מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כבל חדש של אלפיין שמחבר ישיר את הIPOD למכשיר וקבל של אלפיין שמחבר USB גרושים 0546-456915 יובל
הודעה אחרונה מאת בוגדני מגעיל1, -
- 0 תגובות
- 834 צפיות
כמו שרשום בכותרת המכשיר נמכר ללא פאנל אז תציעו לי הצעות מחיר בשיטת מכרז.
הודעה אחרונה מאת asif84, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
תיבה לסאב 12" 100 ש"ח לבוא לקחת סתם תופסת לי מקום 0503014565
הודעה אחרונה מאת MILLA, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רדיו דיסק פיוניר deh2150ub המכשיר חדש באריזתו עם שלוש שנים אחריות של אוזי רדיו המכשיר כולל usb+aux המחיר 700 שח ליין דרייב של אודיוקונטרול מטריקס 6 חדש באריזתו המקורית המחיר 500שח סאב של הרץ הי אנרגי 12 אינצ בתיבה אטומה 300 rms המחיר 600שח לפרטים 0546802014 מריק
הודעה אחרונה מאת m_marik, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פרוססור מעולה למי שמתכוון להתקין מערכת על HU מקורי. מתחבר ללפטופ או פוקט דרך BT. היה בשימוש חודש ומאז נמצא בקופסא המקורית עקב החלפת HU. 1700 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת FOCAL, -
- 0 תגובות
- 919 צפיות
רמקולים מצוינים היו אצלי כחודשיים הרבה מאוד עוצמה ואיכות מאוד מתבאס למכור אותם (בעיות כספיות) שמעתי את המוראל טמפו לפי דעתי הם עולים אליהם בכיף גם בעוצמה וגם באיכות מכיר 350 אפשר לדבר על זה http://www.soundstream.com/AudioProducts/Components/rubicon.htm תמונוווות וסליחה זה קומפוננט לא רמקולים
הודעה אחרונה מאת dor14, -
- 0 תגובות
- 718 צפיות
המגבר המוכר שכולם מכירים אותו JBL 75.4 מגבר מצוין וחזק,אף פעם לא עבד על יותר מחצי גיין (לא אוהב לשמוע חזק אלה איכותי) המגבר בריא ונראה כמו חדש מהחנות,מגיע בקרטון שלו והחוברות. למי שיש מגברים כמו אודיסון סנדאון וכו' אני מוכן להחלפה כמובן בתופסת תשלום. המגבר המדובר: http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=119 מי שמעוניין מוזמן ליצור איתי קשר בהודעה פרטית בלבד!
הודעה אחרונה מאת DAn-BP 1.8, -
- 0 תגובות
- 765 צפיות
מגבר מונובלוק של JBL דגם: GTO 601.1 במצב חדש חדש, מוכר אותו עקב מכירת הרכב. המחיר: 800 ש"ח, נמצא באשקלון. לרציניים בלבד, בהודעות פרטיות או בנייד: 052-4351133, ישראל.
הודעה אחרונה מאת rotro9, -
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
דגם DEH-P80MP עוצמתי 60WX4 שייך לסדרת PREMIER יוקרתית ומשוכללת, קורא קבצי MP3 ו-WMA, נשלט ע"י שלט רחוק, מסך OLED מנגן סרטונים ותמונות + אפשרות להוריד מדיה ממחשב למכשיר, פאנל נפתח חשמלית, הכנה לחיבור מתאם ל-IPOD ו-BLUETOOTH. מגיע עם שלט ובאריזה מקורית וכל התוספות. מכשיר מאוד מאוד שמור, ישנו מגן מסך על תצוגה, 0 תקלות, מנגנון מדהים המתגבר על זעזועים בזמן נסיעה, קורא כל סוגי הדיסקים (כולל רב פעמים ומותגים זולים). אני גר באשדוד, עובד בראש העין ונמצא הרבה באזור בת-ים. מס' סלולרי 0547805941 (אדוארד)
הודעה אחרונה מאת Moldavanin, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מדובר בפרוססור מבית טוב, ונחשב למוצר איכותי המוצר חדש והיה בשימוש פחות מיום חובר רק למטרות בדיקה. תאריך היצור שלו הוא 30.6.06 ומאז הפרוססור היה במחסן של חנות שלא ידע על קיומו של המכשיר. המכשיר ללא שריטה ומגיע עם כל ההאביזרים ( שלט עוצמה, ספר הפעלה, ודיסק כיול). המכשיר יכול לשמש כמנחת למערכת מובנת ולתוסף למערכת קיימת . הוא מתחבר בבלוטוט ללפטופ ולמחשב כף יד - ואז מבצע כיול אוטומטי של המערכת ומבטל קליפינג שלה. כמו כן הוא מגביר את אות המקור ( מעלה מתח פריאוט) וניתן לכוון בו פרמטרים עצמאית דרך התוכנה. http://www.car-media-israel.info/index.php/rockford-3sixty-1.html המחיר של המכשיר בארץ הוא 2000 ש"ח אני דורש עליו חצי (1000 ש"ח). מוכן להחלפה על מונו + סאב או …
הודעה אחרונה מאת Jekin, -
- 0 תגובות
- 855 צפיות
אז אני מוכר את הקומפוננט שלי מכיוון שהוא לא מתאים לי לרכב החדש (עכשיו אני צריך 6.5"). מדובר במורל טמפו 5.25" בן כשנה בערך. הקומפוננט במצב חדש ואני אשתדל להעלות גם תמונות בהמשך. המחיר המבוקש 350 ש"ח בהודעה פרטית או 057-8129277 סאשה.
