מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
Dotech MKII 4" Morel -סט קומפוננט בהספק 100וואט. - כוללת את מערכת ההנעה של מנוע מגנט כפול וסליל מאלומיניום Hexatech בקוטר של 54 מ -המספק תמיכה טובה יותר ממברנה ועמידות הספק משופר. - השימוש בטכנולוגיתC.A.R. Filter של מוראל משפר את העומס האקוסטי של Dotech MKII ומעלה את רמת ביצועי הוופר בסביבה פתוחה. -טוויטר דום רך MT-11 בעל מנוע מגנט ניאודימיום וסליל בקוטר של 28 מ -מאפשר הענות תדר רחבה ונקודת תהודה נמוכה יותר, ומספק שילוב מושלם עם וופר מיד-באס. -קרוסאובר MX-20 מציע ניחות רמת טוויטר של ±3dB ובכך תורם לקבלת ביצועים משופרים בסביבות רכב שונות -התנגדות- 4 אוהם -עוצמה- וואט 100 -נצילות- 88db -תחום תדרים- 50-22000HZ -מידה 4" אינץ מחיר 470ש''ח או החלפה על קומפוננט "FO…
הודעה אחרונה מאת gershevich, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מגבר של CLARION דגם APX640.4 4CH 4*90 W-RMS THD - 110DB יחס תגובה 0.2 - 8 V מגבר חזק מאוד ואיכותי !!!! 1200 ש"ח איציק - 0524677535
הודעה אחרונה מאת itzik-m111, -
- 1 תגובות
- 924 צפיות
מצוין למי שרוצה לעבוד אקטיבית 3WAY ואין לו את האפשרות במשיר שלו או משרוצה לעבוד 4WAY ולמכשיר שלו יש רק 3WAY. מחיר מבוקש 350 ש"ח ניר 0547922657
הודעה אחרונה מאת nir_nissan, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כבל חדש !! כמעט ללא שימוש נמצא מס' ימים באוטו נמכר בחניות ב : 300 ש"ח למכירה ב 230 ש"ח לפרטים : 0546-69-70-69 אלק
הודעה אחרונה מאת dkny, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה מגבר ארבעה ערוצים של zapco דגם i-450 במצב מצויין היה בשימוש ארבעה חודשים בלבד כולל אחריות כמובן . וקומפוננט של רוקפורד דגם לימטיד מסוג type rf 6.5 אינצ כמעט ולא היה בשימוש במצב מצויין זמין ב 0526062167 בבקשה רק מי שרציני שיפנה אלי .. דרך אגב אני מאזור נתניה
הודעה אחרונה מאת yan_b, -
- 0 תגובות
- 686 צפיות
במצב מצוין, לעוד פרטים במספר: 0507879618. ***לא בפרטי, מפרסם בשביל חבר***
הודעה אחרונה מאת JEP, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למיכרה שתי מסכי מגע אחד של לליפוט 8 איניץ משומש השני 7 אינץ מהאתר שמוכרים ספקים לCAR PC חדש באריזה לפרטים מיקי 0505296997
הודעה אחרונה מאת mikid10, -
- 0 תגובות
- 640 צפיות
אוקיי חבר'ה, אני מציע את התיבה שלי בנפרד! הזדמנות חד פעמית, במחיר לא שפוי (לתיבה כזו) תיבת SPL פורטד איכותית המותאמת בצורה אופטימלית לעבודה בתדרים של 50HZ תיבה פשוט איכותית. המחיר המבוקש: 250 ש"ח (המחיר לא גמיש בכלל.. מן הסתם)
הודעה אחרונה מאת Milk-Inc, -
- 0 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
