Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לרכוש כנראה מגבר בעל הספק נמוך יחסית 30*4 RMS .כמובן שיחסית להספקים שנתקלתי בהם עד עכשיו, בייחוד כאן.

השאלה שלי אם ישנם סאבים שמתאימים לסוג כזה של מגבר?

כל הסאבים שראיתי הם ממש מפלצתיים, הן בגודל והן בהספק שלהם.ומחוברים להם מגברים בעלי עוצמות שמרעידות את כל הרחוב..

בקיצור האים יש משהו שיכול להתאים לי? כל זאת בהנחה שאני רוכש את המגבר.....והמבין יבין :wink: .

תודה מראש למי שיענה!!! :D

פורסם

תראה Y אם המגברים שעוצמתם 30*4 הם מגברים של חברה מוכרת וטובה אז זה יכול להיות כמו מגבר של 4X70 ויותר של חברה לא טובה.

לי אישית היו 2 אוריונים מסדרת קובלט שהספקם היה 30*2 כ"א , המגברים האלו דחפו סט קומפוננט וסאב 12" של רוקפורד.

 

בקיצור לא חסרים סאבים איכותיים וחזקים רוקפורד, OZ AUDIO, DLS.....

פורסם

אתה ככל הנראה מדבר על ה-PPI , לפי הנתונים המוצהרים שלו הוא נותן 120RMS בגישור, תסמוך עלי הוא נותן יותר ולא בקצת.

כפי שהבנתי אתה מתכנן מערכת SQ, יש סאבים של DLS או JL AUDIO (זה מה שכרגע עולה לי לראש) שהספק ההגברה שמומלץ "לדחוף" להם הוא 120-200RMS , לא חסר כאלו במיוחד ב-10".

אני היתי קונה ומתקין קודם את המגבר ואת הסאב קונה לפי האוזן ולא עפ"י המלצות.

פורסם

קודם כל תודה!!!

אכן שניכם צודקים מדובר בppi ובגישור הוא נותן כנראה יותר. רק לא הבנתי אם זה לאחר שששתי יציאות ילכו לקומפוננט שתי היציאות שנותרו יוציאו 120 rms לזה התכוונתם?

בכל מקרה וודאי שאני לא קונה מבלי לשמוע שום דבר!!!

ההתייעצות היא בשביל לצמצם את החיפושים ולהתמקד, אולי ללא הכוונה כזו או אחרת של מוכרים בחנויות בעלי אינטקסים למכור מוצר כזה או אחר, עיינו ערך הדיון על רדיו חיפה, אפ כבר התקנות מישהו מכיר מתקין טוב מאיזור דרום הארץ? פשוט ממה שהתרשמתי עד עכשיו אין בכלל תצוגות ושלא לדבר על מוצרים אייכותים, בקושי יש רוקפורד ואלפיין....

ושוב תודה!!!

×
×
  • תוכן חדש...