Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם! אני בהתלבטות להחליף מגבר יש לי באוטו רדיו דיסק 580MP של פיוניר, קומפוננט מקדימה של מורל PULSE 6 רמקוליים אחוריים פיוניר 350W ומגבר של LANZER HERTRIDGE 600W ו- 4 יציאות ואני אף פעם לא הייתי מרוצה מהמערכת שלי, ידעתי ששמתי חלקים איכותיים אבל הכל נשמע ח**!אני מגביר עד 35 (מתוך 62) והכל עיוותים! נראה לי יש לי חלקים מזוייפים! התקנתי הכל לפני שנה וחצי.

 

לעומת זאת היום דיברתי עם בחור מהעבודה שיש לו אותם רמקולים מקדימה ואותם רמקולים מאחורה כמו אצלי, איזה פלא, רק שאצלו זה מחובר למגבר אחד של BOSS 1000W ו-4 יציאות ביקשתי ממנו לשמוע,

 

רגע אחרי זה הייתי בשוק! בהלם! בטראומה! או כל מילה שאפשר לתאר את זה עד כמה שהמערכת שלו נשמעה מצויין פשוט לא האמנתי שאפשר להוציא מהרמקולים האלו כל כך הרבה! אמרתי לו שאני רוצה מגבר בדיוק כזה והוא אמר שהוא מוכר לי אחד כזה חדש ב-600 ש"ח הלאנזר שלי עלה יותר מזה והוא נשמע ח**.

 

 

 

מה אתם אומרים כדי להחליף? או שעצם האיכות הח** בגלל מהרדיו דיסק?

יש לכם עוד הצעות למגבר שיוציא את המקסימום מהרמקולים?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

תלמד כלל לחיים...מגברים של לאנזר זה רק VIBE

 

כבר שמעתי מכמה מתקינים שה-HTG האלה שווים ז**...

 

לא הייתי ממליץ לך ללכת על ה BOSS אבל בתקציב כזה לא תמצא מגבר 4 ערוצים איכותי(חדש).

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

זה אני גם למדתי כמה שבועות אחרי שקניתי את המגבר! אבל לא נראה לי שבגלל שרשום עליו HTG ולא

VIBE כל המערכת אמורה להשמע חרא כמה רמות מתחת.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

למה לא? זו סדרה ברמה אחרת לגמרי...

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

לפי מה שרשמת הבעיה אצלך זה כיוונים ולא המגבר, עם כל מעט הכבוד שיש ללנזר הזה, אני לא מאמין שהוא נופל מהחיקוי בוס הזה שנותן 60 RMS לערוץ ביום טוב.

 

אז לפני שאתה משקיע 600 שקל על מגבר שהיה נמכר פעם ב450 שקל, תשקיע 100 שקל גג על כיוונים אצל מתקין מקצועי, שגם יתן לך אולי איזה כמה עצות נוספות אחרי שיראה את המערכת בעיניים.

 

אריק.

בשיפוצים

פורסם

כבר הייתי אצל מתקין (אני לא אזכיר שמות) אצל סדנה מכובדת שכיכבה בשנה שעברה אפילו באוטומוטור

הוא רק ניסה לדחוף לי מגברים לקניה וכל הזמן דיבר על זה שהמגבר שלי מזוייף ושאין כזה דבר בעולם

lanzer hertridge אלא רק VIBE הוא לא רצה להסתכל על הכיוונים אפילו הייתי אצל היבואן אכן הוא פתח אותו והוכיח לי שזה המקורי. אני כבר לא יודע במי לבטוח.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

תראה הבדל של שמים וארץ בין לנזר לבוס אין . בוס הוא מגבר מדבקה סיני מעולה למחירו , אבל אני לא חושב שהוא עולה על ההריטג' של לנזר.אני חושב כמו אלו לפני שמדובר על התקנה גרוע אצלך . זה יכול להיות התקנה של המגבר ו/או של המורל . אנני יודע אצל מי התקנת כשקנית , אבל אומר לך משהו אם אתה מאזור המרכז לך לסאונדר ברחובות שמעתי מכל מיני חברה שהם עובדים טוב ולא ינסו למכור לך . ההתקנה והכיוונים יעלו לך כסף , אבל אתה לפחות תשמע כמו שהיית צריך לשמוע מלכתחילה

בברכה ושבת שלום יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אז אין לכם איזושהי המלצה שתהיה הכי אידיאלית למערכת שלי?

 

יש לי גם סאב של LANZAR HTG 1000W

אבל בשביל זה צריך כבר עוד מגבר!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

כמו שהמליצו לך אנשים,אל תמהר להוציא כסף למוצרים חדשים אלא תעשה קודם כיוונים למערכת

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

עדכון - היום נסעתי לראשל"צ ברחוב האצ"ל יש סדנא מערכות לרכב, מנהלים אותה כמה בחורים רוסים.

הסברתי לו את הבעיה מה שרשמתי לכם פה הוא התחיל להוציא את המערכת שלי להתסכל על חוטים לכוון כל מיני דברים ועלה על הבעיה, איכשהו היה מחובר שכל הבאס ילך לסאב והרמקולים בקושי קיבלו משהו! אז הוא החליף חוטים וסידר כל מיני דברים, ואז אמר לי שהוא סידר לי הכל אבל לא יהיה לי באס כי אין מקום לחבר את הסאב זה סך הכל 4 יציאות המגבר. אמרתי לו שבינתיים ישאיר את זה ככה בלי הסאב כי אני כרגע לא יכול להרשות לעצמי מגבר. עכשיו אני יכול להגביה חופשי עד 55 בערך והאיכות מצויינת :-P

כל העסק 50 ש"ח.

 

וגם שכחתי הוא אמר שהחוטים שהולכים לקומפוננט דקים מאוד! ראיתי בעצמי, הוא אמר שעם להחליף אותם האיכות אפילו תהיה עוד יותר טובה אבל עד כדי כך שאני ירגיש. הכי הצחיק אותי אחרי שהוא התסכל על ההתקנה ובא אליי ושאל: "תגיד את האמת נכון התקנת את המערכת בתחנה מרכזית?" ואני אומר לו כן! הוא אמר רואים לפי העבודה המגעילה.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...