מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מעולה למי שיש מערכת מובנת ברכב ורוצה להגביר אותה( b4 ,מזדה 3,6 ) שמור מאוד 150 ש"ח בדיוק כמו בתמונה אני מהצפון בבקשה לא בשבת 0522972100 אבי
הודעה אחרונה מאת bik, -
למכירה : ציוד
מאת optisub- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מציע למכירה כל הציוד ששוכב אצלי בבית, הכל שמור במצב חדש חייב להמכר עקב צורך במקום 1. מגבר מונו ROCKFORD 1001BD 1200 RMS 2. מגבר מונו HIFONICS BRUTUS 2006D 2000RMS 3. סאב KICKER L7 12 אינץ 4. סט קומפוננט אינפיניטי רפרנס 6.5 אינץ 90 ואט רמס 5. קבל 1.2 פארד עם תאורה כחולה ומד מתח 6. קרוס אובר אקטיבי 3 ערוצים 7. DVD קוננד חדש בקרטון מעולם לא נפתח קורא MP3 DIVX MEGA MP3 מוכן IPOD + BT לפרטים נוספים 0525042226 בבקשה תחסכו ממני "100 שקל אני בא לקחת עכשיו" תודה.
הודעה אחרונה מאת optisub, -
- 0 תגובות
- 681 צפיות
עקב קניית רכב חדש אני מוכר את הדאבל דין שמורכב אצל אמא שלי ברכב. מדובר בדאבל דין של חברתMYTECH מכשיר ברמה יחסית גבוהה 2יציאות למגברים כמובן מסך מגע מלא יציאה לעוד מסכים מצלמת רוורס וכו'. המכשיר במצב חדש ללא סריטה אפילו הכי קטנה,אופציות שיש במכשירGPS טלויזיה בלוטוס איפוד DVD\X כל סוגי הפורמטים,U.S.B כרטיסי זיכרון ועוד המון אופציות המכשיר מורכב כרגע מי שרוצה מוזמן לבוא להתרשם מחובר ל2מגברים כרגע. מחיר מבוקש 1500שקלים לרצינים:0526664084 אור.
הודעה אחרונה מאת idan2000, -
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי, למכירה מגבר GENESIS חמישה ערוצים סדרה SERIES 3, למבינים שבינינו ויודעים מהם מגברי GENESIS והאיכות המדוברת, מגבר היי אנד, עבודת יד מיוצר באנגליה. מדובר בעצם במגבר עם 2 ספקי כח ובעצם 2 מגברים שונים באותו שאסי, מגבר 4 ערוצים ומונובלוק, לא אתפלא אם זה שילוב של המיניבלוק והCOMPACT FOUR של GENESIS באותו שאסי. ההספקים המוצהרים של המגבר הם: 4X55 1X200 ב 4 אום. 4X80 1X260 ב 2 אום. 2X160 1X200 בגישור (מעולה למי שעובד פאסיבית ורוצה הגברה עוצמתית) ב 4 אום. כפי שכולנו יודעים מגברי GENESIS הם UNDERATED במיוחד. אין לי את התעודת לידה אך לפי ניסיון עם מגברי GENESIS ההספקים בפועל יכולים עד כפול ממה שמוצהר. מחיר מאוד אטרקטיבי למגבר ברמה הזאת. מר…
הודעה אחרונה מאת yossiam, -
- 6 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי, למכירה מגבר ברמה מאוד גבוהה מסדרת העל PRESTIGE , מדובר במגבר 4 ערוצים מהרמה הכי גבוהה של XETEC תוצרת גרמנייה, מגבר קטן מימדים ומאוד איכותי ולא פחות חשוב מאוד עוצמתי. מצבו פנימי וחיצוני כחדש (מאוד שמור) + אריזה וחוברת אם אני זוכר נכון. הספקים: 120X4 ב 4 אום. 4X200 ב 2 אום. 2X380 ב גישור. לרציניים ולמבינים בסוג ורמת המגבר. בנוסף, מגבר XETEC הגרמנית מגבר היי אנד שלהם מסדרתPRESTIGE הספק נקי לערוץ בדאפמינג פאקטור של 300 ב50 Hz בעל 2 ספקים מה שהופך אותו ל Dual mono. המגבר בעל הספקים מאוד מרשימים וקטן מימדים. 2 x 205W @ 4 ohm 2 x 350W @ 2 ohm 2 x 590W @ 1 ohm 1 x 700W @ 4 ohm bridged 1 x 950W @ 2 ohm bridged THD: S/N Ratio: >9…
הודעה אחרונה מאת yossiam, -
- 19 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, למכירה אקולייזר פרמטרי נדיר של של חברת XETEC הגרמנית תומך 3 WAYS (למנוע אי הבנות- לא 3 WAYS קדמי). 7 BANDS. ניתן למצוא בלינק הזה קצת יותר אינפורמציה, אף על פי שהוא בגרמנית ניתן להבין את יכולות והאפשרויות של מכשיר. http://212.95.122.211/demo/webscope/1.4/main/index.php?cms_menu_id=246&language=de תודה.
