Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"שיפורים לעניים"


שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה תא המנוע גם מבודד מתא הנוסעים? אז איך עלול לחזור גזי הפליטה אל תוך חלל הרכב.?

 

תמיר

לפי מה שאני מבין - נק' הוספת השייבות התבצע באזור שנמצא מתחת לרכב, בגחון.

אם כן - גזים בהחלט!!!! שכן יחדרו לתא הנוסעים! תא הנוסעים לא מבודד לחלוטין וחורף כשהחלונות סגורים גזי הפליטה שמכילים גזים רעילים ובין ביתר CO שנקשר להמוגלובין בדם פי כמה (אלפי פעמים)

מחמצן גורם לתחושת עייפות, בחילות ובמקרים קיצוניים מוות. הוא נקרא, אם אני לא טועה, הרוצח הוורוד.

 

אז לפני שעושים שטויות חושבים. ומי שקשה לו לחשוב ועדיין מנסה לחשוב - שיתייעץ עם אחרים!

סעפת פליטה וצנרת פליטה הן לא משחקים לילדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא מכונאי רכב אבל כן מכונאי ובן אדם עם הגיון! ויש פה כמה שממש מצחיקים אותי חלק שטוענים שזה מחליש את המנוע ! מנוע מטבעו בטבע אמור לעבוד בלי אגזוז זה א

 

ב. ההפרדה בוצעה בין הדוד הנמצא אולי 5 ס"ם מהסוף של האוטו ואני חושב שבנסיע של 3 קמש זה ישר יברח אחורה אז במקום לצחוק ולתקוף תגידו תודה שמישהו משקיע ומצלם ומביא רעיונות נחמדים לדון בהם ומעיר אותכם מהשגרה המשועממת של דיון איזה מוסך הכי טוב וכו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם יכולים להיות בדיעה זו עד מחר , אבל זה עדיין לא יעשה אתכם צודקים.

 

לו קו המחשבה שלכם היה נכון - ניתן היה לשים משתיק סטנדרטי לכל המכוניות ושלום על ישראל.

 

מערכת פליטה מתוכננת כך שתיצור תת לחץ ו"תמשוך" החוצה את הגזים שנפלטים התא השריפה.

 

מערכת פליטה שאינה מתוכננת כראוי (או שחיבלו בה , כמו במקרה הזה) לא רק שלא תעזור לגזים להתפנות מהמנוע , אלא עלולה אף ליצור לחץ שלילי שיגרום להחזרת גזים אל תוך המנוע ולירידה בתפוקתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה הזה ההספק יעלה שמר.

המערכת הבסיסית רחוקה מלהיות אידיאלית ומגבילה את המנוע ולכן זה כן יתן אפקט חיובי למרות שאני עדיין חושב שזה מיותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפסיק הוא חברך. השתמש בו.

 

במקרה הזה ההספק לא יעלה ולא נעליים.

אין מדובר במערכת פתוחה לחלוטין אלא להיפך - תיגרם כאן הפרעה לזרימת הגזים בגלל הפתח הלא מתוכנן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכונאי רכב אבל כן מכונאי ובן אדם עם הגיון! ויש פה כמה שממש מצחיקים אותי חלק שטוענים שזה מחליש את המנוע ! מנוע מטבעו בטבע אמור לעבוד בלי אגזוז זה א

 

ב. ההפרדה בוצעה בין הדוד הנמצא אולי 5 ס"ם מהסוף של האוטו ואני חושב שבנסיע של 3 קמש זה ישר יברח אחורה אז במקום לצחוק ולתקוף תגידו תודה שמישהו משקיע ומצלם ומביא רעיונות נחמדים לדון בהם ומעיר אותכם מהשגרה המשועממת של דיון איזה מוסך הכי טוב וכו

כמה טוב שהמוח נח... אין דאגות...

גם אתה וגם תמיר- תרגיל מחשבתי מאתגר: יום גשום, התנעה של בוקר. עד כאן?! יופי.

רמזור, אור אדום. אתם עומדים כמה דקות. עד כאן?! יופי. ממתינים 2 דקות. ירוק. 200 מטר נוסעים.

עוד אדום. עוד 3 דקות המתנה... אח"כ פקק קטן. זוחלים 10 דקות... עד כאן?! יופי...

בקיצור - אם לא הבנתם את הנקודה - המצב שלכם גרוע... הרבה גזים מאוד רעילים הסנפתם.

אם מישהו מכם, חלילה סובל ממגרנות, חבל על הזמן... אני לא מקנא בו ואני אחד שלצערי שסובל ממגרנות.

בקיצור - המוח נח - הגוף סובל...

אל תחזיקו בדעות שגויות...

 

לעניין שיפור ההספק - אני מצטרף לדעת מורי ורבי בתחום (לפחות אחד מהם): שמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני מבין - נק' הוספת השייבות התבצע באזור שנמצא מתחת לרכב, בגחון.

