מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
6X9 וקומפוננט
מאת עדיאל79- 1 תגובות
- 920 צפיות
6X9 קומפוננט באחריות יבואן - הצעות בפרטי
הודעה אחרונה מאת עדיאל79, -
- 0 תגובות
- 751 צפיות
למכירה הסאב המדובר. נמצא בבעלותי כחודש וחצי, עם קבלות ואחריות. נמכר עקב מעבר לW6 ומונובלוק. מי שלא מכיר, מדובר על סאב של חברת JL AUDIO אחת החברות המובילות בעולם לייצור סאבוופרים. שם בכיס הקטן את כל הרוקפורדים והקיקרים למינהם בסדרות הנמוכות. מגיע עם תיבה מותאמת בשבילו עפ"י הוראות ייצרן. 300 וואט RMS סליל אחד של 4 אהום, סופר מתאים לעבוד על שני ערוצים בגישור למי שלא מעוניין במונו. הוגבר אצלי בגישור ע"י מגבר AUDISON LRX 4.5. שילמתי עבורו:1250 דורש:900 שוב מדובר על סאב שעובד כחודש וחצי עם קבלות. אני מאזור הצפון. נא לפנות בהודעה פרטית. תמונה:
הודעה אחרונה מאת Matanel, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
במצב חדש עם שלט. 500 ש"ח. איש קשר:נתנאל פלאפון:0529772990
הודעה אחרונה מאת liav_s2000, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
למכירה: 1. סאב וופר רוקפורד P3, בא עם 2 סלילים של 4 אוהם, התנגדות סופית של 2 אוהם או 8 אוהם. כרגע יושב על מגבר שלא מגיע לחצי מהיכולת, אז בקושי נפתח ובשימוש. כולל תיבה אטומה. 550 ש"ח לא גמיש בכלל על הסאב כולל התיבה. אין מחירים כאלה, באחריות. 2. מגבר 2 ערוצים מבית JBL. דגם GTO2060 מוציא 80 WRMS ל2 ערוצים ב4 אוהם. 120 WRMS ב2 אוהם. בגישור מוציא 240 WRMS. מתאים לקומפוננט חזק/סאב בינוני. לדעתי נותן יותר מהמוצהר. 500 ש"ח לא גמיש. גר בחולון, עובד בר"ג. בה"פ
הודעה אחרונה מאת מה רע בשביט?, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הסאב במצב חדש בקושי עבד ישב רוב הזמן בבית בארון . במצב חדש חדש חדש ! נמכר עקב חוסר מקום בבגאז . אפשרות החלפה על סאב 10 אינץ איכותי עם תיבה קטנה . המחיר הוא מחיר סופי 300 שקל כולל תיבה . אני מראשון לציון 0547367936 .
הודעה אחרונה מאת shay2, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בהזדמנות סאב כחודש אצלי נמכר עקב מכירת הרכב הסאב חדש מגיע עם תיבה נתונים:800 ואט 400 אר אמ אס נקי ומדיוק כול הקודם זוכה.. מחיר:550 מור-0525661673 תמונה:
הודעה אחרונה מאת D.J MOR AVNER, -
- 0 תגובות
- 668 צפיות
שלום. למכירה מגבר 2 ערוצים 400 וואט יכול לעבוד גם בגישור בעל קרוסאובר מובנה בעל מתג להעברת בין המצבים FULL,LPF,HPF בעל חלונית שליטה על הגיין לכל ערוץ בניפרד ,באס ,טוויטר ובין המצבים LPF,HPF בכל כניסה RCA ויציאה נוספת על מנת לחבר למגבר נוסף. ישב אצלי יופי על זוג פיוניר 220W/40RMS ממש הוציא להם את המיץ על 2/6 גיין (עוצמה) אני מאמין שהוא ישב יופי על סאב כמו ה-C12 150RMS kicker בגישור או על רמקולים 80RMS+- נמכר עקב שידרוג למגבר 4 ערוצים. עובד 100% ניתן לבדיקה לפני קנייה,מפרטי. יש תמונות אך אני לא יודע איך לעלות אותם לשרשור(ניתן לשלוח במייל) פתוח להצעות מחיר ,גמיש. כל הקודם זוכה.
