Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכרתי פעם בעל מרצדס שחיבר את הסמל על מכסה המנוע למקור זרם והיה מחשמל כל מי שהיה מנסה לתפוס בעלות על הסמל :)

 

הכי טוב זה ניטים או מדבקה, אבל אם תשאל אותי הכי טוב להשאיר בלי. מילא אם היו מורידים רק את הסמל אבל לרוב משאירים גם שריטות למזכרת. אם כבר הורידו עדיף בלי, פחות בעיות.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אסור לך להשאיר ברשות הרבים חפץ כלשהו שעשוי לגרום לפגיעה בזולת .

 

כן , גם אם אותו זולת זה אחד שמגיע לו.

אפילו רכב מושבת ללא רישוי - חייב בביטוח , או בתשלום פיצויים במקרה תאונה.

פורסם

כל אלו עם הרעיונות לגבי חישמולים עם בטריה ...

 

בסדר...

 

מקגייבר מת מיצחוק.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שגנב מגיע לסמל הוא יעזוב את הרכב עם הסמל...אם צריך לקחת את כל הגריל\טמבון\גשר הוא יעשה את זה אבל הסמל לא ישאר - לכן עדיף להדביק עם דבק לא חזק מידי שבמקרה שמישהו חושק בו שפשוט יקח וילך !

פורסם

אני מזמן חשבתי פשוט לחבר את זה לשוקר חשמלי.

זה לא סיפור גדול, שנאי שמעלה את המתח ל20 אלף וולט, וזה מקפיץ את הילד, מבטיח לכם שהוא לא יגע יותר.

הגריל עשוי מפלסטיק אז אין בעיה של נזק לאוטו.

מי שנוגע בסמל, צועק כמו מטורף, ואז אתה מתחיל לצחוק לך במיטה....

פורסם
בסיוויק החדשה מצוא את הפתרון

 

קדימה

 

אחורה

הסמל מאחורי פלסטיק אם לא שמתם לב.

עכשיו כל מה שצריך לעשות זה פשוט לקנות סיויק חדשה, איך לא חשבו על זה קודם?!

פורסם
אסור לך להשאיר ברשות הרבים חפץ כלשהו שעשוי לגרום לפגיעה בזולת .

 

.

זה לא אמור להחשב להשארת חפץ,מדובר על חלק המחובר לרכב ושלאף אדם אין או לפחות לא אמור להיות סיכוי להיפגע ממנו אלא אם כן הוא מנסה לעשות משהוא לא כשר או בלתי חוקי.

על אותו חוק-אזי אסר להשאיר מכונית ברחוב,כי מישהוא עלול להיתקע בה...אסור לגדל עצים או עמודי חשמל למקרה שכוסית עוברת לידם(יש לי סיפור מצחיק על הרס"ר בסיס שלי,ווספה,כוסית ועמוד......לווספה שלום...)אגב,מצטער על הביטוי הנלוז...אסור גם לשים שימשייה על המרפסת שלא תעוף ברוח...בקיצור,מאד פתוח לפרשנות.אני בתור בעל המרצדס הייתי תובע תביעה נגדית על ניסיון חבלה בזדון ברכוש פרטי ועל הוצאות פסיכולוג שהתביעה ההזוייה הזו גרמה.

 

אגב-זה לא רק במדינה שלנו-בעל דירה בארה"ב נתבע ע"י פורץ שנכנס דרך חלון בגג המטבח,איבד שיווי משקל ונחת על סכין מטבח.הפורץ זכה,למרבית הבושה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

שום דבר...

 

לא תבעו אותו אבל שחושבים על זה... זה באמת אפשרות שיקרה.

לברווז אז מה אסור גם לגנוב...

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם

אגב-זה לא רק במדינה שלנו-בעל דירה בארה"ב נתבע ע"י פורץ שנכנס דרך חלון בגג המטבח,איבד שיווי משקל ונחת על סכין מטבח.הפורץ זכה,למרבית הבושה.

יתבעו אותך על זכויות יוצרים.

אתה העתקת את הקטע מLIAR LAIR.

פורסם

אי אפשר לעשות החלקת סמל החלק הקידמי כי הוא באמצע הגריל וגם אי אפשר לשים שם רשת כי אז צריך לחתוך את הפלסטיק ועבודת פיברגלס, מה אתם אומרים על אפוקסי?

פורסם

לכל היצירתיים עם כל השוקרים וחיבורי החשמל למינהם.

 

1. זה לא חוקי, בדיוק כמו אזעקת שוקרים.

2. אם מישהו ינסה לגנוב לכם את הסמל ויקבל התקף לב אתם צפויים לעמוד לדין על הריגה.

