פה למכירה שאף אחד לא אמר דבר בעניין

וכן בנייהם היו צמיגים ( שמישהו בפורום קנה כבר משומשים ממישהו..)

הוא לא מזיין לאף אחד את השכל

ולא הוא לא הישראלי המכוער , רחוק מזה.

 

בשורה התחתונה יכול ליהיות שמצב הבולם מצויין! , כן יכול ליהיות כזה דבר

הנה סתם דוגמא שאביעד החליף בסיוויק שלו בולמים אחרי 100 K , האחוריים יצאו במצב

כמעט חדש.. , וזה אחרי 100 K , אז אולי אחרי 60 K המצב של הבולמים של עומר טוב?

אתה יודע זאת ?

אני מניח שלא , אז אפשר להביע דעה באופן קצת יותר מתון!

לא מכובד!

 

לירן מה אתה מבלבל את המח :?: איזה בולמים ובמיוחד של ראלי יהיו במצב "מצויין" לאחר 60K ,לדבריך :?:

על סמך איזו בדיקה הם יהיו תקינים :?: הם לא ינזלו :?:

 

מצידי שימכור גם את הכליה שלו , זה לא נותן לו את ההצדקה לענות בגסות לצוקרמן :!:

ובנוגע לצורת ביטוי שלי , שלחתי לך הודעה בICQ :lol:

פורסם
כמו שרשם kitt - בולמים משומשים מקומם בפח האשפה, ולא ברכב אחר שיסבול מהבלאי שלהם.

במיוחד כאלו עם ק"מ גבוה כמו אלו שאתה מוכר. אולי יהיה מי שיקנה ממך את הבולמים, אבל זה יהיה מבורות או טיפשות, אותה אחת שמביאה אנשים לרכוש צמיגים משומשים.

בתור בנאדם הגון, אתה צריך להבין לבד שמוצר שתוקפו פג (חלב מלפני שבועיים, מישהו?) לא מוכרים - זורקים!

 

אני חושב שלא הבנת נכון את כוונת המכירה.

ישנם אנשים שהבולמים שלהם נהרסו לגמריי ואין להם תקציב לחדשים אז אני מציע להם בולמים יחסית במצב טוב (יחסי לכל רכב כמעט על הכביש) במחיר זעום.

וכן הבולמים עדיפים על רכב שעבר 200K + . אתה לא מעונין אל תקנה ואל תגיב כי לא שאלו אותך.

 

תאמין לי אתה חתיכת חוצפן :!::x

לא מספיק שאתה מנסה לעבוד על אנשים בעיניים ולמכור להם סחורה פגומה , אתה עוד מוסיף חטא על פשע ומזיין את השכל פה לכל האנשים עם התירוצים העלובים שלך.

אנשים כמוך ראויים לכינוי "הישראלי המכוער" :!::mad:

 

ניר , הוא לא חוצפן ולא נעליים , הוא לא מנסה לעבוד על אף אחד.. ואתה יודע זאת

זה שהוא מוציא למכירה בולמים עם 60 K , זכותו , אף אחד לא יכול להגיד לו מה לעשות

הוא לא משקר ואומר שהבולמים עשו X ק"מ אחרים , מי שהולך לקנות את הבולמים

הללו החלטה שלו בלבד , ויש לו את כל הנתונים על מנת לשקול קניה או לא.

כולם ניהיו פתאום יפי נפש בפורום.

ראינו כבר דברים יותר מוזרים פה למכירה שאף אחד לא אמר דבר בעניין

וכן בנייהם היו צמיגים ( שמישהו בפורום קנה כבר משומשים ממישהו..)

הוא לא מזיין לאף אחד את השכל

ולא הוא לא הישראלי המכוער , רחוק מזה.

 

בשורה התחתונה יכול ליהיות שמצב הבולם מצויין! , כן יכול ליהיות כזה דבר

הנה סתם דוגמא שאביעד החליף בסיוויק שלו בולמים אחרי 100 K , האחוריים יצאו במצב

כמעט חדש.. , וזה אחרי 100 K , אז אולי אחרי 60 K המצב של הבולמים של עומר טוב?

אתה יודע זאת ?

אני מניח שלא , אז אפשר להביע דעה באופן קצת יותר מתון!

לא מכובד!

 

לירן מה אתה מבלבל את המח :?: איזה בולמים ובמיוחד של ראלי יהיו במצב "מצויין" לאחר 60K ,לדבריך :?:

על סמך איזו בדיקה הם יהיו תקינים :?: הם לא ינזלו :?:

 

מצידי שימכור גם את הכליה שלו , זה לא נותן לו את ההצדקה לענות בגסות לצוקרמן :!:

ובנוגע לצורת ביטוי שלי , שלחתי לך הודעה בICQ :lol:

 

צוקרמן LOVER . לא עניתי לו בגסות .

לא אמרתי שהבולמים במצב מצוין ואני לא מבין בכלל מה הבעיה פה. אתה\ם לא מעונין אל תקנה לא חייבתי אותך . וגסות אני קורה למה שאתה מראה פה . אתה בכלל מכיר אותי בשביל לקבוע שאני "ישראלי מכוער" .

חבל מאוד שאתה ישראלי וחושב שכל ישראלי אחר הוא "ישראלי מכוער" ועוד מבלי להכיר אותי.

נ.ב: תתפלא אבל כבר התעניינו ואולי שכן שלי יקנה אותם...

אני אישית לא הייתי קונה משומשים מכיון שאני חושב שעדיף לחסוך ולקנות חדשים אבל יש כאלו שחושבים אחרת ואני מעדיף לנסות להרויח מזה משהו מאשר לזרוק לפח או לשמור בצד.

Not the sound of silence -ABARTH

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...