מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 837 צפיות
הכל כחודש ברכב נמכר עקב תאונה. רדיו דיסק קנווד5032 MP3 חשמלי 3יציאות מגבר קומפוננט אינפיניטי65רפרנס. מגבר םולס האודיוBA4400 חדש1600וואט. סאב רוקפורדR1 בתיבה לפי יצרן. מחיר להכל קומפלט כולל קיט התקנה מתנה1500שקל. לרצינים:0526664084 הכל מורכב ואפשר לבוא להיתרשם.
הודעה אחרונה מאת idan2000, -
- 0 תגובות
- 723 צפיות
למכירה קומפוננט מורל דוטק עם טוויטרים MT22. סאב של MBQ 350 W מגבר 5 יציאות platinum audio במצב מעולה. נמכר בצער עקב החלפת רכב. יד2 לאון 0526-280548
הודעה אחרונה מאת angel_dust, -
- 0 תגובות
- 880 צפיות
1. מגבר ALPINE PDX-4.100 חדש באריזה. לפי טופס בדיקה שלו מוציא 130 RMS לכל ערוץ ב4 וגם ב2 אום. מחיר 2300 ש"ח. 2. מגבר מונו ALPINE PDX-1.600 חדש באריזה. לפי טופס בדיקה שלו מוציא 697 RMS גם ב4 וגם ב2 אום. מחיר 2300 ש"ח. 3. קומפוננט FOCAL 165K2P UV Upgraded Version 6.5 100 RMS משומש במצב מצויין באריזה מקורית כולל הכל מקורי ולא מזוייף. מחיר 1200 ש"ח. 4. סאב FOCAL 33KX 13 400 RMS. משומש במצב מצויין כולל תיבה וגריל של FOCAL. מחיר 1500 ש"ח. 5. כבל MONSTER 402 XLN. חדש באריזה 5 מטר אורך. מחיר 250 ש"ח. לגבי הכל לפנות בהודעות פרטיות בלבד. מחירים סופיים לא לפנות לגבי הורדת מחירים. יש התחשבות במחיר לקונה מספר פריטים.
הודעה אחרונה מאת smax, -
- 0 תגובות
- 558 צפיות
למכירה ר"ד של ALPINE. דגם 9830. נקנה לפני כשנה כיד שניה, במקום הר"ד שנגנב מהרכב. הגיע עם שלט, אך ללא המסגרת. נמכר בגלל שהרכב נשלח לגריטה. הכל עובד. אין לי מושג מה מחירו בשוק, לכן פתוח להצעות. אני מטבריה, אך מגיע גם לחיפה/קריות הצעות בה"פ
הודעה אחרונה מאת yuraskor, -
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רדיו דיסק pioneer DEH-1400R (לא קורא MP3) + רמקולים קנווד 300W!+ שלט הגה שלט פיוניר במתנה! (השלט במתנה כי אני לא מתחייב שהוא תואם לרדיו דיסק). עובדים מצויין במצב חדש! כולל הגריל לרמקולים ומסגרת ונרתיק למערכת. מחיר: 250 ש"ח להכל ביחד! כל מוצר בנפרד 150 ש"ח! עמית, מהרצליה. ה"פ או 0525943459.
הודעה אחרונה מאת amit_a, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_ecx570.pdf מפרסם בשביל חבר. שני זוגות של רמקולים (סה"כ 4 רמקולים) נצילים מאוד, סדרת אנרג'י. טלפון- 050-8786669. ישראל
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה! 1.קבל 2 פארד של- פאוור אקוסטיק עם לידים כחולים! 400 ש"ח. 2.מונובלוק 220RMS של גנסין +שלט לסאב עם ניקל וליידים! 1100 ש"ח. 3.רמקולים 7/10 של קאנווד 500 וואט5way 100RMS עולים בזאפ 750 ! 450 ש"ח 4.דיבורית לאוטו של רשת סלקום עם אופציה להתקשרות קולית! 380 ש"ח הכל במצב מצויין !!!! פלא-0524344020 לא להתקשר מחסוי!
הודעה אחרונה מאת shakedd, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הדגם ScanSpeak 18W/4531G 7" Revelator 4 ohm http://madisound.com/catalog/product_info.php?products_id=929 אין מה להרחיב ...מי שלא מכיר-לא צריך אותם.מי שמכיר-מכיר ישבו אצלי בתיבה 16 ליטר שמורים 1500 שייח -סופי יש מצב להחלפה -רכיבים ברמה גבוהה בלבד אני מחולון
הודעה אחרונה מאת busy, -
- 0 תגובות
- 599 צפיות
רמקול B1.65.2 Lightning Audio רמקול איכותי מבית רוקפורד הותקן על הרכב הקודם שלי ללא מגבר, רמקול מצוין ! http://www.sounder.co.il/eMall/product.asp?pc=86767 מחיר : 200 ש"ח .
