מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
למכירה סאב לנזר מקס 12אינץ' 1000וואט 400RMS סאב מאוד חזק בתיבה לפי מידות יצרן נשמע מצוין הסאב עבד פחות מחודש. מחיר קניתי אותו ב450 ללא תיבה מוכר ב350 כולל תיבה. סאב קנווד דגם ישן 12אינץ' 300RMS כולל תיבה סאב במצב טוב יושב במחסן כמה חודשים ניקנה ב500 שקל כולל תיבה אני מבקש עליו 250 שקל. סט קומפוננט סאונד סטרים 6.5 קרוס+רמקול+טויטר הסט הוא 80RMS סט מאוד איכותי ישב באוטו פחות מחודש ופורק עקב שדרוג. מבקש עליו 300 שקל. 0526664084 מחירים גמישים לרצינים, מעונין בהחלפה על מונו חמוד. מראשון לציון.
הודעה אחרונה מאת orturbo, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
עקב מעבר לרכב חדש (עם מערכת מקורית) - מוכר את כל המערכת (וגם את הרכב כמובן) 1) HU Eclipse 7200MKII - אין צורך להוסיף - 2200 ש"ח. 2) קומפוננט HAT Clarus 5.25 - בניי שנה - 1200 ש"ח. 3) מגבר Sundown 100.4D - בן שנה - 1300 ש"ח. 4) סאב בזוקה BT6024DVC שישה אינץ קטן וממזר - 300WATT כל המערכת מורכבת ברכב, ניתן לבוא להתרשם, אני מתל אביב. המערכת תפורק במהלך חול המועד או לאחר החג. דורון 0542-440944 אם אני לא עונה נא להשאיר הודעה או לשלוח SMS ואחזור כשאוכל.
הודעה אחרונה מאת dorosen, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
150 ש"ח 0544607787 גיא
הודעה אחרונה מאת gpavlov, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלט חדש של PIONEER מוכר עקב אי שימוש 3 מפצלי RCA כבל עבה באורך של 3 מטר גרילים של HERTZ ENERGY חדשים וטויטרים טובים מוכר עקב אי שימוש יוני:0502451999
הודעה אחרונה מאת yoniba, -
- 0 תגובות
- 812 צפיות
מגבר CRUNCH אמריקאי ,ראו תמונות 880 Watt 4 Channel Amplifier 2/3/4-Channel Operation RMS Power Output: 4 Ohms: 100 watts x 4 chan. 2 Ohms: 200 watts x 4 chan. Bridged, @ 4 Ohms: 400 watts x 2 chan. [*]2 Ohm Stereo Capable / 2-Channel Stereo Bridged Mode [*]3-Channel Mode Capable [*]Stereo / Mono Mode Switch [*]Class A/B Amplifier Design for High Quality Sound [*]High Grade MOSFET Outputs [*]Dual-Core MOSFET Power Supply [*]Digital Output Meter [*]System Diagnostics LED's [*]Low Pass Filter /Full / Hi Pass Filter [*]Bass Boost: 0 to 12 dB [*]RCA Inputs with Variable Input Level Control [*]RCA Line-Outs for Amplifier Daisy Chaining […
הודעה אחרונה מאת Nightm@re, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למחירה או החלפה.רדיו דיסק של אלפיין 7998 עם צנדז'ר ל12דיסקים ומתאם aux 2500שח מגבר אמריקאי של ממפיס דבל מונו 2*75 0546946464
הודעה אחרונה מאת dedra, -
למכירה GPS
מאת אלברטו- 0 תגובות
- 684 צפיות
למכירה GPS חדש של חברת QUE דגם NQ-500 חדש חדש מעולם לא נפתח עדיין בקופסא המקוריות כולל אחריות למכשיר תוכנה חוקית של IGO מחיר זנות ממש 900 שקל בלבד מוטי 052-3055546
הודעה אחרונה מאת אלברטו, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
1- הפרוססור המדובר של אלפיין H701- מחיר 1700 (הפרוססור בלבד ללא יחידת השליטה) 2- רמקולים מבית הייבריד האודיו מסדרת הלגטיה: טוויטר-L1 PRO מחיר 1000 מיד-L4 מחיר 1200 וופר-L8 מחיר 1500 גמיש מעט, לפרטים נוספים בה"פ או במספר 0549478687-אלי אני מאזור המרכז.