הודעה אחרונה מאת yossiam, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה מספר פריטים שנשארו: 1) מגבר דואל מונו (שני ספקי מתח, לכל ערוץ בנפרד) של חברת XETEC מסדרת העלית PRESTIGE, המדובר בדגם הEVO P2, כאמור הדגם האחרון לפני שהחברה התפרקה. הספק המגבר ב4OHM הוא 205W RMS לערוץ! בגישור: 550W ובגישור 2OHM הספקו 970W RMS!!! מחיר 2200 ש"ח, גמיש מעט. 2) מעבד סאונד מדגם ESP-3 AUDIOCONTROL, המעבד מתחבר לסט הקדמי ובעזרת שלט ניתן להרחיב ולהצר את הבמה הקדמית. מכשיר OLD SCHOOL, ניתן להוציא מידע באינטרנט. (הדגם מאוד ישן אבל המכשיר בקושי עבד..) מחיר 550 ש"ח. 3) פנל בלבד למכשיר ALPINE 9887, מחיר 120 ש"ח. 4) מפצל מתח של חברת POWER AMPER , למפצל כניסה אחת ו4 יציאות. כמו כן למפצל ישנה יחידה קדמית (מח…
הודעה אחרונה מאת fastgt, -
- 0 תגובות
- 722 צפיות
קומפוננטים מעולים של פוקל FOCAL 165K2P נמכרים עקב מעבר לאוטו חדש... 1200 ש"ח מתן- 0544661940
הודעה אחרונה מאת biohazzard4, -
- 1 תגובות
- 853 צפיות
מורל: טויטרים MT22, משומשים, עם תושבות, תקינים לחלוטין, בשימוש כרגע. קרוסים MX22.2 (דוטק MKII) תקינים, כרגע לא בשימוש. הטויטרים ימכרו יחד עם הקרוסים ולא בנפרד. solid audio: תוצרת קוריאה, משומש, מוציא רעשי אלטרנטור, בשימוש כרגע. 4X50 בארבע אוהם, קרוסים גמישים לכל ארבעת הערוצים. בפרטי.
הודעה אחרונה מאת Romek, -
- 0 תגובות
- 741 צפיות
סט מושלם Dotech Ovation6 בקופסא! 140RMS 90dbב-600ש"ח כולל זוג וופרים, זוג טוויטרים MT12 וזוג קרוס-אוברים http://www.morel.co.il/products/mob_2way_dotech_ovation.html אייל 0523523405 מגבר "אולד סקול" איכותי AudioGods ב-550ש"ח אייל 0523523405 http://im1.shutterfly.com/media/47b7ce07b3127ccec221896a782c00000010O08QcMmTRq4aA9vPgA/cC/f%3D0/ps%3D50/r%3D0/rx%3D550/ry%3D400/ Audio Gods Competition series DAT 700CL Hollywood Audio products U.S.A Darlington 2CH 700 Watt High Current Class-A Amplifier Active Electronic Cross over
הודעה אחרונה מאת armadillo, -
- 0 תגובות
- 700 צפיות
הרמקולים jbl gto 937 במצב חדש עבדו 10 חודשים 100RMS. מערכת פיוניר 6050 הייתה בשימוש חצי שנה ,עם אנימציות וכל מיני כיווני סאונד שאין לרדיו דיסק פשוט יציאת AUX USB ו3 יצאות למגבר. הרמקולים-250 רדיו דיסק-700 לפרטים:הודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת or550, -
LEGATIA L8
מאת mtgb- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 904 צפיות
חדש בניילונים הצעות בפרטי
הודעה אחרונה מאת mtgb, -
- 0 תגובות
- 623 צפיות
למכירה במצב חדש הפריטים הבאים : רמקולים של Soundstream rubicon 6 , הדגם 6.5 אינץ' http://www.soundstream.com/AudioProducts/Components/rubicon.htm מגבר אינפיניטי 2 ערוצים דגם ישן מאוד , 2 ערוצים 75 RMS כל ערוץ. מגבר שני BMW מיובא מארה"ב 800 וואט , חזק מאוד. 2 ערוצים גם כל ערוץ 110 RMS. סאב של KENWOOD 12 אינץ' 400 RMS. רדיו דיסק של פיוניר MP3 + חיבור לאייפוד + שליטה לסאב , בעיקרון זה סדרה 5XXX לא זוכר דגם. הרמקולים 500 ש"ח. המגבר של אינפיניטי 400 ש"ח , המגבר השני 500 ש"ח. הסאב 400 ש"ח , והוא חדש. הרדיו דיסק 700 ש"ח. הכל ביחד יוצא 2500 ש"ח. אם קונים הכל ביחד 2200 ש"ח. שזה גרושים בשביל מערכת שלמה ברמה כזאת. ליאור - 0578167868
