Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נשאלה פה שאלה טכנית שמעניינת גם אותי אז למה לא להתערב?

אפשר ורצוי לתת הסבר עינייני מה מסובך ומה הסכנות בפעולה שלהדיוט כמוני, וקרוב לודאי גם כמו השואל, נראית פשוטה (אני יודע שזה לא באמת כך).

ומי שבכל זאת מתעקש לנסות - על מה צריך להקפיד או לחלופין איזה פעולות שבגללן לא כדאי לעשות את זה לבד.

לא להתערב כי יש דברים שלא לומדים בהתכתבות.

אם אתה רוצה הסבר ענייני - בצע חיפוש ברחבי הפורום.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שאלה, סליחה שאני מתפרץ לדיון הסוער.

 

אם משחיזים, ומיישרים, לא מקרבים בעצם את השסתומים לבוכנה?

כמה חומר מורידים? האם זה משמעותי?

פורסם

אכן מקרבים , אבל במידה זניחה. כל השחזת ראש גורמת להנמכת הראש , וע"י כך להעלאת יחס הדחיסה במעט.

 

 

מכיוון שכך - יש גבול למספר הפעמים שאפשר להשחיז ראש מנוע - אחרת הוא יהיה נמוך מדי ו(גם)השסתומים יגיעו אל הבוכנה

פורסם

בקיצור לאחר שהסתכלתי על המאמרים הטכניים של הפורום בנושא הרכבה של מנוע לפורד פייאסטה , ולאור התשובות הלא ברורות ולאור השאלות הרבות של חברי הפורום בנושא ----> אני חושב שמישהו מהחבר'ה היותר מבוגרים/מנוסים צריך לקחת עליו את הפרויקט הזה ולהסביר פה שלב אחרי שלב איך מחליפים אטם ראש .

דבר נוסף - אם האוטו אוכל שמן ויש טחינה במילוי שמן ויש בועות במיכל עיבוי זה רמז מספיק עבה שאני צריך להחליף אטם ועוד כמה דברים נלווים

פורסם
בקיצור לאחר שהסתכלתי על המאמרים הטכניים של הפורום בנושא הרכבה של מנוע לפורד פייאסטה , ולאור התשובות הלא ברורות ולאור השאלות הרבות של חברי הפורום בנושא ----> אני חושב שמישהו מהחבר'ה היותר מבוגרים/מנוסים צריך לקחת עליו את הפרויקט הזה ולהסביר פה שלב אחרי שלב איך מחליפים אטם ראש .

דבר נוסף - אם האוטו אוכל שמן ויש טחינה במילוי שמן ויש בועות במיכל עיבוי זה רמז מספיק עבה שאני צריך להחליף אטם ועוד כמה דברים נלווים

לא צריך - אנחנו נבוא אליך הבייתה להחליף.

 

נראה לך שנחליף אטם בהתכתבות ? זו לא תורה מסיני , אפילו בני ל. מצליח לעשות זאת באופן די סביר - אבל יש מינימום ידע שצריך ואף אחד לא יכול להקנות לך אותו בלי להשתפשף מעט.

 

 

ארז - מדובר על הפרשים קטנטנים , פחות מ-מ"מ.

פורסם
מישהו יכול אולי כן להסביר לי איך מחליפים אטם ראש ?....

לא. החלפת אטם היא סוד סיני עתיק, שעובר כבר שנים מאב לבן, ונשמר בקנאות ע"י משפחת שומרי סף שותפי סוד. הייתי נוקב בשם אחד השומרים, אבל אני מפחד.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

מורידים ראש

 

שולחים אותו ליישור ושיפוץ

 

שמים אטם חדש

 

סוגרים הכל

 

נוסעים

 

כ 12 דקות עבודה, לא כולל שליחת הראש לשיפוץ

פורסם
לא צריך - אנחנו נבוא אליך הבייתה להחליף.

יום שישי ב08:00 מתאים לכולם?

 

שמר- מד מומנט עלייך, כיבודים עלי...

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם
כ 12 דקות עבודה, לא כולל שליחת הראש לשיפוץ

אולי אצלך. בXU צריך לפחות שעה וחצי כדי להבין מאיזה צד מורידים.

משכנתא זה קל

פורסם
אולי אצלך. בXU צריך לפחות שעה וחצי כדי להבין מאיזה צד מורידים.
אני חושב שהוא צחק.

 

הנה תראה

חה חה חה

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ


×
×
  • תוכן חדש...