מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום אני מעוניין למכור את 2DIN שלי Kenwood DDX5024 http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=DDX5024&Cat2Cat1ID=109&Cat2ID=517&aff=Zap&lang=he KCA BT200 (מודול BT) http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=8443 + חיבור אייפוד מודול GPS + IGO 8 ומפה עדכנית של 2010 + עידכון מפה חינם עד 2011 הכל מותקן ברכב עובד מצויין ניתן לבוא לשמוע. המערכת הותקנה בספטמבר 2009 לפני 9 חודשים. מחליף עקב מעבר ל CARPC החלקים באחריות מרדיו מילאנו!!! כנראה לעוד 2 שנים (אני יבדוק ויחזור אליכם). כולל ספרות מקורית. מחיר כל החבילה חדשה: http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=10740 מבקש: 5000 ש"ח טל': 0546230820…
הודעה אחרונה מאת evgeni432, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, יש ברשותי מכשיר GPS BT במצב חדש לגמרי שאני מעוניין להחליף לGPS USB מהדגמים האחרונים זה המפרט של מה שיש לי: http://www.ambicom.com/products/datasheets/btgpsrev2.0sespec.pdf מכשיר קטנטן, עם סוללה מצויינת, בעזרתו תוכלו להפוך את הטלפון הנייד למכשיר GPS לכל דבר. מחליף עקב התקנת CAR PC אשמח להצעות לפרטי. תודה
הודעה אחרונה מאת Sparx, -
- 0 תגובות
- 832 צפיות
למחירה זריזה מאד ומוגבלת בזמן : Alpine 9855R : http://www.crutchfield.com/p_500CDA9855/Alpine-CDA-9855.html?tp=5684 alpine 9833R : http://www.crutchfield.com/S-PbAuENlm8Yv/p_500CDA9833/Alpine-CDA-9833.html שני האתרים מדברים על הגרסה האמריקאית כמובן שלי יש את האירופאית שהרדיו עובד בישראל. מחיר כל אחד מהם 1000 שקל עד ה1 ליולי. שניהם במצב פצצה. כמו כן מגבר XETEC P2 במצב מעולה 2X205 RMS מגבר למבינים 1800 ש"ח גם כן עד הראשון ליולי. הנחה תנתן לקונים מעל מוצר אחד. יצירת קשר בהודעות פרטיות אני יהיה מקוון רוב הזמן. דימה.
הודעה אחרונה מאת dima_mir, -
- 0 תגובות
- 903 צפיות
למכירה DVD של KENWOOD דגם 522 מכשיר פצצה קורא הכל JPEG MP3 DIVX ועוד ניתן לחבר איי פון או איי פוד מוכר במכיר פצצה לפרטים 0502088853
הודעה אחרונה מאת drazic234, -
- 0 תגובות
- 834 צפיות
מונו חזק מאוד שמוציא 1000RMS בכל התנגדות, כולל ב 4 אום.! יכול להרים זוג סאבים של W7 במחיר מיוחד לשבוע הקרוב בפרטי.
הודעה אחרונה מאת assi87, -
- 7 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
תיבה איכותית מאוד! בנויה בפנים בצורה כמו תעלות, יש לה פורט לכל האורך בצד, נכנס בה סאב 12", היא מחוזקת ואטומה בחיבורים. אורך התיבה 55 ס"מ, הגובה 35 והרוחב 38 ס"מ. אני מוכר אותה כי היא יושבת לי על כל הבגאז' (יש לי מיצובישי קולט)! המחיר יחסית לאיכות סימלי, 200 שקל, כרגע לא יורד. אפשר למצוא אותי ב 052-6513248 או 057-6513248 הנה תמונות להמחשה!
הודעה אחרונה מאת Shotdown, -
- 0 תגובות
- 932 צפיות
כחדשים באריזה המקורית, לרצינים בלבד!!!
הודעה אחרונה מאת aguyenda, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הסאב נמצא באריזה, מעולם לא ניגן. אני מחליף אותו כי לביצועים אופטימליים הוא דורש נפח של 50 ליטר (אטומה) או 70 ליטר עם פורט. כמו שאמרתי הסאב הוא חדש והוא לא ניגן, יש בידיי את הקבלות. המחיר שנמכר בחנות 1500 ש"ח. המחיר שאני דורש 1300 ש"ח. הסאב מגיע בלי תיבה. פתוח להחלפות אם יש אופציות מעניינות.