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
במצב מעולה...כחדש 100 ש"ח בלבד 0508878801 ירון
הודעה אחרונה מאת jackel777, -
- 0 תגובות
- 723 צפיות
למכירה מגבר 4ערוצים 1000 וואט מגבר אמריקי מהדגמים הישנים והאיכותיים חברת פירמינד עובד כרגע עם קומפוננט סאונד סטרים וסאב אינפיניטי ונשמע מעולה! נימכר עקב שידרוג מחיר מבוקש300 שקלים. לרצינים:0526664084 אפשרות החלפה.
הודעה אחרונה מאת orturbo, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קומפוננט סאונד סטרים 6.5 סט חדש ניקנה ולא מתאים לדלתות ברכב קומפוננט סאונד סטרים80RMS גודל6.5 הסט דנדש נקנה בתחילת השבוע ב600 שקל! לרצינים0526664084 350 שקל.
הודעה אחרונה מאת orturbo, -
- 0 תגובות
- 863 צפיות
למכירה הפריט הנ"ל - מצב מעולה - כחדש. פאנל מתהפך - 3 יציאות למגברים 4V לכל אחד 500 ש"ח בלבד. 0546-640641, רועי
הודעה אחרונה מאת RoyWa, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה מגבר עוצמתי מבית קיקר ZX 650.4 125*4 RMS נ 4 OH,M 170*4 RMS ב 2 OHM 2*325 RMS ב 4OHM קרטון + תעודת בדיקה מהיצרן חדש לגמרי אם שנה אחריות עבד שבוע ימים בלבד מחיר בחנות בית 2200-2500 begin_of_the_skype_highlighting 2200-2500 end_of_the_skype_highlighting שח חדש 450שח אופציה לרמקולים MAGNAT CLASSIC 216 75*4 RMS ב 4 OHM + אופציה למורל דוטק אוביישן 6 החדש 6/12 אינטש.900שח ZX 650.4 ב 1650 שח morel dotech ovation 6 6/12 ב 900 שח MAGNAT CLASSIC 216 ב 400 שח פל 0542294574 איש קשר איגור ( מהצפון) __________________ Hu clarion dxz 575 amp genessis ultra two f comp elate 3 way mono hifonix sub l7 kicker מגבר עוצמתי מבית קיקר ZX 650.4 125*4 R…
הודעה אחרונה מאת shonik23, -
- 0 תגובות
- 920 צפיות
מצב חדששש! בפרטי.
הודעה אחרונה מאת 620SI, -
- 1 תגובות
- 735 צפיות
סיבת ההחלפה היא שאני לא רוצה רמקולים אחוריים ולא רוצה להשאיר חורים ריקיים מי שמתכנן התקנה של רמקולים 6X9 המגש הזה בדיוק בשבילו החורים נעשו אצל מתקין מקצועי. מעוניין במגש שלם - ללא תוספת תשלום
הודעה אחרונה מאת WarDevil, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק דאבל דין, בשימוש כ - 4 חודשים. http://www.panasoniccaraudio.net/docs/cq_ck2303.html 800 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת טל172, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מיוצר בקוריאה 4X50 RMS אצלי כארבע שנים, מוציא רעשי אלטרנטור. אין כוח להתעסק עם תיקון שלו, ומכיוון שכבר הרבה זמן אני חושב להחליפו הוא מוצע למכירה. 300 שקלים המחיר, שיחד עם תיקון של כ 200 ש"ח יגיע לחצי מחיר חדש. בה"פ או ב 025-8662601 רומם.
הודעה אחרונה מאת Romek, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
סט מעולה של מורל, מיד באס 6.5 אינצ'. הסט כולו: מיד באסים, טוויטרים וקרוסים, היה בשימוש 6 חודשים. 1,200 ש"ח. מתן- 052-5416465.
