מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
למכירה סאב: Rockford Fosgate Punch P3 12' 500 rms מחיר 650 ש''ח. הסאב מגיע עם תיבה. לפרטים בטלפון: 0525273276
הודעה אחרונה מאת Katz Lior-ZE, -
- 0 תגובות
- 645 צפיות
מגיע עם כבל USB ושלט. ליצירת קשר: --------- 0523240380 - גבי 0542547384 - ישי הרדיו דיסק במצב חדש לגמרי, נמכר עקב מעבר לרכב עם מערכת מובנית.
הודעה אחרונה מאת ishaishai, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, ברשותי זוג קומפוננט חדש של חברת hybrid audio clarus חדש לגמרי.(במידה 5 ורבע) היה בשימוש 10 שעות עכב מעבר לאוטו חברה. יש את כל הציוד אם זה כיסוי לרמקול וקרוסוברים. ליותר פרטים ויצירת קשר - אורן :0547640500. ** אני מוכר גם איקולייזר של חברת קלריאון במצב חדש לגמרי לא היה בשימוש!**. אני מוכר את המוצרים בצער רב עכב מעבר לאוטו חדש. יום טוב.
הודעה אחרונה מאת oran rosenthal, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רמקולים מבית הייבריד האודיו מסדרת הלגטיה: טוויטר-L1 PRO מחיר 750 וופר-L8 מחיר 1200 הפריטים במצב תקין ב100% היו השימוש זמן מועט בלבד. מחירים של לבוא ולקחת, לפרטים נוספים בה"פ או במספר 0549478687-אלי אני מאזור המרכז.
הודעה אחרונה מאת tzahi85, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, עקב קניית רכב חדש בו קיים מסגרת של דאבל דין (DIN2) מעוניין בהחלפה של המערכת המטורפת שלי Clarion DXZ855MP למי שמבין בסאונד בדובר במערכת רצחנית הכוללת מסך נגיעה 4" אינץ באיכות סאונד מהמשוגעות שיש. ראה תכונות המערכת בקישור הנ"ל: http://www.autos-sound.co.il/RegularSaleDetails.aspx?productID=84 אני מעוניין בהחלפה לרדיו דיסק DVD (ברמה גבוהה) בגודל דאבל דין עם מסך מובנה(DIN2) לאנשים שמחליפים או החליפו רכב ומהערכת לא מתאימה נוכל להסתדר..... לפרטים נוספים ולהחלפה: 052-5736229 גדי.
הודעה אחרונה מאת G.D, -
- 6 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום חברים, אני אפרט ואסביר על כל רכיב ורכיב, למרות שלרוב אין צורך. מגבר מונובלוק: Hifonics BRUTUS BXI2006D מגבר מונובלוק קלאס D (חסכוני בחשמל לעומת קלאסים אחרים כגון A/B) המגבר מוצהר בעיקרון ב-2000WRMS ב-1 אוהם. לפי בדיקות מעבדה שנעשו במס' אתרים מקצועיים בחו"ל, המגבר מוציא ב-1 אוהם כ-1500WRMS~ גם לפי נוסחאת חישוב פשוטה אפשר להיווכח שזה הוא הספק המגבר: המגבר מגיע עם שני פיוזים של 80A, לכן הנוסחה היא: 14X160X0.7=1568 כמו שאתם יכולים לראות, המצב הקוסמטי שלו ברמה גבוהה מאוד. אין עליו ולו שריטה אחת הכי קטנה. ממש כאילו הוא הוצא מהניילונים. לגבי המצב המכני שלו - לא שונה בכלל מהמצב הקוסמטי. מעולם לא עבד בצורה קיצונית ומעולם לא נכנס לפרוטקשן…
הודעה אחרונה מאת Milk-Inc, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, למכירה alpine 9855 במצב חדש לחלוטין הסדרה הגבוהה של אלפיין מגיע עם השלט והקופסא+חוברות הפעלה. קורא את כל הפורמטים המון אפשרויות כיוון וחיתוך שיוי צבעים במכשיר מתוך מגוון עצום,תפריט נגיעה. עדיין מחובר, ניתן לבוא ולשמוע שהכל תקין נקנה בארץ ולכן קולט רדיו! נמכר עקב מעבר לDVD אלפיין אלפיין 9855 במצב מעולה מפרט טכני: עוצמה כללית של 200 וואט 4*50 וואט לערוץ. קורא קבצים מסוג MP3 ID3-TAG ב MP3 . ( QuickSearch Function (MP3 files* מנגנון חיפוש מהיר לקבצי MP3 קורא קבצים מסוג WMA . תומך CD Text, CD Text Display, CD Text Scroll קורא דיסקים צרובים מסוג CDR-RW הכנה ל IPOD הכנה לרדיו לוויני. 3 יציאות למגברים. עוצמה של 4v ליציא…
הודעה אחרונה מאת momozal, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום שלום, עקב מכירת המיאטה, גם נמכרת המערכת שהייתה איתה. מגברי SINFONI מסוג PRESTIGIO וSHADOW 100 ורמקולים המדהימים של GENESIS האבסולוט 2.3 מערכת 3-way עם קרוס משלה. מי ששמע יודע שזה שילוב מטורף. מחירים בפרטי. עירא
הודעה אחרונה מאת עירא מורסטין, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 768 צפיות
למכירה הקבל שבתמונה, מדגם: CPC10-03 חדש לגמרי, נקנה לפני תקופה אך לא הותקן מעולם, לא חובר ולא נעשה בו שימוש אף לא לרגע. הוצא אך ורק מאריזתו. ישנם חלקים נוספים להתקנה מלבד מה שרואים בתמונה. מחיר מבוקש - 300 ש"ח. אני מחיפה. צרו קשר בה"פ או בטלפון 0528846636. ארז.
