מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 963 צפיות
הסאב מגיע ללא תיבה מוכר עקב צורך כסף למגבר. מחיר 500 ש"ח הסאב במצב חדש ללא מכות,לא עבר תיקון ואפילו יש אחריות לעוד כמה ימים. נייד לאיזור המרכז 0525527282
הודעה אחרונה מאת Orca, -
- 0 תגובות
- 794 צפיות
הי, הסאבים במצב מעולה ! קניתי אותם חדשים ארה"ב. 12" CVR עם שני סלילים של 2 אום כל אחד. ממש חזקים. זה לא הדגם שמוכרים בארץ, זה הקודם, זה עם שני הסלילים של 2 אום, בארץ יש רק את האלמנטים של ה4 אום. הם לא התאמצו אפילו בחיים שלהם, מניע אותם מגבר של KICKER 600.1. מחיר - 1500 ש"ח מוכר כי הגעתי למסקנה שאני לא צריך שניים, הולך על אחד של JL בבקשה לפנות אלי לפרטי. יום טוב, ערן מעדכן למחיר ריאלי יותר 1000 שקל, מחיר אחרון ממש בלי כסף
הודעה אחרונה מאת dr_lin_berto, -
סאב + מונו
מאת Warez- 0 תגובות
- 689 צפיות
סאב פיוניר 1000RMS החדש סאב באמת מפחיד וחדש מונו Lanzar vibe 1000RMS 0508766515 אזור רחובות/קרית מלאכי
הודעה אחרונה מאת Warez, -
- 0 תגובות
- 545 צפיות
למכירה מכשיר ECLIPS3100כולל התקנה במחיר 799שח
הודעה אחרונה מאת dantes12, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
1400 ש"ח שמור חדש רדיו דיסק DVD דבל דין Punch Audio 3550changeHeaderItem('רדיו דיסק DVD דבל דין Punch Audio 3550') רדיו דיסק DVD דבל דין Punch Audio 3550 המכשיר מגיע עם דיבורית בלוטוט מובנה ללא תוספת תשלום בילעדי תומך IPOD מגיע עם חיבור מיוחד -מערכת מולטימדיה לרכב DUBBLE DIN (גודל כפול מהסטנדרט) . - כולל כניסת USB . - כולל כניסת כרטיס זכרון מסוג SD - כולל הכנה ל GPS - טעינת דיסק חזיתית. -הגברה כללית של 180 וואט. -4*45 וואט לערוץ. -יציאה למגבר חיצוני. -כולל מסך מובנה 6.2 אינטש מסוג TFT/LCD . -שליטה על BRIGHT-CONTAS-COLOR-UH . מסך נגיעה TOUCH SCREEN . -מסך WIDE אופציה ל 4:3 או 16:9 . -פיקוד והפעלה מהמכשיר …
הודעה אחרונה מאת sd1985, -
- 0 תגובות
- 732 צפיות
שלום,עקב שידרוג המערכת שלי אני מעוניין למכור את הרכיבים שברשותיי: קומפוננט מורל דוטק אובשיין 6.5" של מורל אין מה להרחיב בנושא,מי שמבין יודע כחצי שנה בשימוש על וויליום חלש וגיין סגור(בשימוש אבי,אני עדיין לא הספקתי להנות מהם) מחיר 750 שקל. טמפו 6X9 של מורל. בשימוש חודשיים בלבד ולא חוברו למגבר,חוברו לרדיו דיסק מחיר 450 שקל. מי שיקח את שתי הסטים מחיר 1100 שקל. בהודעה פרטית. יניב.
הודעה אחרונה מאת lbass, -
- 0 תגובות
- 696 צפיות
סט קומפוננט מלא T152 קוטר 5 ורבע 100- RMS היו בשימוש חודשיים בקושי נמכר עקב מעבר לסט של 6 וחצי מחיר : 600 שח או להחלפה עם מונובלוק נחמד : ) יוגב : 050.3409999
הודעה אחרונה מאת Yogicar, -
- 0 תגובות
- 798 צפיות
מוכר מונובלוק של RockFord p3001 וסאב 12 אינ'ץ של JBL היו אצלי בשימוש כ - 5 חודשים מוכר עקב שידרוג מצב מצויין . סאב RMS 375 , 1200 WATT מונו - http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=36754 סאב - 400 ש"ח כולל תיבה מונו - 400 ש"ח איש קשר אלעד מ'ס פלא 0525412770
הודעה אחרונה מאת mreladd, -
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי, למכירה 2 פריטים: 1.מגבר מונובלוק MRP-M850 ALPINE חדש לחובבי ה SQ (נקנה מארה"ב) ולא חובר אפילו לא לבדיקה, מגבר קלאס D כך שלא יצרוך הרבה חשמל, הספקים מאוד מרשימים של 500 RMS ב 4 אום ו 800 RMS ב 2 אום, מחיר אטרקטיבי. 2.עקב מעבר לפרוססור של ALPINE אני מציע למכירה קרוסאובר SONY OLD SCHOOL ברמה מאוד גבוהה עם אחוזי עיוות מאוד נמוכים של 0.0003% SIGNAL TO NOISE 105DB קרוס שתומך 5 WAYS שבעצם נותן קומפוננט קדימה וקומפוננט אחורה וסאב, יש לו GAINS נפרדים לכל ערוץ, היפוך פאזות, חיתוכים קבועים ולא צריך להסתבך או לכוון בערך אלא כיוונים מדוייקים מאודויש ועוד הרבה אפשרויות, באמת מדובר במכשיר OLD SCHOOL ברמה גבוהה. מחירים אטרקטיבים. תודה.
