Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוכב אופנוע נתפס כשהוא נוהג במהירות של 182 קמ"ש בכביש הערבה



 

משטרת התנועה הארצית תפסה רוכב אופנוע בעת שנסע במהירות של 182 קמ"ש בכביש הערבה. רשיונו נשלל על ידי מפקד משטרת התנועה הארצית בדרום הארץ, סגן ניצב זאב גוטמן.

 

(ענת ברשקובסקי)

 

מקור: Ynet

 

 

נעזוב שניה את הקטע של מוצדק או לא מוצדק, מסכן או לא מסכן, אני בטוח שחצי מהארץ נסעו שם במהירות דומה אם לא מעל, השאלה שלי היא, איך לעזעזל הצליחו לתפוס אותו? הרי ממה שידוע לי אסור לנהל מרדפים אחריי רוכבי אופנועים?

 

 

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

תמיד לחפש את הזה עם הקסדה על הכביש לא?

 

הבעייה שלא נראה לי רואים אותם ב182 קמ"ש. ותאמת גם ממש לא איכפת לי אם הם נוסעים את המהירות המותרת. בגלל שהם קטנים ויכולים לעקוף אותך על השוליים או לחתוך אותך בזכות ההאצה המהירה שלהם. שום תשדיר ברידיו לא יעזור.

פורסם

כולה 182 קמ"ש?! על זה עושים עיניין? זה כלום לאופנוע ספורטיבי.

כל מה שנישאר זה לרחם עליו, ממש חבל.

בקשר לזה שאמר שיחכו לו שוטרים במחסום של אילת, זה לא ניראה לי חוקי כי המשטרע חייבים לשמור על קשר עין לפי מה שאני יודע.

 

אופק.

פורסם

האמת היא, שקראתי כתבה אתמול בעיתון, שמשטרה החלה להשתמש במל"ט (מטוס ללא טייס) שטס בשמי הערבה.

 

הוא מצלם וכאשר יש כלי רכב שנוסע לא כפי החוקים, מודיע ומצלם לניידת והיא כבר מטפלת בזה.

 

זה היה אתמול בעיתון מעריב.

מאוד מעניין הסיפור.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

יופי! "למשטרה אין כסף"! למזל"ט יש להם, אבל לתפוס אנשים על 200000 עבירות מסוכנות באמת (בעיקר לאחרים) - לא, על זה אין להם כסף! חכמי חלם!:?:evil: כל הזמן רוצים לצמצם את התקציב לצה"ל - לא היה עדיף, שהמזל"ט יילך ליחידות מודיעין?!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

תיפלא אבל לצה"ל לא חסר מזלטי"ם... ודווקא המזל"ט של המשטרע יכול להועיל לטובה כי בעזרתו אפשר לתפוס נהגים על עבירות שבאמת קשה לתפוס והם באמת מסוכנות כמו עקיפה על פס לבן ועקופות מסוכנות,

אני רק מקווה שהמשטרע ישכילו להישתמש בו למטרות אלו ולא כדי להציץ לאישתו של המפכ"ל או על עבירות מהירות...

 

אופק.

פורסם

רוכב אופנוע נתפס כשהוא נוהג במהירות של 182 קמ"ש בכביש הערבה



 

 

משטרת התנועה הארצית תפסה רוכב אופנוע בעת שנסע במהירות של 182 קמ"ש בכביש הערבה. רשיונו נשלל על ידי מפקד משטרת התנועה הארצית בדרום הארץ, סגן ניצב זאב גוטמן.

 

(ענת ברשקובסקי)

 

מקור: Ynet

 

 

נעזוב שניה את הקטע של מוצדק או לא מוצדק, מסכן או לא מסכן, אני בטוח שחצי מהארץ נסעו שם במהירות דומה אם לא מעל, השאלה שלי היא, איך לעזעזל הצליחו לתפוס אותו? הרי ממה שידוע לי אסור לנהל מרדפים אחריי רוכבי אופנועים?

 

 

 

אם היה לי שקל על כל יציאה שטותית בפורום הזה, ה- FQ 340 כבר היתה בחניה :roll:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

לא כולם מנסים לברוח, למרות שאסור למשטרה לרדוף אחריהם ככה שיכול מאוד להיות שסימנו לו והוא עצר.

באופנוע 180 קמ"ש לא נראים כל כך רחוקים כמו ברכב, תוך שניות ספורות בישורת אופנוע סביר יכול להגיע למהירויות שרובנו לא התנסנו בהם וכך גם ההאטה והבלימה..ככה שהאופנוען יכול אפילו בלי כוונת זדון להגיע למהירות כזאת, ולא להיו מודע ל"סיכון".

1.8T 8)

פורסם
כן ועל כמה הייתה נוסע עליה בכביש הערבה? על 110?!!!!:-)

בחיים לא תתפוס אותי בכביש הערבה, לאילת וחזרה דרך המכתש בלבד.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
כן ועל כמה הייתה נוסע עליה בכביש הערבה? על 110?!!!!:-)

על -90:wink: :-D

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

×
×
  • תוכן חדש...