הודעה אחרונה מאת moshen92, -
- 0 תגובות
- 674 צפיות
הפאנל חדש יש לי את הקופסא שלו הכול!!! היה בשימוש חודש וחצי,מוכר עקב מעבר למערכת אחרת. רדיו דיסק טוב יש שליטה על הכול. מציאה! מחיר: 700 ש"ח. 0504312903 משה http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=681439
הודעה אחרונה מאת moshen92, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה תיבה מקצועית, סגורה ל 3 אלמנטים KICKER L7 התיבה בנוייה מעץ MDF 3CM נבנתה בזמנו על ידי חברינו הוותיק עופר רוטמן. למי שמכיר... התיבה שוכבת בבית ובתוכה זוג אלמנטים L7 התיבה מרופדת מושקעת ובנויה במקצועיות רבה! מחיר : 1300 על התיבה כל אלמנט ימכר בנפרד וללא תיבה במחיר של 900 שח מי שיקח את התיבה + זוג סאבים שיש בה יהנה ממחיר מיוחד שימו לב, התיבה כבדה מאוד וגדולה, נבנתה לרכב מסוג ואן בזמנו היא לא נכנסת בבגאס רכב פרטי!
הודעה אחרונה מאת optisub, -
- 11 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
למכירה סט Clarus C61-2 מבית Hybrid Audio, הסט היה מותקן ברכב שלי בדיוק שנה, שמור בקנאות והותקן במקצועיות רבה על ידי יוסי alpine, הסט נמכר ללא הקרוס הפסיבי. מחיר מבוקש: 1200 ש"ח. למכירה טוויטר L1PRO מסדרת הלאגטיה של חברת Hybrid Audio, היה מותקן ברכב שלי קצת פחות משנה, גם הוא שמור בקנאות והותקן במקצועיות רבה על ידי יוסי alpine. מחיר מבוקש: 1000 ש"ח. דני.
הודעה אחרונה מאת dannyg, -
- 0 תגובות
- 759 צפיות
1. dvd techline חשמלי מסך נגיעה יש בו את כל הפונקציות האפשריות. דורש 1200 ש"ח http://img.diytrade.com/cdimg/199204/11519895/0/1261556490/7_in-dash_car_DVD_with_GPS_and_rds_and_dvb-t_and_digital_LCD.jpg 2. מגבר מונו של חברת lanzar מסדרת vibe. ב4 אום מוציא 750 watt rms ב2 אום מוציא 1000 watt rms דורש על המגבר הזה 800 ש"ח http://www.autotoys.com/pics/thumbs/t_VIBE261.jpg 3. מגבר 4 ערוצים של powerbass. מגבר חדש נקנה לפניי חודשיים יש את הקרטון שלו ואת כל הדברים הנלווים. puissance continue (watts|canal)14.4 volts 2ohm stereo (watts):200 watt+4 4ohm mono (watts):400+2 מציא 110 watt rms לערוץ. דורש 1000 ש"ח http://ecx.images-amazon.com/images/I/31h…
הודעה אחרונה מאת almozlino1, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רדיו דיסק לרכב PIONEER DEH-P7900BT 3כניסות למגברים כניסת AUX מובנת פאנל חשמלי תצוגות מדהימות דולפינים מכוניות ועוד.. חיתוכים אין סופיים כניסת לאיפוד דיבורית בלוטוס מובנת ועוד.. מגיע עם הקופסא ניירת אחריות למכשיר ושלט מכישר כמו חדש מחיר טוב מאוד.... פלאפון 0508873335 תמונות מאינטרנט למכשיר בדיוק ככה הוא אצלי http://i.testfreaks.com/images/products/600x400/192/pioneer-deh-p7900bt.583616.jpg http://ezequielpioneer.4t.com/DEH-P7900BT/DEH-P7900BT%20Frente5.jpg
הודעה אחרונה מאת Nitzann, -
