Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנגשות בכיכר, הסבר לתופעה?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא פמפם לאחר שהם השתחררו והאוטו המשיך לנוע..

אם זה עדיין לא בסדר, אמסור לו..

וטוב לדעת. עד היום ממה שאני יודע רצוי לפמפם,כמו ABS .. לא?..

פורסם
הוא פמפם לאחר שהם השתחררו והאוטו המשיך לנוע..

אם זה עדיין לא בסדר, אמסור לו..

וטוב לדעת. עד היום ממה שאני יודע רצוי לפמפם,כמו ABS .. לא?..

בשביל זה יש ABS, לא? זה אולי יפגע לחבר שלך בגבריות, אבל ה-ABS מסוגל לפמפם הרבה יותר טוב ממנו ועדיף שהוא יתרכז בהיגוי ולא בפמפום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה הטעם בלתת גז? ולהגביר מהירות.. אם הגלגל השתחרר .. ואנחנו במרחק של פחות ממטר מהסובארו, אל תשכח שהדבר האחרון שהוא רצה זה לפגוע בה..

פורסם
גז במקום ברקס??

אולי להוציא את הראש מהחלון ולצעוק: "הושיעונא הושיעונא..."

לחלופין, אפשר להקיש על המשדר שעל החולצה ולבקש מהאנטרפרייז שישגרו אותך במיידי בחזרה לספינה, לפני שהטויוטה תפגע בסובארו.

 

אם אין ABS צריך לדעת לבצע בלימה נכונה וזה לא משהו שנהג לא מיומן ומתורגל יוכל לבצע על סמך עצות מהאינטרנט, בטח שלא על כביש רטוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

"גז במקם ברקס" אני חושב שהוא התכוון לשאלה הראשית- איך הרכב ניכנס בכיכר בראשון.

היום בבוקר בדרכי לבית ספר ראיתי שזה הולך להיות יום עם הרבה תאונות. ראיתי DL אחת שדפקה ברקס וננעלו הגלגלים והוא במזל נעצר כ30 ס"מ מהאוטו מלפנים. אנשים עברו על ימין ועל שמאל באדום מלא. אפילו ראיתי אחת שנעצרה ברמזור והתחילה לדבר עם חברה שלך בנתיב מימינה ופיתאום התחילה לנסוע באדום...

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

ראיתי תאונה כזאת ב-LIVE. הנהג פשוט חלם לחצי שניה, וזאת התוצאה - הוא המשיך ישר במקום להסתובב סביב הכיכר. במקרה שלו הוא טיפס על כיכר עם אבנים והן פגעו בפגוש ובתחתית הרכב. לא נזק נוראי. עזרתי לו להזיז את האבנים מהכביש ולאחר שהוא קצת התאושש מההלם הוא נסע משם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למר לאון חבקין אני גר בפרס נובל ונכנסו בכיכר יותר מפע אחת וראיתי כבר פעם בכיכר של קריית גנים בשעה 4-5 בבוקר מישהו שטס לכיכר בככה 150עם אניפיניטי כסופה ובכיכר ההיא יש כמו מדרגה בשיפוע אלכסוני והאיש עף עם האוטו לצד השני של הכיכר הוריד חצי מהאוטו אז כיכר זה דבר שלא קשה לפספס אפילו שאתה שיכור אז האופציה היחידה היא נסע מהר כי אם הוא היה נוסע לאט אז אפילו שיכור לא היה עולה על הכיכר אז בטח ובטח אדם נורמלי

פורסם

תתפלא אבל אפשרי...

באשקלון נסעתי בלילה...במהירות סבירה של 50~60

ואין שמה תמרורים לכיכרות...ואתה מוצא את עצמך בכיכר בהפתעה...

זה קרה לי פעמיים אחד אחרי השני

פשוט אין תמרורים!

למזלי הבאתי חתיכת בלימה (ודווקא שמעתי תלונות על הבלמים של יונדאי...אבל בסונטה הם חזקים) ונעצרתי ממש על הגבול...

מזלי שגם הכיכר הייתה ריקה בלילה....

פורסם

גם בחולון יש כיכר נסתרת.. בהתחלה של שנקר כשבאים ממקווה ישראל אחרי ההשתלבות של טרומפלדור.

 

עליה, ורק בשיא של העלייה (50~ מטר לפני הכיכר) רואים את הכיכר.. והמהיריותשם ה כ50, 60..

 

לפעמים אני עובר שם ויש סימנים של צמיגים על הכיכר...

 

אור.

פורסם

קורה, מחליקים מהגשם, לא שמים לב לכביש ועוד אלף ואחד דברים.

אני פעם ראיתי טנדר מונח על גדר הפרדה גבוהה מבטון (חצי מטר גובה ומהרחבות יותר עם האדמה באמצע) כשכל ארבעת הגלגלים באוויר, אתה יכול להסביר לי איך הוא הגיע לשם?

×
×
  • תוכן חדש...