Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי קיבל דו"ח על מהירות כשהמצלמה תפסה אותו על 76 קמ"ש, כשהמהירות המותרת היא 50 קמ"ש.

אני אמרתי לו שכדאי לו לערער כי זה לא מדוייק ובלה בלה וזה יכול להיות גם 74 קמ"ש ואז העבירה היא פחות חמורה בגלל שזה פחות מ25 קמ"ש מהמהירות המותרת....

 

כדאי בכלל לערער או שאין סיכוי?

 

ומשהו בכלל מוזר זה שהכביש שבו צילמו אותו, הוא כביש שאף אחד, אבל ממש אף אחד לא נוסע 50, אלא לפחות 70+, איך זה שהמצלמה לא תופסת המון נהגים בכל יום?

פורסם

קודם כל ... תזדרז ותבקש את התמונה ... הם חייבים לשלוח לך העתק שלה , אתה יכול לבקש את זה ע"י הקלדת פרטים בטופס באתר של המשטרה , שתמונה תגיע אליך הביתה תוך בערך שבוע וחצי ...

אחרי שתקבל את התמונה , תכנס לכמה אתרים שאני לא ממש זוכר את שמם , אולי SPEEDTRAPS.CO.IL , תסרוק את התמונה או שתבקש עזרה על סמך מה שהתמונה מציגה , כי ישנן תמונות שלא "חוקיות" ובכל זאת המשטרה תנסה לגבות את הכסף על העבירה.

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
ומשהו בכלל מוזר זה שהכביש שבו צילמו אותו, הוא כביש שאף אחד, אבל ממש אף אחד לא נוסע 50, אלא לפחות 70+, איך זה שהמצלמה לא תופסת המון נהגים בכל יום?

 

לפני שאני עונה, שתי שאלות:

1. איך אתה יודע שהמצלמה לא תופסת הרבה נהגים כל יום?

2. איך אתה יודע שהיא מוצבת שם כל יום?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
לפני שאני עונה, שתי שאלות:

1. איך אתה יודע שהמצלמה לא תופסת הרבה נהגים כל יום?

2. איך אתה יודע שהיא מוצבת שם כל יום?

 

שאלה אחרת ... בהנחה והיא מוצבת שם ואלפי או מליוני אנשים נתפסים ...

בוא נעשה בדק בית , למה אתה חושב שהמיקום שלה גרוע ? ומה הפשע בלהציב מצלמה ?

אולי אותם אנשים יסעו לפי החוק ולא יצולמו ?

ההההמממממ .... אולי ?! :roll:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

×
×
  • תוכן חדש...