הודעה אחרונה מאת TheWolf, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולכם. אני מוכר קומפוננט של ROCKFORD,דגם P1692S,במצב חדש לגמרי. http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?item_id=91967&locale=en_US בנוסף אני גם מוכר סאב-וופר של ROCKFORD,דגם P1,גם הוא במצב חדש לגמרי. http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=4&series_id=31&family_id=9&item_id=108270&locale=en_US&p_status אני נמצא באיזור ת"א,ניתן לתאם איתי דרך הטלפון - 0528083753 - גרג. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת גרג פרל, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ECLIPSE CD4000 http://www.crutchfield.com/S-OPPwdWb...se-CD4000.html CD player with built-in MOSFET amplifier (14 watts RMS/50 peak x 4 channels) plays CDs, CD-Rs, and CD-RWs (including discs loaded with MP3 and WMA music files) motorized, slide-open faceplate 3-color LCD display and five selectable button colors three preset tone curves and a 3-band equalizer loudness three sets of 5-volt preamp outputs subwoofer control with low-pass filter three settings for the selectable high- and low-pass filters auxiliary input CD changer controls satellite radio-ready (SIRIUS tuner, subscription, and antenna required) controls for an Eclips…
הודעה אחרונה מאת אלמוג_נחשון, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
טוב חברה אז ככה אני מוכר כמה פריטים של חברת פליי שעד עכשיו עמדו בסטנד הדגמה יש שתי מגברים הראשון הוא FLI LOADED 400S המגבר השני הוא מונובלוק FLI LOADED 1000M יש גם שתי סאבים הראשון הוא תיבה כפולה מקורית FLI TRAP 12 TWIN והשני הוא בלי תיבה בכלל לא להיתיחס לתמונה FLI 15" Sub Woofer 1200 watts ויש גם רמקולים של פליי אבל אני לא זוכר את הגודל כל זה עומד במחסן ומתכסה באבק אני יעלה תמונות יותר מאוחר אני מבקש על הכל 4000 ואני יכול להיות גמיש עם מישהו באמת רציני אז הטלפון שלי הוא 0548362660
הודעה אחרונה מאת nicegohm, -
- 0 תגובות
- 692 צפיות
EQ של לאנזר Vibe 740E כבל RCA סידרת קריסטל 2 ערוצים של קונספיטס ותיבה 28 ליטר אטומה עם ריפוד שחור לסאב 12 אינץ' מחירים בפרטי
הודעה אחרונה מאת Orca, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ALPINE 9813 - בי אמפ, מתקן זמנים מגיע אם שלט. - מחיר 850. audison lrx 2.150 ללא שריטה אחת במצב חדש. - מחיר 1500. הרץ היי אנרג'י 3 חלקים במצב חדש לגמרי, בתוך האריזה- מחיר 1500. 0524217227.עמנואל.
