Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שאתה מדבר על ההתקנה. מה בנוגע לגישור עצמו?

 

כמו כן, אשמח לדגמים מומלצים של פיוניר בעיקר. ראיתי שיש המון המון דגמים עם הבדלים מינוריים, כיצד אפשר לדעת מה מהם באמת מומלץ?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקשר לגישור אתה מוציא את הפלוס מערוץ ראשון ואת המינוס מערוץ שני ואת שנהם מחבר לרמקול אחד

 

זה נקרא גישור ובקשר לרדיו דיסק אתה יכול לחפש בפורום מכירה אבל שיהיה יציא למגבר

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם
בקשר לגישור אתה מוציא את הפלוס מערוץ ראשון ואת המינוס מערוץ שני ואת שנהם מחבר לרמקול אחד

 

זה נקרא גישור ובקשר לרדיו דיסק אתה יכול לחפש בפורום מכירה אבל שיהיה יציא למגבר

תגיד לי אתה רציני? גם אם הוא אמצא רדיו דיסק ב 200 שקל אז יהיה לו יציא למגבר.

בטח יתכוונת ל שתי יציאות למגבר ב קיצור PIONEER סידרות 5 ,6

פורסם

תקציב כולל ל-2 קומפוננטים מגבר ודיסק משהו כמו 2500 נגיד כשאין בעיה עם משומש. ככה שאין בעיה בעיקרון עם משהו כמו 1000 לרדיו דיסק אני מניח.

פורסם

התכוונתי לדגמים כמו 4700 אם שתי יציאות למגבר

שעולה חדש 900 שקל

תבדוק בפומפה זה יתאים לך פצצות....

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

מבחינת איכות קול נטו. האחד הזה הוא המקסימום שאני אקבל?

 

ד"א, את המגבר מניחים במטען ומשם מעבירים את הכבלים ברכב אל הקומפוננטים?

פורסם

איך המגבר הבא:

http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2773288

ראיתי שבזאפ יש תגובות נחמדות, אבל אני לא ממש סומך על התגובות שם.

האם הוא יתאים לי לחיבור של זוג רמקולים?

 

כמו כן, אבא החליט שזוג טוויטר על הדאשבורד לא לטעמו וצריך להסתפק בקואקסיאלים. יש משהו טוב? הוא יהיה חייב מגבר?

 

תודה רבה רבה!

פורסם

אין שום אפשרות למצוא רמקולים קואקסיאליים שישמעו טוב? אין לי בעיה להשקיע גם 1000 שקל בזוג קואקסיאלים אם הם שווים את זה. הטוב ביותר שמצאתי הם המורל פולס קואקס. אין שום דבר טוב יותר מהם?

פורסם

אין דבר כזה קואקסיאלי שנשמע טוב?

מה הקואקסיאלי הכי טוב שהוא 5.25" שאני אוכל להשיג במחיר של עד 1000 שקל לזוג?


×
×
  • תוכן חדש...