- 21 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
1) רדיו דיסק DVD של פיוניר דגם 5050DVD. פרטים: http://www.musiccom.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=675 המכשיר חדש לגמרי, לא שומש בכלל (פרט לבדיקה שהוא עובד). מגיע ללא אחריות כשרוב החנויות נותנות אחריות לשנה. אני מתחייב לבוא איתכם בהתקנה שהכל תקין. 2) רדיו דיסק פיוניר 880PRS: White OEL Display iPod Adapter Ready iTunes AAC Playback MP3/WMA/WAV Playback Pop-Up Rotary Volume Control Flap Face and Detachable Face Security Built-In DSP MOSFET50 Auto EQ Dual L/R 16 Band GEQ Auto Time Alignment Sattelite Radio Ready Front Aux Input Supertuner IIID+ IP-BUS System Control Multi-Language Display 10 Key Remot…
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 8 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
כמו בכותרת - המונו של סאנדאון 1000: נתונים: 300WRMS ב-4 אוהם. 600WRMS ב-2 אוהם. 1000WRMS ב-1 אוהם. אין לי יותר מה להוסיף, מי ששמע אצלי במפגשים איך הוא מגביר כמעט כל סאב אפשרי, ראה למה הוא מסוגל. מחיר: 1400 ש"ח לא יורד בשקל (ואני רציני). סט קומפוננט של אטון (חברה גרמנית) דגם PRO. ברמה של דוטק ושות', סט מעולה. http://www.etongmbh.de/en/products/car-hifi/multiple-way-systems/pro-170/1/pid/133/ מחיר בחו"ל (ניסיתי למצוא עוד מקומות שמוכרים, לא מצאתי): http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/325881_-pro-160-x-eton.html הסט לא מחובר כבר דיי הרבה זמן וחבל שהוא ימשיך להעלות אבק אצלי בבית. מחיר: 900 ש"ח. לקינוח: סאב 10 אינץ' ש…
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
1.רדיו טייפ פשוט(למי שרוצה למכור את הרכב ולא להשאיר את שלו שם) 50 ש"ח. 2.קרוסאוברים לקומפוננט(השחורים בתמונה)50 ש"ח. 3. קרוסאוברים של ETON חדשים ללא שימוש 150 ש"ח. 4.רדיו דיסק קנווד דגם 2027(לא קורא אם פי)מצב טוב ותקין 150. 5.רדיו טייפ חשמלי של קנוודKRC-759R נפל מתהפך נעלם+שליטה על צ'נגר(אין מסגרת יופי אבל יש לי מסגרות אחרות להתאמה) 120 ש"ח. 6.כריות לדיבורית:יש סקודה(אוקטביה חדשה וגם משומשת)100\150 יש 306 משומשת 80 ש"ח יש טויוטה קורולה 2002 משומשת 100ש"ח. מזדה 626 מחוררת מעבר לנורמל 50 ש"ח. 7.שלטים סוני,פיוניר 50 שקל.
הודעה אחרונה מאת כושי, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
1.בלוקים אם כניסה ויציאה 8 גייג' ל2\3\4 נתיכים 2. סוגי בלוקים: לפיוז אמריקאי גדול פיוז זכוכית גדול 3.בלוק פיצול ל4 פיוזים :כניסת נעל כבל (ס גייג' גם הולך) יציאה 8 גייג' לכל אחד 4.קרוסאוברים: קרוסים פשוטים 80 שקל זוג (החדשים בניילון 100 ש"ח זוג) קרוסים של חב' איטון הגרמנית 150 ש"ח זוג(יש שני סוגים לשים לב להנחתות הטיוטרים) 5.טיוטרים איטון 250 ש"ח ללא קרוסים(אפשרות לקרוסים מהשורה למעלה) תמונות....