המגבר שלי JBL GTO 100.4 למכירה אני לא חושב שצריך לפרט עליו הרבה הוא מגבר אמין וחזק מאוד והוא במצב שמור מאוד!!. כרגע המגבר מחובר למערכת באוטו הוא יפורק ביום המכירה הוא מגיע עם כל הניירת שלו הקופסא קבלה של הקניה ומגיע עם אחריות שניגמרת ביום שישי הזה (13.11.2009:-)) פירוט של המגבר: Grand Touring Series 4-Channel Class AB Car Amplifier RMS Power Rating: 4 ohms: 100 watts x 4 chan. 2 ohms: 150 watts x 4 chan. LED power and protection indicators Tuned Bass EQ (0-12 dB bass boost) Bridgeable operation Preamp RCA outputs Cast-aluminum heatsink Variable high-pass filter (32-320 Hz, 12 dB/octave) Variable low-pass filter (32-320 Hz, 12 dB/oc…
הודעה אחרונה מאת almog_shron, -
- 1 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
רדיו דיסק לרכב Pioneer DEHP6050UB חודשיים אצלי מכשיר חדש כולל אחריות 3 כניסות למגברים פאנל חשמלי תצוגות מדהימות דולפינים מכוניות ועוד.. חיתוכים אין סופיים כניסת USB ועוד.. מגיע עם הקופסא ניירת אחריות למכשיר ושלט מחיר מציאה....800 שקל
הודעה אחרונה מאת D.J MOR AVNER, -
- 0 תגובות
- 609 צפיות
למכירה מגבר רוקפורד גם P250.2 מצב מצויין לא עבר תיקונים הכול עובד 052-4471713
הודעה אחרונה מאת itzik t, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מנחת Gensis דגם S3 HI לחיבור רדיו-דיסק מקורי למגבר בצורה האיכותית ביותר. 4 ערוצים. היה בשימוש חודש בלבד! במצב חדש, מגיע עם דף ההוראות והקופסא המקורית. 550 ש"ח בלבד. רמקולים 4 אינצ' של חברת Lightning Audio מסדרת BOLT האיכותית. דגם B1.40.2 - במצב חדש, פורקו עקב התקנת קומפוננט ברמה גבוהה. מתאימים לרכבים קטנים ולמי שמחפש רמקולים בחיבור ישיר לרדיו דיסק המקורי. נמכרים ב-Zap החל מ-302 ש"ח - מבקש 120 ש"ח ללא התמקחויות מיותרות. לפרטים נוספים - בהודעה פרטית. מי שמעוניין לבוא ולקחת - 054-6291111 - איזור המרכז.
הודעה אחרונה מאת כוח-סוס, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק מבית ECLIPSE דגם 8455, רדיו דיסק מדהים, HI END אמיתי. הדגם הכי גבוהה של אקליפס קרוס אובר 3WAY אקטיבי מלא,אפיכת פאזות וכו' פריאאוט 8V גבוהה במיוחד TC מלא לכל רכיב , אפשרות כיוון מהמחשב, כניסה לזכרון פלאש. קורא את כל הדיסקים\פורמטים כמובן. אנימציות\החלפת צבעים. ועוד המון. מגיע עם שלט חדש לגמרי מחיר : 1600 ש"ח בלבד (רדיו דיסק שעלה כ800-900$) אפשרות החלפה על רדיו דיסקים אחרים כגון alpine 9855\9887 תציעו בה"פ אני מהמרכז תמונה:
הודעה אחרונה מאת STAS-S, -
- 0 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום: ברשותי שני פריטים המוצעים למכירה: סאב HERTZ ES250 : סאב 10'' מדויק חזק ואמין בשימוש כשנה...לא התפרעתי איתו ניתן לבוא לשמוע אחלה סאב.מגיע עם תיבה אטומה קטנה לפי מידות יצרן מMDF http://www.lecar.co.il/index.php?action=product&productid=1063&PHPSESSID=a70be61f570100d3ebf07a106678c5d5 מחיר:650 גמיש במקצת לרציינים מנחת של סטינגר חדש דנדש בקופסא ללא שניית שימוש! אחלה דבר שבעולם לבעלי המערכת מובנית ברכב.מנחת סופר מקצועי מחיר:250 ש"ח טלפון: 0545636451-בר עונה גם בה"פ
הודעה אחרונה מאת barz25, -
- 1 תגובות
- 967 צפיות
