Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוודי הוו,

אני חושב להחליף בקרוב את הדיסקים + קאליפרים הקדמיים ב-306 שלי לכאלה של ברלינגו.

עכשיו, יש כמה דברים שהייתי רוצה לדעת כמו: האם יכולה להיות בעיה כלשהי מזה שאני מחליף רק את הדיסקים הקדמיים ולא את האחוריים ? (יש לי 4 דיסקים)

ועוד שאלה, באילו פירוקיות אני אוכל למצוא כאלה במצב טוב וכמה אמור לעלות לי זוג ?

 

תודה מראש.

אלמוג.

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם

אורן-הקשקשן ! :wink:

 

ידידי היקר !

 

לאחר סיבוב פירוקיות קצר מצאתי שזוג קאליפרים של ברלינגו יעלו בהגזמה 750 שקל !

דיסקים ? לפי דברי רועי ... 200-300 שקל לחדשים !

 

בהעיה בהתקנה היא הג'נט , הקליפר אמור להיות גדול מדי לג'נט 14" וידרוש החלפה לג'נט גדול יותר (15") או הזחשה ושיוף של הקליפר (שאל את תומר, הבנתי שהוא מנוסה.).

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

תודה, אעשה כעצתכם:

אוקיי, הנה, ככה זה הולך (פניה אישית לתומר):

 

תומר !!! :wink:

