מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 15 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
למכירה הפריטים הבאים: 1 HU קלריון DXZ576USB במצב מצוין היה מורכב חצי שנה ומאז חזר לארון עדיין באריזה המקורית 2 מגבר JBL CS 50.4 במצב מצוין לא עבד קשה היה מורכב גם חצי שנה ומאז הוא בארון 3 רוקפורד 3SIXTY.2 במצב מצוין היה מורכב כמעט שנה נקנה מאוטו פארט כולל כל האביזרים הנלווים והאריזה 4 סאב בזוקה מקורי 8" לא מוגבר במצב מצוין מחירים: 1 1100 2 400 3 1100 4 300 בעיקרון מעדיף כסף אבל יש אפשרות להחלפות טלפון: 0578114864 או פה ב ה"פ שרון
הודעה אחרונה מאת sharonarn, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה שלט למערכת פיוניר שנראה כמו בתמונה המצורפת ומתאים לרוב המערכות של פיוניר ב-100 ש"ח. השלט עובד, ובמצב מצויין, כמו חדש... למעוניינים צרו קשר בטלפון 054-4231466 רותם
הודעה אחרונה מאת srotem, -
- 0 תגובות
- 692 צפיות
היי ! מי שמעוניין מבן אדם פדנט... אני מוכר את הסאבוופר שלי מבית image idq 12 אינץ כולל תיבה .800 שקל מחיר אחרון בהחלט. ובנוסף אני מוכר גם מגבר מונו בלוק של רוקפורד פאנץ 600.1 rms ב900 שקל . המוצרים אצלי קרוב לשנה שמורים כחדשים ללא שריטה או תיקון בעבר ... לכל המעוניינים אפשר לראות ולשמוע אותם אני מחיפה .... נא להשאיר הודעה פרטית .
הודעה אחרונה מאת איתי רייקונן, -
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
למכירה רמקולים באיכות מעולה של JBL. רמקולים שמחליפים סאב. 10X10 אינץ . היו בשימוש 10 חודשים. ועמדו אצלי עוד איזה חצי שנה בארון. במצב חדש כולל הגרילים שלהם.אני מוכר ב -400 שקל. 0508810671 שחרון
הודעה אחרונה מאת shahar1, -
- 0 תגובות
- 734 צפיות
רמקולים איכותיים שקיימים.הספק של 80 וואט נקי חזקים ומדויקים. מצב חדש כחודש בשימוש מחיר:₪250 0545244574 / 0507660404
הודעה אחרונה מאת timbak, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רדיו דיסק אקליפס 3200 במצב מעולה כולל שלט, הקופסה המקורית וספר הוראות. איכות הצליל הידועה של אקליפס. כולל דיבורית בלוטות' מובנית, אפשרות לשמיעת שירים מהפלאפון ישירות לרדיו. כניסת USB. קורא MP3/WMA/ACC ודיסקים צרובים כמובן. אקולייזר פרמטרי. קרוסאובר 2WAY. פאנל חשמלי נשלף ניתן לשנות את צבע התאורה. אופציה לבחירת מיקום המאזין. שליטה על באס, מיד וטרבל וכן שליטה על הסאב וופר. 3 יציאות למגבר בעצמה של 5 וולט. 1200 ש"ח, גמיש מעט. 050-8559739
הודעה אחרונה מאת computer_freak, -
- 9 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום חברים, למכירה כמה דברים מחתימה שלי בפורום: 1)Pioneer Dex-p9+Deq9 Combo כולל אופטיקה כמובן. 2) טויטרים Eton CX-280 3) מידים 4 - SEAS 4) וופרים AD MM6 בנוסף מגבר לא מחתימה : Steg AQ-220x - מפלצת OLD נותן 220 ואט במתח 11-15 וולט דואל מונו כמובן... סיבת מכירה בניית מערכת מולטימדיה עם רכיבים יותר פשוטים + CARPC כרגע הכל מותקן באוטו, מוזמנים להיתרשם...