אם כן - גזים בהחלט!!!! שכן יחדרו לתא הנוסעים! תא הנוסעים לא מבודד לחלוטין וחורף כשהחלונות סגורים גזי הפליטה שמכילים גזים רעילים ובין ביתר CO שנקשר להמוגלובין בדם פי כמה (אלפי פעמים)

מחמצן גורם לתחושת עייפות, בחילות ובמקרים קיצוניים מוות. הוא נקרא, אם אני לא טועה, הרוצח הוורוד.

 

אז לפני שעושים שטויות חושבים. ומי שקשה לו לחשוב ועדיין מנסה לחשוב - שיתייעץ עם אחרים!

סעפת פליטה וצנרת פליטה הן לא משחקים לילדים.

התגובה הנכונה , והחשובה ביותר, הקשורה לסכנת חיים, שנכתבה עד היום בפורום!

ebari כל הכבוד!

וזאת בנוסף לתגובתו של שמר, המעידה שהישראלי תמיד חושב שהוא טוב יותר ממהנדס הרכב," והוא ישפר טוב יותר את בצועי הרכב"!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest תמיר .א.
אתם יכולים להיות בדיעה זו עד מחר , אבל זה עדיין לא יעשה אתכם צודקים.

לו קו המחשבה שלכם היה נכון - ניתן היה לשים משתיק סטנדרטי לכל המכוניות ושלום על ישראל.

מערכת פליטה מתוכננת כך שתיצור תת לחץ ו"תמשוך" החוצה את הגזים שנפלטים התא השריפה.

מערכת פליטה שאינה מתוכננת כראוי (או שחיבלו בה , כמו במקרה הזה) לא רק שלא תעזור לגזים להתפנות מהמנוע , אלא עלולה אף ליצור לחץ שלילי שיגרום להחזרת גזים אל תוך המנוע ולירידה בתפוקתו.

אני חושב שאתה טועה, אין שום רכיב במערכת הפליטה שגורם לתת לחץ, האגזוז הוא בסך הכול צינור שבסופו יש דוד שמשתיק את הרעש, המשתיק הסטנדרטי הוא האגזוז , שככול שהוא יהיה ארוך יותר כך הוא יהווה יותר התנגדות אבל יגרום לצליל שהמנוע מפיק "רעש" להיות יותר נמוך.

 

ומערכת הפליטה ברכב היא לא עוזרת לשום דבר להתפנות מהמנוע, זה המנוע שמפנה את גזי הפליטה דרך האגזוז,

 

לחץ שלילי = התנגדות = אגזוז,

 

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שאני עדיין חושב שכל הטענות שהעלתם ממש מינוריות וזניחות והמנוע כן מקבל תוספת של כ 2 כ"ס ומה שתמיר כתב בסוף נכון ביותר

עובדה שכל בעלי הרכב למיניהם שיש להם חורים באגזוז ולפני הטסט מסדרים את זה טוענים שחשים ירידה בכוח וכמו כן כל בעלי האופנועים שגם כן מורידים את האגזוז למתרות כוח

אך למרות כל זה ובגלל הקטע של הזיהום אני מחזיר בימים הקרובים הכל לקדמותו למרות שהרעש היה ממש חמוד והאוטו האיץ יותר טוב !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה טועה

אתה לא חושב, זאת הבעיה

 

אנשים משקיעים אלפי שקלים במערכות פליטה "משופרות" בשביל להעלות הספק, ואתה טוען שלהעיף הכל הכי טוב :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע - קנית אצלי נקודות זכות!

 

כל הכבוד על הגישה הבריאה והקשבה להגיון!

 

סתם נקודה לדיון שאני מניח מיצא עצמו - שייבות לפני הדוד יוצרות רווח שדרכו אדי מיים רבים או גשמים בחורף ייכנסו וייהרסו לך את הדוד. הוא יירקב מבפנים.

 

זה כבר מופנה למי שלא יישתכנע והולך ל"שפר" בסופ"ש הקרוב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest תמיר .א.
אתה לא חושב, זאת הבעיה

 

אנשים משקיעים אלפי שקלים במערכות פליטה "משופרות" בשביל להעלות הספק, ואתה טוען שלהעיף הכל הכי טוב :?

אנשים משקיעים אלפי שקלים כדי שזה יהיה חוקי ,יעיל, ובלי יותר מידיי רעש.

 

להשאיר 20 ס"מ מהאגזוז שהוא יוצא מהמנוע, זה יהיה הכי יעיל, לא חוקי, ועושה יותר מידיי רעש, בגלל זה אנשים לא עושים את זה.

 

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיר הוצאת לי את המילים מהפה!!!!!!!!!!!צודק ביותר

רק צריך להוסיף שהרבה מוציאים הרבה כסף כי אין להם גם מושג בתאוריית מנועים בסיסית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...