Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מכירה] Alpine 9887R + H701


shorlakk
השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב מעבר לCarPC, אני מציע למכירה את הרכיבים הבאים:

 

Alpine 9887R, נרכש בארץ-תדרים ארופאיים/ישראלים ב06/08. המכשיר באחריות מלאה לעוד שנה וחצי !

מדובר באחד המכשירים הטובים, אם לא הטוב שבהם, ברמת המחירים הללו.

מכשיר שקיבל פרסים ומומלץ ע"י רבים וטובים שוב ושוב.

 

Alpine_CDA9887Rweb.jpg

 

 

פרוססור Alpine PXA-H701.

Specifications שלו:

Graphic EQ number of bands:
Front (left and right) 31 bands
Rear (left and right) 31 bands
Center 31 bands
Subwoofer 10 bands
Graphic EQ boost cut
range: ±9 dB
Parametric EQ number of bands:
Front/rear/center 5 bands
Subwoofer 2 bands
Parametric EQ frequency:
Front, Rear and Center
Band 1: 20/22/25/28/31.5/36/40/45/50/56/
63/71/80/90/100/110/125/140/160/
180/200/220/250/280/315/360/400/
450/500 (Hz)
Band 2: 50/56/63/71/80/90/100/110/125/
140/160/180/200/220/250/280/315/
360/400/450/500/560/630/710/800/
900/1k/1.1k/1.2k (Hz)
Band 3: 125/140/160/180/200/220/250/280/
315/360/400/450/500/560/630/710/
800/900/1k/1.1k/1.2k/1.4k/1.6k/
1.8k/2k/2.2k/2.5k/2.8k/3.2k (Hz)
Band 4: 315/360/400/450/500/560/630/710/
800/900/1k/1.1k/1.2k/1.4k/1.6k/
1.8k/2k/2.2k/2.5k/2.8k/3.2k/3.6k/4k/
4.5k/5k/5.6k/6.3k/7.1k/8k (Hz)
Band 5: 800/900/1k/1.1k/1.2k/1.4k/1.6k/
1.8k/2k/2.2k/2.5k/2.8k/3.2k/3.6k/4k/
4.5k/5k/5.6k/6.3k/7.1k/8k/9k/10k/
11k/12.5k/14k/16k/18k/20k (Hz)
Subwoofer
Band 1: 20/22/25/28/31.5/36/40/45/50/56/
63/71/80 (Hz)
Band 2: 50/56/63/71/80/90/100/110/125/
140/160/180/200 (Hz)
Parametric EQ boost cut
range: ±9 dB
Time correction control
range: 0 to 20 ms (0.05 ms steps)
Frequency response: 10 Hz to 24 kHz
S/N ratio: 100 dB (IHF-A)
Channel separation: 80 dB
Input sensitivity: 850 mV (2V for analog 1 only)
Subwoofer crossover: 20 to 200 Hz (1/6 oct. steps)
Rated output: 4V (with 10 k ohms load)
Input impedance: 10 k ohms or greater
Output impedance: 1 k ohm or less
Weight: Control unit (sold separately)
159 g (5 oz)
Base unit 1.1 kg (2 lbs. 6 oz)
Dimensions
Control unit (sold separately)
Width 170 mm (6-3/4")
Height 46 mm (1-13/16")
Depth 24 mm (15/16")
Base unit
Width 260 mm (10-3/16")
Height 40 mm (1-9/16")
Depth 160 mm (6-1/4")

מדובר בפרוססור שכבר הופסק ייצורו והופך להיות פריט לאספנים..

פתרון מעולה ל4WAY אקטיבי.

הפרוססור מגיע עם יחידת שליטה ותצוגה RUX-C701 שמאפשרת שליטה בפרוססור ללא צורך בחיבור מכשיר תומך AI-NET של אלפיין.

 

ruxc701.jpg

 

הפרוססור נרכש משומש מאיביי יפן ב10/08, והגיע במצב כמו חדש לגמרי, כך גם נמכר עכשיו.

 

attachment.php?attachmentid=131096&d=1224235712

 

 

 

attachment.php?attachmentid=131097&d=1224235712

 

 

 

בנוסף יימכר הKCE-422i,

kce-422i.jpg

מתאם iPOD למכשיר ה9887.

נרכש חדש בארץ עם המכשיר ולא שומש מעולם. אין לי אייפוד בכלל..

 

המוצרים במצב מעולה, הותקנו וטופלו בחום ובאהבה..

 

מחיר הפרוססור הינו 2500 ש"ח.

מחיר הרדיו דיסק הינו 1700 ש"ח.

מחיר המתאם אייפוד הינו 200 ש"ח.

 

 

שלומות. :-)

פורסם

רוכש שמעוניין בשני המכשירים יחד, יקבל מחיר פינוק.:lol:

 

בקיצור, גמיש.

 

רק בבקשה, פליז, אני מתחנן, אני פונה ללב שלכם, בלי הצעות של "תשמע גבר, יש לי עליי בדיוק 300 שקל, אפשר לארגן משהו? ודרך אגב, יש ל9887 הזה USB? ותגיד לי, הפרוססור הזה, זה במקום רדיו דיסק?"

 

המודעה מפורטת היטב ויש בה את כל הפרטים.

 

אני יחזור שוב למרות שכתבתי, כי משום מה עדיין שואלים אותי, הרדיו דיסק הוא ה 9887R האירופאי/ישראלי ולא, אני ידגיש שוב, ולא, ממש ממש לא, ה9887 האמריקאי שעבר, או לא עבר, כיול. המכשיר שנרכש בארץ, באחריות מלאה לעוד שנה וחצי.

 

אם זה לא יימכר עד שבוע הבא, [email protected] ימכור לי את זה לשלושים אנשים בחו"ל. חבל לכם.

 

 

שבת שלום.

פורסם

חנוכה שמח ושבת שלום.

 

אני מוריד את המחיר בצורה משמעותית.

 

רציניים שמעוניינים בשני המכשירים יחד והיה כבד עליהם המחיר, פנו אליי שוב בה"פ [מחקתי הכל] ותחטפו את זה. יש לי מצב רוח של להעיף דברים עכשיו, תנצלו את זה.

 

 

תודה וחג שמח.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לפני שנה אנשים התנפלו על הפרוססור הזה כאילו ארמגדון ממשמש ובא. כך חולפת לה תהילת עולם..:lol:

 

הפרוססור עדיין אקטואלי ומחירו ירד.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...