Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"שיפורים לעניים"


שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמה מיתוסים..

יש הרבה מכוניות שלהפתר מהדוד המשתיק שלהן דווקא כן יעשה להן טוב, רק שבצורה שאתה עשית את זה את מפנה את גז הפליטה בצורה מאוד לא מסודרת כי זה בסה"כ חריץ קטן והרבה מזרם הפליטה עדיין עובר לדוד האחורי (אחרי ששיבשת את הזרימה).

בקיצור, בשיטה שעשית את זה התועלת מזערית אם בכלל, המחשבה בכיוון הנכון מבחינה טכנית אבל הביצוע לקוי... יותר רעש מתועלת.

 

אחד הדברים האהובים עליי בפורום הזה זה שאף אחד לא יגיד לך בטעות שאם כבר עושים משהו מסוג זה, כדי למנוע חדירה של גז הפליטה לאוטו אתה יכול פשוט לרתך פלנג' שמתאים לצנרת שלך לחתיכת צינור ישר שפשוט יאריך את צינור הפליטה עד שהוא מגיע לקו הפגוש האחורי.. פה יאשימו אותך בנטיות התאבדותיות קודם :?...

 

"איכות".

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני חושב שאתה טועה, אין שום רכיב במערכת הפליטה שגורם לתת לחץ
אז יש לך מה ללמוד בנושא, חפש את המאמר שמוטי פרסם פה לא מזמן בנושא.

וההספק יעלה אין בכלל ויכוח על זה, המערכת הסטנדרטית מגבילה מאוד את המנוע ברכב כזה.

והפתח לא גורם להתנגדות בזרימה הוא פשוט עוזר להפחית את הלחץ.

צריך לחץ נכון, הלחץ מושפע מהזרימה בחלק מהמקרים אבל לא בכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למכונית פורמולה 1 ממש איכפת מרעש.

בגלל זה אין לה אגזוז (NOT).

 

לפחות אחרי שתקנו אותכם תפסיקו לקשקש.

לכו תקראו קצת על מערכות פליטה ואולי תבינו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...ובגלל הקטע של הזיהום אני מחזיר בימים הקרובים הכל לקדמותו למרות שהרעש היה ממש חמוד והאוטו האיץ יותר טוב !
כדאי לציין שדוד אחורי לא מקטין את זיהום האויר כי תפקידו הוא להשתיק את המנוע (!).

את סינון הגורמים המזהמים בגז הפליטה עושה הממיר הקטליטי ואותו אני אכן ממליץ בחום להשאיר על האוטו ולהחליף לממיר חדש מתי שהוא מסיים את חייו.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מרגיש הבדלים של 2 כ"ס אתה מיוחד :wink: .

 

וברצינות,הרווח שעשית לא מקל על זרימת הגזים,להיפך,הגזים זורמים ואז ברווח הזה הכל מתנגש בהכל ושיפור בטוח לא תקבל מזה.

 

צליל לעומת זאת,יכול להיות.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה " לעצבן" את האחראי אבל! למכוניות פורמולה יש אגזוז שונה לגמרי וזה בכלל לא קשור לדיון שם הוא מתפקד בצורה שונה והדוגמא הזאת בכלל לא קשורה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וברצינות,הרווח שעשית לא מקל על זרימת הגזים,להיפך,הגזים זורמים ואז ברווח הזה הכל מתנגש בהכל ושיפור בטוח לא תקבל מזה.

אין קשר תקרא את התגובה שלי למעלה!

מבחינת הביצועים הלחץ נמוך יותר זה לא משנה שהזרימה פחות טובה בצינור כי למי אכפת שזה לא הולך לצינור?