הודעה אחרונה מאת yossiam, -
- 0 תגובות
- 957 צפיות
קומפוננט מצוין של חברת JBL הורד מהאוטו עקב מכירת האוטו ,היה בשימוש חצי שנה עבר תיקון קל במסגרת הרמקול ,לא ברמקול עצמו 200 שח
הודעה אחרונה מאת Subaru82, -
- 0 תגובות
- 569 צפיות
מגבר של חברת PIONEER מדגם GM-X622,הגביר אצלי קומפוננט של פנסוניק. מגבר מעולה לרמקולים אחוריים,קידמיים,סאב קטן. נתונים: Pioneer GM-X622 Produsent: Pioneer Selges brukt for kunde. Specifications * Continuous Power (20Hz-20kHz, 0.04% THD) o 2 ch: (4 Ohm) 50Wrmsx2 o 2 ch: (2 Ohm) 75Wrmsx2 o 1 ch: (4 Ohm) 140Wrmsx1 * Maximum Power (EIAJ) o 2 ch: (4 Ohm) 150Wx2 o 1 ch: (4 Ohm) 300Wx1 * Frequency Response: 10Hz - 50kHz (0,-1dB) * Total Harmonic Distortion: 0.005% (1kHz, 4 Ohm) * Signal-to-Noise Ratio: 105dB (IHF-A Weighted, at 1kHz) * Dimensions: 10" x 2-3/8" x 9-1/8" Features * Bridgeable 1/2 Channel Capability * 1-Ohm Stable Op…
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
- 0 תגובות
- 859 צפיות
כמו בכותרת מוכר את המידבאסים ששירתו אותי נאמנות מאז רכישתם במידה 6 וחצי אינ'צ ללא שריטות וקרעים למינהם במצב חדש,כמו כן מצרף אליהם את הקרוסאוברים שלא נעשה בהם שימוש בכלל מחיר לשניהם 600 ש'ח סיבת המכירה למטרת שידרוג
הודעה אחרונה מאת asif84, -
MOREL ELATE
מאת vini6- 0 תגובות
- 904 צפיות
למכירה מורל ELATE סט שלושה חלקים !!! כול מילה מיותרת אביעד-0528850950
הודעה אחרונה מאת vini6, -
DVD 1 DIN חדש
מאת natio2- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
DVD 1 DIN חדש באריזה . מסך נשלף 7 אינץ דיבורית בלוטוס כולל חייגן טיונר פנימי לTV קורא את כל הפורמטים 3ציאות למגברים יציאה למצלמת רוורס. יציאת USB קורא כרטיסים . ניתן לנווט לשמוע שירים במקביל. רדיו. GPS פנימי (ללא צורך במקלט חיצוני.)!!! כולל תוכת IGO עם כרטיס זיכרון 4GB חדש לא הותקן ולא שומש . נקנה בהרצות הברית. מחיר בפרטי . אזור מרכז.
הודעה אחרונה מאת natio2, -
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הצטברו אצלי המון פריטים ועכשיו עקב שידרוג משמעותי וחוסר מקום במחסן החלטתי למכור את כולם : סאב אוריון 12" כולל תיבה שמור כחדש לא היה בכלל בשימוש , למי שמחפש איכות ולא משתגע יותר מ 200 RMS . סאב פניונר השחור 12" - מפציץ כמו שפפיונר יודע להפציץ - לטעמי! (כולל תיבה) סאב קיקר 12" - סאב איכותי עם תיבה איכותית - גם חזק וגם איכותי . סאב קיקר 10" - איכותי ושמור בקושי עבד . מגבר Power Acoustic 400X אולד סקול ברמה - שמור ביותר כמו חדש! מגבר Lightning Audio B2.300.4 עם פיוז חיצוני נותן בראש גם לסאבים . מגבר Logic plx-22 שממש קשה לי להיפרד ממנו - משמש מעולה למונו מעולה . JBL GTO937 6*9 עדיין באחריות- חדש חדש מפציציםםם . pionner 6*9 רעים ... וופרים Morel Dotech …
הודעה אחרונה מאת Yakov s, -
- 0 תגובות
- 557 צפיות
כמו בכותרת , חדש חדש לא היה בשימוש , כולל שלט וקופסא לפאנל , פאנל נשלף AUX תומך MP3 יציאה למגר חדש חדש לא היה בשימוש עדיין בקופסא עם הכול!!! 450 ש"ח לרציניים חייב להימכר 0528866608 גל(לא בה.פ.)