הודעה אחרונה מאת tzahi85, -
- 0 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בד כיסוי אקוסטי, סגור באריזה. איזור רחובות-נס ציונה. מחיר מבוקש: 50 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת V6, -
- 0 תגובות
- 769 צפיות
- קומפוננטים בקוטר ''6.5 - הספק 500W/140W RMS - יעילות תדרים 45-22KHz - רגישות קרוסאובר oct / 6db 3200Hz - סליל אלומיניום - מגנט הטיוטר והמיד בס עשוי מנודיניום - טיוטר משי (MT-12) עם קרור שמן לסאונד רך ונקי - נצילות 90dB - התנגדות 4 אוהם הסט במצב חדש היה מורכב כשנה על האוטו ולא עבר שימוש מסיבי(חייל) היה מוגבר על ידי סאונדסטרים 520.4 אפשרות החלפה בסט 3WAY של מורל והוספה שלי 0548-144288- גיא
הודעה אחרונה מאת --Guy--, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום יש לי סט של MOREL ELATE 6.5 LIMITED EDITION3WAY למכירה מהרכב שלי עכב עברה לסט WAY3 של DLS. הסט של מורל קניתי בנובמבר שנת 2009 הסת עבד חודש ואז נסתי לחול . הסט טקין לחלוטין כולל כול רשתות וארגז אני מוכר אותו ב2500 ש''ח. נא ליצור איתי קשר בטלפון 0548015711 אלכס כאן יש מפרת של קומפוננת http://www.morelhifi.com/support/pdf/mobile/Elate%20Limited%20Edition%20manual.pdf
הודעה אחרונה מאת Alex Dls, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
פרוססור של אודיסון ביט 1 עדיין באחריות - 2300 שקל בלבד ! אודיסון LRX 4.300 - 1200 שקל בלבד ! - מושלם להגברה של מידים וטויטרים מונו בלוק של רוקפורד מסדרת הפאוור 1001BD פשוט רוצח - 1100 שקל בלבד מגבר של פייז RS2 מגבר עוצמתי ביותר 150 RMS ליציאה ( נמדד ב 13.8 ) - 900 שקל בלבד לקילר הזה מחיר לכל החבילה 5K . מי שקונה את כל המוצרים מקבל 4 זוגות של RCA מחברת סטינגר . 0526438030 גיא , לפרטים עדיף ליצור קשר בטלפון . חג שמח !
הודעה אחרונה מאת Guy P, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הגיע זמני לעבור לCARPC ולכן, ALPINE 9887.1, הHU האהוב עליי מוצע למכירה, HU במצב מצויין, דגם אמריקאי אין הרבה במצב הזה. 2. PPI FRX-456 קרוס אובר מלא באפשרויות, יש אפשרות ל4WAY אקטיבי ועוד שלל אפשרויות שאינני זוכר, מי שיהיה רציני יקבל את הPDF מודפס. אין הרבה קרוסים ברמת המחיר שלו שמסוגלים לבצע את החיתוכים הללו ברמה הזו. מחירים ינתנו בפרטי, לרוכשי 2 הרכיבים תינתן הנחה קטנה. תודה ושבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת black_haze, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה הסט הנ"ל של ריינבו דגם SLC 265.25NG, מותקן אצלי ברכב כ5 חודשים, והוגבר בעדינות ע"י LRX 4.5. מגיע עם וופר, טוויטר משי שנותן סאונד נקי ומפורט, וקרוס אובר מתקדם מאוד יחסית לרמות האלה שתומך גם באקטיבי, ועם שלל פיצ'רים וכיוונים הן לטוויטר והן לוופר. בד"כ אני לא נוהג לחלק מחמאות לעצמי אבל אני מכיר כמה וכמה אנשים (שאחד מהם כותב פה בפורום) שקנו סט של ריינבו אחרי ששמעו את הסט שלי. הסט נרכש מ-כאן:http://www.autos-sound.co.il/regularsaledetails.aspx?productID=351&oid=puse5255pdxvoj55fss4u5e5 המחיר בחנות-1800. המחיר שלי-1200. סיבת המכירה-רצון להתקדם עוד צעד קדימה מבחינת סט קידמי.