מעונין להחליף BLINDER M10 TWIN משבש ממל"ז בסט קומפוננט איכותי, משהוא בסדר גודל של מורל דוטק, או מגבר 4 ערוצים JBL או דומה לו. תודה. שמוליק. 0523676738
הודעה אחרונה מאת shoko777, -
- 0 תגובות
- 720 צפיות
רדיו דיסק פיוניר דגם 2050 חדש דנדש !!! 350 שקל אזור המרכז 0542542599
הודעה אחרונה מאת zion3191, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מעוניין למכור אחד מתוך שני המכשירים הנ"ל - ECLIPSE 8445 מכשיר HIGH END אמיתי , המכשיר במצב חדש לחלוטין ללא שום שריטה! ישנה קבלת קנייה והשלט המקורי. 8V פראאוט למגבר, מסך עם תצוגות 3D,מעבד 24BIT בר בראון - הרמה הכי גבוהה של מעבדי הסאונד! , TIME CORRECTION מלא, אקו' פרמטרי 8 ערוצים , קורא כ.זיכרון,שליטה מלאה בצבעי רקע הכפתורים להתאמה מלאה לכל סוג רכב ועוד. המכשיר ללא פאנל נשלף, ישנה אפשרות להגנה ע"י קוד סודי ע"ג כרטיס זיכרון\CD. עם המכשיר יינתן "אמצעי מיגון" שמסתירו מעיניים לא רצויות. מחיר - 1690 ש"ח ALPINE 9855 אחד המכשירים הכי מוצלחים שייצאו לאלפיין בשנים האחרונות,סידרת הגלייד טאצ' , 24BIT ,3 יציאות למגברים כמובן, אפשרות עבודה בBI AMP ,טיים קורק…
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- 0 תגובות
- 671 צפיות
עקב שדרוג אני מציע למכירה את הסאב והמגבר כמו שהם במצב דנדש יצאו מהאריזות לפני חודש בדיוק יש קבלות אחריות כמובן אריזות מקוריות וכו'.. סאב היפוניקס HFI12S4 נותן300RMS בתיבת לחץ אטומה מקורית מרופדת עור נשמע פצצה! מגבר פולס האודיו 4ערוצים נותן לכל ערוץ100RMS ובגישור משהו כמו 270RMS הדברים הנ"ל מחוברים ביחד אצלי ברכב ניתן לבוא לשמוע כמו כן המגבר עובד גם על קומפוננט של איניפיניטי ועושה עבודה מצוינת! אני מבקש על הסאב400שקל. על המגבר450שקל! ביחד 700 לבוא ולקחת גמישות מסוימת לרצינים:0526664084 {אפשרות התקנה}
הודעה אחרונה מאת idan2000, -
- 0 תגובות
- 766 צפיות
חדשים לגמרי,היו בשימוש שבועיים,איכות מצויינת,300 ש"ח,חדשים עולים 450 מי שמחפש רמקולים קידמיים לפונטו 1995-1997 זה בידיוק מה שאתם צריכים.
הודעה אחרונה מאת Ibiza1990, -
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
למכירה כל המערכת שלי בצער רב !!! 1 . HU של אלפיין דגם iva d-300r מכשיר די וי די נשלף קורא דיוס וכל שאר הפורמטים . בעל טיים קורקשיין חיתוכים וכל האופציות שיש באלפיין !! שלוש יציאות למגברים 4 וולט . מגיע עם הפרוססור שלו המקורי .!! מחיר מבוקש - 3000 ש"ח . 2. סאב של JL דגם W6 מגיע בתיבה מותאמת במיוחד שנקנתה ברדיו מילנו . הסאב הינו מיוצר בארה"ב ולא מה שנמכר פה בארץ שזה ייצור סיני שני סלילים של 4 אום . מוציא קרוב ל650 אר אמ אס . אחד הסאבים היותר מדיוקים וחזקים יחד שקיימים היום בשוק ! בן שלושה חודשים חדש לחלוטין !!! מחיר - 2000 ש"ח . 3.סט קומפוננט של mb quart דגם q-lin qm218 made in germany original !! הסט מגיע עם הקרוסים שלו והטוויטרים שלו . 150 ו…
הודעה אחרונה מאת adir027, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