הודעה אחרונה מאת Manowar, -
- 0 תגובות
- 704 צפיות
למכירה סאב אימג' דינמיק ID10 + תיבה אטומה ומרופדת. הסאב ברשותי 3-4 חודשים ובשימוש של כחצי חודש במצטבר. עבר חיים ממש קלים וקיבל 150 RMS בבריג' ממגבר 4 ערוצים. כמובן שניתן לשמוע לפני הקנייה. 100% פועל וללא כל תקלה. חזק באופן יחסי ומדוייק להפליא. לא להאמין שזה "10.. סאב מאוד מוזיקלי. אני מאיזור חיפה והמחיר הוא 550 שקל 054-543-2288
הודעה אחרונה מאת Cabasse, -
- 0 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
Head Unit: Alpine 9855 1500 ש"ח יש גם ממיר לאייפוד של אלפיין ב500 ש"ח Phoenix gold octane R: 4 ערוצים כל ערוץ 80 RMS אפשרות גישור: 700 ש"ח Kicker mono block 400 RMS: 500 ש"ח Subwoofer hertz energy 350 RMS כולל תיבה 33.5 ל' אטומה. 500 ש"ח Component hertz HiEnergy + CrossOver 700 ש"ח אפשר להסתדר על מחיר בקנייה של כמה פריטים. טל: 054-4893895 אמנון
הודעה אחרונה מאת TheFalconCall, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
סאב : 850ש"ח- תיבה+image dynamics id12 מגבר: 900ש"ח- jbl gto1004 קומפוננט:700ש"ח- morel dotech ovation 6 הכל עם אחרויות. 0546982608 קריות, כרמיאל ומרכז.
הודעה אחרונה מאת vladi7, -
- 0 תגובות
- 773 צפיות
למכירה מערכת קומפלט הייתה מותקנת באוטו 4 חודשים, נמכרת בצער רב עקב שלילת רישיון נהיגה:cry:. המערכת כוללת: -סאב כפול של חברת DUB 1200W, תיבה פתוחה בנייה עצמית איכותית. כול סאב גודל 10' שני הסאבים 600 RMS. -מגבר לסאב, PULSE AUDIO 4400 1600W ערוצים 4 כול ערוץ 100 RMS ב4 אוהם, 2 אוהם 180 RMS, בגישור 250 RMS ב4 אוהם. -סט רמקולים קומפוננט של GBL דגם GTO607C 210WATT 70 RMS. -מגבר לקומפוננט של חברת DALCO D-1100 800W שני ערוצים, כול ערוץ 80 RMS ב4 אוהם, בגישור 200 RMS. יחד עם המערכת מגיעים גם שני סטים של 4 GUAGE כולל RCA, פיוזים, ובית פיוזים הכול כולל. אני ייתן מתנה לקונה בנוסף מנחת(מתאם RCA) לרכבים בהם מותקנת מערכת שמע מקורית שבאה עם האוטו וא…
הודעה אחרונה מאת CrockeR, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
מגבר משנות 90-95 דגם Rockford punch 200a4 מגבר טוב עושה עבודה די טובה לתמורה הקטנה שאני דורש מחיר 200 ש"ח לפנות לפרטי בבקשה אני כל היום כמעט בפורום אז תשובה תיהיה מהירה
הודעה אחרונה מאת HYUNDAI()man, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סאב בתוך תיבה מבית JBL דגם GTO1202D סאבוופר עוצמתי ומדוייק מסדרת GTO היוקרתית של JBL בעלסליל כפול DUAL VOICE COIL המעניק לסאב יכולת לעבוד גם ב 2 אום שלמותבהפקת הצליל ברמה הגבוהה ביותר מיועדלמי שמחפש איכות סאונד ולא הרעש באסעמוק וצלול הספקמקסימלי 1200 וואט הספקנקי 300 וואט RMS רגישות: 93db טווחתדרים: 23-400Hz התנגדות: 1-4 אום סאבעשוי מחומרים איכותיים במיוחד לעידות האב לאורך שנים ומונעים את התייבשות הרמקול בעל מגנט גדול במיוחד המאפשר לסאב לעבוד גם בהספקים גבוהים מאוד ללא עיוות בסאונד מחיר הכי זול שנדרש עם תיבה בחנות הוא: 749 ש"ח. http://www.adisound.co.il/Product.asp?ProID=414 אני דורש רק 600 ש"ח. אני מחדרה 0505999321.
