מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שניר - 0502102487 מחיר: 450. כמו חדש, תקין לחלוטין, נמכר עקב מכירת הרכב. כולל מגברים סופיים חזקים במיוחד מבית TOSHIBA JAPAN. מגבר 4 יציאות מקצועי max 4x400W. תאורה כחולה פנימית הנדלקת עם הדלקת המגבר . חיבור סטראו או חיבור מונו BRIDGE עד 1600W OUTPUT. טווח תדרים של 20 Hz עד 20KHz . כולל אופציה של bass boost לחידוד הבסים 3 דרגות . כולל אופציה לגשר - BRIDGE להכפלת ההספק היוצא לסאב . קרוס אובר דגיטלי מלא . כולל פילטר מיוחד להורדת רעשי מנוע . 4 כניסות כסופות קדם מגבר RCA . 2 יציאות כסופות קדם מגבר RCA נוספות לשירשור מגבר נוסף . ניתן לחבר בקלות 4 זוגות רמקולים או זוג רמקולים וסאב או 4 זוגות רמקולים וסאב או 2 סאבים . בעזרת הקרוס אובר …
הודעה אחרונה מאת ssssy, -
- 2 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום שלום, אז ככה, לאחר שהגעתי להחלטה שאני צריך כסף לקראת הגיוס הקרב ובא, החלטתי למכור את כל הרכיבים שברשותי. מגבר 4 ערוצים SQ אמיתי! JL Audio 300/4, איכות נטו! סט קומפוננט קדמי 2 חלקים כולל קרוסים Hertz Hi-Energy, סט ענק ואין צורך להרחיב במילים! סאב וופר מדהים! איכותי! עוצמתי! הביקורות כאן בשמיים, מדובר ב- AA Havoc בגרסאת ה12 אינץ', יש אפשרות לרכוש יחד עם תיבה מותאמת אישית אטומה לחלוטין! דפנות 28 מ"מ, 30 ליטרים. סט אחורי 6/9 של Kenwood, בקושי עבד (450W). חיווט איכותי מאד של Rockford, גרסאת התחרויות, 4G (לא שומש עדיין). אפשרות למפצלים, כבלי רמקול איכותיים, בית פיוז, remote וכו' (לא שומש). ישנם עוד כמה אביזרים כמו משטח …
הודעה אחרונה מאת Vaizman, -
AUX to USB
מאת SuRuK- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 2 אלף צפיות
נשלח כמתנה מחו"ל ואין לי צורך בו. לא ניתן למצוא כבל כזה בארץ, מבקש עליו 50 ש"ח. ה"פ.
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה מגבר של אינפיניטי כמו שצויין המגבר בן 4 חודשים בלבד ובאחריות של שנה עם קבלות כמו חדש. הוא מורכב על הרכב ניתן לשמוע בתל אביב מוכר למעבר למגבר יותר חזק של לפחות 100 RMS. לפרטים נא לפנות בפרטי.
הודעה אחרונה מאת sh1506, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
סט קומפוננטים של JBL עם קרוסים של KICKER י300 ש"ח סט קומפוננטים MOREL DOTECH OVATION 6.5 גמיש 900 ש"ח מגבר לרכב של Rockford Fosgate 400a4 amp כל המרבה במחיר! כבל 1.6 פרד 250 ש"ח מערכת ביתית עם 2 רמקולים לבחירה עם שלט 100 ש"ח דיוידי נייד 7.5" עם שלט תיק כל הכבלים +מטען לרכב ולבית(עדיין בקופסה) 300 ש"ח
הודעה אחרונה מאת ToRo205, -
- 1 תגובות
- 788 צפיות
למכירה מגבר של אודיובנד 800 וואט 4 ערוצים במצב מצויין . 400 שח גמיש... רז 0505747887 או בפרטי
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
- 9 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
עקב מעבר לCarPC, אני מציע למכירה את הרכיבים הבאים: Alpine 9887R, נרכש בארץ-תדרים ארופאיים/ישראלים ב06/08. המכשיר באחריות מלאה לעוד שנה וחצי ! מדובר באחד המכשירים הטובים, אם לא הטוב שבהם, ברמת המחירים הללו. מכשיר שקיבל פרסים ומומלץ ע"י רבים וטובים שוב ושוב. פרוססור Alpine PXA-H701. Specifications שלו: Graphic EQ number of bands: Front (left and right) 31 bands Rear (left and right) 31 bands Center 31 bands Subwoofer 10 bands Graphic EQ boost cut range: ±9 dB Parametric EQ number of bands: Front/rear/center 5 bands Subwoofer 2 bands Parametric EQ frequency: Front, Rear and Center Band 1: 20/22/25/28/31.5/36/40/45/50/56/ 63/71/80/90/100/110/125/1…
