Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מישהו יודע בוודאות האם ניתן להרכיב מנוע 1600 ל4X4 ?

או להפך : להרכיב גיר חמש הילוכים ל1800 4X4 ?

 

היום שמעתי שישנם כמה טנדרים עם מנוע 1600 4X4 האם הם עברו שינווים או שפשוט הכל מתאים כמו פזל ?

פורסם

אני מכיר מישהו שהרכיב גיר אוטומטי 4 הילוכי לטנדר סובארו 1800 4x4.

 

הכל אפשרי, השאלה היא כמה תרצה להשקיע בזה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הכל מתאים כמו פאזל.

 

הרכב הזה הוא כולו בנוי כמו לגו,יצא בשלל גירסאות (בחו"ל) , לארץ הביאו חיות מוזרות כגון 1300,1600, שבחו"ל בכלל לא שמעו עליהם, שם זה מתחיל מ 1800 ועולה.

 

הבודי זהה בכולם,הכל מתאים כמו פאזל.

פורסם

אז זאת אומרת שמבחינת הגיר והמנוע החיבורים תואמים ?

 

הכוונה להשקיע זה אומר רק למצוא גיר מתאים או להשקיע בלייצר איזשהו מתאם בינהם?

פורסם

לא צריך לייצר כלום.

אם תרצה יש לי מוסך שיכול לעשות לך את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

מאיפה אתה בארץ?

פורסם

אני מאזור חיפה, יש לך מוסך שמתמחה בסובארו ?

 

אתה בטוח שאפשר להרכיב על 1800 גיר 5 הילוכים ואת התיבה של ה 4X4 ?

 

או להרכיב 1600 גיר 5 הילוכים ואליו את התיבה של ה 4X4 ?

 

כל קומבינה הולכת ?

×
×
  • תוכן חדש...