הודעה אחרונה מאת gal_bo, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה מידבאס מדהים, חדש בקופסא מקורית !!!, מדגם MYPRE 65M (זוג כזה מורכב אצל אופיר ברכב). תמונןת מ DIYMA: תמונה זאת הוקטנה. לחץ על כותרת זאת על מנת לצפות בתמונה בגודלה המקורי. גודל התמונה המקורית הוא 1024x768 והיא שוקלת 150KB. תמונה זאת הוקטנה. לחץ על כותרת זאת על מנת לצפות בתמונה בגודלה המקורי. גודל התמונה המקורית הוא 1024x768 והיא שוקלת 99KB. ללא ספק מדובר באלמנט "לא סטנדרטי" עם מגנט ניאודמיום עמוק (מגנט נציל כמו של טוויטרים), קונוס מסיבי פחמן ומהלך ממברנה של 13MM (במידבאסים !!) הדרייבר הוא 6.5" בהתנגדות 4 אוהם ומקבל 150W RMS. פשוט זוג סאבים קטנים !!. הוא מבוסס על הדרייבר של ADIRE AUDIO מדגם EXTREMIS רק שהוא ספציפית הותאם לסביבה העויינ…
הודעה אחרונה מאת nimikipod, -
- 0 תגובות
- 556 צפיות
למכירה מגבר פולס האודיו השחור דגםBA4400 1600 ווואט 4ערוצים כל ערוץ מוציא100RMS ובגישור לסאב250RMS מגבר במצב דנדש חודש על הרכב יש קבלות קופסא מקורית ואחריות עדיין מורכב ניתן לבו אלשמוע מחובר לקומפוננט אינפיניטי וסאב רוקפורד. המחיר הוא500שקל. 0526664084
הודעה אחרונה מאת idan2000, -
- 0 תגובות
- 775 צפיות
למכירה סאב וופר MAGNAT דגם megaforce 1100 פרטים בטלפון 0547209900
הודעה אחרונה מאת ztubul, -
- 0 תגובות
- 636 צפיות
שלום לכולם,יש לי תיבה סטנדטית פתוחה חדשה דנדשה ואני מעונין להחליף אותה בתיבה אטומה בלבד! 0526664084 תודה.
הודעה אחרונה מאת idan2000, -
- 0 תגובות
- 629 צפיות
סאב AUDIUBAHN AW1251T מחיר 600 מגבר xetec xircuit xi-440.5 מחיר 1200 החלקים במצב חדש והמחירים אינם סופיים יש גמישות במחיר. לפרטים בפלאפון 0546559001 עמית
הודעה אחרונה מאת amit-moyal, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה מוצרים שאצלי פחות משנה,חדשים ללא שריטות או קרעים ושמורים הייטב. מגבר שני ערוצים PLATINUM AUDIO PB777 מגבר במחיר נוח,יכול להרים זוג רמקולים או סאב קטן בצורה טובה יחסית,נמכר בזאפ 450 ש"ח,דורש עליו 300 ש"ח.הוא במצב חדש אצלי אולי חצי שנה מגיע עם הקרטון המקורי שלו-מתנה לרוכש זוג טוויטרים (פשוטים).נותן עליו חודש אחריות!(אף אחד לא נותן אחריות למוצר יד שנייה במיוחד לא במחירים האלו,האחריות בתנאי שהוא ירכש בזמן הקרוב שבועיים מיום פתיחת ההודעה) קישור לנתוני המגבר: http://www.nokout.co.il/Product.asp?Pid=PB777&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=2&aff=Zap&lang=he רמקולים 6X9 מבית JBL דגם GT5963 נמכר בזאפ בסביבות 350 שקל,דורש 250 שקל,אין קרטונים נרכשו בערך…
הודעה אחרונה מאת shay106460, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
טוב חברים,אחרי אין ספור אנשים שחפרו לי במוח בישביל להוריד 100-200 שקל מהמחיר שגרמו לי להזכר למה אני שונא למכור דברים,הגיע הרגע ואני טס ללימודים בחו"ל (בשעה טובה שיהיה בהצלחה...) בקיצור למי שיש את האפשרות להגיע לחיפה עד יום שבת בערב יוכל לקבל סט FOCAL K2P 165 המשודרגת באריזה המקורית(לא נפתחה מעולם!!!!) סאב+תיבה של קליף דיזיין (עבד אולי 5-6 פעמים) ומונו בלוק שהבאתי מגרמניה לא זוכר את השם של החברה 500 RMS אמיתי! עכשיו על כל הדברים האלה תשמעו טוב אני רוצה 2000 שקל!! ואני לא צוחק... אל תתקשרו בשיביל לרדת שקל,כי זה לא יקרה,מקסימום נשאיר את זה לאח הקטן לא בוער לי בכלל... מי שרציני 0504545656 מתן.
