מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
1. אקולייזר Lanzar Vibe E740V לכל מי שיש רדיו דיסק מובנה או רדיו דיסק פשוט ורוצה להוסיף לו איקולייזר ולשפר את הסאונד ברכב אקולייזר גרפי 7 ערוצים ( בנדים ) - 60 , 150 , 400 , 1k , 2.4k , 6k , 15k כניסה אחת , 2 יציאות - Front + Rear ( קיים Fader ביניהם ) משמש גם כPre-Amp בעל Led Vu Meter למודאגים גודל - חצי דין http://clickit.ort.org.il/files/upl/296071302/820521324.JPG 2. כבל RCA של KnuKonceptz כבל RCA 6 מטר 2 ערוצים של חברת KnuKonceptz סידרת Crystal חדש לא באריזה http://www.knukonceptz.com/productMa...20RCA%20Kables 3. 2 מפצלים של KnuKonceptz http://www.knukonceptz.com/productDetail.cfm?prodID=KRY-1F2M 4. …
הודעה אחרונה מאת Orca, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 549 צפיות
6 מטר , 25 מ"מ^2 . מרכז ראשון , לא נייד. 120 ש"ח בפרטי
הודעה אחרונה מאת amisha, -
- 0 תגובות
- 675 צפיות
1. אלפין 9835 מצב טוב עובד מצויין ניתן לבוא לשמוע. מחיר 900 ש"ח גמיש 2. מגבר מונובלוק תוצר HIFONICS TX1005D מצב מצויין ניתן לבוא לשמוע. מעוניין בהחלפה על 5 ערוצים כל הצעה תתקבל בברכה. נתונים RMS: 350 ב- 4 אום 700 ב- 2 אום 1000 ב-1 אום פלאפון 0523142134
הודעה אחרונה מאת Cabasse, -
- 0 תגובות
- 730 צפיות
הסאב של אינפיניטי בידיוק כזה כמו בתמונה http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=2432 דורש עליו 1000 ש''ח לא יורד שקל פחות הסאב מנותק כמעט ולא היה בשימוש הסאב אצלי 4 חודשים ס''כ 0546229621 לא להתקשר סתם
הודעה אחרונה מאת dima12345, -
- 0 תגובות
- 611 צפיות
יש ברשותי סאב וופר 8 אינץ של חברת פירמיד האמריקאית, חדש בקופסא! דגם WC820 מעוניין להחליף אותו ברדיו דיסק שקורא MP3 נתונים 40OZ מגנט טווח תדרים 4KHZ-40HZ רגישות 90DB התנגדות 4 אוהם עוצמה 120WATT
הודעה אחרונה מאת סמי, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לכל המבינים שביניכם, או מי שרוצה את הטוב ביותר במחיר מציאה! הדגם הגבוה ביותר שקיים לחברה ואחד ה HU הטובים בעולם ה Clarion HX-D2 / DRZ-9255. חדש עלה בסביבות 9500 ש"ח. במצב מעולה. דק מקצועי ומובנה עם 2 ממירי D/A של Burr-Brown 24Bit. יחידת ממיר מתחים חיצונית. time allignment, PeQ, 8v preout, 96khz oversampling ועוד ועוד. איכות סאונד לא פחות ממדהימה! מדובר במכשיר המתחרה בAlpine F1 Status וחבריו לקצה הגבוה. מחיר מציאה 3200 ש"ח. שי - 0528179888.
