מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 948 צפיות
Hertz CX 20 קרוסים מדהימים. מצב חדש, נרכשו לפני שלושה שבועות ונמכרים בעקבות מעבר לאקטיבי מלא. מחיר: 400 ש"ח פרטים בהודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת yuvalfr, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
1:שתי וופרים 9" מורל אילייט במצב מצוין כולל הגרילים המקוריים(מי שקונה זוג יקבל עוד אחד מתנה) 2:רמקולים 6X9 סרווין ווגה במצב סביר 3:הורנים CD2 עם גוף מיני הורן המחירים גמישים נסו אותי
הודעה אחרונה מאת sharonarn, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הפעם זה באמת (אני חושב) - אני עובר לCARPC. אני מוכר סט ששום דבר לא יכול לעמוד מולו: * Alpine 9887 American Version * alpine H701 (גם המעבד וגם מסך השליטה, מגיעים עם מיקרופון לביצוע TA, הכבל של אלפיין שמתחבר מהHU למעבד במקום על הכבלים של הRCA) * עם שני העליונים מגיע IPOD 60GB שפשוט כל השליטה עליו גורמת לי לחייך, הIPOD מגיע עם הכבל ביחד. * HU JVC KDG511 כחדש במחיר מפתיע. מחירים : מכשיר HU של אלפיין - 1600 ש"ח מעבד קול של אלפיין - 1700 ש"ח מכשיר IPOD עם כבל - 450 ש"ח מכשיר HU של JVC - ש"ח 400 המחירים כבר זולים אבל מי שיקח את שני מכשירי הALPINE והIPOD יקבל הכל ב3500 ש"ח. ניתן להתקשר למספר 0544505443 - מיקי. אם לא זמין ניתן …
הודעה אחרונה מאת black_haze, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
1) שני סאבים של רוקפורד P3 כל אחד 500 רמס . אחד הסבים קיבל מכה (חתך קטן) , תוקן (יש אחריות לעוד 4 חודשים על התיקון) http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=473352 הסאבים מגיעים בתיבה כפולה שחורה אטומה 3 ס''מ עץ!!! 2) מונובלוק של האודיו קוורט מוציא 1000 RMS ב 1 אוהם קלאס D לא צורך הרבה חשמל הכל ימחר כיחידה אחת במחיר 1500 שח! אני מראשון לציון . 0528998372 רומן .
הודעה אחרונה מאת pupsik, -
- 0 תגובות
- 901 צפיות
סאב 12" של הייפוניקס, 300W RMS - 600W Max Power כולל תיבה אקוסטית ואטומה בנויה לפי הזמנה אישית ומקצועית. וגם מגבר 2 ערוצים של קראנצ' , 700W . הסאב והמגבר נקנו בחו"ל, התיבה הוזמנה בארץ, נקנה באוגוסט, היה מורכב לי על האוטו בערך חודש וקצת, ומאז שוכב לי בחדר עד עכשיו =] מוכר עקב מסירת הרכב לגריטה לצערי =[. על המגבר דורש : 500 ש"ח על הסאב+תיבה דורש: 400 ש"ח תמונות: מקרית אתא - איזור צפון, לרציניים יש על מה לדבר. לפרטים נוספים : 052-5806266 בימי חול רק אחרי 17:00 שישי שבת מהבוקר עד 23:00 תודה מראש ושבת שלום.. =]
הודעה אחרונה מאת noyelk, -
- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
DVD פיוניר 5050 מסך נשלף 7 אינץ, הותקן בדצמבר 09 ע"י ישראל, במצב חדש כולל usb ( אני מחבר mp5 אליו, כבר לא משתמש בדיסקים). כולל החוברות שהגיעו איתו, שלט ועיפרון למסך מגע. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=703520 מחיר- 2300 שח מגבר 2 ערוצים של רוקפורד punch 500a2 משנת 2002, המגברים מהסדרות הטובות שלהם, אנדרייטד. במצב חיצוני לא משהו (חסרים כפתורי גיין, אני מכוון עם מברג, מגיע ללא הכנפיים שהם רק ליופי). התיקונים יעלו 200-300 שח במעבדה ולכן המחיר נמוך. כרגע מורכב ומגביר סאב חזק בגישור ב4 אום, ניתן לשמוע. http://www99.shopping.com/xPO-Rockford-Fosgate-Punch-500a2#keyFeaturesArea מחיר- 550 שח תיבה אטומה איכותית מאוד לסאב 10 אינץ, עשו…