1) מגבר מונובלוק תוצרת MAC-AUDIO דגם ZX1000 חדש באריזה, עם קבלות ואחריות מחיר אחרון וסופי: 1000 ש"ח. 2) מורל פולס 6.5 שהיו מחוברים לר"ד, במצב מעולה מחיר סופי: 250 ש"ח 3) מורל טמפו COAX בגודל 6.5 גם היו מחוברים לר"ד, במצב מעולה מחיר סופי: 200 ש"ח 4) ר"ד קלריון DXZ-746MP, דגם ששירת אותי נאמנה, עובד מעולה בלי בעיות. קורא MP3, בעל ממיר 24BIT, ועוד. בא עם שלט, חוברת הפעלה וכול מה שצריך מחיר סופי 400 ש"ח. 5) ערכת התקנה למגבר של DIETZ 4G, נפתחה אבל לא השתמשתי בה, יש את כול החלקים כולל את הקרטון עם ההסבר ופרוט החלקים עולה בחנויות 500 ש"ח אני מבקש 150 ש"ח בלבד 5) מנחת גנסיס, 250 ש"ח 6) ואחריון מגבר קראנץ 175.4, במצב מעולה ללא שריטות …
הודעה אחרונה מאת ADVANT, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה, מגבר Alpine PDX 4.150 מגבר 4 ערוצים 150 rms שנחשב היום לאחד המגברים הטובים בעולם המגבר חדש באריזה בקרטון לא נפתח, וכולל את כל האביזרים/מתאמים המגבר נמכר עקב אי שימוש ומכירת האוטו במוקדם מהצפוי מחיר נדרש : 2500 ש"ח מחיר בחנויות: 3200 ש"ח לרציניים בלבד : 054-7807970
הודעה אחרונה מאת simc, -
ציוד של חבר
מאת Soundman- 0 תגובות
- 987 צפיות
בום בוקס של מורל הרמקולים + הטיווטרים תקינים לגמרי. חזרו מבדיקה ותיקון ממורל. היה אמור להיות מותקן בטנדר. אבל בגלל בעיות אי אלו ואחרות. הסט נמכר. * זוג טיווטרים של מורל MDT 37 PDF של הטווטרים טווטרים ברמה גבוהה יותר מהMT23. טווטרים שהם שילוב של טוויטר משי. ושופר. * זוג וופרים של מורל גודל 8" טו 9" זה מגיע בתיבה של זוג וופרים מקדימה. וזוג טיווטרים למעלה. עם קרוס מובנה בפנים. כתוב על זה. MOREL JUKEBOX. ושם נוסף, BASSMASTER למכירה. הצעות בפרטי. ומשם תקבלו את הטלפון של הבחור שמוכר. בתמונה וופר דומה לוופר שיש בתיבה.
הודעה אחרונה מאת Soundman, -
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למכירה חלקים מהמערכת שלי : כל הרכיבים שמורים מאוד ובמצב מעולה. ישנה גמישות קטנה על המוצרים ועל מי שיקח 2 וכו'. 1. Clarion HX-D2, מדובר על אחד הרדיו דיסקים הטובים והאיכותיים בעולם, זכה בהמון תחרויות SQ. רדיו דיסק היי אנד אמיתי . הרדיו דיסק בעל שלדת נחושת , כבלי RCA מכסף , קרוס 4WAY , וTC לכל אלמנט בנפרד ושליטה על כל אלמנט בנפרד וכו'. תמונה פרטים וכו' מחיר : 4000 ש"ח 2. מגבר 4 ערוצים McIntosh MC431M גרסה מיוחדת. המגבר הוא אחד מגברי ה4 ערוצים הטובים בעולם, יוצר ביפן לקהל היפני בלבד. המגבר כחדש, מדובר על מגבר היי אנד מהרמות הגבוהות ביותר מוצהר בכ120X4 מוציא הרבה יותר, 4 גיינים , שעונים ועוד'. מחיר: 5000 ש"ח (אפשרות החלפה על מגבר 4 ע…
הודעה אחרונה מאת STAS-S, -
- 0 תגובות
- 828 צפיות
למכירה קומפוננט מחברת SoundStream! דגם RBC-6 150w מסדרת Rubicon. http://www.soundstream.com/AudioProducts/Components/rubicon.htm קניתי, זה לא מתאים לי לרכב ואין לי סיבה להשקיע בבנייה מכיוון שהרכב מוחלף בקרוב. המחיר באינטרנט הכי זול שמצאתי היה 1290 ש"ח. אני מבקש 950! המוצר מעולם לא נפתח והוא באריזה המקורית! הצעות לפרטי, הפלאפון לא תקין לימים הקרובים.
