Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=130665t

 

אחלה רמקולים 80W RMS. היו לי אותם מחוברים ל HU של PIONEER ללא מגבר, וע"י כיוון נכון שמעו מצוין, עם באס עמוק וחזק. אני אישית אהבתי אותם.

שווה לך לנסות בתחנה מרכזית בת"א...אני הוצאתי אותם ב 300 שקל, ויש אפשרות לשמוע.

בהצלחה...

איציק.

פורסם

לכל מי שהמליץ על ה80RMS האלה, לדעתי לא כדי, כי אין מה שינצל אותם והם לא ינגנו כמו שהם נשמעים באמת.

 

יש לי רמקולים של פיוניר והם בלי הגברה ושומעים חבל על הזמן

כולם חושבים שיש לי מגבר..

לך על הפיוניר 350 וואט זה בין 75-80 rms בלי לחשוב פעמיים

תחדש

ה40RMS יעשו את העבודה , אני הייתי קרוב לשנה עם 6על9 של פיוניר מוגברים עם BOSS חיקוי שמוציא בלחץ 60WRMS ליציאה ב4 אום, אחרי זה עברתי לקומפוננטים של הייבריד מגבר JBL המוכר וסאב , אחרי שפירקתי הכל מהרכב אני עכשיו עם 6על9 של פיוניר , ואי אפשר להשוואת את העוצמות בכלל, העיוות כבר ב70 אחוז מהווליום נשמע טוב טוב באוזן והעוצמה לא כל כך גבוהה בהשוואה לפיוניר עם הגברה.

 

ואת כל זה אני אומר בגלל שחבל להוציא סתם כסף על רמקול שאמור להשמע "חזק וטוב" עם מגבר ולא לספק לו את התנאים שלו...

פורסם

הקישור לזאפ לא עובד לי..

 

כלומר לדעתך כפיר, אני צריך להישאר עם הרמקולים שכבר יש לי? כי הם כבר גם ככה 60 RMS.

 

מגבר אני בטח ובטח לא יכול להרשות לעצמי.

פורסם

ראיתי שחלק גדול מהמדרגים של הרמקולים הנ"ל אומרים שדרוש מגבר בשבילם...

זה נכון?????

 

יש אולי איזה מפגש פורום או משהו שבו אחד המומחים כאן יראה וישמע את מה שיש לי ברכב וימליץ? כי לפי הבנתי, יש המון אפשרויות, ואין לי מושג מה התוצאה שתתקבל בכל אחת מהן......

פורסם
הקישור לזאפ לא עובד לי..

 

כלומר לדעתך כפיר, אני צריך להישאר עם הרמקולים שכבר יש לי? כי הם כבר גם ככה 60 RMS.

 

מגבר אני בטח ובטח לא יכול להרשות לעצמי.

לא הבנת אותי , אני אומר שעדיף לשדרג לרמקול חדש בעל הספק אפקטיבי נמוך יותר.

לדעתי הרמקולים הישנים שלך עשו את שלהם.

מה לגבי האופציות שיש לך ברדיו דיסק ? שיחקת שם קצת עם הכיוונים?

פורסם

ברדיו דיסק יש אופצית FADE קדימה\אחורה וימין\שמאל... שיחקתי קצת. אבל זה לא עוזר לי בכל כיוון שאני אעשה, אני לא מצליח להגיע אפילו ל80% ווליום בלי עיוותים.

 

כפיר... רמקולים חדשים כעלי הספק נמוך, אני לא בטוח שייתנו לי אפילו את מה שכבר יש לי. פוחד לקנות ולהתאכזב.

×
×
  • תוכן חדש...