Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני... אם רק היה מוסך רנו טוב באמת איפשהו בארץ...

כשעשיתי את הטיימינג ברכב לפני 3 שבועות,במוסך פליקס , שמעתי שפליקס פתחו מוסך מורשה של רנו, לא רחוק מהסינרמה. שמו מן הסתם : "פליקס רנו".

 

קפצתי לשם סתם בשביל להסתכל (כי חיכו לגלגלת בשביל הטיימינג שלי , שלקח לה שעתיים להגיע והייתי צריך לשרוף זמן איכשהו כי נמאס לי להציק לפרסי) , ומאוד התרשמתי . זהו מוסך חדש לחלוטין הכולל ציוד חדש בכל העמדות, ונראה שעובדים שם מסודר.

סתם הבטתי מבחוץ, ככה שאני לא יכול לומר כלום על טיב העבודה, אבל נראה ששווה לתת להם צ'אנס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שלוש

 

אני מדבר "שני" השפות :wink:

נו , הייתי לבד :) .

 

ד"א : אני דובר 3 שפות בצורה די מושלמת ,

150 בפסיכומטרי באנגלית :) .

 

אז בבקשה אל תשווה אותי לנימני :) .

פורסם
גם אני... אם רק היה מוסך רנו טוב באמת איפשהו בארץ...

נסה את "מנור ישראל" בפ"ת מהמעט שהייתי צריך אותם בשנתיים וחצי שיש לי רנו הם היו בסדר גמור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הם אמרו שזאת בעיה נדירה ופעם ראשונה שהם נתקלים בתקלה כזאת בגיר של הג'ז.

מעניין מאוד,

מהכרות עם תיבות רציפות של דגמים אחרים, רעידה קלה בזינוק בעלייה לא מעידה על בעייה (עקב גמישות מסויימת של רצועת ההנעה).

 

 

בסופו של דבר אנחנו מחכים לגיר חדש, על חשבון החברה .

אל תשכח לעדכן אותנו, אחרי הרכבת התיבה החדשה, האם התופעה חלפה...

פורסם

זה בעיה שפתאום הופיע ,

היא לא הייתה קיימת בכלל , לא הייתה שום רעידה ולו הקטנה ביותר בגיר הזה.

 

אני יעדכן בשבוע הבא לאחר שהגיר יותקן .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הגיר הוחלף ...

הכל בסדר.

 

ישר כוח למוסך מאיר - מוסך מרכזי הונדה / וולבו / יגואר פ"ת .

 

 

נ,ב : ראיתי במוסך את האצ'בק החדשה מרוסקת , שאלתי איך זה יכול כי עוד לא מוכרים אותה , התברר שאיזשהו כתב רכב דפק אותה יפה .

אולי מר שטרן שנמצא בברנז'ה העיתונאית יאיר פנינו ויגיד לנו מי העיתון / הכתב שאשר השחיט את הרכב היפה הזה.

×
×
  • תוכן חדש...