הודעה אחרונה מאת Tfsi07, -
אלפיין 9835
מאת michaa- 0 תגובות
- 688 צפיות
הכל עובד מצויין הפנל במצב טוב, קולט רדיו ישראלי. הדגם אם התצוגות. מחיר 900 ש"ח גמיש מעט לרצינים לפרטים נוספים רק בבפרטי. סרטון קטן: http://www.metacafe.com/watch/4581663/alpine_9835r_pioneer_ts_s20_morel_cdm_88_audison_srx2s/
הודעה אחרונה מאת michaa, -
- 0 תגובות
- 602 צפיות
נשאר רק השלט הרדיו נמכר הדגם של הרדיו היה 727 למיטב זכרוני זה השלט: http://cdn1.ioffer.com/img/item/151/365/747/DyQU.jpg
הודעה אחרונה מאת clohmh, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי להציע את המגבר הבא שהוא דואל מונו 2 ערוצים .מגבר אמריקאי מעולה חזק ובמצב חדש. יורד גם ל 2 אוהם בגישור. .אני דורש 850 שח בלבד. Boston Acoustics GT-22 2-Channel High Current Amplifier RMS Power Rating @ 14.4VDC: 100 watts x 2 chan. @ 4 Ohms 175 watts x 2 chan. @ 2 Ohms 350 watts x 1 chan. @ 4 Ohms 500 watts x 1 chan. @ 2 Ohms [*]RMS Power Rating @ 12.6VDC: 75 watts x 2 chan. @ 4 Ohms 135 watts x 2 chan. @ 2 Ohms 270 watts x 1 chan. @ 4 Ohms 400 watts x 1 chan. @ 2 Ohms [*]Adjustable input sensitivity [*]Recessed RCA Jacks: provides clearance is tight mounting locations [*]Advanced cooling allows varied mounting positions [*]Adju…
הודעה אחרונה מאת floyd88, -
- 0 תגובות
- 820 צפיות
אוקי חברים אני מוכר סאב IDMX 12 אינץ 1000W RMS כולל תיבת MDF . כולל ערכת החלפה הסאב במצב מצוין עבד כחודש . הסאב הוא של חברת אימג דינמיק סאב מאוד מאוד חזק ואיכותי . תוצרת ארה"ב. במחיר 1600 ש"ח . מגבר מונובלוק של חברת JL AUDIO המגבר הוא מסדרת GMAX 1200 מגבר מאוד מאוד חזק ואיכותי . המגבר הוא CLASS D . mono subwoofer amplifier at 14.4 volts: 600 watts RMS x 1 at 4 ohms (1,200 watts RMS x 1 at 2 ohms) at 12.5 volts: 450 watts RMS x 1 at 4 ohms (900 watts RMS x 1 at 2 ohms) המגבר במצב חדש עבד כחודש . במחיר 2000 ש"ח. לפרטים לפנות אלי לפרטי אני מאזור הצפון ..
הודעה אחרונה מאת matan909, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מכשיר חדש בקופסא אף פעם לא היה בשימוש. וידאו אתר http://www.harmankardon.com/EN-US/Products/Pages/ProductDetails.aspx?PID=DP%201US&accT=1&tsT=0&ovT=1 מערכת מתקדמת אשר נותנת לשלוט באיפוד ברכב בזמן הנהיגה וממה שהבנתי זה תומך גם זיכרונות ניידים. מחיר 300 שח לפרטים מתן שמש 0526126290
הודעה אחרונה מאת סמי, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום.... ברשותי מגבר וסאב...מוכר עקב החלפת רכב.... מגבר:alpine mrv-f504 במצב מצויין...מקורי או מזוייף אין לי מושג אני לא מבין בדברים האלה מה שאני יודע שהוא עובד FIX.... סאב:alpine swr s-type 10+תיבה פרטים על הסאב: 10" subwoofer with dual 4-ohm voice coils pulp/glass fiber cone reinforced with Kevlar Santoprene rubber surround power range: 50-300 watts RMS (150 watts per voice coil) peak power handling: 900 watts frequency response: 31-700 Hz sensitivity: 84 dB top-mount depth: 4-1/4" שתיהם ב450........אני משדרות..... 0576580065 דימה
הודעה אחרונה מאת D-BaSS, -
- 0 תגובות
- 735 צפיות
מוכר את המידים. היו בשימוש קצת פחות מ-שנה. יש דף עם כל הנתונים מדודים שלהם. כרגע סט נימצא באריזה המקורית. מכיר שלי 800 ש"ח (קניתי אותם ב 1560). אני אשקלוני, וכרגע בלי אוטו. מי שרוצא לישמוע אותם - בקיף.
