מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
מסך מגע נישלף 7"
מאת אביש- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מסך מגע נישלף גודל 1 דין ניתן לחבר אליו מחשב נייד ,DVD מוצר יחודי לא נימכר בארץ 1200 שח אבי 0545222259
הודעה אחרונה מאת אביש, -
- 0 תגובות
- 572 צפיות
מחפש מונו בלוק באזור השרון שהפתח לי סאב של רוקפורד פאנץ 2 של חברה מוכרת ולא זבל סיני !! בתקציב שלא עובר את ה 600 שקל מעבר לזה רק דברים שבאמת שווים
הודעה אחרונה מאת Nitzann, -
- 0 תגובות
- 532 צפיות
למכירה DVD של קונווד דין 1 חדש חדש דגם 5234 דגם ללא מסך.\מוטי 052-3055546
הודעה אחרונה מאת אלברטו, -
- 0 תגובות
- 904 צפיות
למכירה dvd עם מסך 7 אינצ' נפתח קורא כרטיס זיכרון וusb.חברת scott דגם DRX i900 T נמכר עקב קניית רכב עם מערכת מובנת(מאזדה3). קורא כל סוגי הדיסקים והפורמטים.(פירוט בתמונה) דורש מחיר מצחיק של 1300 שקל-הכל עדין בקרטון עם הניילונים. אני גר בנתניה אך ניתן להביא לתל אביב. 054-4486108
הודעה אחרונה מאת jb8, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
סאב וופר מורל אולטימו+תיבה קומפוננט מורל סופרימו(טוויטר פיקולו) מגבר מונו בלוק פוקל FPOWER 1.800 מגבר 4 ערוצים הייפוניקס זאוס 8408 4*110W דאבל-דין JVC AVX-800 כל הרכיבים במצב שמור כחדש ובאריזות מחירים בטלפון 054-5252856
הודעה אחרונה מאת supremo, -
- 1 תגובות
- 807 צפיות
למכירה רמקולים פשוטים: KENWOOD 5.25 הספק מקסימלי 120 WT KENWOOD 6*9 הספק מקסימלי 240 WT נמכרים עקב החלפת רכב. הצעות בה"פ
הודעה אחרונה מאת Nightm@re, -
- 1 תגובות
- 805 צפיות
6X9 של פיוניר, 80RMS 460W, רמקול מפתיע ביותר מגיע עם הגבהות מוכנות! מחיר: 250 ש"ח פולק אודיו 6.5, 50RMS 125W, חברה גרמנית איכותית ביותר. מחיר: 200 ש"ח 0526822077, אלון גמיש קצת במחירים.
הודעה אחרונה מאת BioS, -
- 0 תגובות
- 708 צפיות
PIONEER DEH-P9650 קומפוננט 4 אינטש DS432 Dragster מערכת מקורית של אודי A3 דיסק+טייפ סאב וופר Phoenix Gold 12 אינץ 2 סלילים קומפוננט של חברת הרץ דגם אנרג'י ESK 165 מחירים תציעו 0506985856
הודעה אחרונה מאת MA210, -
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מכשיר מדגם CLARION VRX 485VD - 1 DIN. המכשיר נקנה בארה"ב והוא במצב חדש לחלוטין ללא שום שריטה! קורא את כל סוגי הפורמטים - DVD , MP3 , WMA וכו'. מסך חשמלי (מגע) בגודל 7" הנישלף מתוך המכשיר, שלט רחוק ועוד. 3 יציאות למגבר , 24BIT ,שליטה נפרדת על הסאב, חיתוכים מכל הסוגים, יציאה למסכים חיצוניים\מצלמת רוורס , חיבור לאייפוד (עם כבל מתאים) ועוד המון . למכירה בסכום של 2499 ש"ח בלבד או בהחלפה על מונו איכותי + כסף מצידכם. יניב - 054-4939930
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ROCKFORD FOSGATE T20001BD - POWER SERIES - MADE IN U.S.A 2000W RMS ב1 אום, W1500 ב2 אום מי שמכיר, יודע על איזה מגבר מדובר. חדש עולה בחנות סביבות ה8000 מוכר את שלי ב6000 באריזה מקורית, לא נעשה בו שימוש כלל!!! 08-9755553
הודעה אחרונה מאת SINDIANI, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה מגבר קיקר KX350.4, בעל 4 ערוצים במצב מצויין. איזור גליל והעמקים. טלפון: 050-6278483 500 ש"ח (ע"מ למנוע שאלות מיותרות). סאב הייפוניקס HFI במצב חדש!!! כולל תיבה וגריל. למעוניינים בנתונים טכניים - חפשו בגוגל את הדגם hfi12s4. מחיר 500 ש"ח. טלפון: 050-6278483 איזור גליל והעמקים.
