Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"שיפורים לעניים"


שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אותך אולי מעניין הלחץ - אותי מעניין פינוי מקסימלי של הגזים מהמנוע.

בפעולה שהבחור יצר הוא הוסיף התנגדות לזרימה.

 

קרא היטב מה שמוטי כתב לך - אם תרצה זרימה חופשית - דאג לתעלה רצופה ופתוחה. לא למקטעים בדרך.

 

תחסוך ממני את הציטוטים - אני לא מפספס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אז למה יש שיפור מוכח שפתיחת האגזוז מעט אחרי הסעפת בפול גז מוסיפה המון כוח למנוע?

הקטע הוא שמה שיצא מהרווח יצא ומה שלא ימשיך בצינור, וכן הלחץ מעניין כי פינוי הגזים יעיל יותר בכך מקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לדעת אם הרווח הוסיף התנגדות לזרימה ואם כן אז כמה, לא ממש ישבנו בתוך האגזוז שלו עם חיישני סאונד וזרימה כדי למדוד.. מה שכן, בוודאות ניתן לומר שצינור רציף עם מינימום גורמים "מפריעים" אכן יעיל יותר בפינוי גז הפליטה וכמובן יוביל לשיפור בכוח המנוע כמו שכבר כולנו מסכימים - על חשבון סאונד.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, בנוסף לשאיפת גזים רעילים, ברכבים מוזרקים הוא עלול לשגע את החיישן למדא.

ובחיישן מתקבלת קריאה מוטעית של מחסור בדלק-ומחליטה להזרים יותר דלק למערכת.

 

ומה עשינו בזאת?

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה,אצלי ברכב הצנרת פתוחה לגמרי,למעט דוד אחורי שגם הוא זרימה חופשית.

 

השאלה שלי האם ברכב טורבו קרבורטור כמו שלי,אמור להיות דוד משתיק אמצעי+דוד אחורי סטנדרטי?

 

אין לי בעיה להתקין אני לא מחפש "רעש",אבל השאלה אם אני לא "אחנוק" את המנוע.

 

יש כאלו שאמרו שלדעתם יש רק דוד אחורי במקור ורצוי שיהיה פתוח,אחרים אמרו שלמרות שהרכב קרבורטור אמורים להיות שני דודים.

 

מה דעתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, בנוסף לשאיפת גזים רעילים, ברכבים מוזרקים הוא עלול לשגע את החיישן למדא.

ובחיישן מתקבלת קריאה מוטעית של מחסור בדלק-ומחליטה להזרים יותר דלק למערכת.

 

ומה עשינו בזאת?

 

אביחי

נראה לי שלא שמת לב איפה הוא פתח את הצנרת - הרווח שהוא פתח עם השייבות הוא רק בחיבור של הדוד האחורי, החיישן יכול לישון בשקט.

 

איציק, מכיוון שבלי דודים בכלל האוטו שלך פשוט יהיה הרבה יותר מדי רועש לשימוש בכביש ציבורי, המלצתי לך היא על צנרת "2.5 ישרה ככל האפשר כשכל הכיפופים הם בעלי קוטר אחיד ובסופה דוד זרימה חופשית בקוטר כניסה ויציאה של "2.5... בד"כ אתה רואה את הדודים האלו עם יציאה מוגדלת מה שלא עושה שום דבר חוץ מעוד יותר רעש (שאין בו צורך...).

במקום להתאים את הדודים לכיוונון הקרבורטור הנוכחי - כדאי שתכוון את הקרבורטור למה שהאוטו שלך מסוגל לתת.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולכם מקשקשים ובסופו של דבר המסקנה היא אחת.

בישראל הכי כדאי לקנות רכב משנתון שנמוך מ1972, בטסט לא בודקים לך פליטה.

הרכב שלי מבציר 68, יש לי אחד נוסף לחלקים מבציר 79, שם יש דוד אחד קטן בקצה של הרכב.

אני הולך לחתוך את הדוד בחלקו העליון (זה שצמוד לרכב) ולרתך בפנים צינור מהכניסה ליציאה.

לסגור את הכל ולהרכיב. והרי לכם שיפור לעניים באמת, אגזוז זרימה חופשית חוקי למהדרין במדינתנו הקטנטונת.

עלות? אפס ש"ח.

בטסט גם ככה לא בודקים, רעש? את מי זה מעניין בכלל, שהשכנים שלי יתפוצצו כשאני חוזר בשעה כמו עכשיו....

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, רק עכשיו אני מבין שהוא עשה את זה בדוד האחורי, חשבתי שהוא עשה את זה בסעפת הפליטה.

 

ובנצי-למה אתה מתכוון?

 

"אני הולך לחתוך את הדוד בחלקו העליון (זה שצמוד לרכב) ולרתך בפנים צינור מהכניסה ליציאה"

 

איפה זה הכניסה?

איפה זה היציאה?

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה איפה הכניסה ואיפה היציאה.

הנה ציירתי את זה בצייר (אם היה לי זמן אז הייתי עושה לך את זה ב3DMAX)

 

הצינור שמגיע מהסעפת לדוד יחובר ישירות לצינור שיוצא מהדוד לאוויר העולם. וככה זרימה חופשית, שום דבר שיפריע לגזים לצאת ולמראית עין יש דוד מקורי ותקני.

ושוב אצלי זה אפשרי כי אצלי אין הגבלה בבדיקת הזיהום בטסט, על הבדיקה הזאת אני מדלג.

אגזוז.JPG

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכחו שכל שינוי במערכת הפליטה משנה את עקומת המומנט של המנוע, כלומר, עשוי להיות שיפור בסל"דים מסוימים וירידה באחרים. אבל צריך לעשות הרבה חישובים וניסויים כדי לכייל נכון את האגזוז לצורך מסוים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני החלפתי אצלי דוד אחורי לזרימה חופשית

ואכן יש לי יותר כוח בסל"דים גבוהים אבל בסלדים נמוכים

אני איבדתי מעט כח

 

איך אני יכול לכייל את האגזוז

יש לי דוד זרימה חופשית של דראגון

 

והרכב הוא פולו 16V שנת 2001

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון לקדוח חור לפני הדוד האחורי ולשים בתוכו צינור ישפנה את הגזים בדרך עקיפה?

 

אביחי

 

 

אני לא קודח אני מרוקן את כל מה שיש בדוד, ומחבר את הכניסה ליציאה עם צינור וזהו.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...