הודעה אחרונה מאת Sanekxx, -
- 1 תגובות
- 923 צפיות
שלום חברה אני רוצה למכור את המגבר מונו בלוק שלי! מדובר במגבר של Lighting Audio הדגמים הכסופים! דגם:S4.1000DB.1D מגבר ממש טוב וחזק מאוד! טוב בישביל סאבים רצינים! 2000Watts 250Rms ב4אום 500Rms ב2אום 1000Rms באום 1 אצלי כבר איזה חצי שנה.....ואף פעם לא עבד קשה כי לא הספקתי להביא בישבילו סאב רציני... המגבר כמו חדש! http://carjamz.com/zen/images/S4.1000.1D.jpg אחד המגברים היפים שיש בשוק! אני רוצה עליו מחיר לא רציני בכלל 1300שקל בלבד! 0547233793 פבל - גמיש טיפה בישביל רצינים!
הודעה אחרונה מאת -RuFF-, -
- 0 תגובות
- 803 צפיות
אני לא מאמין שאני מוכר את המגברים האלו. נמכר לצורך שידרוג בלבד למגבר 6 ערוצים. זאפקו רפרנס 1000.4, מגבר מדהים וכל מילה מיותרת. 150X4 ב4 אוהם 300X4 ב2 אוהם 500X2 בגישור ב4 אוהם, הופך לדיואל מונו בגישורים. נראה חדש לחלוטין! כמו כן יש 2 כבלי סימבילינק, כבל מיוחד של ZAPCO לסיכוך רעשים, מאפשר להגביר את האות עד 12DB. מחיר נדרש למגבר: 3100 (חדש עולה כ6K ואף יותר) עם הכבלים, בלי מקום לגמישויות אחרת הייתי כותב מחיר גבוה יותר, תמורה אדירה לכסף. מגבר פניקס גולד אוקטן R8:0:4 75X4 ב4 אוהם 150X4 ב2 אוהם 250X2 בגישורים ב4 אוהם. איכותי יותר מכל JBL 1004 למיניהם, אמנם המצב הקוסמטי לא מושלם ויש עליו שריטות אבל מצבו המכני מושלם. מחיר נדרש:…
הודעה אחרונה מאת BioS, -
- 0 תגובות
- 869 צפיות
כבל Alpine Kce-433iv למי שלא מכיר מדובר בכבל שמתחבר לאייפון,אייפוד לשמעית המוזיקה שמבכשיר והוא גם מטעין.. Compatible head units : CDE-101E/EM/R/RM ,CDE-102E/Ri ,CDE-103/BT/EBT,CDE-104BTi ,CDE-W203E Works With model : iPod 5th Generation iPod Video 30GB 60GB 80GB iPod Classic 80GB 120GB 160GB iPod Touch 1st Generation iPod Touch 2nd Generation iPod Nano 1st Generation iPod Nano 2nd Generation iPod Nano 3rd Generation iPod Nano 4th Generation iPhone 2G 3G/3GS מחיר: 250 ש"ח תבדקו כמה עולה בחנות Morel Tempo Coax 6 רמקולים לרכב בגודל 6.5 אינטש - רמקולים חזקים ואיכותיים מסדרת TEMPO - הספק: 300 וואט - 120 וואט RMS …
הודעה אחרונה מאת Mi16, -
- 0 תגובות
- 845 צפיות
מעוניין בהחלפה על מגבר או משהו מעניין + תוספת כסף מצידי אם צריך..