כל עוד זה משתחרר זה טוב לא משנה לאיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה " לעצבן" את האחראי אבל! למכוניות פורמולה יש אגזוז שונה לגמרי וזה בכלל לא קשור לדיון שם הוא מתפקד בצורה שונה והדוגמא הזאת בכלל לא קשורה
בלי לעצבן אף אחד, אבל אם תוכל להבהיר את כוונתך באומרך שהאגזוז מתפקד בצורה שונה לגמרי אני אשמח ללמוד על כך... למיטב ידיעתי גם במכוניות F1 תפקידה של צנרת הפליטה לפנות את זרם הפליטה מהמנוע.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה " לעצבן" את האחראי אבל! למכוניות פורמולה יש אגזוז שונה לגמרי וזה בכלל לא קשור לדיון שם הוא מתפקד בצורה שונה והדוגמא הזאת בכלל לא קשורה

אתה מעצבן את ה"אחראי" בגלל שאתה כותב דברים שאין לך מושג בהם , לא בגלל שאתה עונה.

 

גם מכונית פורמולה 1 היא בעלת מנוע שריפה פנימי , והעקרונות הפיזיקליים זהים.

 

רק כדי להוסיף על דברי מוטי - מערכת פליטה "פתוחה" אכן תיתן לגזים מהמנוע מוצא טוב יותר - במחיר רעש.

 

אבל מה שנעשה כאן , היה פגיעה ברציפות המערכת ע"י פירוקה באמצע. מה שיכול להזיק במקום להועיל (אלא אם האגזוז שלו סתום לגמרי מסיבה כלשהי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest תמיר .א.
אנשים משקיעים אלפי שקלים כדי שזה יהיה חוקי ,יעיל, ובלי יותר מידיי רעש.

 

להשאיר 20 ס"מ מהאגזוז שהוא יוצא מהמנוע, זה יהיה הכי יעיל, לא חוקי, ועושה יותר מידיי רעש, בגלל זה אנשים לא עושים את זה.

 

תמיר

כמו שאמרתי, ועדיין לא יהיה שום נזק אם הוא יפתח את הצינור בצורה כזו, אין למערכת הפליטה שום חיישן שיראה על חור באגזוז הוא פליטה במקום אחר, הוא עשה פתח נוסף לכן זה בחיים לא יכול להזיק מבחינת ביצועיי מנוע.

 

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כםי שזכור לי הוסבר לי עלידי חברי שמתחרה בראלי בוקרסט כל שנה

 

באגזוזים שלהם יש חתכים שמאפשרים במהירויות גבוהות לאוויר מבחוץ להיכנס ולדחוף את גזי פליטה החוצה יותר מהר כמו זימים של דג אבל נגד כיוון הנסיעה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest תמיר .א.

במצב הזה יווצר באמת תת לחץ שיגרום לאוויר למשוך את הגזי הפליטה החוצה, ופה זה עזרה בפליטה, כאשר הרכב נוסע במהירויות גבוהות, ולא התנגדות לפליטה כמו באגזוז.

 

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מצטט כדי לשכנע את עצמך או אותנו ?

 

קח צינור השקייה , תחתוך אותו באמצע , וקרב את החלק החתוך למרחק חצי ס"מ .

השפריץ שתחטוף כבר יסביר לך למה הפעולה האמורה מקלקלת את הזרימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest תמיר .א.

אני יסביר לך למה אתה טועה, נוזל וגז, יש להם אופיין זרימה שונה,

 

שאתה מחבר צינור ליציאת המים, זה בכוונת תחילה של כיוון המים למקום מסויים,

ולא במטרה סתם להוציא את המים מהברז, כמו במנוע, שהמטרה היא להוציא את הגזים מהמנוע,

מה שמעניין אותנו זה הלחץ:

אם אתה תמדוד לחץ ביציאה של הברז מים, הלחץ יהיה גבוה יותר כאשר הצינור יהיה שלם, כשאשר תחתוך אותו באמצע ותחבר אותו במרחק אוירי של 1 ס"מ הלחץ יהיה נמוך יותר וזה המטרה שלנו, לא אכפת מאיפה הנוזל\הגז יצא, זה לא המטרה, המטרה היא להפחית את הלחץ הנגדי למנוע בדוגמא שלך ברז מים.

 

אני מצטט שתראה מה שרשמתי שתפנים, אולי פיספסת או משהו.

 

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...