הודעה אחרונה מאת כושי, -
- 0 תגובות
- 610 צפיות
Panasonic 5401 אין צורך בפרטים, מערכת מדהימה. 500 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת Coupe Power, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה שני סטים של ריינבו מדגם SLC שעבדו בקושי 3 חודשים במצב חדש!!! וסט של CDT מדגם M6 גם הוא חדש דנדש עבד 5 חודשים!! לרציניים בלבד במחיר טוב כל הציוד הוא של חבר בשם אביעד לכל המעוניין ניתן ליצור איתו קשר בפאלפון בלבד!! אביעד : 0547711866
הודעה אחרונה מאת JUNIOR 66, -
rockford p550.2
מאת jozi- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מגבר רוקפורד p550.2 במצב מעולה כולל השלט שלו, היה בשימוש מספר חודשים. מחיר 1000 ש"ח 0523-790042 יואב
הודעה אחרונה מאת jozi, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם מוכר את כול רכיבי האודיו שיש לי במחסן קיבלתי רכב מהעבודה ואני לא מתכוון להשקיע עליו שקל 1. סט קומפוננט 6.5 אינטש' של חברת קיקר USA הדגם הוא DS600.2 הסט במצב חדש!!! ללא המיכסים שלהם הסט מושלם וכולל הכול נמכר הכי זול בזאפ 700 שקלים דורש רק 300 שקלים סופי!!! 2. זוג רמקולים 6/9 פיוניר 400 וואט הזוג במצב חדש!!! ללא המיכסים שלהם דורש רק 150 שקלים סופי!!! 3. זוגות של מיכסים לרמקולים 6.5 אינטש' יש שלושה זוגות כולם חדשים לחלוטין כול זוג רק 20 שקלים סופי!!! יש מהחברות: מורל,MB,סאונדסטרים 4. תיבה פתוחה לסאב 10 אינטש' תיבה יפייפיה קטנה מאוד ובמצב חדש!!! דורש רק 80 שקלים סופי!!! 5. זוג הגבהות מקצועיות מפלסטיק לרמקולים 6/9 במצב חדש!!! ד…
הודעה אחרונה מאת DJ_BITON_BIT, -
שלום חברים אני מציע למכירה 2 פריטים 1,סאב של פוקל מדגם H סאב מיוצר בצרפת 11" 250 W RMS 2,מגבר נאקמיצי 100*4 RMS . מתגורר בראשון 0543401186.SEFI
הודעה אחרונה מאת 271 sefi, -
- 0 תגובות
- 844 צפיות
רדיו דיסק של קלריון 786. 1200 ש"ח. קומפוננט מורל טמפו עם טוויטרים משודרגים ל MT22. מחיר 500 ש"ח לכל הסט. מחירים סופיים.
הודעה אחרונה מאת diforce, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מדובר במגבר של חברת Crunch (חברת בת של Hifonics) מדגם powerzone pzi 175.4 נתונים 4 x 175 @ 4-Ohms 4 x 350 @ 2-Ohms 2 x 700 @ 4-Ohms Maxx המגבר הוא מגבר חזק ואיכותי שמתאים גם למי שרוצה להיכנס לעולם הסאונד וגם למי שכבר עמוק בפנים ואין לו רצון להוציא 2000 שח על מגבר ולא מוכן לקנות זבל סיני. מחיר מבוקש: 850 גמיש קצת אני מאזור חיפה-קריות. 054-8156783 ערן
הודעה אחרונה מאת E-man, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ברוחב 1מ'. תיבות אטומות מומלץ לסאבים שיושבים הפוך. במרכז יש מקום לשני קבלים או מגבר נכנס בול בקליאו B 550 ש"ח. זוג קרוסים שבתמונה . 80 ש"ח לזוג רמקולים 6X9 קאדנס 300 ש"ח בפרטי
הודעה אחרונה מאת דודו172, -
- 0 תגובות
- 662 צפיות
למכירה סאב חזק של - audiobahn מצב מצויין נותן בראש 12 אינץ 2200 וואט 0525235465-דור
הודעה אחרונה מאת אילן כץ, -
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מתאים למודל 2005 ומעלה (פרצוף חדש) כולל: בית מתכת לרדיו דיסק AFTERMARKET + פאנל לדש, צבע מקורי + צמה ISO ל QUADLOCK 150 ש"ח
הודעה אחרונה מאת omri75, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
1)רמקולים של פיונר 240W(הדגם הכחול) רמקולים שבקושי עבדו לא היה לאן לחבר אותם,חוץ מרדיו דיסק. 2)קרוסאוברים של JBL דגם 6507 חדשים-לא היו בשימוש. 3)קומפוננט לייטנינג אודיו (הגירסה הצהובה) כולל קרוסים ומידים בלבד יש טוויטר אחד היו בשימוש כחצי שנה. (מגיע עם הקופסא המקורית שלו+ספר הדרכה,קבלים וכו'..) 4)טוויטר בודד של JBL GTO6507 5)טוויטרים של JBL דגם GT5. מחירים טובים ניתן למצוא אותי ב 0547672784 דן או בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת DAn-BP 1.8, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
טוויטרים מורל סופרימו [הגדולים] היו בשימוש קל מאד במצב חדש חדש מחיר 900 ש"ח סאבוופר מבית FI דגם BL גודל 15" משודרג!! LOADED! בשימוש 7 חודשים במצב חדש!! 2 סלילים של 2 אוהם יכולת ספיגה עד 1500RMS הסאב וופר ימכר עם התיבה או בלעדיה אבל המחיר יהייה אותו המחיר ! מחיר 1600 ש"ח על שתי המוצרים ביחד תיהייה התחשבות קלה. 0526389666 0547938995 רוני.
הודעה אחרונה מאת יגאל בנץ,
