Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לפני כשבוע התחילה לי בעיה באוטו הוא כל עצירה רועד וניכבה או שבאמצע נסיעה ניכבה,

וכאשר אני מניע אותו שוב הוא מניע ללא בעיה. הבעיה התחילה מאז הנסיעה האחרונה שלי לחיפה בעליות, ומאז הבעיה התחילה, מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה וכיצד אוכל לפתור אותה?

 

האוטו הוא סובארו DL 1600 אוטומט שנת 89'

 

תודה לכל העוזרים!

פורסם

האם זה קורה רק במזג אויר קר ?

יש לי את אותה בעיה וניקוי לא ממש עזר

בוקר קר יש רעידות והאוטו נכבה (גולף 1600 1990)

......צביקה :roll: ????

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם
האם זה קורה רק במזג אויר קר ?

יש לי את אותה בעיה וניקוי לא ממש עזר

בוקר קר יש רעידות והאוטו נכבה (גולף 1600 1990)

......צביקה :roll: ????

לא, זה קרה לי רק בשבוע האחרון מאז הנסיעה שלי לחיפה בעליות שם הוא נכבה לי לראשונה ועד היום כשאני נוסע אז הוא לעיתים ניכבה לי כשאני נוסע ולעיתים כשאני עומד ברמזור, אבל בהתנעה אין שום בעיה, כשהוא ניתקע לי בנסיעה אני מעביר לניוטרל מתניע ואז מעביר לדרייב ונוסע רגיל עד שהוא ניכבה שוב.

פורסם
ניקוי קרבורטור +החלפת פילטר דלק, יפתור לך את הבעייה הזאת.
אתה יודע אולי איפה נימצא הפילטר דלק?
פורסם

מתחת לרכב בצד של הנוסע מאחורה(בצד שאין אגזוז).

 

בדוק כמו כן את שלמות צינורות הוואקום במנוע, בדוק את שלמותם, כמו כן בדוק שכולם מחוברים כמו שצריך.

פורסם

היי, אצלי היתה תופעה דומה מזמן רק שלעיתים היתה בעיה להניע שוב. קודם כל זו בעיה בטיחוטית חמורה כאשר אתה בכביש מהיר ופתאום המנוע נכבה והרכב ממשיך רק מכוח האנרציה. תקן את זה כדי לדאוג לבטיחות שלך ושל אחרים.

 

בבדיקה שעשו לי היה צורך להחליף את סלילי ההצתה, בפונטו שלי יש 2 כאלו. העלות היא 450 ש"ח לא כולל מע"מ

פורסם
אתה יודע אולי איפה נימצא הפילטר דלק?
פילטר דלק נמצא מתחת לרכב בצד הימני האחורי של צמוד למשאבת הדלק החשמלית שלו!

פילטר דלק מומלץ מאד להחליף בכל מקרה, אך הדבר לא יפתור את בעייתך הנוכחית, משום שהקרבורטור

ברכבך סחף אליו כבר את הלכלוך, ולכן החלפת מסנן דלק עכשו, משולה לסגירת השער באורוות סוסים,לאחר שהסוסים נמלטו!

לעצם בעיתך , מלבד ההיבט הבטיחותי שבהעברת תיבת ההילוכים לניוטרל תוך כדי נסיעה, או כבוי מנוע,

ברכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית, אשר טומן בחובו סכנת נפשות משום שמרחק העצירה ארוך יותר ללא

מגבר בלם, אשר לא מתפקד במנוע כבוי, יש לנקות לשפץ ולכוון את הקרבורטור בהקדם האפשרי,ויפה שעה אחת קודם!

לפרטים נוספים ,ללא שום התחייבות מצידך,נא לפנות אלי בה.פ ו/או בטלפון הרשום בחתימה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
משולה לסגירת השער באורוות סוסים,לאחר שהסוסים נמלטו!

צביקה

אהבתי!!!

 

הכי טוב, גש לצביקה , בעייתך תיפתר!!!!!

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...