הודעה אחרונה מאת slav360, -
- 0 תגובות
- 920 צפיות
למכירה! ציוד. 1.מגבר 4 יציאות של רוקפורד דגם p4004p 75 RMS ליציאה. 2.מגבר מונבלוק גאנסן 220 RMS. 3.סאב אודיון באן 550RMS +תיבה 35 ליטר מעץ ופיבר. 4.קבל 2 פארד של פאור אקוסטיק. 5.קבל 2 פארד של אלמני. 6.רמקולים של קאנווד 7/10 100RMS . 7.פאנל של פיוניר 6850חשמלי. 8.חיווט חוטים של בוס . -חוטים 8 גייג'. -חוטים 4 גייג'. -חוטים12 גייג'. 9.מפצל פלוס . זאת המערכת שהיתה לי באוטו . אני דורש על כל הציוד 7400 אלף. אני מקרית שמונה -0524-344020 ------תגובות------- עכשיו התמונות:
הודעה אחרונה מאת shakedd, -
- 0 תגובות
- 757 צפיות
סאב וופר של חברת LANZAR , הסאב מוציא 500W RMS נקי . הסאב בקושי היה בשימוש , ניתן לראת בתמונות הסאב יושב בתוך תיבה שנבנתה לו במיוחד אצל נגר לפי מידות שקיבלתי מהחברה.תמונות : נמכר במחיר של 350 ש"ח
הודעה אחרונה מאת SagiLo, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
1. מגבר crunch 880.4 עם תצוגה דיגיטלית מגבר עובד מצויין 800 שח גמיש 2 . מגבר hifonics THI 4406 מגבר חדש בן שבועה 900 שח גמיש 0546827474 דני אזור חיפה
הודעה אחרונה מאת bogdan, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה Pioneer P8950BT באריזה המקורית, באחריות של עוזי רדיו כולל מתאם ל-IPOD (מתאים לכל הדגמים), שלט ומיקרופון לדיבורית מפרט של המכשיר: http://www.pioneerisrael.co.il/Pioneer/Main/products/product.asp?id=448&catid=13&subcatid=74 חדש נמכר ב-2,600 שקל, מחיר גמיש חגי 0544402146 א. הוספתי תמונות להתרשמות ב. ה-HU מותקן באוטו וניתן לבוא לראות אותו. ג. אני והאוטו נמצאים בנס ציונה.
הודעה אחרונה מאת hagaii, -
- 0 תגובות
- 886 צפיות
כמו שמצויין בכותרת אני מוכר סאב תוצרת פיוניר מדגם פרימיאר 1200W בעל שני סלילים כולל תיבה סטנדרטית. מחיר 500 ש"ח. סיבת המכירה היא שסאב חזק מידי יחסית לשאר רכיבי המערכת שלי ואין לי צורך בו. היה בשימוש פחות מחודש. טלפון: 0508632432
הודעה אחרונה מאת tomerd2, -
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
KICKER -לא חדש 150 -80שייח 10-12" קרוסים של JBL-סדרה הגבוהה 200 שייח טוויתר ביתי -יצור AUDAX -עבור INFINITY חדשים באריזה 500 שייח http://www.speakerrepair.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=EMIT-R&Category_Code=
הודעה אחרונה מאת busy, -
- 0 תגובות
- 655 צפיות
במצב חדש מסך מגע 2300 ש"ח 0503209999 אסף
הודעה אחרונה מאת xpozot, -
- 0 תגובות
- 715 צפיות
שלום לכולם סאב רד סאונד 650 וואט במצב מצוין נמכר כי המגבר שלי זבל סיני שלא מסוגל להרים אותו. מחיר 200 שח סופי מעולה למתחילים בבניית מערכת טובה. הסאב כולל תיבה. 0545771106 חגי.