הודעה אחרונה מאת diforce, -
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
למכירה מגבר דואל מונו באחריות ניפון 2X170 3500 מגבר אודיסון LRX 1.1 באחריות 3500 מורל אלייט 3 WAY באחריות 2000 סאבוופר 12 היי אנרג'י באחריות 2009 2000 קנווד דאבל דין + GPS מקורי 8022 , DSP מלא באחריות 5000 0545680126 מתן
הודעה אחרונה מאת matan20shab, -
- 0 תגובות
- 612 צפיות
מצב מעולה !! נמצא אצלי חצי שנה מוכר עקב שדרוג.. 350 גמיש.. אפשרות החלפה על דברים מעניינים.. 050-5880320 מאור
הודעה אחרונה מאת maor_gad89, -
- 2 תגובות
- 937 צפיות
למכירה רמקולים פיוניר ביצה 6X9 260 וואט עלות בסביבות ה 400 + ימכרו ב 180 שח. במצב מצויין כחדשים. אני מראשון לציון ולא מעוניין בהחלפה על כלום. רז 0523070993
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כולל כבל העברת נתונים מהיר לאייפוד: עמוס בהמון שירים IPOD 3rd gen 8 GIGA כולל 3 יציאות RCA שימו לב, אין לי ידע לחבר את הרדיו דיסק.. עובד ומותקן כרגע ברכב שלי אפשר לשמוע.. אני מאיזור הצפון, הודעה פרטית בלבד. עדיין באחריות לעוד חצי שנה בערך מפרט: General Product Type Radio / CD / MP3 player Recommended Use Car Form Factor Full-DIN - In-dash unit Width 7 in Depth 6.4 in Height 2 in Weight 3.5 lbs Faceplate Type Detachable Audio System Sound output mode Stereo Sound effects BBE Equalizer Yes Audio system controls Bass , Mute , Fader , Treble , Volume , Balance Amplifier max output power / channel qty 50 Watts x 4 Amp…
הודעה אחרונה מאת shaharm, -
- 0 תגובות
- 899 צפיות
קומפוננט DRAGSTER DMX 551 Low profile 5.25 X-neo Series Component Speakers הסט מגיע עם טוויטרים חדשים מבית morel דגם pulse 550 שח מגבר 4 ערוצים מבית Lanzar דגם Vibe 420 300 ש"ח רן 054-4552109
הודעה אחרונה מאת Ranster, -
- 0 תגובות
- 568 צפיות
שני המגברים חדשים שניהם ב600 שח!!!
הודעה אחרונה מאת hagggg55, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה מגבר Alpine PDX4.100, מגבר 4 ערוצים, כל ערוץ 100W, המגבר עבד כשנה, מצב קוסמטי וטכני מעולה, עוד נתונים טכניים פה. מחיר: 1000 ש"ח. ניתן לפנות בהודעה פרטית. * הצעות מצחיקות לא יענו, המחיר נמוך גם ככה. דני.
הודעה אחרונה מאת dannyg, -
- 0 תגובות
- 976 צפיות
מגבר חדש בקרטון לא היה בשימוש מעולם. נמכר עקב אי התאמה. 800 W 75 RMS לערוץ. 4 ערוצים. דגם: BOSS CX600 מחיר מבוקש 650. לא גנוב יש ניירות. תמונה של המגבר
הודעה אחרונה מאת maor23., -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שומש כ4 חודשים..מוכר עקב מעבר ל DVD... Blue Tooth: ע"י מתאם , פאנל: פאנל נשלף , מותג: Pioneer , כניסת USB: כולל , כניסת AUX: כולל כניסת AUX , עוצמה אפקטיבית: 4x50 וואט RMS , תומך MP3: תומך MP3 , יציאה למגבר: 3 יציאות , תצוגה: ID3 Tag , CD Text הדגםם Pioneer DEH5150UB אני רוצה עליו 800 שקל לרציניים תבקשו אותי בנייד..