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
- 0 תגובות
- 853 צפיות
למכירה: סאב של KICKER 12 כולל תיבה מקורית במצב כמו חדש. מחיר 400 ש"ח. טל: 0547699731 ארתור
הודעה אחרונה מאת arturius81, -
- 0 תגובות
- 742 צפיות
מכשיר במצב מצויין בן חצי שנה נוקיה N96 שחור בלי שריטה תקין 100% הבעיה היא שהוא שייך לרשת סלרום והוא חסום מהם , לא נכנסתי לזה יותר מדי למי שיש קומבינות בסלקום או יודע איך לפתוח זה יכול להיות מציאה אמיתית! אני מוכן להחלפה על סאב 12" איכותי בתיבה אטומה קטנה או מזומן שימו לב , המכשיר נמכר ביד 2 בסביבות ה2000 שקל אני לא מצפה לכזה מחיר עקב הנעילה אבל עדין , בלי הצעות מגוכחות *ניתן לרכישה ב700 ש"ח
הודעה אחרונה מאת AviPolo6N2, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה HU מהסדרה הגבוהה ביותר של חברת Eclipse Eclipse CD7200 mkII HU מהטובים בעולם, שילוב מושלם בין סגנל נקי ופיצ'רים מתקדמים: 1) למכשיר יציאות 8V פרייאווט ב 55 אום (בניגוד לשאר החברות שהיציאות חלשות יותר ובהתנגדות גבוהה יותר) 2) גוף נחושת מלא למניעת ספיחת רעשים מהסביבה (סיגנל נקי במיוחד) 3) קורא MP3 / WMA 4) כניסת USB 5) קרוס אקטיבי 3WAY 6) BT (גם דיבורית וגם השמעת מוסיקה מהפלאפון) 7) מעבד 24 BIT מתקדם במיוחד. שינוי צבעי תאורת המכשיר בהתאם לתאורת הרכב. 9) אקולייזר 11 ערוצים (במצב 3WAY ) ו7 במצב 4WAY + SUB . 10) פרט חשוב לציין כי למכשיר אין מגבר פנימי (אות נקי יותר) ועוד שלל פיצ'רים... עוד פרטים ניתן לקרוא פה: http://www.eclipse-web.c…
הודעה אחרונה מאת roni_n, -
- 0 תגובות
- 832 צפיות
מסך מגע נישלף אפשר לחבר אליו מחשב וכו 500 שח אבי 0545222259
הודעה אחרונה מאת אביש, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה מגבר מונו RockFord p3001. נתונים: Output Power at 14.4V and 1% THD+N (CEA-2006): 1 x 150W @ 4 ohm 1 x 300W @ 2 ohm S/N Ratio: >80 dbA @ 2 Vrms IM Distortion (IHF): Freq. Response: 20Hz ~ 20kHz (+/- 0.5dB) Fuse: 40A המגבר מוציא יותר ממה שמוצהר. http://ampguts.realmofexcursion.com/Rockford_Fosgate_P3001/ גר בראשון לציון. ניתן לבוא לשמוע. מחיר גמיש מעט. המגבר תקין לחלוטין עובד ונראה כמו חדש. מחיר שאני דורש הוא 600 ש"ח. הצעות בהודעה פרטית או לפלא 0547901735 אלעד. (אם אני לא עונה השאירו הודעה קולית או שלחו SMS ואחזור אליכם.)
הודעה אחרונה מאת elad965, -
- 0 תגובות
- 812 צפיות
רמקולים 6*9 אינץ' מעולים של חברת PIONEER, דגם TSA6972E, כולל הוראות התקנה של פיוניר. 3way, 400W , 80 RMS הרמקולים איכותיים, עוצמתיים, בעלי צליל חד ונקי, במצב מצויין. המחיר הכי זול בזאפ כיום הוא בערך 280 ש"ח. אני מוכר רק ב190! המכירה- באיזור ירושלים והסביבה, או באיזור ראשון לציון.