הודעה אחרונה מאת Matanel, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
Kenwood KDC-2027 מצב חדש, רוב הזמן ישב בתוך הארון בחדר שלי בקופסא סגורה עם הגנת של קלקר. קורא דיסקים צרובים, עם אפשרות של ניגון אקראיי או מחזורי. בעל מערכת איזון למניעת קפיצות שמע בדיסק בזמן נסיעה בתנאים קשים. תאורת כפתורים ירוקה. הספק שמע 4X45W בעל יציאת קדם למגבר. System Q- מערכת המורכבת ממספר מצבי שמע קבועים מראש. שליטה נפרדת על כל מקור שמע בנפרד. כפתור הנמחה מיידי ל20dB- טיונר דיגיטלי FM\AM עם 24 תאי זכרון לרדיו (6MW, 18FM) AME - שמירת תחנות אוטומטית. סליל הגנה מובנה מפני הפרעות הנובעות מטעינת המצבר ברכב תצוגת LCD נוחה וקריאה. מחיר: 250 ש'ח. תמונות: http://up193.siz.co.il/up2/z1thtzrxzqdk.jpg http://up192.siz.co.il/up…
הודעה אחרונה מאת SmartCoupe, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
500 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת Mazda-Man, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
סאב ראשון, רוקפורד 150 רמס עם תיבה 350 שח במצב מצויין. סאב שני, דראגסטר 250 רמס 600 שח, כמו חדש מגבר של פיונר 2 יציאות, מגבר מעולה להגביר רמקולים 6X9. 200 שח אני מנהריה.
הודעה אחרונה מאת OzRacing, -
- 0 תגובות
- 738 צפיות
the best hu with the best qualities deh 90hdd good condition this is the item http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.pioneerelectronics.com/pio/pe/vgn/images/portal/cit_3442/37868DEH-P90HDD.jpg&imgrefurl=http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Support/CarAudioVideo/In-Dash/CD-Players/ci.DEH-P90HDD.Support&usg=__sZMiVNtgnm0eiGkt7L28jaeVIck=&h=81&w=250&sz=5&hl=iw&start=13&sig2=vRHs3K5SeD5fqHtiFy9BSg&um=1&itbs=1&tbnid=WrCrHMMIPpgNPM:&tbnh=36&tbnw=111&prev=/images%3Fq%3Dpioneer%2Bdeh%2B90hdd%26um%3D1%26hl%3Diw%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1&ei=n162S6-9CYzJ_gaCsLyxDg for sale to the highest bidder st…
הודעה אחרונה מאת ehzehz, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
המגבר במצב מצויין, אין מה להוסיף 364rms לערוץ ו-1097 rms בגישור ב 4Ohm. 3.5K לחיה הזאת. גיל. בפרטי.
הודעה אחרונה מאת gilo21, -
- 0 תגובות
- 678 צפיות
מגבר ORION 4004 + סאב KICKER 500W בתיבה עם רשת.ציוד חזק מאוד, מתאים לכל רכב. הכל במצב חדש, אפשר לבוא,לראות,לחבר,לשמוע... מתחייב. http://www.sounder.co.il/eMall/product.asp?pc=86594 רק המגבר עולה 1300 ש"ח בזאפ, הסאב עולה 300 ללא תיבה... בקיצור מתאים למי שמחפש אחלה סאונד בלי לשרוף הרבה כסף. נמכר ביחד במחיר מציאה. ₪1000 054-7620483 דימה
הודעה אחרונה מאת 0112358, -
- 0 תגובות
- 913 צפיות
במצב חדש - תוצרת ארה"ב !!!!!!! 5 ערוצים - מקצועי בנוי לעבודה מאומצת 450W היה בקושי בשימוש חצי שנה מחיר נדרש - 1500 ש"ח ניתן לרכוש גם סט של 4 זוגות של כבל מגעים מזהב איכותי ביותר באורך של 5 מטר לפנות לברוך - 054-2424999
הודעה אחרונה מאת BaruchFS, -
- 0 תגובות
- 637 צפיות
סאב מדהים מהגירסאות הראשונות של קיקר , חדש חדש חדש חדש ישב במחסן של דוד שלי קרוב ל4 שנים הוצא משם במצב חדש , פעל סליל בודד משך זמן של חודש חודשיים לא יותר הכל במצב חדש.( בחיים לא עבד בהתנגדות 2 או 4 אום עם 2 סלילים רק סליל אחד 4 אום חיים קלים מאד) מחיר דרוש 400 , פריט נדיר מאד שווה לראות משהו רוצה תמונות בפרטי. פאלפון 0572251300
הודעה אחרונה מאת ///ALPINE, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 815 צפיות
שלום לכולם. למכירה תיבה קטנה לסאב 10 אינטש. התיבה נקנתה חדשה ושומשה כחודש ימים בלבד. התיבה הינה תיבה פתוחה. דורש 100 שקלים. לפרטים 0502153344 תומר,אני מגדרה מגיע הרבה למרכז!!!