הודעה אחרונה מאת DANIII, -
- 0 תגובות
- 861 צפיות
מוכר סאב של קיקר בתיבה מקורית 12". 350 ש"ח סופי! אהרון 054-2244648 אשדוד/ראשל"צ
הודעה אחרונה מאת אימפרזה טורבו, -
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
למכירה 1.מגבר JBL GTO75.4,המגבר חדש בקופסא ולא היה בשימוש לעולם,ישנם כל הרכיבים הנוספים הדרושים. מחיר נדרש: 750 ש"ח. המחיר הינו סופי,נא לא להתחיל עם- 700 מזומן ואני יוצא לכיוון שלך עכשיו,המגבר לא הותקן עקב מכירת הרכב שהיה ברשותי בזמן רכישתו. 2.קבל CADENCE חדש בקופסא,1.5 FARAD, דגם:NOS 1.5.לא היה בשימוש לעולם והוא נמצא באריזה המקורית בתוספת קבלה על שמי וחשבונית מיום הרכישה שלו,לא הותקן לבסוף עקב מכירת הרכב שהיה ברשותי בזמנו. מחיר מבוקש עבור הקבל- 700 ש"ח מס' טלפון- 050-6830342 נתי
הודעה אחרונה מאת naty, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מדובר בקופסא יש יריעות של 80-50ס"מ כל יריעה,במידות זה 20FEET (שזה שווה כ 1.85 מטר ריבוע) כל החומר בנוי לכל הבגאז'\דלתות וכו'.. המחירים שלהם נעים בין 950-1000 ש"ח. מי שמחפש איטום ורציני שיציע לי מחיר בפרטי בלבד כמה הוא מוכן להשקיע ואני אחשוב על זה. *חשוב לציין שזה לא ימכר ביריעות אלה הכל ביחד. שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת DAn-BP 1.8, -
- 0 תגובות
- 743 צפיות
בעקרון אני מעוניין בהחלפה במגבר 2 ערוצים איכותי בלבד, לא פיוניר או JBL רק משהו ברמות הגבוהות. תמורתו אני אתן את הSUNDOWN ראש בראש או פלוס תוספת כסף מצידי או מצדכם הכל תלוי באיזה מגבר יוצע. גם הצעות למכירה בלבד יתקבלו או לקניה בלבד, המחיר שאני מעוניין למכור הוא 1800 מהCDM אני אפרד במחיר של 600 שקלים עוד דברים שאני אשמח לקבל הצעות מלבד מגבר 2 ערוצים הם : רדיו דיסק איכותי, חייב שיהיה לו AUX חייב קרוס דיגיטלי בשביל הגברה אקטיבית וחייב 3 יציאות למגברים. חיווט0-2 גייג' כולל נעל כבל למצבר ובית פיוז. אפשר בה"פ ואפשר בטלפון 0504991199 אריאל
הודעה אחרונה מאת ArIeL_sQ, -
סאב קיקר ES
מאת idango- 0 תגובות
- 713 צפיות
יש לי סאב של קיקר - מחיר פצצה ! מדובר בקיקר ES ! המחיר שוק שלו הוא 1600 ש"ח ! בפחות מחצי מחיר... עידן 0502163979
הודעה אחרונה מאת idango, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נקנה לפני חודשיים מוכר עקב שדרוג - מגבר ייעודי ל-4 רמקולים או לסאבוופר+ זוג רמקולים - הספק ב-75W X 4 RMS 2Ω - הספק ב-50W X 4 RMS 4Ω - גישור לסאב bridged 4Ω 150W X 2 RMS - עוצמה אפקטיבית (דינמית) - 62Watts x 2 @ 4-Ohms 98Watts x 2 @ 2-Ohms - קרוסאובר מלא - 1dB+/- HP/AP/LP,20hz-200Khz - פאנץ בס - Punch Bass: 0dB/+6dB/ +12dB @ 45Hz - פיוזים להגנה - 25A X 2 - כניסת אות 150mV - 8V וולט - דרגת איכות - CLASS A/B - מידות - 6.10x19.49x43.40 ס"מ 750 שקל מגבר חדש בקושי היה בשימוש
הודעה אחרונה מאת kan, -
- 2 תגובות
- 983 צפיות
למכירה מגבר שני ערוצים במצב מצויין http://www.mtx.com/caraudio/archive/thunder302.cfm מחיר - 450ש"ח 0545720541(כרמיאל)
הודעה אחרונה מאת AVN, -
- 8 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מגבר שישה ערוצים של מקינטוש שמוציא 4X100 RMS + 2X300RMS הכל ב 4 אום. מגבר אולד סקול של מקינטוש שייצרה 1000 מגברים כאלה סך הכל. אחד המגברים הטובים והאיכותיים ביותר בעולם. התמונה לקוחה מגוגל וזאת לא תמונה שלי. המגבר שלי נראה אותו הדבר במצב באמת חדש.
הודעה אחרונה מאת dj sagi b, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
התיבה לשני הסאבים נכנסת בול בקליאוB וגם ברנו קנגו.בגדול אפשר לשים אותה בכל רכב באלה שציינתי בטוח. תיבה כפולה-450ש"ח כל הבניה לקנגו-650 קבל דיגיטלי ח ד ש באריזה (בתמונה זה משומש-350 RCA זהב-120 RCA כחול -80שח יש גם רמקולים 6X9 חדשים באריזה BAZOOKA -ב350ש"ח בה"פ
הודעה אחרונה מאת דודו172, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם. יש לי למכירה רמקולים של 6X9 HELIX ESPIRIT 169 מחיר: 400 ש"ח (חדשים עולים 800) הרמקולים היו בשימוש כחצי שנה ועדיין תחת אחריות. מצויינים למי שחמפש באסים ולא מעוניין במגבר. פרטים על הרמקולים: http://www.autos-sound.co.il/RegularSaleDetails.aspx?productID=432 כמו כן, למכירה מגבר: Rodeo Drive במחיר של: 150 ש"ח (חדש עולה כ-400 ש"ח) המגבר היה בשימוש כשבעה חודשים וגם הוא עדיין תחת אחריות. פרטים על המגבר: http://www.ninja-polo.com/index.php/rodeo-drive-rd9990.html מי שיקנה את שניהם יוכל לקנות אותם ב-500 ש"ח. אלכס 0542087908 אני מבאר-שבע.