הודעה אחרונה מאת yb23, -
- 0 תגובות
- 878 צפיות
למכירה סט מעולה ,מהסדרות הגבוהות של חברת focal,מי שמכיר ,יודע שהוא בעל יכולות מדהימות. אני רוצה למכור את הסט שלי ,מכיוון ששידרגתי את הסט לטובת סט אחר...,הסט ניגן אצלי חצי שנה באוטו והוא במצב מצויין... בהזדמנות אני אעלה פה גם תמונות של אותו הסט,ומי שמעוניין יכול למצוא אותו בתצוגה בחנות MYSOUND באשדוד. http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=8161 פרטים על הסט אפשר למצוא בלינק הזה... למבינים בלבד במחיר הזדמנות 1200 ש"ח,מחיר סופי! מי שמעוניין 0526160644 דימה
הודעה אחרונה מאת ds1985, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
סאב קיקר cvr12 400rms מחיר:400 ש"ח כולל תיבה קומפוננטים:רוקפורד p162s חדשים מחיר:600 מחיר בחננות 950 ש"ח מסכים למשענות עור שחור כולל ריצ רץ שלא יראה אותם.1050 ש"ח. מערכת קנווד kdc-bt742u מחיר 1300 ש"ח מונובלוק[משומש] היפוניקס ברוטוס 2008d נותן 2000rms 1 אוהם.מחיר 2100 ש"ח קיט 8 גייג 100 ש"ח קבל rca מקצועי עם נורות בחיבורים של חברת raptor מחיר 120 ש"ח קבל raptor 2farad 320 ש"ח רמקולים 6X9 קנווד 300W מחיר 300 ש"ח רמקולים קנווד 6X9 350w מחיר 320 ש"ח רמקולים קנווד 4אינץ 120 ש"ח p3 דורש תיקון 300 שקל p3 כולל תיבה 550 ש"ח דאבל דין של חברת isound 1500 שקל מקלט גי פי אס לדאבל דין 500 ש"ח אפשרות החלפה על רכיבים. אני צריך סט קומפננטים קידמי מו…
הודעה אחרונה מאת naorkicker2, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מגבר Audison דגם LRX מגבר 4 ערוצים - 1500ש"ח פרוססור Alpine דגם H700 המחיר 2300ש"ח 3500 לשניהם לפרטים 052-3267976
הודעה אחרונה מאת LordOfMusic, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סאב שמור מאוד כמו חדש. מהסדרה הישנה כשקיקר עוד יצרו בארה"ב. כולל תיבה אטומה הבנויה כמו טנק בהזמנה אישית לפי מידות היצרן. כולל גריל מקורי של קיקר בצבע שחור (גריל מהישנים ולא כמו החדשים הצעצועיים). הסאב עבר חיים קלים מדי, היה מחובר כל התקופה שעבד בה למגבר JL audio 250/1, כלומר קיבל 250 RMS בלבד. כרגע שוכב בבית ממתין לקונה המאושר. הסאב כולל התיבה והגריל ימכרו ביחד במחיר 1300 ש"ח. תמונות יועלו בהמשך. בה"פ בבקשה. פניות מצחיקות יזכו בהתעלמות. אני מהצפון (איזור חיפה). יום טוב.
הודעה אחרונה מאת Sharouf, -
- 0 תגובות
- 832 צפיות
מגבר MTX 704X חזק במיוחד עבד כחודש. נקנה מארה"ב מוצהר 70X4RMS. סט מורל טמפו 5.25" חדשים בניילון בקרטון המקורי לא נפתחו מעולם. סאב JBL 1260 250RMS בתיבה מקורית. וכל זה במחיר שאסור לפספס רק ב 1200 ש"ח חבל על הזמן. יושבות אצלי בחדר ומחכות למאושר שיקח אותן מואסי 054-6738976 זמין בכל שעות היום. אני גר ליד זכרון יעקב
הודעה אחרונה מאת moasi1, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
1. ALPINE 9882RI http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=37 מכשיר עם כניסת USB, 3 יציאות למגבר פאנל נופל נשלף המכשיר מגיע עם כל האביזרים,קבלות יש גם שלט שניקנה בנפרד המכשיר באחריות עד אפריל 2011 מחיר 1000 ש"ח 2. מגבר מונובלוק KICKER ZX300.1 http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=294 כמו חדש,מגיע עם כל האביזרים,כולל שלט באס. מגבר מצוין ואמין,עובד אצלי על הרץ אנרג'י ב4 אוהם ב2 אוהם מוציא 300 RMS מחיר 550 ש"ח 3. מפצל מתח SOUND QUEST כניסה של 2G ו3 יציאות של 4G מחיר 80 ש"ח אני מצפון 0544757442 או בפרטי יאן
הודעה אחרונה מאת demandred, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קבל LANZAR VIBERANT FARAD 1.6 ח-ד-ש! ! ! ! היה בשימוש מספר שבועות בודדים, טעון ומוכן לשימוש לא פרק אפילו פעם אחת!! מגיע עם צג דיגטלי גדול רחב וברור, מסתובב וניתן לפרוק. ללא מכות ללא שריטות במצב תצוגה של ממש! לכול מי שיש בעיות אורות, נפילות ועוד... זה הפיתרון שלו! אפשרי להציע החלפות שונות במידה וזה יעניין אותי אז בשמחה. ודרך אגב... המחיר ריצפה! הצעה ראשונה גבוה לוקחת תנסו אותי רק בשביל ההבנה הקבל עם אחריות ועלה לי קרוב ל800 ש"ח!