הודעה אחרונה מאת DJ_BITON_BIT, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בפרטי
הודעה אחרונה מאת mtgb, -
- 0 תגובות
- 617 צפיות
למכירה תיבה של סאב פתוחה 8' במצב מעולה כולל החיווט רק להשים סאב ולחבר 80 שקלים חדשים 0578181903 אופיר
הודעה אחרונה מאת ofir183, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לאחר שקניתי בדיוק את המערכת שרציתי וסיימתי לבנות אותה נשלל לי הרשיון (בצער רב) . אני לא לחוץ למכור להפך רוצה להחזיר אותה אחרי החזרת הרשיון - אז בלי הצעות מגוכחות . אז ככה : pioneer 8600 - עם מוח של 860 חסר לו רק כפתור בצד אחד - תיקון עולה כ 100 ש"ח , לא משהו רציני אני מסתדר עם זהככה בכיף . מגבר כחדש שמור בצורה מטורפת - עם פתח איוורור קטן מיוחד שניתן לסגירה ע"י הברגים - ככה גם בקיץ בימים הכי חמים הוא לא מתחמם.- JBL 75.4 .EARTHQUAKE מגבר מונו - נותן 847 ב 4HOM 1517 ב 2 HOM מיועד למי שאין לו מערכת חשמל חזקה ומשופרת ובכל זאת רוצה סאב עם 1500 RMS נקי , מגבר חזק מאוד שמור כמו חדש- חזק מאוד !!! . The Monster : JL W7 מה שנקרא המ…
הודעה אחרונה מאת Yakov s, -
- 0 תגובות
- 654 צפיות
למכירה סט קומפוננט 6.5אינטש FSA216 MB Quart, כחדש היה בשימוש פחות מחצי שנה, עדיין מחובר ברכב, אפשר לשמוע (כרגע מוגבר), מוכר עקב שידרוג המערכת. מחיר מובקש 400 ש"ח ה"פ או 0523127886 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=747267
הודעה אחרונה מאת trip_88, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז ככה הציוד הוא חדש פרט לסאב שנקנה ועומד בצד ללא שימוש עקב אי תאימות של המגבר שנקנה. המגבר והרמקולים נמכרים עקב כך שמה שיש ברכב יותר חזק מהם ולא מצריך את שימושם. מדובר על המגבר: soundstream xta480.4 מגבר חזק מאוד מגיע באריזהו המגבר חדש לא נעשה בו שימוש (עדיין באחריות) רמקולים: KENWOOD 300WATT (עדיין באחריות) סאב: kicker L5 + תיבה אטומה. הציוד חדש פרט לסאב שבינתיים צובר לו אבק המחיר לכל החבילה הוא 2000 ש"ח אך גמיש וניתן להציע הצעות על כל פריט ופריט. 0507464948 אור
הודעה אחרונה מאת Asher_Levy, -
- 0 תגובות
- 713 צפיות
למכירה מונו של visonik מצב חדש דגם p1800b מוציא 400 rms נקי עבד שלושה חודשים,הרכב הושבת ועד עכשיו הוא בבית עובד תקין הגביר רוקפורד p1 לא התאמץ יותר מידי.. מחיר:450 גמיש טיפה טלפון 0546973908
הודעה אחרונה מאת G.T.O, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
במצב מצויין עבד חצי שנה. נמכר עקב שידרוג מערכת. מחיר נדרש 1000 שקל. 0508810671
הודעה אחרונה מאת shahar1,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 325 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itsik170
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- אהרן ג
- matan_mil
- ELI001
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- Dan___
- nglancer
- ברנד
- David32
- orankohn
- ברווז
- chrono
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- SlowRide
- gpro
- שביט
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- Shay Shd Dave
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- פריג'י
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
- iEminem
- Alkash
- יובל .מ.
- יבגניפ
- alex321
- falou
- RedLabel
- ofralon
- EliC25
- yd b-4
- דוד495
- אברהם א
- Avia
- natco
- פיגו107שנת2010
- T_A
