Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Audi A3 3.2 Quatro Vs. Alfa romeo GT Coupe


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יעלי ,

 

את בעלת דעות קדומות .

 

ללא צל של ספק- בדיוק כמו בעבר, צמד הפסיכו נינג'ה ינצח במבחן העמידות לאורך זמן גם כשמדובר במכוניות הנ"ל.

אף אחד לא טען אחרת .

יאשה מעדיף במוו אוטומטית ורגועה (שנת 84) ומחליט שצמד היפייות לא איכותיות. נו טוב.

רגע , את רומזת שהבמוו שלי לא איכותית ? שבגלל שיש לי אוטו ישן ורגוע אז אני לא יכול לתת חוות דעת כמו שצריך ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יעלי ,

 

את בעלת דעות קדומות .

ממש לא דעות קדומות.

מבחן התוצאה שקיים כבר שנים משפיע על שיקול דעתי האובייקטבית.

ואיך אתה בכלל יכול לחוות דעה מתוך האמבטיה?

Down shift to drift

פורסם
ואיך אתה בכלל יכול לחוות דעה מתוך האמבטיה?
יעלי ,

 

עם כל הכבוד , עם כמה שאני יפה , אני מבקש שתדבקי לדיון ותפסיקי לדמיין אותי באמבטיה . תודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
יעלי ,

 

עם כל הכבוד , עם כמה שאני יפה , אני מבקש שתדבקי לדיון ותפסיקי לדמיין אותי באמבטיה . תודה .

רות עבור.

Down shift to drift

פורסם
אם תמשיך ללכת לפי מה שאנשים אומרים בארץ שלנו, לא תגיע רחוק, בעצם לא תגיע בכלל.

אני הייתי לוקח את האלפא בלי למצמץ

חומר למחשבה.

אם אלו המכוניות שהשואל מתלבט ביניהן, הוא כבר היגיע רחוק.
פורסם
לדעתי, מי שמחפש ב300K מכונית המכוונת להנאה מנהיגה, ישנה רק שני אלטרנטיביות, איבו ו- STI שניהן מהנות חזקות ויציבות יותר מכול החלופות שהציעו פה.

יש את ה-B4 Spec B, אבל אני בספק שמי שמבקש לבחור בין שתי האופציות המקוריות מתעניין בכלל בהתאמת המכונית לנהיגה נטו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חברים אני נוטה להסכים עם יאשה.

יש הבדל גדול בין אימפרזה\לאנסר על סטרואידים ואלפא\אאודי\במוו..

לא כולם חולים בראש ומחפשים ביצועים בלבד.

אנשים מחפשים רכב שיהיה נוח לחיות איתו, ועם כל הכבוד לאימפרזה המטורפת שעושה פסססס היא לא בדיוק רכב יוקרה...

זו היא סך הכל מכונית סדאן רגילה שדחפו בה מנוע עם טורבו גדול וחזק ולא מכונית פאר כמו האלפא והאאודי שמספקות גם פאר וגם ביצועים וזה מה שהבנאדם בעצם ביקש.

חוץ מהב.מ.וו. שהוצעה כאן וה911, שכנראה קצת גדולה על הבנאדם מבחינת עלויות, אפשר להציע גם את הC קלאס של מרסדס בגרסתה הספורטיבית שתעלה כ330K לפי המחירון של מוטוקאר..

 

ערב טוב לכולם...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
חברים אני נוטה להסכים עם יאשה.

יש הבדל גדול בין אימפרזה\לאנסר על סטרואידים ואלפא\אאודי\במוו..

לא כולם חולים בראש ומחפשים ביצועים בלבד.

אנשים מחפשים רכב שיהיה נוח לחיות איתו, ועם כל הכבוד לאימפרזה המטורפת שעושה פסססס היא לא בדיוק רכב יוקרה...

זו היא סך הכל מכונית סדאן רגילה שדחפו בה מנוע עם טורבו גדול וחזק ולא מכונית פאר כמו האלפא והאאודי שמספקות גם פאר וגם ביצועים וזה מה שהבנאדם בעצם ביקש.

חוץ מהב.מ.וו. שהוצעה כאן וה911, שכנראה קצת גדולה על הבנאדם מבחינת עלויות, אפשר להציע גם את הC קלאס של מרסדס בגרסתה הספורטיבית שתעלה כ330K לפי המחירון של מוטוקאר..

 

ערב טוב לכולם...

איזה "פאר" יש בA3 ואני בכלל לא מזכיר את הבדיחה שהA3 מספקת חווית ביצועים (אולי בקו ישר-אבל אז הוא יכול לקנות לאדה ניבה ולשים בפנים מגדש טורבו והוא ירגיש אותו דבר).

לבזבז 300K על מכונית קומקטית לא מהנה ובוודאי שלא נוחה בעלת מנוע גדול? לא תודה, אפשר למצוא בחירות הרבה יותר "איכותיות וטובות- הזכירו את הB4 ואפשר לחשוב בכיון של אקורד 2,4.