הודעה אחרונה מאת FLaW, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
hu של jvc kdr305 חדש במצב מצוין בקושי בוצע בו שימוש ערכה מלאה של חיישני רוורס פלוס מראה בקופסה מעולם לא נפתחה ולא נעשה בה שימוש אף פעם רמקולים 9*6 jbl gt5963 210w פיק 70w rms חדשים עדיין באחריות למעוניינים צרו קשר בה''פ שכחתי... פלא..ליאור ^^נמכר^^
הודעה אחרונה מאת ליאור קלה, -
- 0 תגובות
- 797 צפיות
מגברים-אחד של סיירה מונו בלוק חזק מאוד 2000rms (החזיק 2 סאבים של הרץ) 2 מגברים פלטינום אודיו- אחד 2 ערוצים ואחד מונו בלוק. סאב- הרץ אנרג'י 350rms תיבה לסאב 12" ישב בפנים סאב קנווד (הוא עדיין יושב שם רק שבסאב יש חור קטנטן ואין לי מה לעשות איתו). לבירורים או בה"פ או בפלפון 052-668-1766
הודעה אחרונה מאת eldor, -
- 0 תגובות
- 684 צפיות
שלום לכולם, מונובולוק של חברת HIFONICS BRUTUS 1206D המפלצתי! מרים כרגע מורל אולטימו בצורה מכובדת ביותר. מצב מעולה! קצת נתונים Super D-Class Monoblock Amplifier RMS Power Ratings: 1 ohm: 1200 watts x 1 channel 2 ohms: 900 watts x 1 channel 4 ohms: 450 watts x 1 channel סיבת המכירה - מחפש להשתדרג. קלאס D! הצעות לפרטי. דרכי התקשרות: 0524257420 - איגור [email protected] - mail או ה"פ.
הודעה אחרונה מאת spootnikb, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכל הקונים, אני מעוניין למכור מספר רכיבים לרכב, אשמח אם תרצו לקנות אותם. כל הרכיבים הובאו בייבוא אישי מחו"ל לצורך התקנה בפולקסווגן גולף, מאחר ואני אדם עסוק יחסית, ומאחר ולא קניתי פנל מרכזי, העניין התעכב, לא מצאתי זמן להתקין את הציוד ובינתיים נמאס לי מהרכב לחלוטין והחלטתי למכור אותו ולרכוש רכב חדש. הציוד לא מתאים לצערי למידות הרכב החדש. לפיכך, כל הציוד חדש לחלוטין בקופסאות המקוריות לא נפתח ולא הותקן מעולם. מגבר 5 ערוצים Polk Audio PA1100.5 הספק של 250W X 4 ל4 רמקולים ועוד ערוץ של 1200W X 1 לסאב וופר. כל ההגברה שצריך לרכב במגבר אחד. איכות הגברה ברמה גבוהה מאוד, כדאי לקרוא באינטרנט ביקורות על המגברים שלהם, זה משהו באמת מיוחד. המגבר מרהיב ביופ…
הודעה אחרונה מאת bmwforever, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שני הרכיבים הנ"ל באחריות יצרן חדשים לגמרי. על המוצרים אין מה להוסיף מדובר בביט 1 אחד המכשירים המוערכים בעולם האודיו לרכב, ובLRX 4.300 שמוציא 65RMS ב 4 הום כפול 4 ערוצים. אידיאלי למיד ולטויטר ולא רע גם לואפר נציל וטויטר. הציוד במצב חדש. 3500 ש"ח לשניהם. לפנות רק מי שמעוניין וצריך את הציוד הזה.
הודעה אחרונה מאת gilo21, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
נהיה לי קצת גדול הפרוייקט שתכננתי, אז אחרי התלבטויות החלטתי למכור אם יהיו הצעות רציניות, אחד המגברים הטובים בעולם חדש לחלוטין, המגבר שכב בארון מעולם לא הותקן חדש לחלוטין באריזה המקורית עם החוברת תעודת לידה וכל מה שבא איתו. הצעות רציניות בפרטי בבקשה. (המגבר בחנות עולה באזור ה 9K ש"ח אז הצעות הגיוניות בבקשה..)
הודעה אחרונה מאת 360kpa,
-
מי מחובר 29 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 114 אורחים (הצג רשימה מלאה)