הודעה אחרונה מאת ron_azran9, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הי, לאחר החלפת רכב, אני נאלץ להיפרד מה- Alpine 9887 שלי, שירת אותי היטב! בנוסף אני מוכר את זוג הטוויטרים החמים שלי morel supremo מחירים: עבור ה- alpine 9887 - כ- 1200 ש"ח עבור הטוויטרים גם 1200 ש"ח טלפון: 054-4441777 עומר ומי שלא מכיר את הרכיבים, או רק רוצה לשאול אם אני מוכר במחיר מצחיק שיחסוך את הטלפון
הודעה אחרונה מאת ogonen, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
עקב שדרוג מוכר : HU ALPINE 9855 מחיר 1400 ש"ח 3 זוגות RCA STINGER EXPERT בעורך 5 מטר מחיר 800 ש"ח 0544-816-069 או בהודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת Alexander80, -
- 0 תגובות
- 727 צפיות
סאב וופר של חברת KICKER דגם CVR 12 חזק במיוחד 400 RMS מגיע עם תיבה . מחיר 450 קישור למודעה ביד 2 : http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=192757&Code=67f2f44f8b4b3de2123a7c4547af6862
הודעה אחרונה מאת yakirdrive, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה מנחת, Fockford Fosgate CPAULOC. עבד בערך שנה-שנה וחצי. מאז מכירת האוטו מונח בבית. במצב חדש דנדש, כמו ביום שהוא נקנה. נקנה בסאונדר ברחובות. מנחית 2 ערוצים (שמאל+ימין), כולל כיוון גיין פנימי בשביל להתאים בול למערכת שלכם, לא משנה איזה אות היא מוציאה. תמונה להמחשה (שלי אדום): המחיר - 170 ש"ח. בלי הצעות מצחיקות. רציניים שמתכוונים לקנות בלבד! אל תתקשרו סתם! תודה, דקל 0545733595 אני מרחובות.
הודעה אחרונה מאת RazorJunior, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אין דברים כאלה היום נדיר ביותר מיוצר ביפן למי שמכיר את HARMAN KARDON של פעם למקצוענים ומבינים בלבד. 1000 שקל לפרטים: http://www.harmankardon.com/product_support/SupportDetails.aspx?Region=USA&Country=US&Language=ENG&cat=&prod=CXO-1&sjump=&ky=5DF62B4A5D69A56BE5313393C0D6BDC8active
הודעה אחרונה מאת isalamon, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אקב מכירת הרכב אני מוכר גם את המערכת אפשרות החלפה תציאו קומפוננט קיקר ES4.2 כולל טוויטרים אין קרוסים ככה קניתי אותו 450ש''ח רמקולים 6X9 של קנווד סידרה של שנת 2004 מצב מצוין למי שמחפש להשלים צליל הקיפי 150ש''ח מגבר 2 ערוצים 50RMS של ג'נסן קטן מימדים וחזק 450ש''ח(יכול להרים ללא שום בעיה קומפוננט מרל פולס וכו' איכותי למרות שהוא לא ניראה ככה) מגבר מונו בלוק של JBL GTS180 180RMS ב4 אוהם 650ש''ח גמיש לא עושה שפגאט תינתן הנחה למי שיקנה 2 פריטים או את הכל ביחד ליאור 0528574790 או ה''פ איזור חיפה והקריות