הודעה אחרונה מאת Mi16, -
ציוד למכירה
מאת maormaor- 0 תגובות
- 745 צפיות
קומפוננט JBL GTI608 סט איכותי 600W 150 RMS 650 גמיש מעט מחיר מצחיק לסט כזה (מכירה עקב החלפת רכב והמגנט לא נכנס בדלת) מגבר SUOND STREAM LW4.480 4X65RMS 500 שח גמיש טיפה קומפוננט של קיקר דגם 5.2 במצב טוב 5.25 אינט 250 ש"ח מגבר PULS AUDIO 1000W 250 ש"ח ניתן להחלפה על קומפוננט 6.5 איכותי עם מגנט יותר קטן או מגבר אכותי הציוד שמצב מעולה מחירים מצוינים אני מאזור הצפון 0526515440 שבת שלום
הודעה אחרונה מאת maormaor, -
- 0 תגובות
- 658 צפיות
סאב של Rockford מדגם P1 בגודל 10 אינטש אם תיבה אטומה במצב חדש מחיר:300ש"ח לפרטים בהודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת mikid10, -
- 0 תגובות
- 598 צפיות
זוג רמקולים בני חצי שנה 6.5" דגם :gtx1620s כולל טוויטרים וקרוס. מחיר 350 ש"ח נמצא באיזור ת"א,חולון,פ"ת.
הודעה אחרונה מאת ETBK, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
הפלטות ישבו על מיצובישי לנסר 2000, משמע מתאימות גם לסופר לנסר, קולט וכו'. פלטה 1- על מושב אחד בישביל מגבר אחד, מרופד בריפוד שחור. פלטה 2- על כל המושבים, לכמה מגברים/מגבר גדול (אצלי ישב זאפקו על הפלאטה הזאת) מרופד בריפוד אפור בצבע הרכב. מכרתי את האוטו ואין לי מה לעשות איתן. אלון 0526822077
הודעה אחרונה מאת BioS, -
- 0 תגובות
- 621 צפיות
נשרף לי הסאב ולכן הייתי צריך לקנות סאב חדש נשארתי עם סאב שרוף ותיבה מקורית של magnet עקב חוסר מקום בבית אני מוכר אותה הייתי משאיר אותה אם היה מקום כי היא אחלה של תיבה.. מבקש עליו 100 ש"ח אפשר ליצור קשר בפרטי או במסנג'ר [email protected]
הודעה אחרונה מאת nnir, -
- 1 תגובות
- 660 צפיות
למכירה זוג מידריינג'ים המסוגלים לנגן Full Range. המידים הללו הם הדבר המפתיע ביותר שקניתי, תמורה מעולה למחיר. לעוד מידע ועיון בתגובות על המידים אפשר להכנס לפה. עבדו אצלי על תווך של 250-6.3 בלי שום בעיה. מבקש עליהם 300, אפשרי להתגמש קצת למהירי החלטה. המשך שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת black_haze, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
זוהי הזדמנות חד פעמית לקנות את הרדיודיסקים הנ"ל : בנוגע ל KENWOOD W9537 , לא בטוח שימכר כרגע מורכב אצלי באוטו... הרדיודיסקים בין הטובים בעולם , אם לא הטובים ביותר שיש... מציאה לחלוטין.. מחירים רק בפלא לרצינים בלבד... 0525-910005 ( אני מפרסם אך ורק לחודש הקרוב ) כמובן מוכר עוד כמה צעצועים נחמדים כגון: JBL BPX1100.1 ו- ROCKFORD FOSGATE T10001BD ו- ROCKFORD FNQ 3146 3 WAY ו- X2 ROCKFORD FOSGATE 25 FARAD CARBON ועוד כמה צעצועים שברשותי... תודה ... אופס.... שכחתי לרשום את הדגמים: (מנהלים סליחה ) KENWOOD XXV-01D KENWOOD PSW-9531 תודה וסליחה...