הודעה אחרונה מאת hagggg55, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה מגבר קראנץ' PZI 100.4. מגבר במצב מצויין מגיע עם הקופסא ספר הדרכה אפילו עם הניילון. מחיר 500 ש''ח. נמכר עקב שידרוג. פלאפון 0545996886 או בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת blind29, -
- 0 תגובות
- 785 צפיות
סאב וופר של חברת MAGNAT הגרמנית. 10 אינץ', 400W. במצב חדש לגמרי! מגיע כבר עם תיבה ייעודית כך שאין צורך לקנות בנוסף, רק לחבר למגבר ולתת לו לנגן. לא תופס הרבה מקום בבגאז'. עלה לי כ-2,500 שקל. סאב וופר איכותי מאוד ומציאה אמיתית. מחיר נדרש- 550 ש"ח. הודעות בה"פ או בנייד: 054-7694735, עומר.
הודעה אחרונה מאת נוגח הליפטים, -
- 0 תגובות
- 662 צפיות
טוב אז מכרתי את הרכב וכנראה שברכב החדש לא אגע כרגע. דיוידי עם מסך מובנה4 אינץ' מתאים כמו כל רדיו דיסק רגיל כמובן וכמובן שקורא את כלסוגי הקבצים איכותי מאוד כולל חיבורUSB כניסה לכרטיס זיכרון יציאות למגברים מצלמות מסכים חישנים וכו' במכשיר מותקן טיוניר טלוויזיה מחיר מבוקש500שקלים. קומפוננט של MBקווארט 5וחצי מהסדרה הגבוהה שלהם דגם213 חדש באריזה לא ניפתח לעולם ניקנה ב1800 אני רוצה 600שקל. קומפוננט של איניפיניטי היה מורכב חדש ברכבREF6520CS Infinity קומפוננט חבל"ז 400שקל. קיט התקנה4G 50שקל. לרצינים:0526664084
הודעה אחרונה מאת idan2000, -
- 0 תגובות
- 956 צפיות
מוכר את הקומפוננט הרץ אנרג'י או החלפה על ההיי אנרג'י+הוספה של כסף מצידי.. מחיר לקומפוננט:650. אפשר לשמוע אותם עובדים ברכב..
הודעה אחרונה מאת gUzA, -
- 0 תגובות
- 680 צפיות
לצערי מוכר אותה עקב שדרוג כללי של המערכת כולה. 3 יציאות,הרבה אפשרויות חיתוך וכיוון צלילים,שליטה על סאב,אנימציות ועוד.. מערכת + שלט + קרטון וחוברות אזור חדרה המערכת מחוברת ניתן לבוא ולהתרשם הצעות בפרטי
הודעה אחרונה מאת GaBi_88, -
- 0 תגובות
- 712 צפיות
מגבר מצב מצויין. מחיר אטרקטיבי.. 0545728496 ניסן.
הודעה אחרונה מאת gUzA, -
- 0 תגובות
- 959 צפיות
קומפוננטים כחדשים של החברה האמריקאית Zeus Hifonics 6.5 אינץ' הספק מקסימלי 500W והספק של 100W RMS!! הקומפוננטים באים בקופסא כולל 2 קרוסאוברים + 2 טוויטרים 12 מ"מ מחיר אחרון! אני מאשדוד שניר - 057-2220772 052-8847841
הודעה אחרונה מאת שנירוששש, -
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
להלן המערכת שלי, שמוצעת למכירה: קיט חיווט של BOSS בעובי 4 גייג חדש בקופסא-לא הותקן מעולם מחיר נדרש:200 מגבר אינפיניטי דגם infinty 7541a במצב מעולה כחדש! הדגם המפורסם שכל כך מומלץ בפורומים בארץ ובחול. 110RMS X4 נמכר בזאפ:1680 מחיר נדרש:900 רמקולים 6X9 של אינפיניטי דגם:9623I רמקולים עוצמתיים בהספק של 300 ואט ניתן ואפילו מומלץ לחבר למגבר. נמכר בזאפ:520 מחיר נדרש:300 קומפוננט של FOCAL דגם:165K2POWER קומפוננט איכותיים מהסדרות הגבוהות של פוקל! מקוריים ולא זיופים כמו שנמכרים בזאפ הזהרו מחיקויים! נרכשו אצל יחיאל-אפי 4X4 בעפולה ניתן לאמת טלפונית מחיר בזאפ:2500 מחיר נדרש:1200 כל…