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק אלפין דגם 9855 במצב מצוייין כמו חדש.. אין מה להרחיב רדיו דיסק פשוט מעולהה בהזדמנות מחיר 1300 שקלים פרטים 0528017786 אלכס זמין בכל שעות היום והליילה או בפרטי קישור חיצוני לפרטים על המכשיר http://www.soundonwheels.biz/headunits/cda9855r.htm
הודעה אחרונה מאת alexwrx, -
- 1 תגובות
- 825 צפיות
מגבר 1000 וואט של V12 רמקולים של GBL חדשים עם הזרקת שמן עוד מגבר קטן לא יודע של איזה חברה הכול ב1100 שח תודה 054-2344800
הודעה אחרונה מאת ETAVZ3, -
- 20 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
למכירה מתאם AUX לחיבור כל נגן,אייפון (מוסיקה,GPS ושיחות),אייפוד,PDA,GPS ופלאפונים למערכת המקורית של מאזדה. מתאים לדגמי מאזדה 3, 6, 5 , MX5 איכות מעולה וצליל נקי, משמש כדיבורית כשמחברים פלאפון. פתרון מושלם למי שרוצה MP3 במאזדה בלי להחליף את כל המערכת (עניין יקר ולא כ"כ יפה) לפרטים אפשר לפנות בה"פ בפלאפון 0544578952 או באיימיל: [email protected]
הודעה אחרונה מאת itayraviv, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
פירוט המערכת: 1. Audison BitOne.1 - מיותר להוסיף מילה 2. Car PC - מארז מקורי וקטן (נקנה מחו"ל) עם ספק פנימי מותאם לרכב 3. Edirol UA-25EX - כרטיס קול מקצועי שמבצע USB-to-S/PDIF (optical) - מוציא בצורה מושלמת סטרים דיגיטלי מהמחשב ל BitOne. 4. מסך 7 אינץ - liliput HDMI 669 איכותי ניתן לקנות רכיבים בנפרד
הודעה אחרונה מאת Leonm13, -
- 0 תגובות
- 709 צפיות
היי חברים סאב של פוקל + מונו בלוק + תיבה מקורית 1200 ש"ח ... קבל של סאווד קווסט 2 300 ש"ח (הקבל חדש בבליסטר) מגבר של נאקמיצי 1000 ש"ח . פוקל 6/9 דגם 550 ש"ח דגם V. מסך
הודעה אחרונה מאת 271 sefi, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
וופרים ומידים L8 ו L4 חדשים באריזות, ולא היו בשימוש מעולם. חצי ממחיר החנות, אפשר לקנות בנפרד.
הודעה אחרונה מאת assi87, -
- 0 תגובות
- 954 צפיות
בדיוק כמו בתמונה טיפה יותר כהה! http://www.marioaudio.nl/images/BX42i_front_grill.jpg http://www.powernetshop.at/media/images/hifonics_gra12.jpg http://www.powernetshop.at/media/images/hifonics-gra12_grill.jpg או בהחלפה על גריל של C12 אני מאזור הצפון חיפה קריות והעמקים. 0542553326 דודי
הודעה אחרונה מאת Pintos, -
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
למכירה : מגבר פאנץ של רוקפורד 2 ערוצים 250 A חזק (הגביר סאב 400 RMS בגבורה) 299 ש"ח מגבר 4 ערוצים עם אקולייזר SONY EXPLOUD דגם XM 404 EQX תוצרת יפן אורגינל!!! 349 ש"ח זוג קומפוננט XTANT 90 RMS 4 אינץ נשמעים פגז,למי שמבין... 249 ש"ח זוג קומפוננטים שעלו לי 1900 ש"ח בזמנו ומשום מה אין עליהם שם למרות שהטוויטר שלהם זה XTANT וגם הקרוס,קיצר קומפוננט מעולה 6.5 אינץ חזקים מאוד גם 249 ש"ח ואחרון חביב,וחביב מאוד הוא... סאב של מומנטום (מיוצר ע"י קאדנס) 12 אינץ 400 RMS דגם FLASH X עם הקופסה במצב כמו חדש! 449 ש"ח הכל במצב מעולה והיה מורכב לי באוטו ,שילמתי כסף רב על כל המערכת בזמנו אצל SOUNDBLASTER בפ"ת,את הרמקולים והסאב קניתי שם ואת המגברים הבאתי מארה"ב בעצמי…
הודעה אחרונה מאת tzafrir, -