הודעה אחרונה מאת AviAD.Le, -
למכירה H.U
מאת Y.B- 1 תגובות
- 947 צפיות
CLARION DRZ9255 בין המכשירים הטובים , לפירוט : http://clarion.com/us/en/products/2007/audio/source_unit/CD/DRZ9255/us-en-product-pf_1165294764151.html המכשיר נראה ונשמע חדש, היה בשימוש פחות משנה , הבאתי אותו מחו"ל הוא עלה לי 850$ (מארה"ב) אני מודע לבעית המזומנים בכלל ובפורום בפרט , לכן המחיר 2400 ולדעתי שווה כל דולר. מה אפשר לבקש עוד ממערכת ... יום טוב
הודעה אחרונה מאת Y.B, -
- 0 תגובות
- 828 צפיות
http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=169 מצב חדש כולל תיבה מקורית, מחיר מצחיק 600 שח לרצייניים בלבד! 0502163979
הודעה אחרונה מאת BeNtzZz, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מדובר על רמקול Polk Audio DB691 6X9 פרטים על הרמקולים ניתן לראות כאן עקב שדרוג המערכת אני מוכר אותם הרמקולים במצב מצויין ומנגנים מצויין מלבד סדק קטן בממברנה של רמקול אחד (לא משפיע על הסאונד בכלל) , מצורפת תמונה של הסדק ובגללו אני גמיש במחיר ופתוח להצעות בבקשה בלי הצעות מגוחכות אחרי הכול זה רמקול היי הנד ולמי שזה מפריע יש אפשרות של תיקון במעבדה בעלות של כמה שקלים. הזוג רמקולים למכירה אבל יש אפשרות החלפה בקומפוננט 6.5" ברמה של מורל פולס/טמפו אפילו בתוספת של כמה שקלים מצידי
הודעה אחרונה מאת WarDevil, -
- 0 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
למכירה מערכת דאבל דין חדשה לדגמי סקודה השונים - פאביה החדשה , אוקטאביה רומסטר וסופרב . כמו כן גם מתאים לדגמי פולקסוואגן השונים . מערכת דאבן דין - עם DVD , GPS , TV , RADIO , BLUETOUTH , שליטה על IPOD , ו USB . מסך נגיעה HD - TFT באיכות מעולה !!! בהזדמנות ! חדש בקופסא , כולל צמה לחיבור מקורי , כבלים , אנטנה ל GPS ושלט אלחוטי . מחיר 4500 ש"ח ... לרציניים בלבד ... גמיש קצת ... ניתן לשלוח מייל [email protected] או בנייד 0526694946 לדוגמא : http://www.youtube.com/watch?v=KrOlt8FW1MI&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת tamir_zi, -
- 0 תגובות
- 729 צפיות
חדש בקרטון כולל גריל מקורי 1300 ש"ח 0526840073
הודעה אחרונה מאת Xantia, -
- 12 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מוכר מגבר של ג'נסיס סידרה III 4 ערוצים. המגבר לא תקין יש לו קצר ביציאה של הRCA. דיברתי עם גורדון(חברת ג'נסיס באנגליה) הוא אמר לי לשלוח את המגבר(רק את המוח) והוא יחליף לי אותו. העלות של כל הדבר הזה כלל משלוח, בסביבות 1100 ש"ח. בעצם אתם מקבלים לאחר מכן מגבר חדש, באריזה של יד שנייה. פתוח להצאות\החלפות. רועי.
הודעה אחרונה מאת roeiav, -
- 0 תגובות
- 597 צפיות
למכירה במחיר מציאה סאב JBL 1200W 400RMC בתוך תיבה כמו חדש 400 שח !!!!! בפרטי בבקשה
הודעה אחרונה מאת avsamuel, -
- 0 תגובות
- 730 צפיות
רדיו דיסק איכותי מבית אלפיין - ALPINE 101RM מכשיר באמת איכותי ומצויין, ממש כחדש, מציאה! מפרט טכני מעולה ניתן לראות, מוכן להתחבר עם אייפוד ואייפון, הכנה לבלוטוס! 900 ש"ח, כחדש !
הודעה אחרונה מאת Tokotoko,