הודעה אחרונה מאת zig, -
פיוניר 6/9
מאת DUDUSL2- 2 תגובות
- 756 צפיות
רמקולים חדשים ירדו מהאוטו של אחותי עבדו רק שבועיים בקושי, עד שהאוטו ירד מהכביש ממש חדשים. 250 ש"ח דודו: 0574804395
הודעה אחרונה מאת DUDUSL2, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 827 צפיות
בודק התעניינות לרגל מחשבה על שדרוג - למכירה: קומפוננט Inifinity Reference 6.5" model 6020cs / 6520cs חדש -בן חודשיים בלבד, הוגבר בעדינות ע"י solid audio f4 עם גיין בינוני. קומפוננט עם גוון נעים ועמוק, נציל בטירוף (מתאים גם למגברים חלשים ואפילו ישירות מרדיו-דיסק), תמורה אדירה לכסף. הכי זול בזאפ 767 ש"ח http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=REF6520CS&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=he מגיע עם האריזה המקורית + כל אביזרי ההתקנה + גרילים + קרוסים + טויטרים וופרים במצב חדש. בינתיים עדיין מותקן ברכב - אפשר לבוא לשמוע ולהתרשם בכיף. מחיר: 550 ש"ח פניות/הצעות/תיאום מועד הדגמה בה"פ
הודעה אחרונה מאת mindbomb, -
- 0 תגובות
- 889 צפיות
רדיו דיסק מקורי בילט אין של BMW X3 מודל 2005. תקין, נקי . 2000 ש"ח ירון 0544544050
הודעה אחרונה מאת almg, -
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
כפי שכתוב בכותרת, מדובר במידרנג מהרמות הגבוהות ביותר. המחיר הוא 1100 ש"ח המחיר הוא מציון ( סט מהסידרה הזאת עולה מעל 70000) המידרנג נקנה לפני 8 חודשים (עדין באחריות) מחובר ברכב בערך 5 חודשים. נא להתקשר ולא לשלוח הודעות.אפשר לבוא לשמוע 054-7922657 ניר קישור לאתר: http://www.rainbow-audio.de/
הודעה אחרונה מאת nir_nissan, -
למכירה תיבה
מאת avichyav- 0 תגובות
- 720 צפיות
התיבה במצב טוב חסר לה הפרספקט הקדמי מחיר :50 שקל
הודעה אחרונה מאת avichyav, -
- 1 תגובות
- 978 צפיות
שלום לכולם. מציע קלריון 785 חדש חדש למכירה, לא נפתח או שומש אפילו לשניה. לא נפתח לצורכי כיול וזה אומר שתי דברים: 1. אין לו רדיו ישראלי. 2.הוא לא נפתח מעולם ככה שאתם יודעים שאף אחד לא נגע בו. לא חובר אפילו לא לבדיקה. מפרסם בשביל חבר. פרטים ומחיר בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת -מוטי-, -
- 1 תגובות
- 952 צפיות
סאב וופר: פיוניר TSW3001D4 1000 RMS ישב חודשיים על האוטו, מצב חדש. http://www.nokout.co.il/Product.asp?Pid=TSW3001D4&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=3&aff=Zap&lang=he מחיר: 1000 ש"ח. סאב וופר: Magnat Car HiFi Subwoofer Neoforce 2120 זוג סאבים של מאגנט 700 RMS. תיבה מקורית!! http://www.maxrev.de/files/2009/01/thumbs/t_img00757_verkauf.jpg מחיר: 950 ש"ח. מונו: LANZAR VIBE241 1000 RMS 2 OHM http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=VIBE241 מחיר: 900 ש"ח. קבל: 2.0 FARAD מבית SPL. מחיר: 350 ש"ח. מחירון גמיש, הנחה משמעותית בקניית שני פריטים ומעלה. 100% תקינות על כל הפריטים, יש אפשרות לבדיקה במקום. יותר פרטים אפש…
הודעה אחרונה מאת almozlino1,
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 247 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- ניקו פ.
- פינדר
- Alberrto
- MIHAEL
- EliC25
- ypz
- mcshmupi
- nechmya
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- אליה
- matan_mil
- FROGIE
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
- carsgo
- נהג חדש תקציב קטן
- עדי-אל
- avargel
- Nemesis