על האלפא קשה לי להגיב, מכיון שמדובר על מכוניות מאוד אמוציונאלית (גם בגלל שהיא קופה וגם כי היא אלפא)שעל מזבח שימושיות והנאה מנהיגה (עפ"י כאלו שנהגו עליה, לא אני) אתה מקבל הרבה רגש.

 

אגב, להגיד שהאיבו/STI זה סאדן שדחפו לו מנוע גדול, זה אחד השטויות הכי גדולות ששמעתי, אם אתה לא יודע מה ההבדלים ביניהם, עדיף שלא תכתוב, אני אשמח לפרט לך על ההבדלים אם תרצה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

רועי, אני לא חושב שהוא התכוון לזה פשוטו כמשמעו "סדאן שדחפו לה מנוע חזק" - הרי ברור לכולנו שיש שינויים רבים ומהותיים, אבל הקונספט הוא אכן כך - לקחו מכונית פשוטה למדי ואפשרו לה לנסוע מאוד מהר. זה עדיין לא הופך אותה לבחירה האולטימטיבית של אלו המחפשים ספורטיביות, כיוון שבתוך הקבוצה הזו יש הרבה אנשים שמעוניינים במשהו קצת יותר מכובד, יוקרתי, איכותי ומאובזר. אפשר להתווכח עד מחר אם אודי או אלפא מספקות את זה, אבל אי אפשר לפסול אותן על הסף רק בגלל שהן פחות ספורטיביות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
איזה "פאר" יש בA3 ואני בכלל לא מזכיר את הבדיחה שהA3 מספקת חווית ביצועים (אולי בקו ישר-אבל אז הוא יכול לקנות לאדה ניבה ולשים בפנים מגדש טורבו והוא ירגיש אותו דבר).

יש הרבה מאוד "פאר" ב-A3, מאיכות החומרים, דרך איכות ההרכבה, רמת המושבים (האופציונלים בייחוד), הבידוד ועוד. אם אתה לא מסתכל אחורה בנהיגה (או נוסע על כביש מאוד גלי) ה-A3 מרגישה בפנים כמו מכונית סלון קטנה. עם כל הכבוד ל-Spec B, מכונית נהיגה עדיפה, אין לה את האיכות של ה-A3. אז נכון שה-A3 היא לא הבחירה האישית שלי, אבל את מה שיש בה אי אפשר לקחת.

 

אני לא מכיר את ה-3.2, אבל מכיר טוב את ה-2.0T והמכונית מאוד מהירה לפי כל קנה מידה. חסר לה פידבק לנהג על מנת להיות מכונית נהיגה אמיתית (או אפילו כאילו), אבל מבחינת יכולת (ביצועים, אחיזה) מדובר בקטר אמיתי ולא רק בקו ישר. מכאן אני מניח שעם מנוע יותר גדול והנעה יותר חכמה מדובר במכונית מאוד מהירה שלא דורשת יותר מדי מיומנות מהנהג שלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למה הנעה יותר חכמה?

לפי מה שידוע לי ה2ליטר טורבו גם מגיעה עם 4X4.. (או שזו אופציה? :roll:)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
איזה "פאר" יש בA3 ואני בכלל לא מזכיר את הבדיחה שהA3 מספקת חווית ביצועים (אולי בקו ישר-אבל אז הוא יכול לקנות לאדה ניבה ולשים בפנים מגדש טורבו והוא ירגיש אותו דבר).

לבזבז 300K על מכונית קומקטית לא מהנה ובוודאי שלא נוחה בעלת מנוע גדול? לא תודה, אפשר למצוא בחירות הרבה יותר "איכותיות וטובות- הזכירו את הB4 ואפשר לחשוב בכיון של אקורד 2,4.

על האלפא קשה לי להגיב, מכיון שמדובר על מכוניות מאוד אמוציונאלית (גם בגלל שהיא קופה וגם כי היא אלפא)שעל מזבח שימושיות והנאה מנהיגה (עפ"י כאלו שנהגו עליה, לא אני) אתה מקבל הרבה רגש.

 

אגב, להגיד שהאיבו/STI זה סאדן שדחפו לו מנוע גדול, זה אחד השטויות הכי גדולות ששמעתי, אם אתה לא יודע מה ההבדלים ביניהם, עדיף שלא תכתוב, אני אשמח לפרט לך על ההבדלים אם תרצה.

לא הגיע הזמן להפסיק להיות אנטי פולקסוואגן ?

אתה לא אובייקטיבי.

פורסם
למה הנעה יותר חכמה?

לפי מה שידוע לי ה2ליטר טורבו גם מגיעה עם 4X4.. (או שזו אופציה? :roll:)

אולי זאת אופציה, מה שבטוח זה לא סטנדרט.
פורסם

האם אתה מחפש יד שניה או רכב חדש בלבד?

יד שניה לך על 330 קופה בלי לחשוב בכלל

יד שניה ניתן למצוא גם באיזור ה180K וצפונה

רכב מהנה מאוד,חזק, אמין, יפיפה ואיכותי ביותר

זה כדאי...

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
זה כדאי...
התראת סלבריטי בפורום..

ג. יפית במיטבה.. :shock:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...