Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז למי שזריז עוד היום יוצאת הזמנה לפיגו ספורט אירופה, בעיקר תושבות משולשים גומי מוקשח גרופ N ל106 ו 306.

 

מי שרוצה\צריך לתחרויות בארץ, אפשר להזמין כל דבר מהאתר,

 

למשל

*כריות בולם של גרופ N 306 עולות קצת פחות ממקורי !, (לכל "המשפרים" ששמים בולמי קוני עם הנמכה ובסוף הכרית האומללה דופקת תסט אפ בשל קשיחות הסט אפ ומתעוותת ויוצרת קמבר שלילי..

*בולט גויינט גרופ N עולה כמו מקורי ל306 ועשוי ממתכות וברמת עיבוד שלעולם מקורי לא יתקרב אליהם,מומלץ עם הבורות בארץ.

*סט מושלם למשולשים קיימים ל 306 עולה 23 אחוז פחות משני משולשים מקוריים, סט גרופ N כזה צפי העמידות שלו הוא בערך פי 4 ממקורי ויחזיק בכל גימיקנה\בדרך למכולת והתחושות....עולם אחר !

*קיט ביטול היגוי פסיבי 306\ZX\XSARA, גרופ N ,בארץ כבר נוסעות 4 306 וקסארה אחת עם הקיט,עד עכשיו החיוך לא יורד מפנינו לאחר כל סיבוב....

 

אני לא סוחר ולא חנות, פשוט מנסה להוזיל כמה שיותר את המחירים מחו"ל, אז למי שרוצה וזריז עד היום ב 1700 יש להתארגן.

 

לפרטים 054-5-99-39-39

http://www.boutiquepeugeotsport.com/bps/ai/asp_en/index.asp

 

אתר פיגו ספורט צרפת

 

 

אז...לכ

×
×
  • תוכן חדש...