הודעה אחרונה מאת shorlakk, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה מגבר איכותי מאוד מהיצרן בין הטובים בעולם AUDIOSON. מגבר SQ איכותי ביותר המיוצר באיטליה, עבד כמה חודשים בודדים ונראה כמו חדש! מגיעה עם כל האביזרים הנילווים אליו כולל אחריות לעוד כמה חודשים, לא השתמשתי בו הרבה זמן ויש אצלי בארון. מוכר עקב מעבר למגבר 2 ערוצים. AUDIOSON SRX4 הדגם החדש. במצדב דנדש! http://www1.uk.shopping.com/xPO-Audison-SRx-4 1300 ש"ח - גמיש מאוד לרציניים! חדש בחנות עולה 1750-1800 ש"ח 0524736511 אלמוג ובהודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת אלמוג_נחשון, -
למכירה מגבר
מאת liorrr- 0 תגובות
- 673 צפיות
מגבר jbl-180.2 400ש"ח ליאור 0528906710
הודעה אחרונה מאת liorrr, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
זה פירסום לחבר,מכשיר שמור כחדש,היה חודש באוטו אולי(לפי זכרוני) מחיר 600 ש"ח.סופי. הבחור מאשדוד. טלפון 0547868969 או 0525052015 מפרט - רדיו דיסק איכותי מהחברה המובילה בעולם - BluetoothReady - מסך פלורוסנטי כחול (כולל שומר מסך). - קורא MP3 - קורא WMA - קורא דיסקים צרובים מסוג: CD-R ו CD-R/W כולל כניסת AUX קדמית - תומך ב ID3-TAG: - ניתן לדפדף בין תיקיות - רושם את שם השיר, שם אומן, ושם התיקיה - הספק מקסימלי של 200 וואט - הספק: 4X50 וואט - כפתור רוטורי השולט על עומצת הוויליום - קורא MP3 בצורה מהירה מאוד - קליטת רדיו מצויינת. - סריקה אוטמטית /ידנית. - 18 תחנות FM 6 תחנות AM . - מגוון רחב של פעולות בדיסק: - RANDOM - SCAN - REPEAT - של…
הודעה אחרונה מאת sd1985, -
- 14 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הסאב נקנה לפני 3 חודשים... איזור אשדוד בעל שני סלילים של 4 אוהם כ"א 400RMS 1000W דגם TSW-126DVC עם התיבה 600 ש"ח .. בפרטי.
הודעה אחרונה מאת sd1985, -
למכירה VST 2Din
מאת zshir- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
מעוניין למכור די וי די 2DIN של VST היה בשימוש רק חודשיים עדיין באחריות נימצא בקופסא המקורית לפרטים שיר - 050-9782772
הודעה אחרונה מאת zshir, -
- 0 תגובות
- 726 צפיות
מגבר חדש של אודיו פולס 1000 וואט 240 רמס מבית Toshiba יפן. מגבר חדש נקנה לפני כחודשיים וכמעט ולא היה בשימוש,אחריות לעוד 10 חודשים של ניופאן. נמכר עקב קבלת מגבר חדש טוב יותר במתנה. מחיר:350 ש"ח. * לא גמיש במחיר זה מחיר אחרון בכוונה לא כותב במחיר 450 שקל כמו אנשים אחרים.(נקנה ב550 ש"ח). (מבין כל המגברים הזולים בטווח מחירים עד 600 ש"ח הוא המגבר הכי טוב והכי אמין-כל בן אדם שמבין יגיד זאת). קצת פרטים על המגבר: מגבר PULSE AUDIO 4 יציאות מקצועי 250WX4 חיבור סטיראו או חיבור מונו BRIDGE עד 1000W OUTPUT טווח תדרים של 20Hz עד 20KHz . כולל אופציה של super bass לחידוד הבסים 3 דרגות . כולל אופציה לגשר - BRIDGE להכפלת ההספק היוצא לסאב . קרוס אובר דגיטלי מלא …
הודעה אחרונה מאת shlomi ohana, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה מגבר פיוניר GM 3400 יפני 4 יציאות מדהים שמור כחדש חזק כבד ואיכותי ללא נגיעה אצלי מהיום הראשון 570שח 0527336756
הודעה אחרונה מאת gti10, -
סאב מדהים , אכותי , נמכר אך ורק עקב שידרוג לזוג L7 , מחיר נמוך מאד אבל לא גמיש , ימכר בקרטון שלו אך ללא תיבה , בשימוש פחות משנה! בפרטי או בטלפון 0578750850
הודעה אחרונה מאת ///ALPINE, -
- 0 תגובות
- 870 צפיות
