Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יתן פה מצבים שבהם הברקס עובד תגידו לי איזה גלגלים ננעלים...

 

1 - כאשר האוטו על P ( פארקינג )

 

2 - כאשר אני לוחץ בנסיעה על הבלם הרגיל בדוושה

 

3 - כאשר אני מרים המברקס

 

4 - וכאשר אני מרים המברקס + דוושת הבלימה ( עם זה אפשרי בכלל )

 

ועוד שאלה קטנה ואני מבקש בלי הערות של ילדים קטנים " למה את מתלהב" "ערס" וכל השטויות האלה אני רק רוצה לדעת לידע כללי...

 

כאשר אני נוסע ומרים המברקס מה הנזק שנגרם למכונית? והאם הוא משמעותי?

 

תודה מראש לעונים ויום טוב!

פורסם

כאשר ההילוך משולב ל p , אז הנעילה מיתבצעת בתיב"ה עצמה ללא כל קשר לבלמים

 

כאשר אתה לוחץ על דוושת הבלם, כל ארבעת הגלגלים מקבלים את הבלימה.

כאשר אתה מרים בלם חניה (הנדברקס) זה עובד על הגלגלים האחוריים (למעט רכים שזה על הקידמיים ,סובארו הישינות..)

 

הרמת בלם חניה תוך כדי נסיעה הינה מסוכנת ואתה עלול לאבד שליטה על הרכב ולהגיע עד כדי סיבסוב / החלקה.

הנזק שנגם הינו לצמיגים האחורים .

 

ירון מאיר

פורסם

תודה...

אני לא מתכוון לעשות את זה פשוט יש לי חבר תמיד שוחט תאוטו עם ההמברקס ואף פעם הוא לא היה במוסך...

אז אתה אומר רק שחיקה של הגלגלים האחוריים?

לא לבלמים או משו כזה?

פורסם

לפי השאלה שלך - אתה נהג חדש וגם חברך.

 

זה שהוא לא הגיע למוסך זו רק שאלה של זמן...או של עמוד... לאן או במה שהוא ייכנס קודם.

כל התעללות ברכב תעלה בסופו של דבר.

אתה תנהג כמו בן-אדם ושמור על עצמך. זה שהוא יישלם את המחיר - חכה, זה יבוא.

פורסם

למה כולם ישר קופצים?

 

כל עוד לא מושכים בלם יד באיזור הומה אדם או מכוניות, מה הבעיה בעניין?

כל עוד לא עושים שום נזק סביבתי ו/או לרכוש, מה הבעיה?

אבל על מנת שמשהו מהנה כן ייצא לך מזה, תעשה על אחד מהמשטחים הבאים:

חצץ, כורכר, דרכי עפר למינהם.

אספלט רטוב.

ואם ממש חשקה נפשך, על קרח.

שוב - אל (ואני חוזר) אל! תעשה את זה ליד אנשים או מכוניות או רכוש כלשהו אחר. אף אחד לא אשם בשטויות שילדים עושים.

פורסם

ארז - אתה מגזים.

ראשית - אף אחד לא קפץ עליו.

בנוסף - מניין לך איכן כן ואיכן לא החבר של פותח הת'רד נוהג כפי שנוהג?

ממשפט כמו, ואצטט:

...יש לי חבר תמיד שוחט תאוטו עם ההמברקס...

ניתן להבין או לפחוד לחשוד שהילד לא לוקח את הרכב למגרש מבודד בקצה העיר ושם מתפרע לו.

 

אתה יודע מה הסכנה?! אומר לך את דעתי ועשה בה כרצונך. קבלה או דחה אותה.

לדעתי הסכנה העיקרית היא שילד הזה ייכנס יום אחד לפנייה מהר מדי (מבלי לדעת זאת) וימשוך את בלם היד. האחוריים ינעלו והרכב יתחיל לזרוק זנב. אם הבחור אכן נהג חדש חסר נסיון, האינסטינקט המיידי שלו יהיה לחיצה חזקה ביותר על הברקסים.

אפילו אני, שאני לא נהג מירוצים וייתרה מכך - יש לי עוד המון מה ללמוד, מבין כי לא רק שברקס לא יציל את המצב הוא אף יחמיר אותו!

החשש שלי שאת כל השטויות הללו, הנהגים החדשים מאכילים האחד את השני לוקשים בבית הספר אחרי שראו פרק של איזו סדרה שכל פנייה בה נעשית בדריפט ולא חסרות (צוות לעניין (אם עדיין משודרת)וכו'...).

 

שבת שלום לך ידידי.

×
×
  • תוכן חדש...