מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 780 צפיות
חדש לחלוטין בקרטון כולל אחריות. יש לי גם 10" וגם 12".. 050-8786669. 057-8114452.
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 1 תגובות
- 751 צפיות
שלום אני מציע למכירה את הרכיבים הבאים: רוקפורד FNQ 3146 3 WAY סט קומפוננט 3 חלקים חדש באריזה... נדיר אני דורש עליהם 3200 ש"ח... כבל 25 פארד של חברת רוקפורד ... משהו נדיר מאוד... מומלץ למערכות ששותות הרבה מאוד זרם... משומש כ 3 שנים נקנה מחבר טוב שלי... דורש עליו 1200 ש"ח... מגבר P8004 במצב מצויין כמו חדש.. תתקשרו נדבר... רוקפורדים T8004 , משומשים כמובן אבל במצב מעולה יש לי 2 כאלה למכירה כל אחד ב 3000 ש"ח רוקפורדים T10001BD, יש לי 2 כאלה למכירה כל אחד ב 2800 ש"ח... רוקפורד 3514 FNQ 3 WAY 5 ורבע חדשים בקופסא... 2000 ש"ח... רדיודיסק עם בעיה קלה בעינית לפעמים לא קורא את הדיסקים אבל יש צינגר ג…
הודעה אחרונה מאת natan nir, -
תיבה לסאב 12"
מאת MILLA- 0 תגובות
- 808 צפיות
תיבה לסאב 12" 100 ש"ח לבוא לקחת ה"פ
הודעה אחרונה מאת MILLA, -
- 0 תגובות
- 703 צפיות
יימכר ב800 ש"ח אני מאשדוד מוציא 350 RMS @ 4 אוהם מוציא 500 RMS @ 2 אוהם שלט באס מצורף. באוטו חצי שנה,מגביר סאב של חברת בזוקה 250 RMS..
הודעה אחרונה מאת sd1985, -
- 0 תגובות
- 750 צפיות
בס"ד למכירה מגבר 2 ערוצים BOSS 400W-120rms BA2200 מגבר 4 ערוצים 800W LANZAR VIBE 420 וסאב וופר פיוניר 800W. המוצרים עובדים מצויין נשמר היטב כדאי לראות חבל לשלם על חדש. מחיר 1400 ש"ח יש תמונות אני יעלה מאוחר יותר. אני מאזור מבשרת ציון. לפרטים נוספים [email protected] או 0505840981 שי.
הודעה אחרונה מאת bmw700, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הרץ היי אנרגי 3 חלקים חדש בלי אף שריטה כולל קורסים, גרילים, תעודות, קופסא,ברגים בקיצור כמו לקנות חדש. הסט מותקן ניתן לבוא לשמוע. מחיר 2000 ניתן לקנות אם בניות דש לפולסווגן פולו 98. עמנואל 0524217227
הודעה אחרונה מאת DANIII, -
- 0 תגובות
- 784 צפיות
שניהם ללא תיבה , מחירים - 550 L5 c12 250 טלפון :0578750850
הודעה אחרונה מאת ///ALPINE, -
- 0 תגובות
- 981 צפיות
מגבר מונובלוק של JBL דגם: GTO 601.1 במצב חדש חדש, מוכר אותו עקב מכירת הרכב. המחיר: 800 ש"ח גמיש מעט במחיר, נמצא באשקלון. לרציניים בלבד, בהודעות פרטיות או בנייד: 052-4351133, ישראל.
