Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1 זו לא פונקציה של עצבים.זו פונקציה של דאגה כנה.בעיקר לאוטו.

מן הסתם שמת לב שחוץ מדויד,אף אחד כבר לא רואה לנכון להגיב.

(ד"א,לכל מי ש"ביקשו" ממני "לרסן" את כל הילדים וזבלני המוח.לזה התכוונתם?!?)

 

יש שאלות שבאמת לא במקום.הבן אדם כתב בשמונה צורות שונות שהוא זקוק לסט בולמים לא יותר קשיחים מהמקור.לא יותר נמוכים מהמקור. לא יותר מהמקור...אז בוא נראה.מה לקנות.....אולי סט קוילאוברים למסלול? אולי SUSPENSION הידראולי?

 

ואולי.....בולמים מקוריים?

 

אני אוהב את יותם (יותם...אני אוהב אותך) וחושב שהוא על הכיפאק-אבל אם מישהו לא ירסן את העסק הזה,יותם יאבד את עצמו או את האוטו.(ד"א מ"בור בכביש" מאה ושש לא יוצאת מכיוון פרונט .רק "מדרכה בסיבוב" גורמת ליציאה מכיוון פרונט).

 

2 איך בולמי קוני ואייבאך? הממ.אולי תסתכל ב...8 העמודים האחרונים?!?!?

 

(שלח לי ה"פ ואני אשלח לך לינקים,אני אעשה לך סיבוב על שלי,שמונמכת ומוקשחת ותחליט בדיוק מה טוב בשבילך).

 

3 אני לא אוכל מתוק.זה משמין ואני כרגע מקפיד וזה גם עושה לי שחורים בפנים.... הקטע על המילקי היה בדיחה והמבין יבין. :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם אינ רוצה להחליף בולמים בראלי, כדאי להחליף לקוני? אני לא רוצה להנמיך את הרכב או כל שינוי אחר... אבל עד כמה בולמי קוני עם קפיצי אייבך ישנו לי את האוטו..?

 

תגיד לי, אתה עושה בכוונה? (אני מאוד מקווה שזה בצחוק, ואם כן אז פעם הבאה שנדע את זה בוודאות)

 

למה שלא תשאל אם עדיף קוני או בילשטיין?

 

הת'רד הזה כבר נלעס לחלוטין ונמאס עוד יותר. הכל כבר נאמר פה עשרות פעמים ואנשים עדיין מתעקשים לשאול שאלות טיפשיות.

 

מי שרוצה שה-106 שלו תתנהג יותר טוב, שישים קוני ושישתוק כבר!!

 

ננעל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...