הודעה אחרונה מאת djkobig, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הסאב כולל תיבה פתוחה ובמצב טוב עם ומצב קוסמטי סביר. 150RMS 300W MAX הסאב העיף לי תמאזדה MPV (וואן) מחיר:300 ש"ח. הקומפוננט היו בשימוש אצלי שנה והם במצב מעולה! 70RMS 210W MAX היו מורכבים בדלתות של הMPV אבל הוא נמכר והרמקול נשאר מחיר:200ש"ח דאבל דין: DVD קורא DVX כולל מסך מגע מובנה 6.2" (דאבל דין) * דיבורית BLUETOOTH מובנית במכשיר * TV מובנה * כניסת USB/SD ושליטה מלאה על IPOD * הכנה ל- GPS. * אפשרות חיבור מצלמה אחורית * 2 כניסות/יציאות AV * מסך LCD/TFT 16:9 * מגבר מובנה 4x50W * רדיו FM/AM מחיר:500 ש"ח ניתן לפנות אליי במספר 0526499991 בהודעה כי אני בדרך כלל לא זמין. המחירים הם מינימאלים וסופיים.
הודעה אחרונה מאת dorbp, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה מגבר קטן,2 ערוצים מעולה לטוויטרים או מידים,הדגם הוא LR230 Supercurrent. תקין לחלוטין הגביר טוויטרים,במצב מעולה! בה"פ.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה רמקולים משובחים של סרווין ווגה 9*6 (כמו בתמונה) מותקנים אצלי בקורולה רק יומיים ( פשוט לא מתאימים להגברה המובנית) נרכשו ב750ש"ח כמובן שמגיעים עם האריזה והגרילים והכל. מוכן למכור גם ב600ש"ח למי שרציני ובא לקחת(גר בנתניה) ניר, 052-4441940
הודעה אחרונה מאת zilkanir, -
- 0 תגובות
- 821 צפיות
סאב וופר של MOREL מדגם ULTIMO 1000W RMS!+מגבר מונובלוק של hifonics brutus מעולה המתאים לסאב. הסאב נבחר שנתיים ברציפות לסאב השנה בעולם! ניתן לראות באתר של מורל, במצב חדש לחלוטין. המגבר, גם חדש לגמרי, היה בשימוש חודשיים בלבד! שניהם פיסגת מערכות השמע לרכב. סאונד עוצר נשימה! ניתן גם לרכוש כל אחד בנפרד. מחיר נדרש: 3,500 ש"ח. 054-7694735 עומר.
הודעה אחרונה מאת נוגח הליפטים, -
Alpine 9855
מאת airmaster- 0 תגובות
- 902 צפיות
שלום לכולם, יש לי Alpine 9855R במצב מצויין שמחפש בית טוב מחיר 1200 ש"ח למי שיש שאלות - הכי טוב להרים לי טלפון או לשלוח SMS - ולא להתבייש חזי 054-2338390
הודעה אחרונה מאת airmaster, -
- 1 תגובות
- 731 צפיות
למכירה רדיו דיסקים של פיוניר dehp7400p נקרא גם דולפינים או מכוניות מרוץ בזמנו מחיר 450 שח dehp4850mp רדיו דיסק יחסית פשוט של פיוניר קורא אמ פי 3 300 שח 6+9 של פיוניר 150 שח 6+9 של קנווד 150 שח הכל תקין ויושב בבית מחכה לקונה , לא גמיש בכלל גם ככה המחירים בריצפה. 0546540061 שמי שחף ואני מנס ציונה
הודעה אחרונה מאת chef85, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הסאב חדש ושמור להפליא למי שמכיר אותי. נקנה ביולי-אוגוסט האחרון ועדיין באחריות LOUD N CLEAR היבואן הרשמי. כולל תיבה, מחיר הזדמנות. 1300 ש"ח. בפרטי.