הודעה אחרונה מאת dr_orlick, -
- 0 תגובות
- 880 צפיות
למכירה 2 קורות לגולף MK4 - מיועד ל- טוויטר+מיד מיועד במקור למיד 4 אינצ אבל גם 3 אינצ יושב נראה מעולה באוטו תמונה מצורפת עם מיד 3 אינצ מורכב עליו לפרטים: 0545994421 ניר
הודעה אחרונה מאת poz, -
- 17 תגובות
- 5 אלף צפיות
הפריטים הבאים למכירה: 1) מגבר מונו של חברת audioquart,דגם aq-a889 http://www.lanzar.co.il/sg_product~AQA889~33~0.htm# 600 ש"ח 2) סאב audiosystem,דגם mx12br,הספק 300w rms ב-4 אוהם. http://www.audio-system.de/audio/mx.html (המוצר השלישי ברשימה) 600 ש"ח 3) קבל http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=07605c3086469fe1714dc62f98026203&productid=408 350 ש"ח שימו לב,כל הרכיבים פורקו מהאוטו ואין לי את היכולת/הידע לחבר אותם כדי להשמיע. אז מי שרוצה להגיע ולבדוק,שיגיע כשהוא יודע איך ויכול לחבר אותם לאוטו שלו. נא לפנות בהודעה פרטית,תודה.
הודעה אחרונה מאת Altera, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קבל של cadence עם תצוגת וולט ולדים בצבע כחול מצב חדש בלי שריטה אפילו יחיאל 0507851991 או בה"פ תמונות אפשר לישלוח באימייל
הודעה אחרונה מאת a3 t, -
- 0 תגובות
- 698 צפיות
מחפש פנל למכירה של דגם DEH-7450MP
הודעה אחרונה מאת shaharle, -
- 1 תגובות
- 980 צפיות
מפרסם בשביל חבר 2 סאבים של הרץ אנרג'י בתיבה מקורית כל סאב סליל אחד של 4 אוהם 500 RMS היו בשימוש חצי שנה נתונים ניתן לראות כאן מחיר 1800 ש'ח הסאבים ימכרו כזוג ולא בנפרד 0547484965 לפנות לארז
הודעה אחרונה מאת asif84, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי כבל אחד מיותר חדש באריזה לכל המרבה במחיר כבל חדש עולה 250 ש"ח אז בבקשה בלי הצעות של 25 שקל ה"פ תודה! מתאים למכשירים הנ"ל: CDA-106ji CDA-105ji CDE-102ji CDE-W203ji (2DIN) CDA-9852 /E CDA-9856 /E CDA-9857 /E CDA-9870 /E/R/RM CDA-9871 /R/RR CDE-9872 /E/R CDA-9873 /E/RB CDE-9874 /E/RB/RR/R CDE-9880R CDA-9881 /R/RB CDE-9882 Ri CDA-9883 /R/E CDA-9884 /R/E CDA-9885 R CDA-9886 /R/M CDA-9887 R DVA-9861 E/Ri DVA-9965R IVA-D100 IVA-D105 /E/R IVA-D106 /E/R IVA-W205 E IVA-W202 /E/R IVA-W200Ri IVA-W200 IVA-W502E IVA-W505 IDA-X001 IDA-X100 IDA-X200 IDA-X300 IDA-X305 כאמור שלחו …
הודעה אחרונה מאת Dj GuyGivant, -
- 10 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום רב, חזרתי מארה"ב עם כמה צעצועים: 1. מגבר Sony Explod XM 554ZR 4 ערוצים 600W סגור בקופסא! עם כל החלקים המקוריים, חדש ולא חובר מעולם.RMS Power Output: 130 watts RMS x 2 chan. @ 4 Ohms Bridged 65 watts RMS x 4 chan. @ 2 Ohms 100W x 2 + 250W x 1 @ at 4 Ohm 100W x 4 @ 4 Ohm מפרט המגבר: http://reviews.cnet.com/car-amplifiers/sony-xm-554zr-amplifier/4507-6726_7-32034840.html מחיר: 850 ש"ח 2. מגבר Sony Explod XM 1652Z 1-2 ערוצים 1000W סגור בקופסא! עם כל החלקים המקוריים, חדש ולא חובר מעולם. RMS Power Output: 165 Watt - 4 Ohm - 20 - 20000 Hz - THD 0.04% - 14.4V DC - 2 channel(s), 200 Watt - 2 Ohm - 20 - 20000 Hz - THD 0.1% - 14.4V DC - 2 cha…
הודעה אחרונה מאת dimal007, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
Speakers: HiEnergy HSK 130 Amp: Audison SRX3 CD Player: Eclipse 7100 מחיר - 4000 ש"ח נא לפנות בפרטי
הודעה אחרונה מאת Leonm13, -
- 0 תגובות
- 589 צפיות
מונו בלוק חזק מאוד!!! של חברת סיירה מוצאי 1500 RMS ב 1 אום ו1000 RMS ב2 אום ו500 RMS ב4 אום מי שרוצה לשבור תבגז (כלומר את הבגאז') ולנצל תסאבים (כלומר את הסאבים) כמו שצריך הגיע הזמן מחיר: 1300 גמיש מאט 052-4471713
הודעה אחרונה מאת itzik t,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 472 אורחים (הצג רשימה מלאה)
