Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי ברכב דיבורית קבועה של אורנג' (הותקנה לפני פחות מחודש) שפתאום הפסיקה לפעול...

 

בטוח שזו לא בעיה בטלפון, אז מה זה יכול להיות? אולי פיוז ?

 

תודה

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם

יש לך בדיבורית ממוצעת 3 פיוזים, שווה בדיקה

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

אם היא הותקנה לפני פחות מחודש - יש אחריות, מדוע לא לממש אותה ?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם היא הותקנה לפני פחות מחודש - יש אחריות, מדוע לא לממש אותה ?

צודק, אבל אם מדובר בפיוז, אני אעדיף לחסוך זמן ולהחליף לבד...

 

ג'וני, איך אני יודע איזה פיוזים שייכים לדיבורית?

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם

תסתכל על הצמה שיורדת מהעריסה (איפה שחונים את המכשיר הסלולרי) לכיוון מטה.

לרוב, המתקינים מרימים את השטיח של הנוסע וזורקים שם את כל המוח של הדיבורית ואת העודפים של כל החיווטים.

אי אפשר לטעות לגבי איזה פיוזים ששייכים לדיבורית כי תראה מה מזין אותה.

עוד דרך פשוטה לדעת היא לפי כמויות האיזולירבנד שתמצא שם.... והמבין יבין.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם
צודק, אבל אם מדובר בפיוז, אני אעדיף לחסוך זמן ולהחליף לבד...

 

ג'וני, איך אני יודע איזה פיוזים שייכים לדיבורית?

פיוז בדרך לא נשרף סתם כך, בדרך כלל זה מעיד על בעיה כלשהיא בהתקנה, או במערכת החשמל בכלל.

אני, לא הייתי סתם מחליף פיוז.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שמע שמע - ושמע לי טוב.

גם אם היה מדובר בפיוז:

פיוז יכול להשרף בשני מצבים, קצר או עומס יתר, מכיוון שהטלפון שלך עדיין לא מגרסה ניידת, הפיוז לא נשרף כתוצאה מעומס יתר אלא כתוצאה מקצר, ואם הוא באמת נשרף כתוצאה מקצר, אז תשאיר אותו שרוף, עדיף... ולך לחנות שהתקינה לך...

פורסם

יש לבדוק נתיכים, במיוחד אם הוחלף / נותק מצבר באוטו.

 

אם לא נגעו במצבר ולא בקטבים שלו, יש לנסות לבצע RESET , עי ניתוק צמת המתחים ממח הדיבורית למס' שניות וחיבור חזרה.

 

כל זה בתנאי שלא התנתק איזה תקע מהמח... (יש הוראות ברורות של אורנג' לגבי אבטחת התקעים במח הדיבורית- לא כולם מקפידים.)

 

אם יש אחריות , הכי טוב.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
יש לבדוק נתיכים, במיוחד אם הוחלף / נותק מצבר באוטו.

 

אם לא נגעו במצבר ולא בקטבים שלו, יש לנסות לבצע RESET , עי ניתוק צמת המתחים ממח הדיבורית למס' שניות וחיבור חזרה.

דני

טוב, הייתי היום אצל המתקין וכל מה שהוא עשה זה לנתק את הדיבורית ולחבר בחזרה, עכשיו הדיבורית עובדת...

 

השאלה שלי היא מה גרם לבעיה?

 

אחרי ה- RESET, כשניסיתי להפעיל את האזעקה, היא התחילה להוציא קולות כאילו שהמצבר נגמר ==> גם כאן סגירה ופתיחה של האזעקה (עם המפתח) פתרה את הבעיה...

 

מה אתם אומרים?

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם

 

אם לא נגעו במצבר ולא בקטבים שלו, יש לנסות לבצע RESET , עי ניתוק צמת המתחים ממח הדיבורית למס' שניות וחיבור חזרה.

 

בברכה

דני

זה בדיוק מה שרשמתי.

הבעיה היא שאם תסתיים האחריות וRESET לא יעזור, ותצטרך הח' חלק מסויים, זה כבר יעלה כסף. .

 

דני ממצת אור חיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
זה בדיוק מה שרשמתי.

הבעיה היא שאם תסתיים האחריות וRESET לא יעזור, ותצטרך הח' חלק מסויים, זה כבר יעלה כסף. .

 

דני ממצת אור חיפה

דני, ממה נגרמות תופעות כאלה? ומה הקשר לבעיה שהיתה עם האזעקה אחרי ה- RESET ?

 

תודה

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם

אין לי מושג למה האזעקה עשתה בעיה, לא אמור להיות שום קשר ממש לא!!!

 

לא הייתי נוכח ולא ידוע לי מה עשו , ויתכן ויש קשר כלשהו, לא עובר לי בראש כרגע מהו.

 

לגבי מח דיבורית, מושפעות מנפילות מתח, חום בתא הנוסעים , תקלות אלק' פנימיות ועוד.

 

הבעיה כאמור היא לא הRESET , אלא שאם תקרה בעיה אחרי סיום האחריות, תאלץ לשלם, אפילו על RESET

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...