למכירה \החלפה מספר רכיבים איכותיים: - מגבר XETEC מדגם P-2, מגבר העלית של החברה, המגבר דואל-מונו בהספק מטורף של כ205W לכל ערוף! "יורד" לגישור 2OHM ומספק 970W RMS!!! כמו כן מדובר בדגם הEVO כמובן. מחיר 2200 ש"ח. - מנחת של XETEC USC (עדיין עם הקרטון). מחיר 500 ש"ח. - פאנל בלבד של ALPINE 9887 . מחיר 150 ש"ח. מעוניין בהחלפה לAUDISON BIT ONE. (בתוספת כסף כמובן)
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- 0 תגובות
- 954 צפיות
אני מוכר זוג קומפונט MOREL DOTECH OVATION 5 ולא נראה לי שיש מה לפרט כ"כ אתם בטח כבר מכירים אותם. 500 וואט 120 RMS http://www.morelhifi.com/products/mob_2way_dotech_ovation.html (האמצעיים) ומגבר CRUNCH P900.4 מגבר טוב אני אישית אוהב אותו מאוד וגם כל מי שאני מכיר המליץ לי עליו. http://www.sonicelectronix.com/item_11757_Crunch+P900.4.html מוכרז 110RMS לערוץ ב2 אום. הציוד ישב על האוטו שבועיים אני מוכר אותו כי קרה משהו לאוטו ואני צריך את הכסף.. אני רוצה על הקומפוננט 800 ועל המגבר 700 052-8272055 עופר
הודעה אחרונה מאת עופר101, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה מערכת דאבל דין של JVC דגם kw-avx714, 7 אינץ' מסך נגיעה מלאה, כולל דיבורית בלוטות' מקורית למערכת. חיווט מלא. קוראת DVD/MP3 נמכרת עקב מכירת הרכב הקודם ועלויות יקרות מידיי של התקנה ברכב החדש. הייתה בשימוש כחצי שנה. מחיר הקניה 6K, מחיר מכירה פתוח להצעות. עידן - 0508783778
הודעה אחרונה מאת עידן ו, -
- 0 תגובות
- 927 צפיות
למכירה בהזדמנות לפני שאתחרט אלפיין 9855 במצב דנדש עם הקרטון אפילו. פועל ותקין לגמרי עדיין מחובר לרכב אפשר לבוא ולהתרשם. שימש אותי בתור חייל רק בסופשים כשהייתי יוצא (עכשיו אני משוחרר) יש בו פשוט ה-כ-ל תזמוני רמקולים, פאנל גולש מה שלא ניתן למצא בדגמים החדשים, 4PREOUT שליטה מלאה בכל הרמקולים חיתוכים מלאים דרך המכשיר, תמיכה ב3WAY ועוד המון המון דברים. 1250 שח מחיר אחרון, לא לחוץ בכלל למכור זה הביבי הקטן שלי ואני שומר עליו כמו על החיים שלי. תיאום בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת mormaish, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
סאב קיקר L7 מהדגמים החדשים (צבע שחור) בתיבה אטומה 22 מ"מ, לפי הוראות יצרן מגבר מונו בלוק של קיקר 1200 RMS! בפועל מוציא הרבה יותר קבל של סאונד סטרים 2 פארד הרכיבים במצב חדש ימכרו כסט במחיר שהו באמת מצחיק! 2800 ש"ח בסכ"ה שזה בערך רק המחיר של המגבר הקבל : http://images.trademe.co.nz/photoserver/tq/24/114520524.jpg מגבר : http://carjamz.com/zen/images/04KX1200.1 סאב : http://caraudioexpert2.com/images/sl7.jpg לאון 0545818964 ואולי יהיה על מה לדבר
הודעה אחרונה מאת ניטרו מאן, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
זוג קומפוננט של HERTZ, סאב כפול של קיקר 400 RMS כל סאב. מונובלוק של רוקפורד במצב מצוין. שני כבלים, אחד של לאנזר והשני של לייטניג אודיו, 1 פארד ו 1.2 פארד, שניהם במצב מצוין . פלא: 0526840988
הודעה אחרונה מאת sagiv19052, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
Panasonic CQ-VD7001U מערכת סטריאו עם מסך נגיעות נשלף מערכת סטריאו לרציניים ומבינים בלבד..מסך נגיעות 7" הבאתי אותה מחול לפני שנתיים ועבדה ברכב כשנה אחת בלבד.(עקב מכירת הרכב) עברה תיקון של גלגל שיניים (הוצאה של המסך) אצל "אדי מערכות". העלתי קליפ מיוטיוב שתראו על מה מדובר בכללי איזה רמה ויוקרתיות מחיר-3000 גמיש
הודעה אחרונה מאת GALM, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אלפיין מצב חדש נקנה באפריל טקליין- 1200 אולטימו חדש בקופסא לא היה בשימוש- 1500 גמיש למי שייקח את שניהם.