הודעה אחרונה מאת rotro9, -
למכירה קומפ',RCA
מאת Orca- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ClifDesign קומפ' של חברת clif design הסידרה הכי גבוה, מגיע בתוך מזוודה איכותי ביותר מחיר זול מאד. KnuKonceptz כבל RCA 6 מטר 2 ערוצים של חברת KnuKonceptz סידרת Crystal חדש לא באריזה http://www.knukonceptz.com/productMaster.cfm?category=Krystal%20RCA%20Kables לפרטים נוספים, תמונות ומחירים הודעה פרטים או 0525527282
הודעה אחרונה מאת Orca, -
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
** מונו בלוק של חברת EARTHQUAKE מחיר 1500 שקל!! למי שמגיע עד סוף השבוע. מגבר אמריקאי. תוצרת USA. 600W RMS ב 4 אום. ו 1200W RMS ב 2 אום. ב 12V! ( ב 14.4V נותן יותר) המגבר נציל במיוחד מבחינת חשמל. אז מי שצריך מגבר חזק! ולא יפיל את המערכת החשמל. אז זה בשבילך.! הותקן ברנו קליאו, עם מצבר של 55A ואלטרנטור מקורי. ולא היו הבהובים איתו. ** JL AUDIO 12W7 המחיר הוא 1800 שקל!. סופי!!! בתיבה פתוחה. לפי מידות היצרן. אני לא לחוץ למכור. ואנשים כבר גילו את זה. אז בלי הצעות מפגרות! ** מגברים XETEC PRESTIG P-2 / P-4 כל אחד, מחיר 2800 שקל לא ימכרו בפחות! ** מורל סופרימו הגדולים! (אין מה להוסיף.!) מחיר 1000 שקל תקינים ב 1,000,000% ויושבים בבית. אנשים. מדובר על…
הודעה אחרונה מאת Soundman, -
- 0 תגובות
- 765 צפיות
מגבר-1200W של פולס אודיו, וסאב-1000W של מיק במצב מצוין בקושי עבדו. לפרטים:0543038631 בני.
הודעה אחרונה מאת beniman, -
- 2 תגובות
- 993 צפיות
מוכר בשביל חבר רדיו דיסק פיוניר מדגם 2050 יציאה למגבר מגבר של steet sound 4 יציאות רמקולים פיוניר מדגם ts-a 6955 כל המערכת תימכר קומפלט במחיר של 500 ש'ח!!!
הודעה אחרונה מאת asif84, -
סאב פיוניר
מאת efi4*4- 0 תגובות
- 894 צפיות
למכירה סאב פיוניר 350 ש"ח חדש 057-2311096
הודעה אחרונה מאת efi4*4, -
- 9 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
רדיו דיסק Pioneer Premier דגם: DEH-P770MP מצב חדש לגמרי 3 יציאות למגבר, כל יציאה מוציאה 4V, כולל שליטה מלאה על סאב, תדרים, חיתוכים, אקולייזר, תצוגות מחיר: 800 ש"ח קומפוננט של חברת Hertz דגם Hi-Energy 6.5 אינץ' 125RMS מצב חדש לגמרי סט ברמות הגבוהות, מי שמכיר יודע, מי שלא צריך לשמוע בשביל להבין, צליל טהור נקי ועוצמה מטורפת מחיר: 1000 ש"ח קומפוננט של חברת הרץ דגם אנרג'י ESK 165 איכותי מאוד 6.5 אינץ' 100RMS מצב חדש מחיר: 400 ש"ח סאב רוקפורד 10 אינץ' 150RMS כולל תיבה מהיצרן מהסדרות הישנות שעוד היו מיוצרים בארצות הברית איכותי מאוד, מדויק וחזק מחיר: 500 ש"ח בה"פ או בפלאפון 0524220770
הודעה אחרונה מאת KiCKerL7, -
- 1 תגובות
- 930 צפיות
רדיו דיסק Premier DEH-P580MP היה מורכב כחצי שנה על הרכב, במצב מעולה 500 ש"ח שני סאבים: 1.Pioneer 1000W במצב חדש 2.סאב SONY 1300W במצב חדש כל סאב 400 ש"ח הכל היה מורכב אצלי חצי שנה באוטו, ואני רוצה פשוט להשתדרג אבי 0549985556
הודעה אחרונה מאת אבי 12, -
סאב SPL 400RMS
מאת baz22- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מצב חדש לגמרי, חייב למכור לפני נסיעה לחו"ל. 500 ש"ח שלומי 0527909701
הודעה אחרונה מאת baz22, -