הודעה אחרונה מאת natan nir, -
- 14 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
מגבר zapco ref 1000.4 נתונים: stereo,4 ohms : 4 x 150 Watts stereo,2 ohms : 4 x 250 Watts bridged,4 ohms : 2 x 500 Watts http://www.zapco.com/prod/ref_prods/10004Frame.htm המגבר מגיע אם שני כבלים symbilink ושני line driver וממרים את האות ל balance. http://www.zapco.com/prod/symb_prods/symbcableFrame.htm המגבר נקנה באוגוסט 2008 מהיבואן פה בישראל. מחיר של מגבר חשד כזה עולה 6700 ש"ח אני רוצה 2900. מידבסים zapco components CM-8.165 ( גודל 6.5 " ) http://www.zapco.com/prod/Speakers/Comp/2_CK-16.2_Comp_Frame.htm מידבס מדויק בצורה מטורפת ועוצמתי. המידבסים נקנו באוגוסט 2008 מהיבואן פה בישראל. …
הודעה אחרונה מאת nir_nissan, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ייש ברשותי זוג CDM54 וזוג CDM88 המחיר לזוג הוא 550 {עברו תיקון}
הודעה אחרונה מאת JUNIOR 66, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מגברים: גנסיס ST60 חדש דנדש בוסטון אקוסטיק GT40 במצב מצויין סאב: בוסטון G5 מחירים בפלאפון 0547899529- אלעד בבקשה רק לרצינים
הודעה אחרונה מאת m-o-t, -
- 1 תגובות
- 919 צפיות
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=678285 בימים הקרובים עדיין מותקן ברכב ניתן לשמוע שעובד חלק ללא תקלות. סוס עבודה אמיתי,בשימוש של קצת יותר משנה,נקנה בטום-קאר. נמכר עקב שידרוג עתידי,אפשרות החלפה לדגם מתקדם יותר. אני מאיזור המרכז,יימכר למרבה במחיר.
הודעה אחרונה מאת Filius_Dei, -
- 5 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום חברים! החלטתי בסוף למכור את שאר הרכיבים שנותרו מהמערכת (מוכר את הרכב ועובר לדו"ג) מגבר מונובלוק: Hifonics BRUTUS BXI2006D מגבר מונובלוק קלאס D (חסכוני בחשמל לעומת קלאסים אחרים כגון A/B) המגבר מוצהר בעיקרון ב-2000WRMS ב-1 אוהם. לפי בדיקות מעבדה שנעשו במס' אתרים מקצועיים בחו"ל, המגבר מוציא ב-1 אוהם כ-1500WRMS~ גם לפי נוסחאת חישוב פשוטה אפשר להיווכח שזה הוא הספק המגבר: המגבר מגיע עם שני פיוזים של 80A, לכן הנוסחה היא: 14X160X0.7=1568 כמו שאתם יכולים לראות, המצב הקוסמטי שלו ברמה גבוהה מאוד. אין עליו ולו שריטה אחת הכי קטנה. ממש כאילו הוא הוצא מהניילונים. לגבי המצב המכני שלו - לא שונה בכלל מהמצב הקוסמטי. מעולם לא עבד בצורה קיצונית ו…
הודעה אחרונה מאת Milk-Inc, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
Audiobahn ATB10AT המוצר הוצא מהקרטון רק לשם בדיקה ונמצא במצב תצוגה.. מדובר בסאב עם מגבר באיכות יוצאת דופן ובעוצמה מפתיעה. מחיר:850 ש"ח פלאפון: 0525743373 Amplified, Powered 10" Flat-Bottom Bass Cylinder 100 Watts RMS Power Handling High Quality Construction Rear Facing Tuned Port Black Suppleather Covering Chrome Plated Flame Grille Bumped Back Plate Extended & Vented Pole Piece Gold Binding Post Terminals MOSFET Amplifier
הודעה אחרונה מאת lotco,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 381 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- shaymolcho
- dani666
- sperial
- 3n
- GTאי
- SlowRide
- mitsugli
- דאבל קלאצ
- רוני ט
- gollu
- TZR84
- PASHUT
- סולל הדרך
- גולדן191
- fatboy1340
- Shay Shd Dave
- nechmya
- David32
- Amitbak
- TomerP
- garicho
- Avia
- פיזיקאי שימושי
- ntd
- yuvk
- לירון .ה.
- Tal7
- Mr.Hybrid
- The FixTrics
- ברווז
- kalmangar
- swiv
- Golf_91
- osheri
- אהרן ג
- malcishua
- GKME
- meir_gi
- לב טוב
- gadik6
- parnuk
- korenz1213
- Gosser1860
- srool
- במבליק
- פינדר
- נעם101
- urich
- david3692
- יובל .מ.
- falou
- מיץ פטל
- ArikB