3. אף מתקין לא יקח על עצמו חיבור של אביזר כזה לאור סעיף 2.

אנא ממכם תחסכו מאיתנו את השטויות האלו וכל מיני המלצות מטומטות כאלו ואחרות.

זה מסוכן\מטופש\דבילי\אידיוטי ולא חוקי!, ולכן לא ממליצים על דברים כאלו בפורום, מספיק ילד מפגר שיקרא את ההמלצה ההזויה הזאתי וינסה לעשות את זה ברכב שלו ויגרום לאיזה ילד בן 14 שמנסה לגנוב סמל מטופש של איזה פונטו לאבד את ההכרה ,כן הוא לא יגנוב יותר סמלים זה בטוח, השאלה היא אם יקרה לו משהו ,איך תחיו עם עצמכם אחרי זה , לא משנה כמה אתם צודקים וכמה "מגיע" לו, עדיין עדיף שיגנוב את הסמל הטפשי הזה מאשר שאתם תשבו בתא מעצר את רוב חייכם בגלל אותו סמל מטופש.

ואגב, לא רק גנבים יכולים להפגע מזה, תחשבו על איזה ילד בן 3 שהולך עם אבא שלו לטיול ובמקרה נוגע לכם בסמל הכלכך יקר לליבכם,אתם יודעים מה עושים 40KW במכה אחת לילד בן 3..??~!

 

לוקחים את הסמל ומדביקים אותו עם אפוקסי פלסטלינה, זה חזק כמו ברזל ומקשה כמה שיותר על הגנב, מעבר לזה אין עוד פתרונות קסם.

ובטח דברים לא חוקיים טפשיים כמו שהוצעו פה...

under construction..

פורסם
לכל היצירתיים עם כל השוקרים וחיבורי החשמל למינהם.

 

1. זה לא חוקי, בדיוק כמו אזעקת שוקרים.

2. אם מישהו ינסה לגנוב לכם את הסמל ויקבל התקף לב אתם צפויים לעמוד לדין על הריגה.

3. אף מתקין לא יקח על עצמו חיבור של אביזר כזה לאור סעיף 2.

אנא ממכם תחסכו מאיתנו את השטויות האלו וכל מיני המלצות מטומטות כאלו ואחרות.

זה מסוכן\מטופש\דבילי\אידיוטי ולא חוקי!, ולכן לא ממליצים על דברים כאלו בפורום, מספיק ילד מפגר שיקרא את ההמלצה ההזויה הזאתי וינסה לעשות את זה ברכב שלו ויגרום לאיזה ילד בן 14 שמנסה לגנוב סמל מטופש של איזה פונטו לאבד את ההכרה ,כן הוא לא יגנוב יותר סמלים זה בטוח, השאלה היא אם יקרה לו משהו ,איך תחיו עם עצמכם אחרי זה , לא משנה כמה אתם צודקים וכמה "מגיע" לו, עדיין עדיף שיגנוב את הסמל הטפשי הזה מאשר שאתם תשבו בתא מעצר את רוב חייכם בגלל אותו סמל מטופש.

ואגב, לא רק גנבים יכולים להפגע מזה, תחשבו על איזה ילד בן 3 שהולך עם אבא שלו לטיול ובמקרה נוגע לכם בסמל הכלכך יקר לליבכם,אתם יודעים מה עושים 40KW במכה אחת לילד בן 3..??~!

 

לוקחים את הסמל ומדביקים אותו עם אפוקסי פלסטלינה, זה חזק כמו ברזל ומקשה כמה שיותר על הגנב, מעבר לזה אין עוד פתרונות קסם.

ובטח דברים לא חוקיים טפשיים כמו שהוצעו פה...

אם היית מבין טיפ טיפה בחשמל היית מבין שלהשיג 40KW זה קצת קשה...

תקשיב ותקשיב עד הסוף.

מצת של סיגריות חשמלית, עובדת על 5000 וולט, אם יצא לך להתחשמל ממנה, היית מבין את העניין, (כן התחשמלתי...) זה מקפיץ ויותר מבהיל מאשר כואב, אבל בין זה לבין להרוג בן אדם, הדרך ארוכה מאוד. הזרם הוא נמוך כל כך שאין שום סיכוי להרוג מישהו עם מצת...

ובקשר לרעיון הזה, אתה רואה אצלי סמל מחושמל....?

 

תעשו מה שאני עשיתי.... וגיליתי תגלית מדהימה, הרכב נוסע אותו דבר בלי הסמל, ככה אני לא מתעורר מזיע שאולי מישהו גנב לי את הסמל...

המחשבות על הסמל הזה מקצרות לכם לפחות שבוע מהחיים, לא חבל?


×
×
  • תוכן חדש...