Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הורדתי מהרשת טבלה המפרטת כל אות וכל מספר בקוד הפלאגים (במקרה שלי פלאגים מסוג NGK). הבעיה שנתקלתי בכמה מושגים שאני מבין שהם קשורים למידות של חלקי או פעולות הפלאג אבל אינני יודע מהן. ולהלן הפירוט שלהם:

thread

hex

reach

כאמור ליד כל אחד מהם רשומה מידה במילימטרים / אינצ'ים, אבל אני לא יודע למה הם מתייחסים. אודה למי שיוכל לפרש לי אותם.

תודה רבה מראש

יחזקאל.

ac cobra - יצירת אומנות.

פורסם
הורדתי מהרשת טבלה המפרטת כל אות וכל מספר בקוד הפלאגים (במקרה שלי פלאגים מסוג NGK). הבעיה שנתקלתי בכמה מושגים שאני מבין שהם קשורים למידות של חלקי או פעולות הפלאג אבל אינני יודע מהן. ולהלן הפירוט שלהם:

thread=תבריג מידת התבריג של הפלאג לדוגמא M14 תבריג מילימטרי עם קוטר חיצוני 14 מילימטר.או אינצ'י

hex=מידת המשושה או מידת המפתח המתאים לפתיחת הפלג.לדוגמא 16 מילימטר מידת המפתח.

reach

כאמור ליד כל אחד מהם רשומה מידה במילימטרים / אינצ'ים, אבל אני לא יודע למה הם מתייחסים. אודה למי שיוכל לפרש לי אותם.

תודה רבה מראש

יחזקאל.

התשובה באדום

איזה כייף לי :)

פורסם
התשובה באדום
מרק ממש תודה רבה לך. עזרת לי מאד.

האם אתה יודע מהו גם המושג השלישי שכתבתי - reach?

ac cobra - יצירת אומנות.

פורסם

תודה למרק המתורגמן של הפורום ואיש הקישורים לאוטו דאטה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...