הודעה אחרונה מאת liorharush, -
- 5 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום חברים, בעקבות שדרוג המערכת, אני מציע כאן למכירה מספר פריטים: 1. רדיו דיסק פיוניר "דולפינים" DEH-7450MP.כל מלה מיותרת. כולל שלט רחוק של פיוניר כפי שמופיע בתמונה. מחיר 550 ש"ח. 2. רדיו דיסק Sony Xplod CDX-MP40 - 52 Watts x 4 מחיר: 400 ש"ח 3. זוג רמקולים 6X9 פיוניר דגם ts-a6991s 5-WAY 460W / 80W RMS במצב חדש מחיר : 300 ש"ח. 4. מגבר A.D.M 2WAY 360W מגבר מתחילת העשור , היה דגם מאוד פופולארי, לא מדובר בזבל סיני. מלווה אותי הרבה שנים עם 0 תקלות. אם לא הייתי רוצה לעבור ל 4WAY הייתי נשאר איתו עוד הרבה שנים. מחיר: 350 ש"ח. כל הפריטים שמורים חיצונית וחשמלית , אני מוכן לתת הנחה למי שיקנה כמה פריטים יחד. …
הודעה אחרונה מאת אייל, -
וופרים של K2P טוויטרים וקרוסים של KF- K2POWER לברורים -0544248211
הודעה אחרונה מאת tal01982, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
המודעה היא לחבר ולא בשבילי סיבת המכירה היא נסיעה לחו"ל לתקופה ממושכת. מדובר בדאבל דין DVD של חברתOWA המכשיר ברמה יחסית מאוד גבוהה וכולל בתוכו הכל מהכל USB כרטיסי זיכרון בלוטוס שליטה על אייפוד DIVX קורא כל הפורמטים,הכנה לGPS המכשיר במצב חדש וללא סריטה! כמובן שיהיה ניתן לבדוק אותו לפני הקניה. המכשיר כולל 2יציאות למגבר יציאות למסכים נוספים,מצלמת רוורס שליטה על מחליף דיסקים יציאה אופטית ועוד הרבה דברים. ותתפלאו אבל המכשיר מחובר ל2מגברים ושומעים מאוד יפה! המחיר המבוקש למכשיר הזה,הוא נקנה ב2000 וימכר תמורת 900 שקל בלבד! כולל צמה חדשה הקודם זוכה. מגבר קראנץי 4ערוצים חזק מאוד ואיכותי מוציא לכל ערוץ 150RMS ובגישור 300RMS המגבר מדגם1400.4 ניקנה לפני 3חודשים יש קבלות אחריות …
הודעה אחרונה מאת orturbo, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
3 כבלי RCA של סטינגר מסדרת הפרו רמה 3. http://stingerelectronics.com/productDetails.aspx?ProductId=360&CategoryID=9 כל כבל 5 מטרים, מעולם לא היו בשימוש ומעולם לא הותקנו ברכב! בנוסף, עוד כבל RCA של לייטנינג אודיו, היה בשימוש בערך כחודשיים, גם כן 5 מטרים. ישנם עוד אביזרים קטנים כמו בתי פיוז ומפצלי Y של רוקפורד, לייטנינג אודיו וסאונדקווסט. הנחה למי שיקח את כל כבלי ה RCA. טל
הודעה אחרונה מאת טל172, -
- 1 תגובות
- 698 צפיות
מתאים רק ל 106 5 דלתות. בניות שמתאימות לכל מידבאס 6.5" (במקום 5.25 המקורי) איכלסו פולס ולאחר מכן דוטק. אינו מצריך שינויים נראים לעין. חזקים מאד, המון פיבר, מצב קוסמטי דורש רענון. מעוניין להחליף תמורת מגירות מקוריות ללא שינוי עם תוספת קטנה. רומם.