הודעה אחרונה מאת soogood, -
- 0 תגובות
- 971 צפיות
יש לי סאב של רוקפורד פאנץ' חדש וסגור בקופסא, זה הדגם PL1. רק לשם השוואה, שימו לב כמה הוא עולה: http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=3f4e06b110359cb8d411dbcf2449d55f&productid=95 המחיר המבוקש הוא: 850 ש"ח. **הסאב חדש, סגור בקופסא המקורית שלו, לא חובר אף פעם למגבר, יש אחריות יצרן לשנה** יצירת קשר באתר או בנייד 0543020043
הודעה אחרונה מאת kiki666, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מגבר MAC AUDIO Z4200 110RMSx4 נמצא אצלי כמה חודשים במצב מצויין כחדש! פנל של פיוניר דולפינים DEH690 פנל חשמלי+USB במצב מצויין כחדש עם כל החיבורים+שלט+2 יציאות למגבר רמקולים 6x9 של JBL 300W 100RMS רמקולים חזקים ואיכותיים סאב של סרווין וגה עם תיבה מקצועית, 400W 200RMS, סאב רוצח איכותי, אין מילים, מי שמבין סרווין וגה אני מוכר את הכל עקב גיוס מי שרוצה אני מוכר את הכל ב2900, לרציניים בלבד לא לחרטטנים. פלא:0525950191 יקיר
הודעה אחרונה מאת yakirm, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
למכירה בצער רב מגבר dls a3- במצב מצויין (כמה שריטות)-2500 ש"ח מגבר dls a6 -במצב מצויין (כחדש)-2500 ש"ח סאב orion h-2 10.2 - כולל תיבת קטנה מותאמת+גריל מוטות 1000 ש"ח hu אלפיין 9887 -לא כוייל לארץ (3 חודשים בשימוש) 2200 ש"ח כל הציוד במצב מעולה כולל אריזות מקוריות,ספרות,כל האביזרים שהגיעו עם המכשירים. יצירת קשר בטלפון 052-4226464 בלבד!!! הצעות נוספות מעניינות יתקבלו בברכה, הצעות מגוכחות לשלוח לסטימצקי(אולי יכתבו ספר בדיחות). עופר רוטמן
הודעה אחרונה מאת KICKER, -
- 0 תגובות
- 835 צפיות
מונובלוק Kicker ZX300.1 עדיין באחריות עם הקבלה והקופסא. בשימוש 4 חודשים בלבד. במצב ח-ד-ש!! היה מכוון על חצי גיין. יציב ב2 אוהם ומוציא 375rms נקי ואמיתי ב14.4v. מגבר איכותי ביותר. המחיר 650 שח ב-ל-ב-ד!! נקנה ב1200 שח! מבקש כמעט חצי מחיר על מגבר ששומש 4 חודשים ונשמר ברמות מטורפות!. אפעם לא נכנס לפרוטקשיין ולא מתחמם! לפרטים נוספים: ארתור 0542227207 או בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת Paprika-Metuka, -
- 1 תגובות
- 942 צפיות
בנייה מתאים לפיאט פונטו 95-2000 ,ויש מצב לעוד מכוניות קטנות וגם לפונטו יותר חדשות. *בנייה זה אומר שכל הבאג'ז עור דובדבן. *הבנייה היא מעץ mdf+סנוויץ+חומר לבידוד והריפוד עור דובדבן. *תיבה אטומה מעץMDF+פייבר. *לידים כחולים. בתמונה אפשר לראות את הבניה אבל יש חלק שלא רואים שזה בצד ימין שיש עוד מקום למגבר. 800ש"ח
הודעה אחרונה מאת shakedd, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה דיוידי חדש לגמרי שקיבלתי מתנה מארה"ב. כולל המון פונקציות, GPS פנימי עם תוכנת ניווט IGO בעברית. מסך חשמלי יוצא 7". בלוטות. מגיע עם שלט. מי שמעונין לקבל עוד פרטים שיצור קשר בפרטי או שישאיר טלפון ואני אחזור אליו. 2400 ש"ח
הודעה אחרונה מאת shainov2,