הודעה אחרונה מאת gilo21, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, למכירה רמקולים 4" חדשים לגמרי בקופסא של חברת PYLE- לא הורכבו או חוברו לעולם, רמקולים קואקס. 2WAY 90W RMS. נמכרים עקב אי התאמת גודל (הובאו על ידי מחו"ל). כמו כן צ'נג'ר דיגיטלי של CLARION, ל6 דיסקים דגם CAA355 משומש במצב מצויין מתאים לרכבי סיטרואן, פג'ו (מערכות מובנות) וכנראה עוד. רמקולים 150 ש"ח צ'נג'ר - 450 ש"ח לפרטים והצעות לשלוח הודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת Sparx, -
JBL GTO 75.4
מאת roymor- 1 תגובות
- 887 צפיות
המגבר המוכר במצב מצוין. בן כשנתיים, פורק לא מזמן מרכב שמכרתי ואין לי צורך בו יותר. 550 ש"ח. רועי
הודעה אחרונה מאת roymor, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כמו בכותרת מונו של חברת אודיסון היוקרתית. מונו מפלצתי במצב מצוין עובד מצוין מגביר סאב של אלפיין 150 rms. אפשר לבוא ולראות אותו כל עוד הוא מחובר. הנתונים של המגבר הם: 350 RMS ב 4 אוהם 650 RMS ב 2 אוהם 900 RMS ב 1 אוהם אני מוכר את המגבר עקב שידרוג אני רוצה להביא כנראה את אחיו החדש LRX 1.1 המגבר הזה באמת באמת מצוין! מעוניין ב 1500 ש"ח מי שמגיע ממרחק יקבל הנחה ממש קטנה אבל לא יותר מזה. המחיר מצוין למגבר כזה. המגבר תקין ועובד כרגע.
הודעה אחרונה מאת eladgol1, -
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
1. סאב וופר SONY XPLOD 250W, מקסימום 800W, התנגדרות 4 אום. מיוצר בתאינלנד! דגם XS-L1235. עבד אצלי כמה חודשים בודדים והיה חדש לגמרי לפני כן. מצב מצויין, לא מזמן "נפתח". 2. רמקולים קדמיים מקוריים לפורד פוקוס 2006 3M5T-18808A-AD DMK6A GBR 25W 4 אום 4. טוויטרים מקוריים לפורד פוקוס 2006 3. רדיו דיסק מקורי לפורד פוקוס 2006 AUDIO SYSTEM תאריך ייצור 31.08.2005 5. רדיו דיסק CLARION DB266MP היה בשימוש כמה חודשים בודדים. נשאר עוד כשנתיים אחריות אצל היבואן הרשמי S.G. מצב מצויין, כולל קופסא מקורית וכל מה שהגיע איתו. 6. רמקול קדמי KENWOOD 6.5 200W! מיוצר באינדונזיה! 4 אום 7. רמקול אחורי 6X9 KENWOOD KFC-6908 220W 4 אום מיוצר במ…
הודעה אחרונה מאת yo-yo, -
- 0 תגובות
- 640 צפיות
מכשיר במצב חדש, 3 יציאות 4V למגבר, המון אופציות לכיוונים וחיתוכים לכל רמקול בנפרד, פאנל חשמלי מתכוונן, מראה מרשים. מחיר: 500 ש"ח לפרטים נוספים: 0547311538 אליחי.
הודעה אחרונה מאת doron686, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
המגבר במצב טוב לא מחובר ... יש אפשרות להתרשם לפני הקניה... מחיר 2200 ש"ח גמיש... 0525-910005 ניר יש גם סט FNQ 5 ורבע למכירה חדש באריזה 1700 ש"ח גמיש... כל הקודם זוכה..
