Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככתוב בכותרת הקומפוננט הקודם של הסרווין הוחלף בזאפקו 100rms הנאקמיצ'י pa1004 הוחלף בpa2004 איזה באלגןןןןןןן הולך באוטו כל היום לא היה בא לי לצאת מהאוטו מקווה להגיע למפגש הבא ולשתף אתכם בעוצמה ובאיכות של השילוב הזה

Hu: Alpine 9833R Amp1: Nakamichi pa2004 Front: Zapco RH - 16.2

Rear: Only mid of cerwin vega v-mag 6.5 Mono:Rokford

p3001 Sub:Cerwin vega v-max 12

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=920019#post920019 למכירה rockford p3001

תמונות של המערכת שלי וההתקנה:

פורסם

תחדש אחי רכיבים מצוינים מה שכן סאב הייתי משדרג במקומך P1 זה חמוד אבל יש יותר טובים :)

HU-ALPINE 9830

COMPONET- JL AUDIO XR 650

REAR- JL AUDIO TR690 TX

AMP- JL-AUDIO 300\4

SUBWOOFER- SPL 400 RMS

AMP- ROCKFORD 250.2

:twisted:

פורסם

הסאב זה מה שמשתדרג ממש בימים הקרובים... אני פשוט מחפש סאב שישב לי יפה על המונו

 

וניר שוב פעם תודה (:

Hu: Alpine 9833R Amp1: Nakamichi pa2004 Front: Zapco RH - 16.2

Rear: Only mid of cerwin vega v-mag 6.5 Mono:Rokford

p3001 Sub:Cerwin vega v-max 12

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=920019#post920019 למכירה rockford p3001

תמונות של המערכת שלי וההתקנה:

פורסם

תתחדש אחי

אחלה סט-אפ

ובאמת כמו שאמרו אני הייתי משדרג את הסאב...

אחלה קומפוננט

ומגבר אני לא מכיר אבל נקמיצ'י זה כבר אומר הכל

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אל תחפש סאב שיתאים למונו שלך...

לא תמצא משהו יותר מדי פגז...

הכי הרבה זה וי מקס שתי סלילים 4 אוהם...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

זה כניראה הסאב שאני ישים או את ה p2

 

נדב מאיפה אתה מכיר את הסט הנ"ל יצא לך לשמוע אותו?

כי כמעט אף אחד לא מכיר את הסטים של זאפקו

Hu: Alpine 9833R Amp1: Nakamichi pa2004 Front: Zapco RH - 16.2

Rear: Only mid of cerwin vega v-mag 6.5 Mono:Rokford

p3001 Sub:Cerwin vega v-max 12

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=920019#post920019 למכירה rockford p3001

תמונות של המערכת שלי וההתקנה:

פורסם

תתחדש

 

 

 

ואם תוכל לעזור לי אני ישמח שמתי לב שיש לך טויוטה הצורה החדשה

 

 

 

חבר שלי רוצה להתקין רדיו דיסק באוטו הזה גם (במקום המקורי )אתה יכול להדריך אותי

 

 

 

תודה

פורסם
תתחדש

 

 

 

ואם תוכל לעזור לי אני ישמח שמתי לב שיש לך טויוטה הצורה החדשה

 

 

 

חבר שלי רוצה להתקין רדיו דיסק באוטו הזה גם (במקום המקורי )אתה יכול להדריך אותי

 

 

 

תודה

בכייף אני תמיד שמח לעזור

Hu: Alpine 9833R Amp1: Nakamichi pa2004 Front: Zapco RH - 16.2

Rear: Only mid of cerwin vega v-mag 6.5 Mono:Rokford

p3001 Sub:Cerwin vega v-max 12

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=920019#post920019 למכירה rockford p3001

תמונות של המערכת שלי וההתקנה:

×
×
  • תוכן חדש...