Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המערכת שלי למכירה .


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שקניתי בדיוק את המערכת שרציתי וסיימתי לבנות אותה נשלל לי הרשיון (בצער רב) .

אני לא לחוץ למכור להפך רוצה להחזיר אותה אחרי החזרת הרשיון - אז בלי הצעות מגוכחות .

אז ככה :

pioneer 8600 - עם מוח של 860 חסר לו רק כפתור בצד אחד - תיקון עולה כ 100 ש"ח , לא משהו רציני אני מסתדר עם זהככה בכיף .

 

מגבר כחדש שמור בצורה מטורפת - עם פתח איוורור קטן מיוחד שניתן לסגירה ע"י הברגים - ככה גם בקיץ בימים הכי חמים הוא לא מתחמם.- JBL 75.4

 

.EARTHQUAKE מגבר מונו - נותן 847 ב 4HOM



1517 ב 2 HOM מיועד למי שאין לו מערכת חשמל חזקה ומשופרת ובכל זאת רוצה סאב עם 1500 RMS נקי , מגבר חזק מאוד שמור כמו חדש- חזק מאוד !!!

 

. The Monster : JL W7



מה שנקרא המפלצת !!! בשבילי ;) יש אפשרות לכוון אותו לSQ ו SQL תלוי מה אתה רוצה ממנו - ידוע מבין הטובים בעולם ! ברמה הגבוה ביותר ! 12" .

 

Focal Utopia 165w



סט 3 חלקים מהרמה הגבוה ביותר של פוקל ! התאהבתי בו ברגע ששמעתי וישר קניתי - סט שמור מאוד כמו חדש (אבל ממש חדש מבריק) מגיע עם כל הסט כולל קרוס טווטיר מיד עם תיבה קטנה לרגליים (גם למי שלא מחפש בניה רצינית) וופר !!! שיורד ממש נמוך! למערכות ה SQ הטובות בעולם הסט גם זכה מספר פעמים ובמספר תחרויות בסט הטוב בעולם !

הגבול הוא השמיים וזה הסט הנ"ל !

 

מפצל מתח 4G מונסטר קיבל ל4 8G מהאיכותי ביותר בסידרה .

 

כבל 4G איכותי ועבה .



4 כבלים RCA כחדשים .

 

קומפוננט מורל הייבריד 6.5" וופר אחד עבר תיקון וחזר כחדש באסים יפים ונקיים !



מגיע עם כל הסט קרוס - טווטרים MT 22 וופרים הייבריד .

 

המחירים סגורים ולא יורד שקל ! מקסימום נישאר איתה עד ל3 חודשים הקרובים ! (השלילה?!)

 

יש לפנות בהודעה פרטית או בפלא 0504805551

 

בברכה



יעקב

 

 

מכיוון שאני לא יכול לערוך אך יש לי עוד כמה פריטים להוסיף ואני לא אהיה בבית בזמן הקרוב אז מנהלים אני מבקש להתחשב הודעה זו לא בכוונת להקפצה !



בנוסף מה שיושב אצלי בבית גם יצא למכירה :

מגבר Power Acoustic 400X .

מגבר Lightning Audio B2.300.4 .

מגבר Logic plx-22 .

קורס אוברים של JBL GTO6507 , קרוס אוברים של מורל Morel Dotech Ovation .

גרילים של JBL + של מורל X4 . כולם 6.5" .

מגבר פיוניר 924GNX CLASS A .

מגבר רוקפורד X4.6 .

מגבר DHD NTX 2003 .

מגבר פלאנט אודיו 6 ערוצים .P706

מגבר sherwood xa-1240Q .

טווטרים מרקום בייצור של מורל - רמה מעל ה MT23 וטיפה מתחת לסופרימו - איכותיים מאוד .

טווטרים מורל סופרימו.

 

חג שמח ;)

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

×
×
  • תוכן חדש...