הודעה אחרונה מאת momozal, -
מתאים ל "12 כרגע עם רמקול "10 פשוט. התיבה במצב ממש טוב 100 ש"ח וזה שלכם
הודעה אחרונה מאת ע מ י ר, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סאב עוצמתי 400RMS מחיר מצחיק. 0545728496
הודעה אחרונה מאת gUzA, -
- 1 תגובות
- 718 צפיות
למכירה קרוסים פאסיבים של היי אנרג'י,קרוסים איכותיים עם אפשרות שליטה על הטוויטרים. נמכר עקב מעבר לאקטיבי! 250 גמיש. 0547202654 או בה"פ אריק.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מגבר בן 4 חודשים היה מותקן רק על שני זוגות קומפוננטים מעולם לא עבד בגישור. עבד עם HU של 5V פריאאוט בחיים לא עבר את האמצע של הגיין. המגבר במצב חדש לגמרי 0509444262 גיל
הודעה אחרונה מאת punto_gt, -
- 0 תגובות
- 965 צפיות
רדיו דיסקס dvd לא ברשותי הרבה זמן כמו חדש מגיע בקופסה המוקרית אם שלט אם הכל רוצה עליו 1000 גמיש טיפה 0543044409
הודעה אחרונה מאת assaff_the_1, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רמקול היי הנד יבוא אישי מארה"ב - למכירה או החלפה הרמקול עובד מצויין לאחרונה שניקיתי את הרכב בטעות נחתכה טיפה הממברנה של הרמקול הרמקול מתתפקד רגיל ואפשר להדביק אותו שימו לב זה זוג רמקולים של אלף שקל בגלל החתך הקטן אני מוכן להחליף בסאב 12" בתיבה אטומה בסגנון הרוקפורד P1 או C12 http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://images.bizrate.com/resize%3Fsq%3D200%26uid%3D572803960&imgrefurl=http://www.bizrate.com/carspeakers/polk-audio-db691-6-x-9-in.-speaker--pid572803960/compareprices.html&usg=__u2rO2a2wfkjCpe_ptSsnP4JAW-0=&h=200&w=200&sz=5&hl=iw&start=1&sig2=UyuP9otYPOCUdSyISqzLXA&um=1&tbnid=BuIexT2C7hTKsM:&t…
הודעה אחרונה מאת WarDevil, -
- 0 תגובות
- 631 צפיות
במצב מצויין, תקינים. 100 וואט. מחיר נדרש: 70 ש"ח לפרטים נוספים שלחו הודעה פרטית שבת שלום לכולם!
הודעה אחרונה מאת iziba_sto,
-
מי מחובר 62 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 338 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- KipodYam
- פיטר גריפין
- SlowRide
- yoav911gt2
- דרדס אבא
- Alkash
- santiago
- Derish
- mh53
- garicho
- Pavlik
- quizlette85117701
- Moshe c
- om2
- laviil
- Monopusto
- שביט
- IsraCar
- Shaike.Zam
- פריג'י
- Liquidator
- גולדן191
- orankohn
- elad18
- avargel
- Aviady001
- Igalz
- parnuk
- Boris002
- בנס
- פינדר
- Aviv943
- asix
- orsh99
- Shai.sku
- amit_a
- Shay Shd Dave
- נתנאל - Net
- RBRB
- David32
- לירון .ה.
- daniel.asu
- Stavik
- blackpolo
- ANUTKK
- BoazB11
- lanosforce
- פיגו107שנת2010
- yaniv572
- פאר האורה
- M H
- yohai71
- Tom78
- דובצע
- moomai
- רפי לין
- דאבל קלאצ
- chrono
- dj_dani
- Avia
- Albetx
- שי