הודעה אחרונה מאת Romek, -
- 2 תגובות
- 979 צפיות
למכירה סאב קיקר c12 המוכר והטוב סאב מעולה תאמינו לי שמרעיד את הרכב בצורה הזויה!!! בנוסף יש שני מגברים למכירה v12 ופולס אדיו 2900 . סאב כולל תיבה 450 שח! מגברים ביחד ולא לחוד 700 שח! אחלה מערכת להתחלה ! גמיש למי שיקנה את הכל! לפרטים 0545771106 חגי.
הודעה אחרונה מאת hagggg55, -
- 0 תגובות
- 949 צפיות
שלום, יש לי מגבר של BOSS דגם CH-600 4 ערוצים 800 וואט נותן עוצמה חזקה ואיכותית למי שלא מחפש זבל. השוואת מחירים : http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=596283 פרטים מדויקים יותר על המגבר: http://www.nokout.co.il/Product.asp?Pid=C600&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=2&aff=Zap&lang=he אישית קניתי אותו ב850 שקל לפני חצי שנה המגבר בקושי היה בשימוש ויושב בבית למעלה מ3 חודשים בבית. אני מתחייב שהמצב שלו כאילו יצא אתמול מהאריזה! מחיר 400 שקל, אני נמצא בחיפה פלאפון 0524662244 אילן.
הודעה אחרונה מאת IStyle, -
- 0 תגובות
- 644 צפיות
שלום לכולם פריטים אלו חדשים ותקינים לגמרי 1. מגבר 4 ערוצים של supeerbass שמוציא 110 watt rms לערוץ יש קבלות על הכל מגיע אם כל הפריטים הנלווים מחיר: 750. חדש כזה עולה 1200 2. סאב כפול של מגנט שמגיע בתיבה מקורית שמוציא 750 watt rms מחיר: 700 שקל גמיש מעט 3. סאב דנדש של פיוניר שמוציא 1000 watt rms באום 1 מהסידרה היוקרתית של פרימייר tsw 300 מחיר: 700 שקל גמיש מעט בבקשה לא להתקשר סתם. 0508766515 0572273003 מור
הודעה אחרונה מאת almozlino1, -
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
יכולות המגבר: 350 -> 4 אוהם 650 -> 2 אוהם 900 -> 1 אוהם המגבר במצב מעולה. מחובר לID MAX והוא פשוט נהדר. דורש 1800. 0504488784, ניר.
הודעה אחרונה מאת Niro Levy, -
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שניהם במצב מעולה המגבר בשימוש כשנה והקומפוננט מספר חודשים עדיין עם אחריות הרכיבים כמו חדשים איזור צפון מגיע עם כל הערכה כמו חדש ! מחירים מגבר 600 קומפוננט 400 ביחד 900 סאב של JL 10 אינץ סאב מעולה בתיבה קטנה עם עבודות CNC עליו, הדגם jlaudio 10w1v2 800 ש"ח 0547665668
הודעה אחרונה מאת ely89, -
- 0 תגובות
- 917 צפיות
סאב חדש חדש חדש. בקופסא.לא נפתח עדיין. 650 ש"ח גמיש.
הודעה אחרונה מאת יוני28,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 265 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אורי מ.
- parnuk
- avizaz
- Itzik-b
- santiago
- שלמה 30
- פינדר
- שביט
- Night Driver
- צוק
- ANUTKK
- איציק נ.
- Lexicon
- pooh-bear
- Liquidator
- gpm11
- mikk
- MostlyWicked
- mcshmupi
- yoav911gt2
- סולל הדרך
- אבי ים
- דבינר
- malcishua
- Shay Shd Dave
- Dan___
- alex321
- מלטבשי
- ishayk
- Avia
- m1011409
- עמרי לייט
- beresford
- yohai71
- blackpolo
- DareDevil
- נעם101
- הרקוליטו
- פריג'י
- discoTD5
- גולדן191
- Stav132
- topop
- ניקו פ.
- matan_mil
- itaysamurai
- amosbmw
- Aviady001
- flytomars
- Moshe c