איך\איפה שייפת את הקאליפר ?

~~~~~~

בקשר לפירוקיות, יש משהו באיזור השרון ? (אני גר באבן יהודה)

אגב, אין בעיה להחליף בלי קשר את הדיסקים האחוריים לכאלה של ברלינגו, נכון ?

אני יודע שזה לא ישפר לי את הבלימה אבל סתם בשביל היופי, פשוט האחוריים שלי כבר שחורים כמו כמה מחברי הפורום :wink:

 

תודה מראש,

אלמוג הסקרן

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם
אורן-הקשקשן ! :wink:

 

ידידי היקר !

 

לאחר סיבוב פירוקיות קצר מצאתי שזוג קאליפרים של ברלינגו יעלו בהגזמה 750 שקל !

דיסקים ? לפי דברי רועי ... 200-300 שקל לחדשים !

 

בהעיה בהתקנה היא הג'נט , הקליפר אמור להיות גדול מדי לג'נט 14" וידרוש החלפה לג'נט גדול יותר (15") או הזחשה ושיוף של הקליפר (שאל את תומר, הבנתי שהוא מנוסה.).

 

למה קשקשן :) כולה אמרתי שלפי מה שרשמו שם (רועי רשם לא אני) זה יעלה בערך 1200 ורוני אמר ש 1500 .. לא אמרתי ש אני יודע..

פורסם

רק הדגשה, המחיר שאני ציינתי הוא לא לקאליפרים ברלינגו ודיסקים אלא לדיסקים בלבד, אבל מחוררים/מחורצים וכולי, ביחד עם רפידות, נוזל בלמים והתקנה. המחיר הוא "בערך", בכל מקום תמצא מחיר מעט שונה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אורן-הקשקשן ! :wink:

 

ידידי היקר !

 

לאחר סיבוב פירוקיות קצר מצאתי שזוג קאליפרים של ברלינגו יעלו בהגזמה 750 שקל !

דיסקים ? לפי דברי רועי ... 200-300 שקל לחדשים !

 

בהעיה בהתקנה היא הג'נט , הקליפר אמור להיות גדול מדי לג'נט 14" וידרוש החלפה לג'נט גדול יותר (15") או הזחשה ושיוף של הקליפר (שאל את תומר, הבנתי שהוא מנוסה.).

 

פעם אחרונה שבדקתי, לברלינגו היו ג'נטים 14"

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

נכון שלברלינגו יש גנט 14,אבל בניגוד לגנט 14 "רגיל"

לברלינגו גנט מתוכנן לקאליפרים גדולים.

פורסם
תודה, אעשה כעצתכם:

אגב, אין בעיה להחליף בלי קשר את הדיסקים האחוריים לכאלה של ברלינגו, נכון ?

 

אסור בהחלט להחליף דיסקים אחוריים בלבד!!!

זה יגרום לדיסקים האחוריים להיות ביחס (גבוה מדי כמובן) שאינו מתאים לחוזק הדיסקים הקדמיים מה שעשוי לגרום לפוטנציאל סיבסוב של הרכב בהאטות חזקות במיוחד!

קצת חוקי פיזיקה:

הגלגלים עם האחיזה הפחות טובה יסחבו לקדמת הרכב, מה שאומר, שאם תאט והגלגלים האחוריים (שבכל מכונית מכוונים להיות הרבה יותר חלשים מהקדמיים) יאטו מהר מדי ויגיעו למצב החלקה תוך רגעים ספורים הם יהיו הגלגלים שיובילו את הרכב מה שיגרום לסבסו הרכב.

באם ברצונך להחליף את האחוריים החלף לדיסקים המתאימים גם בקדמיים...

 

להוכחה, שימו לב להאמרים הצבאיים שבשימוש צה"ל, בהגיעם לארץ הדיסקים מוחלפים בגדולים יותר גם בקדמיים וגם באחוריים, כשההאמר מלא, מה טוב, הרכב עוצר יותר מהר, אך מה הפלא שכשהרכב ריק מציוד או אינו מזווד בצורה נכונה (חלוקת משקל קדימה/אחורה ימינה/שמאלה) המון נהגים גורמים לסבסוב הרכב בהאטמת מהירות (בדר"כ במצבי חירום) ומתהפכים בדר"כ או מאבדים שליטה...

 

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

אין לך מה להחליף את הברקסים האחוריים ... הם לא כ"כ מעורבים בבלימה , אלא יותר הקדמיים . ככה שחבל על הכסף .

דיסקים מהרמה הגבוהה יעלו לך בערך 800 שקל לזוג של BLACK DIAMOND , ככה שחברה קצת פחות מוכרת או או רמה נמוכה יותר יעלו קצת פחות ...

 

לגבי הג'נט , לברלינגו יש ג'נט ברזל ... קצת דק יותר מג'נט סגסוגת , זו הסיבה .

יש שמועה הגורסת שישנם ברלינגו משנתון מסוים שנוסעות על ג'נט סגסוגת ... :roll:

 

אם אתה רוצה "להתפרע" קצת תחפש קאליפרים של ג'מפי ... הם זהים לאלה של GTI-6 :shock: (ככה רועי טוען ... והוא יודע - נראה לי ! )

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

איזה בלגאן.

 

ככה :

1. חפש בכל פירוקיה, ברלינגו זה אחד הרכבים הנמכרים ביותר בארץ מסוגו, לכן הם נעלמים מהר מאוד בכל פירוקיה.

2. אין בעיה להחליף מערכת בלימה, כל עוד יודעים מה עושים.

3. דיסקים ברמבו + רפידות, כ-400-500 ש"ח (אם יש קשרים מתאימים).

4. תמיד להתמקח עם בעלי פירוקיות, סט קאליפרים של ברלינגו יעלה 400-800 ש"ח, תלוי ביכולת המיקוח.

אגב, אין בעיה להחליף בלי קשר את הדיסקים האחוריים לכאלה של ברלינגו, נכון ?

5. נכון, אין בעיה, רק מעניין אותי איזה ברלינגו מצאת עם דיסקים מאחור :roll: , פעם אחרונה שבדקתי היו שם תופים... ענקיים, אבל עדיין תופים.

6. במיטב מסורת הקמצנות הצרפתית, חפשו כל חלק משופר, על מספר רכבים, תתפלאו מה תמצאו (בוכנות של T16 על רכבים משפחתיים :shock: ).

או בקיצור לג'אמפי יש ברקסים של GTI6 ולהפך. רק שלא בטוח שהקאליפר הזה עדיף בהרבה על הברלינגו.

7. דיסקים מחורצים ומחוררים עם רפידות ספורטיביות יעלו החל מ-1250 ומעלה.

8. אם אתם בעלי 205 GTI, אז תקנו ביחד עם הקאליפרים גם את הציריות של הברלינגו ואת הנאבה של 309. ככה תוכלו להרכיב פרונט של GTI1.9 מחוזק יותר מהמקור.

9. יש ג'אנטים ויש ג'אנטים, לא לכל "14 נכנס ברלינגו ולא לכל "15 נכנס קאליפר של GTI6. תלוי במבנה הג'אנט.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...