הודעה אחרונה מאת natan nir, -
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מדובר על מכשיר קבוע לרכב ספיריט הדגם הצבעוני , המכשיר תקין לגמרי ממש כמו חדש בקושי היה בשימוש . מביא אותו ביחד עם אנטנת GPS ( האנטנה הזו לא מגיעה בערכה ! ) . המכשיר פתוח לרשת אורנג' . מחיר : 450 ש"ח . 054-5717071
הודעה אחרונה מאת mazda speed, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה כמה פריטים מערכת בת פחות מחצי שנה (בת חמישה חודשים)! נמכרת עקב מכירת הרכב ורצון לקנות רכיבים חדשים. סאב, Kicker C12 אני בטוח שרובנו מכירים את הסאב 150 RMS. מניסיון עם הסאב, הוא יודע לדפוק כמו שצריך, דיי מדוייק. מתאים לדעתי לכל סגנונות המוסיקה. אני נהנתי לשמוע איתו הכל, במיוחד מוסיקה שחורה. קומפוננטים, מורל טמפו. גם אני בטוח שכולם מכירים,אחלה קומפוננטים, נעימים לאוזן, לא צורחים ומורל, מה אפשר להגיד חוץ ממורל. לא עברו התעללות בכלל. - 120RMS. - התנגדות ohms 4 . - רגישות 91db . - תחום תדרים: 40-22,000Hz, מגבר, JBL GT5A604 מגבר מעולה, הרים לי את כל המערכת כמו שצריך.במצב מעולה, בלי שריטות בלי כלום. יש פיוז, יש ב…
הודעה אחרונה מאת Ev0LuTion, -
- 0 תגובות
- 697 צפיות
seas lotus סדרה גבוהה אחלה טויטרים בשימוש בקושי חודש.נקנו מדני. מחיר 1300 . מוכן להחלפה בסאב רציני.
הודעה אחרונה מאת chef85, -
- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי, מוכר מגבר 4 ערוצים של חברת CLARION מדגם APX640.4 מסידרת PRO AUDIO המגבר הוא יבוא אישי מקנדה, ואלו הם הפרטים: 640Maximum Power Output80x4Continuous Power Output110dBSound to Noise Ration (A wtg)10Hz-50kHzFrequency Response (+/-1dB)200mV-8VLine Level Input Sensitivity400mV to 16VSpeaker Level Input Sensitivity12k OhmsInput Impedance - Low Level395 OhmsHigh Level4 Ohms BridgedOutput Impedance דורש על המגבר 1000 ש"ח איציק - 0524677535
הודעה אחרונה מאת itzik-m111, -
- 0 תגובות
- 712 צפיות
מוכר כי אין צורך יותר. מפרט מלא : http://www2.magnat.de/image/magnat/download/The_Rock_600_800_Manual.pdf מחיר:550 ש"ח. מיקום: צפון הארץ (נצרת עלית - כרמיאל) 0545-740223
הודעה אחרונה מאת ale4ko212, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הסט הראשון הוא סדרת העל של MB QUART הגרמנים רמקול היי אנד רציני "המידה היא 5 ורבע" לשים לב חברים. ל5 ורבע יש מתאמים מקוריים של MB QUART שמתלבשים על כל פתח של 6 וחצי. ככה שמבחינת התקנה יכול לעבוד בכל אוטו גם חור של 5 ורבע וגם עם חור של 6 וחצי. במחיר של הסט בזמנו עלה באזור ה3 אלף, מוכן לתת את כל הסט בשביל 1000 שקלים כן חברים רק אלף שקלים!!! הסט במצב מצויין הסט השני הוא של חברת RAINBOW גם חברה מוצלחת מאוד, הדגם הוא csx265 הסט הוא ברמה הבינונית שלהם נמכר בזאפ ב1130 ש"ח מוכן לשחררו תמורת 600 שקלים, הסט במצב חדש דנדש. תמורת 1500 אני אתן את שני הסטים, מחיר בדיחה בשביל שני סטים ברמה הזאת, עוד למכירה שני מגברי מונו של JBL GT53001 המגברים סגורים בקופסה שלה…
הודעה אחרונה מאת ArIeL_sQ, -
- 0 תגובות
- 747 צפיות
רמקולים 6x9 100Rms ב 4 אום 600 ש"ח עבדו 3 חודשים, עד שהרכב נמכר.
הודעה אחרונה מאת Carpe_Diem, -
- 1 תגובות
- 689 צפיות
היו בשימוש חודשיים ואז הרכב החליט שהוא שופך מנוע באמצע העיר. אוהד: 0506924210 וגם אליי בהודעות פרטיות. חג שמח אלף שקל
הודעה אחרונה מאת eladns, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
1200 ש"ח - 880PRS. -EV165 קומפוננט 600 ש"ח. -ESK250 בתיבה אטומה(לא מקורית) - 700 ש"ח. 1200 ש"ח- SRX3. בן,0503488199.
הודעה אחרונה מאת בן ה,
-
מי מחובר 29 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 114 אורחים (הצג רשימה מלאה)