הודעה אחרונה מאת barig, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה: קומפוננט של HERTZ כולל: רמקולים 6\6 140WATT, קרוסאובר( ללא טוויטרים).( MADE IN ITALY)( ENERGY) מגברים: KICKER ZX400.1 מונו. (400 WATT). KICKER ZX350.4 מגבר 4 ערוצים 350W. סאב: 10" Inch של חברת HERTZ מדגם ENERGY עוצמה 400W. רדיו דיסק: CLARION DXZ 785USB.
הודעה אחרונה מאת vissor, -
- 0 תגובות
- 727 צפיות
הדגם KAC-1021 נתונים: 2X220 W RMS תדרים: 2Hz-100 000 Hz dampingfactor>5000 שנת 1990 ללא תיקונים 1000 שייח http://www.kenwood.de/WebFiles/File/de/download/archive/kac1021.pdf
הודעה אחרונה מאת busy, -
פיוניר מורל
מאת chef85- 0 תגובות
- 693 צפיות
למכירה רדיו דיסק פיוניר 6050 ub במצב מעולה כולל usb מחיר 700שח חדש עולה בסביבות 1500 שקל רמקולים 6 9 של מורל סידרת פולס רמקולים מעולים ימכרו ללא הגרילים שלהם במחיר של 300 שח להשיג אותי ניתן להתקשר לפלא 0546540061 שמי שחף נוסף למכירה קומפוננט jbl 6507c ימכר במחיר של 450 שח
הודעה אחרונה מאת chef85, -
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לצערי עקב סיבות אישיות אני נאלץ למכור את כל המערכת שלי. 1-מגבר DLS A4 מגבר ברמה גבוהה מאוד 4 ערוצים של 85 RMS קלאס AB 2- מגבר DLS A3 דואל מונו 2 ערוצים של 150 RMS קלאס AB 3- סאב אבוק מבית AA 1250 RMS ב1 אום אין צורך להרחיב 4- DVD מבית אלפיין W505 המכשיר החדיש ביותר של החברה אין צורך להרחיב מי שמכיר יודע את רמותו. 5- הפרוססור המדובר של אלפיין H701+כולל כבל אופטי מיועד למכשיר הנל.(הכבל לבד עולה 120$) 6- רמקולים מבית הייבריד האודיו מסדרת הלגטיה טוויטר-L1 PRO מיד-L4 וופר-L8 הPRO cm 7- קבל של חברת סטינגר סדרת הפרו בצבע כחול המערכת תהיה מורכבת על הרכב 3 שבועות מהיום לאחר מכן הכל יפורק וישב בבית. מעוניין בהחלפה על אחד מהפ…
הודעה אחרונה מאת tzahi85, -
- 0 תגובות
- 796 צפיות
BOSS C650 מגבר חזק ועצמתי הסדרה הגבוהה הספק של 4X125 RMS W .קרוס אובר מיקצועי מובנה לכל ערוץ כרום ניקל המגבר עצמו חדש כחודשיים אצלי מותקן באוטו אפשר להגיע לשמוע אותו עובד לא עבר תיקונים או בעיות מסויימות מגבר סוס עבודה נמכר בצער רב כי האוטו נמכר.. למי שלא מבין המגבר נמכר בחניות ב- 1.369 לעוד פרטים בפאלפון מחיר מציאה מחיר 900 גמיש לרצניים... 0525661673 --- מור
הודעה אחרונה מאת D.J MOR AVNER,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- santiago
- itaimoto
- גולדן191
- Alberrto
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- nir eli
- הרקוליטו
- bogib
- meny5
- quizlette85117701
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- הכהן הגדול
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- fishmanl
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
- motior
- דוד495
- amit_a
- thema832
- alechko01
- Aviady001
- פינדר
- oferg22