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הסאב האגדתי FI BTL 15 סאב מטורף שיכול לספוג מעל ל3000rms.הסאב הוא שני סלילים של שני אום. הסאב מגיע עם תיבה פורטד מקצועית. מגבר מונובלוק היפוניקס.מגבר שנותן ב1 אום כ2000rms ב2 אום 1200 וב1 אום 400rms. מגבר 4 ערוצים היפוניקס דגם 6408.נותן לכל ערוץ ב4 כ100rms וב2 אום 170rms. ליין דרייבר של חברת לאנזר כולל שולט באס.להעלת וולטים בrca מעלה לכ8.5 וולט.400 שקל. כבל 0gauge 5 מטר של חברת וויסוניק כולל בית פיוז מקצועי עם פיוז 200אמפר של רוקפורד כולל סופיות מקצועיות כולל כבל מינוס 1 מטר כולל סופית. קבל 5 פארד של חברת spl קבל מקוצעי מאוד.בעל 3 חיבורים פלוס ומינוס ועוד פלוס כדי להוציא את הפריקה למגבר.500 ש"ח. קבל 2 פארד[חדש באריזה]של חברת רפטור-350 ש"ח דאבל דין של חברת …
הודעה אחרונה מאת naorkicker2, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
זוג מידים 6.5 אינץ' מסדרה D זוג טוויטרים מסדרה R זוג קרוסים ישבו כמה שנים בגולף ללא הגברה. הסט עובד בצורה תקינה ולא מחרחר. פורק לרגל שדרוג כל המערכת ברכב. 350 ש"ח גמיש. פרטים נוספים בהודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה המונובלוק של רוקפורד MADE IN USA המגבר ממש חדש בלי שריטה באריזה המקורית 2000W RMS ב1 אום 1500 ב2 אום המגבר עבד במשך חודש וחצי (הרים שני קיקרים L7ׂ) ומוצע למכירה עקב מעבר לרכב שאין בו מספיק מקום להרכבת המגבר והסאבים. בנוסף גם שני הקיקרים מוצעים למכירה 750RMS כל אחד מהם 052-3012345
הודעה אחרונה מאת SINDIANI, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רדיו דיסק תוצרת pilot נגן DVD פילוט בעל מסך מגע 16:9 צבעוני 3" TFT LCD רחב (WIDE ) הספק 4X45 וואט קורא תקליטורי DVD/VCS/MPEG4/DIVX/CD/CD-R קורא MP3/WMA קריאת תמונות JPEG BLUETOOTH מובנה, חיוג על גבי צג המסך וניהול שיחה דרך מערכת השמע ברכב. ממשק USB וקורא כרטיסי זיכרון SD/MMC כללי: נגן DVD פילוט בעל מסך צבעוני 3" TFT LCD רחב (WIDE) מסך מגע 16:9 פנל נופל עם שליפה לאחסנה בקופסת מגן BLUETOOTH מובנה, חיוג על גבי צג המסך וניהול השיחה דרך מערכת השמע ברכב. תמיכה בהקרנת דיסקים בתצורת PAL/NTSC/AUTODVD 3 מצבי אפקטי סאונד: ROCK/POPS/CLASS 4 הגדרות תצוגות רקע שלט רחוק תפריט הגדרות ידידותי למשתמש חיבורים: כניסה בחיבור A/V AUX משופרת לתצורת…
הודעה אחרונה מאת assaff_the_1, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סאבוופר "HERTZ - energy 700W 12 דגם: ES 300 חדש עולה 900 אני מוכר ב700. ------------------------------------ MOREL Dotech MKII 6 מחיר חדש עולה 835 בחנות הכי זולה אני מוכר ב600 הוא מגיע עם קרוסים וטווטרים רק טוויטר אחד לא עובד לכן אני מביא טוויטרים חדשים של PULSE AUDIO -------------------------------- רדיו דיסק Pioneer DEH-P6050UB מחיר חדש בחנות הכי זולה 950 אך מכיוון שהרדיו מגיע עם שריטה זעירה על הגלגלת הרוטורית של הווליום וללא שלט אני מוכר אותו ב700 שח. ------------------------------------------------ מגבר …
הודעה אחרונה מאת Asher_Levy, -