הודעה אחרונה מאת אלון ל, -
- 0 תגובות
- 599 צפיות
נמכר במחיר נמוך ביותר של 200 ש"ח. עובד ללא רבב. אני מאיזור המרכז. צרו קשר בפרטי. גיל.
הודעה אחרונה מאת gilo21, -
- 0 תגובות
- 780 צפיות
למכירה סט קומפוננטים של FOCAL מסדרת ה K2P , וופרים 6 וחצי אינטץ' , הדגם הוא KR2 מהסדרה היקרה יותר עם הטוויטרים הצהובים, לטעמי הם נשמעים יותר מוזיקליים ומאוזנים מטוויטר ה TN האפור. http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=2391 הסט בן קצת פחות משנה והוא במצב מעולה כולל הקרוסאוברים המקוריים מחיר - 1500 ש"ח. כמו כן אני מוכר רדיו דיסק פיוניר מדגם DEHP7050BT , בעל דיבורית בלוטות ושליטה על אייפוד מובנית (ללא צורך במתאמים למיניהם) המכשיר בן קצת פחות משנה וגם הוא במצב מעולה. http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=161 מחיר - 1000 ש"ח. 0548077390 אני מאזור השרון והמוצרים לא מותקנים ברכב עקב מכירתו .
הודעה אחרונה מאת Mighty1, -
- 0 תגובות
- 2 אלף צפיות
למכירה מגבר מסדרת LRX של חברת אודיסון, אני מניח שאין צורך להרחיב בפרטים. ניתן לקבל עוד מידע פה: http://audison.eu/index_main.php?Section=LRX41k המחיר המבוקש: 2000 ש"ח, נא לפנות בהודעה פרטית. דני.
הודעה אחרונה מאת dannyg, -
למכירה מערכת
מאת gilad-f- 0 תגובות
- 722 צפיות
המערכת כוללת: רדיו דיסק מקצועי MP3 של פנסוניק 3 יציאות RCA להפרדה מלאה בין החלקים. סאב וופר פיוניר עם תיבה אטומה! מעץ מלא - מחיר תיבה כזאת לבד 300 ש"ח! רמקולים - סט קומפוננט MOREL 6.5. מגבר CRUNCH 250X4 מדהים (עולה 1200 לבד!).2 כבלי RCA של רוקפורד ברמה הגבוהה ביותר, שאר החיווט של סטינגר!, פיוז מקצועי עם חיווט מצויין. המערכת במצב מעולה ממש כמו חדשה ללא שריטה, פשוט עסקה מצויינת וכוללת הכל לא תצטרכו להוסיף שקל- מחיר מדהים! לפרטים, גלעד 050-9700490
הודעה אחרונה מאת gilad-f, -
- 1 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
סאב וופר עובד, תקין וחזק. הבד על התיבה קצת קרוע אבל התיבה שלמה ותקינה לחלוטין. אין לי הרבה פרטים עליו, קיבלתי אותו מתנה מחבר. אני אצרף תמונות. רדיו דיסק פיוניר DEH2000. 0544583513-מישל אזור המרכז (ראשון לציון) אפשר להתקשר עד 12 בלילה. אם אני לא עונה תשאירו SMS.
הודעה אחרונה מאת mishel27, -
- 14 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
כל הנ"ל היו מותקנים אצלי ברכב פחות משנה ו 100% תקינים. הותקנו ופורקו ע"י מתקין סופר מקצועי , מר. יוסי אלפיין. מתאם שליטה מההגה למכשירי Eclipse בעלי כניסת Steering Wheel Remote , מתאים לרוב הרכבים החדשים עם שליטה מההגה. היה מחובר ל 7200MKII מגיע באריזה מקורית , עם הוראות חיבור. http://www.pac-audio.com/productDetails.aspx?ProductId=209&CategoryID=29 ניתן לבדוק תאימות לרכב, דרך האתר הנ"ל - תחת All Appliations 200 שח ___________________________________ כבל RCA של סטינגר, סדרת EXPERT , באורך 3.5 מטר הסדרה הגבוהה של STINGER, כבל עבה במיוחד. 200 שח ____________________________________ שלט שליטה לפרוססור הידוע של אלפיין , RUX-C701 .…
הודעה אחרונה מאת tomerR, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אלפיין 9855R למכירה. הדגם האירופאי, עם רדיו מתאים לארץ. נקנה באפריל טקליין, היבואן הרשמי. המכשיר במצב מעולה, מגיע עם כל האביזרים, הקופסא המקורית וכו'. המכשיר כבר לא באחריות. עדיין מורכב ברכב, אבל יפורק בימים הקרובים בשל התקנה של רדיו דיסק אחר. 1400 ש"ח. טל
הודעה אחרונה מאת טל172,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- itaimoto
- גולדן191
- Alberrto
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- nir eli
- הרקוליטו
- bogib
- meny5
- quizlette85117701
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