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
המגבר היה בשימוש חצי שנה והגביר סאב של CLIF DESGIN אחד בלבד,במצב חדש דנדש,כולל אחריות והוא נמצא בקופסא המקורית מגבר מדהים לסאבים של עד 400RMS מזיז אותם יפה ונותן צליל עמוק ויפה לסאב(קרוסאובר עם חיתוכים רבים), מגבר מעולה מחברה מעולה נמכר עקב מכירת הרכב. מחיר :600ש"ח **מוצר במצב תצוגה/חדש** נא ליצור קשר שי:054-3170074
הודעה אחרונה מאת shainov, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רדיו דיסק חדש בנילונים לעולם לא היה בשימוש חבר קיבל לפני כמה ימים מארה"ב , אין בוא צורך כיוון שהוא מקבל רכב מהעבודה ולא רוצה למכור אותו משומש אלא חדש הוא מבקש עבורו קצת יותר זול ממחירו בארץ 1800 ש"ח
הודעה אחרונה מאת ניטרו מאן, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כבל גמיש וסיליקוני הרבה גידים קצת בידוד מחברת metra האמריקאית כבל רמקול 2.5 אמיתי לגמרי.. קניתי גליל אפשר לקחת כמה שרוצים המחיר בהתאם לכמות הנילקחת בפרטי בלבד (לא יענו ברצינות הצעות מגוחכות)
הודעה אחרונה מאת _קופיקו_, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
1. מגבר 4 ערוצים KICKER KX 650.4 מצב חדש 1500 ש''ח 2. סאב - KICKER L7 12 INCH כולל קופסא וגריל מקורי - 1000 ש''ח 3. רמקולים 6X9 של KICKER - מחיר 400 ש''ח 4. רדיו דיסק ALPINE CDA-9835 מחיר 900 ש''ח דוד 054617484
הודעה אחרונה מאת jenia, -
- 0 תגובות
- 685 צפיות
250 שקל. לא לשלוח הודעות, המכשיר לא שלי. 0528815099 רועי
הודעה אחרונה מאת sagi.m, -
למירה קבל 1.6 פאראד , עם מד מתח מובנה עליו . כולל תושבת לחיובר לפלטה. נייד באוזר ראשון-חולון-בת ים . 150 ש"ח בפרטי .
הודעה אחרונה מאת amisha, -
- 1 תגובות
- 975 צפיות
נמאס לי מהבומבות האלה בבית , לחוץ למכור כל מחיר ישקל 0572251300
הודעה אחרונה מאת EliranSasi, -
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
למכירה שתיי זוגות של מורל טמפו בגדלים 6 אינץ' ו 5.25 אינץ' השתמשתי בהם למשך חצי שנה על FA475 במצב חדש עם הקופסה מורל טמפו 6 במחיר של 400 ש"ח מורל טמפו 5 במחיר 300 ש"ח בגלל שיש קצת עיוות בפלסטיק של הקרוסאובר מהצפון נייד לחיפה טבריה עפולה כרמיאל טלפון: 0546309835
הודעה אחרונה מאת As-21, -
- 0 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
פריט: למכירה מערכת מקורית לפולקסווגן דגם RCD 510 תיאור: מסך 2DIN TOUCH עם ציינג'ר מובנה ל 6 דיסקים חדשה לגמרי ללא שריטה כולל הקוד סקיורטי. איזור מכירה: רחובות והסביבה וניתן להיפגש גם באיזור הרצליה פרטי התקשרות: מייל : [email protected] טלפון נייד: 054-9429766 מחיר : 3500 ש"ח תודה עמית
הודעה אחרונה מאת wikiwikiboom, -
- 0 תגובות
- 946 צפיות
קומפוננט משומש כמובן. מצב טוב קרוסים מידים וטוויטרים היו בשימוש שנתיים. 450₪ נא לפנות בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת יוסי.מ, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כולל גריל מקורי של JL. תיבה אטומה + תיבת פורט חדשה . 1000 ש"ח 0526840073
הודעה אחרונה מאת Xantia, -
