Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפעם העשירית.....

לי יש סיוויק 2002...

מקדימה שמו לי במוסך סיליקון שחור של חלונות ועד היום זה שם (ב"ה) ונראה את הנבלה שיבוא להוציא

 

מאחורה לפני חודשיים שברו לי את הסמל בגלל שהסיליקון לא היה על כל הסמל בקרוב הוא יהיה על הכל....

 

זה הפתרון הכי יעיל והכי פרקטי שיכול להיות....

Polo 2012

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צ'מע... אם אתה מתעקש שיהיה סמל, וסמל יפה, לא סתם, יש פתרון:

הסמל שם, גם כשהורידו אותו. פשוט הוא שחור ומכוער עם חורים.

עם מעט דבק אפשר לסתום את החורים, ועם ממש\ מעט צבע אפשר לצבוא את הפלסטיק השחור באדום צועק. את זה אין אפשרות להוריד.

dirty old man

need love too

פורסם
אם היית מבין טיפ טיפה בחשמל היית מבין שלהשיג 40KW זה קצת קשה...

תקשיב ותקשיב עד הסוף.

מצת של סיגריות חשמלית, עובדת על 5000 וולט, אם יצא לך להתחשמל ממנה, היית מבין את העניין, (כן התחשמלתי...) זה מקפיץ ויותר מבהיל מאשר כואב, אבל בין זה לבין להרוג בן אדם, הדרך ארוכה מאוד. הזרם הוא נמוך כל כך שאין שום סיכוי להרוג מישהו עם מצת...

ובקשר לרעיון הזה, אתה רואה אצלי סמל מחושמל....?

QUOTE]

 

 

הממ...אני "קצת" מבין בחשמל, ו 40KW במכה זה לא קשה להשיג, טריגר לשוקר יתן את הסחורה..

גם 20KW או אפילו 15KW זה מספיק...תאמין לי.

לא מאמין, גש לריקושט תבקש לראות שוקרים ותן לך זץ אחד ברגל כדי להבין על מה מדובר...אם תזכור מה קרה אחרי זה...

under construction..

פורסם

תודה על כל התגובות,אני לא חיפשתי פתרון שיחשמל את מי שינסה להוריד את הסמל רק חיפשתי פתרון שלא יהיה אפשר להוציא אותו בכזאת קלות כמו שמחברים אותו במפעל, אז האפשרויות כרגע הם סיליקון שחור או אפוקסי

פורסם
יתבעו אותך על זכויות יוצרים.

אתה העתקת את הקטע מLIAR LAIR.

לא,העתקתי את הקטע מהזיכרון על כתבה מ-MSN או מאיזה שהוא מקום אחר,לא זוכר כרגע.

ולפותח השירשור-מצטער.אין לי רעיון רציני בשבילך.למרות שהשוקר נשמע אחלה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

חייב לציין שהרעיון של הונדה בסיויק החדשה ממש מדליק.

 

 

כאילו מה?! התקשרו אליהם ליפן "לקוחות הונדה מאוכזבים" שדופקים להם את הסמל כי כל הערסים הישראלים אוהבים עונדה?

פורסם

יש פיתרון פשוט, לוקחים בורג עם ראש שטוח, חותכים לו את הראש, משייפים מעט שיהיה חלק בצידו השני,ועם טיפה פוקסי מדביקים ראש של בורג על הסמל במקום שאין כיתוב- ככה יחשבו שיש חור בסמל שמחובר לפח של הרכב והפושטק פשוט יעבור לרכב של השכן כי לו יש סמל שלם.

 

 

זה עובד מצויין כבר עם מספר מכוניות.

פורסם

אין עדיין פתרון בדגם שנימכר בישראל כי הפתרון הוא בדגם 5 דלתות כמו שהיה בפרסומת והוא עדיין לא מיובא לארץ, אז עדין ימשיכו לסבול, חוץ מזה הבעיה היא לא רק בהונדה, היום גונבים אפילו גם סמלים של יונדאי, היום כבר המצב שלנו בארץ שקה כי גונבים כל מה שנוצץ

פורסם

תקנה לאדה, אני מבטיח לך שאף אחד לא יגנוב לך את הסמל.

אולי בעצם אתה תשלם לאנשים שיגנבו לך את הסמל.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

מדובר על סמל קידמי ככה שאי אפשר לעשות החלקה. זה דגם שנת 2001, גריל מפסטיק.

בלי תגובות כמו לך תיקנה לאדה, זה כבר ממש לא מצחיק כי זה לא פיתרון, זאת בעיה שכולם סובלים ממנה ואני לא רואה שכולם מתחילים לנסוע בלאדות.

אני מבקש שרק מי שיש לו תגובה נורמלית יגיב ובלי הבדיחות של "לאדה"


×
×
  • תוכן חדש...