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אז ככה.. לרגל שידרוגים אני נאלץ להיפרד ממספר רכיבים. איך אומרים ? MY LOST IS YOUR GAIN.. הסאב !! סאב מדגם STEREO INTEGRITY MAD D2 V4 - ללא שום ספק סאב SQ מהיר ואיכותי שעומד בשורה אחת עם הטובים שבהם (כדוגמת IDMAX / FIQ וחברים). מדובר בסאב ללא תיבה, חדש בקופסא מקורית. לאלו מכם שזוכרים, הייתה כבר מודעת מכירה בשבילו שלא הקפצתי בתקופה האחרונה כי היססתי. יש לי סאב אחד כזה מורכב ברכב בתיבה של 30 ליטר והוא פשוט מעולה. מדובר בסאב אמריקאי !! מהיר במיוחד (לטענת היצרן, מהיר יותר מרוב המידבאסים) עם נפח עצמי מאוד קטן (יחסית ל 12") וניתן להתקינו בתיבה אטומה בגדלים שמ 19 ליטר ועד ל 35 ליטר). הוא מיוצר בטכנולוגית XBL2 והוא מסוגל לספוג 1000W RMS. עם זאת הוא מתנהג יפה …
הודעה אחרונה מאת nimikipod, -
- 0 תגובות
- 969 צפיות
המערכת כוללת: רדיו דיסק מקצועי MP3 של פנסוניק 3 יציאות AUX להפרדה מלאה בין החלקים (קדמי\אחורי\סאב)+שלט. סאב וופר פיוניר 400RMS עם תיבה אטומה מקורית מעץ מלא (התיבה לבד עולה 350 ש"ח), הסאב נועד ומתאים לתיבה אטומה. רמקולים-סט קומפוננט MOREL 6.5 כחדשים, כוללים את כל הערכה שמגיעה עם הרמקולים. מגבר CRUNCH 250X4 מדהים, המגבר פשוט חזק והמערכת עובדת איתו בצורה מעולה, הסמל של CRUNCH מואר בכחול. 2 כבלי RCA של רוקפורד ברמה הגבוהה ביותר, שאר החיווט של סטינגר, החיווט כולל הכל - 2 כבלים מהמגבר לרמקולים, כבל הארקה, כבל לסאב וופר וכבל עם פיוז מקצועי מהמגבר למצבר. המערכת במצב מעולה ממש כמו חדשה ללא שריטה, פשוט עסקה מצויינת וכוללת הכל לא תצטרכו להוסיף שקל, חבל לשלם הרבה יותר על …
הודעה אחרונה מאת gilad-f, -
- 1 תגובות
- 960 צפיות
סאב מצויין, מדוייק ואיכותי. היה מותקן אצלי בקליאו. במיאטה אין בשבילו מקום הסאב נבדק אצל מתקין לפני כחודש ומצבו מעולה. המחיר 1200 ש"ח. המיקום תל אביב. 054-6545405, איירין
הודעה אחרונה מאת איירין, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה תיבה לסאב 8' במצב מעולה היה בשימוש עד שנישרף הסאב מתאים לבאגז'ים קטנים טנדרים וגי'פונים 0578181903 70 שקל התיבה מאשקלון
הודעה אחרונה מאת ofir183, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה קומפוננט אדיובן חדש עקב חוסר שימוש במחיר 750 ש"ח זה מחיר בדיחה לסט כזה! 0525925559-בן
הודעה אחרונה מאת בן-זוהר, -
- 0 תגובות
- 703 צפיות
חברים למכירה סט חדש של פוקל 5.krx2 6 הסט חדש... נמכר עקב החלפת רכב (קיימת בעיה להרכיב עקב גודל/עומק המגנת. 0543401186
הודעה אחרונה מאת 271 sefi, -
- 0 תגובות
- 747 צפיות
דגם המכשיר KVT522DVDY http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=2700 דיבורית קנווד BT200 ומתאם GPS הכל חדש בקופסא ניקנה בחו"ל מחיר 5300 לכל החבילה ומכשיר eclipse דגם 5030 תקין לחלוטין נימכר עקב מעבר למולטימדיה 3 יציאותRCA USB מכשיר ברמה גבוה מחיר 1600 ש"ח ניתן ליצור קשר בה"פ
הודעה אחרונה מאת george, -
- 0 תגובות
- 740 צפיות
למכירה מורל דוטק + MT22 חדש בקופסא במחיר מעולה... 0544-503883 ליאור * יש אפשרות גם להייבריד חדש.
הודעה אחרונה מאת POHUIST, -
- 0 תגובות
- 618 צפיות
הורכבו לפני חודש שבועיים .כוללים קרוסים טוויטרים וופרים כמובן . אין אחריות על הסט.הסט לא נקרע ולא עברו עליו מגברים מפלציים כרגע הוא מקבל 75 RMS . של היפוניקס. נדב 300 שקלים 0508624236 אקטואלי עד סוף השבוע..
הודעה אחרונה מאת nadavt,
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