- 9 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם מוצע למכירה המערכת שלי , זאת שעדין לא הספקתי להתקין היא תמכר כקומפלט או רכיבים נפרדים -------------------------------------------- סאב וופר FI BL15D2 עם כל השידרוגים !! יכולת ספיגה 800-1500 RMS שתי סלילים 2 אוהם כ"א סאב מפלצת ואיכותי הסאב כולל תיבה פורטד 85 ליטר הסאב חדש! התיבה חדשה! מחיר - 2200 ש"ח בלבד -------------------------------------------- סט קומפוננט מבית היבריד אודיו דגם קלארוס 6 חדש לגמרי !! מחיר - 1600 ש"ח -------------------------------------------- טוויטרים מבית היבריד אודיו דגם לגטיה L1V2 כסוף חדש לגמרי !! מחיר - 500 ש"ח -------------------------------------------- מגבר 4 …
הודעה אחרונה מאת יגאל בנץ, -
- 1 תגובות
- 951 צפיות
קומפוננט מורל טמפו 5.25 עדיין באחריות http://www.ninja-polo.com/index.php/morel-tempo-5.html סאב JL AUDIO 10W0-4 כולל תיבה, עלה 2500 ש"ח לפני 3 שנים. http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/p_10740_JL_Audio_10W0-4.aspx אפשר להתקשר: 0545885275 אני מהצפון
הודעה אחרונה מאת shaharm, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה מגבר Alpine PDX-F4 Alpine PDX-F4 4-Channel Car Amplifier 100 Watts RMS x 4 class D Power Handling Per channel into 4 Ohms: (@14.4V Ƈ%THD+N) 100W x 4 Per channel into 2 Ohms: (@14.4V Ƈ%THD+N) 100W x 4 Bridged 4 Ohms: Bridged into 4I? (Ƈ%THD+N) 200W x 2 General Specifications Power Requirements: 14.4V DC (11V to 16V) Input Sensitivity: 0.2V to 4.0V (For Rated Power) Cable size: 4 AWG (BATT and GND), 12 AWG (Remote), Up to 8 AWG (Speaker) Frequency Response: 5 Hz - 100 kHz / 0dB ~ -3dB (Reference: 1 W into 4 ohms) Speaker Impedance: 4 or 2 I? Signal to Noise: CEA 2006 S/N Ratio (IHF A Weighted, Reference: 1W into 4I) 98 dBA Cr…
הודעה אחרונה מאת nomadil, -
- 1 תגובות
- 641 צפיות
חדש ללא שימוש. שלט קומפקטי מאוד, בגודל ועובי של כרטיס אשראי. כולל כל האופציות בדיוק כמו ברדיו דיסק. מתאים לכל דגמי קנווד (גם אם לא נמכר עם שלט מקורי) אפשר לבוא ולבדוק אצלי. אין להשיג כזה שלט בכלל... ליצירת קשר: 057-5205005 אלעד.
הודעה אחרונה מאת אלעדיקו, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רכשתי MTX TERMINATOR זה כולל סאב כפול בתיבה ומגבר מונובלוק אותו אני מעוניין למכור. לא היה בשימוש אף פעם בכלל. נמכר משום שיש לי מונובלוק אחר שהיה מותקן כבר על הרכב. מגבר ברמה עולמית אמור להחזיק 300WRMS של 2-הסאבים בצורה חלקה. מפרט פה : http://www.mtx.com/caraudio/products/enclosures/TNP212D.cfm מוכר אותו ב-800 . הודעה פרטית בבקשה. שיהיה לילה טוב.
הודעה אחרונה מאת fr maniac,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 381 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- shaymolcho
- dani666
- sperial
- 3n
- GTאי
- SlowRide
- mitsugli
- דאבל קלאצ
- רוני ט
- gollu
- TZR84
- PASHUT
- סולל הדרך
- גולדן191
- fatboy1340
- Shay Shd Dave
- nechmya
- David32
- Amitbak
- TomerP
- garicho
- Avia
- פיזיקאי שימושי
- ntd
- yuvk
- לירון .ה.
- Tal7
- Mr.Hybrid
- The FixTrics
- ברווז
- kalmangar
- swiv
- Golf_91
- osheri
- אהרן ג
- malcishua
- GKME
- meir_gi
- לב טוב
- gadik6
- parnuk
- korenz1213
- Gosser1860
- srool
- במבליק
- פינדר
- נעם101
- urich
- david3692
- יובל .מ.
- falou
- מיץ פטל
- ArikB
