Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מספר שאלות שרציתי לדעת בקשר למנוע VAG.

1. היכן על הבלוק (לא הראש) מצויין נפח המנוע בלבד?

2.היכן נמצא הטרמוסטט, וכיצד הוא אמור להיראות?

 

תודה לעונים (למקרה שאני לא יהיה פה להגיב בזמן הקרוב).

 

נ.ב.

הרכב המדובר אאודי 80 שנת 86, עם מנוע לא ידוע למרות שברישיון רשום RN.

פורסם

RN זה מנוע ששווק באודי 80 משנת 86 עד שנת 91

 

למנוע שתי גרסאות אחת עם 75 כ"ס ואחת עם 69 כ"ס נפחו הוא 1600 סמ"ק

פורסם

זה ידוע לי, אך היום ניתקלתי במספר 1,8 בתחתית הבלוק בצד שמאל (אם מסתקלים מחזית הרכב) הקדמי, ליד מערכת תגבור ההגה, מה מציין מספר זה.

 

ולשאלתי השניה, היכן אמור להמצא הטרמוסטט, בפלאנג' העליון , במשאבת המים, או ברדיאטור בכלל?

כי פירקתי היום את הפלאנג' העליון ואין שם שום דבר שאמור לפעול כטרמוסטט (אמור להסגר ולהפתח בהתאם לטמפ, לא?)

פורסם

כדי לא לפתוח שרשור נוסף,

מה יחס המהילה של נוזל קירור G12 PLUS למים, כאשר בקבוק נוזל מכיל1450 CC,

וקיבולת מערכת הקירור+מקרן פנימי-6,5 ליטר.

 

וגם היכן נמצא הטרמוסטט ברכב שלי? (אודי 80 שנת 86 RN)

פורסם
כדי לא לפתוח שרשור נוסף,

מה יחס המהילה של נוזל קירור G12 PLUS למים, כאשר בקבוק נוזל מכיל1450 CC,

וקיבולת מערכת הקירור+מקרן פנימי-6,5 ליטר.

 

וגם היכן נמצא הטרמוסטט ברכב שלי? (אודי 80 שנת 86 RN)

הטרמוסטט אמור להמצא בקצה צינור המים העליון, שמתחבר לפלאנש של הטרמוסטט, אך כפי שכתבת

מכונאי ישראלי "חכם" ביטל אותו, ולכן מומלץ בחום להרכיבו, בעיקר כשאתה בשלבים להרכיב קרבורטור עם צוק אוטומטי, הזקוק למים חמים בהקדם האפשרי, כדי לנטרל את הצוק האוטומטי בהקדם האפשרי!

בקשר כמות למינון ולמהילה אם בכלל של נוזל הקירור, המתן למרק 10, בעל "פרופוסרה ", למי קירור לרכבים גרמנים בפרט, וכלי רכב בכלל!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

50\50

לנוזל הקירור

הטרמוסטט : תלך עם צינור המים שיוצא מהרדיאטור...אחד אמור להתחבר לפלאנג' מים שהוא בעצם "T"\מפצל לכמה יציאות

והצינור השני שיוצא מהרדיאטור מתחבר לפלאנג' מים שהוא יציאה בודדת...זאת אומרת "פיה" שמתחברת לבלוק...בתוך אותה "פיה" תגלה טרמוסטט....גם אם ביטלו אותו אז חותכים את הקפיץ אבל הבית אמור להיות שם אחרת הגומיה לא יושבת טוב ויש נזילות לכן אני בטוח שגם אם הוא בוטל אתה תמצא "שאריות" שלו

פורסם

הרגע מצאתי בספר דמוי היינס ברוסית, שהטרמוסטט נמצא בצמוד (אם לא בתוך) משאבת המים, האם הדבר יכול ליהיות?

 

ועוד שאלה, האם יש צורך להוריד את רצועת הטיימינג בשביל להוריד את המשאבה?- (לפי הספר לא נראה שצריך אז לייתר בטחון).

 

ותודה לעונים.

פורסם
הרגע מצאתי בספר דמוי היינס ברוסית, שהטרמוסטט נמצא בצמוד (אם לא בתוך) משאבת המים, האם הדבר יכול ליהיות?

 

ועוד שאלה, האם יש צורך להוריד את רצועת הטיימינג בשביל להוריד את המשאבה?- (לפי הספר לא נראה שצריך אז לייתר בטחון).

 

ותודה לעונים.

התרמוסטט לא נמצא במשאבת המים, ואין צורך להוריד חגורת טיימינג,הוא נמצא בחיבור לצינור העליון היצא מהרדיאטור, ומתחבר לבית טרמוסטט, המורכב על ראש המנוע, כפי שכבר כתבת , פתחת את הבית טרמוסטט, ולא מצאת שם טרמוסטט, הרכב מיד טרמוסטט, וסע לשלום!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
התרמוסטט לא נמצא במשאבת המים, ואין צורך להוריד חגורת טיימינג,הוא נמצא בחיבור לצינור העליון היצא מהרדיאטור, ומתחבר לבית טרמוסטט, המורכב על ראש המנוע, כפי שכבר כתבת , פתחת את הבית טרמוסטט, ולא מצאת שם טרמוסטט, הרכב מיד טרמוסטט, וסע לשלום!

בברכה

צביקה

 

שלום.

אוי צביקה צביקה מה יהיה?

באודי 80 הטרמוסטט מורכב על הצינור מים התחתון ולא העליון.

הצינור מים התחתון מיתחבר לפלנץ' מים בחיבור למשאבת המים ,ובתוכו אמור להיות הטרמוסטט.

קשה לטפל בו ובשביל לפרק משאבת מים חייבים לפרק טימינג.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

היי,

 

מתוך ספרות היצרן מצורפים שני קבצים לא יודע במדוייק איזה שרטוט מתאים לרכב שברשותך,בדוק לפי תאכל'ס ברכב.

בשני המקרים ניתן להזמין את התרמוסטט בלבד.

לפי השרטוט נראה שפשוט להחליף את התרמוסטט.

בהצלחה.

1.pdf

tmp.pdf

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...