Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרנו אוכלת שמן...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנבלה: אקספרס בנזין מוזרק, הרכב אוכל ליטר שמן (אגיפ 15/40) לאלף ק"מ,

אין שום טיפטופים או סימני נזילות מהראש ומשום מקום אחר, הרכב לא מתחמם,

לא מאבד מים ובכלל נוסע טוב מאוד, אבל...

האגזוז מעשן מעט בדקות הראשונות ובעיקר יורק ומטפטף ג'יפה שחורה.

חוץ מזה, לפני חודש כשהחלפתי פלאגים שמתי לב שהפלאג הרביעי/רחוק מהפולים רטוב קצת בהברגה,

אין עשן או אדים מפקק השמן

מוסכניק שאני לא מכיר הציע לי תוסף (לא בדק את הרכב) של חברה איטלקית smog-doctors

אבל אני ממש לא מחפש פיתרון בסיגנון כזה ,

רציתי לשמוע את דעתכם לפני שאני נכנס למוסך - המלצה למוסך לא מורשה בירושלים תתקבל בברכה.

תודה.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

בהרבה מיקרים החלפת גומיות שסתומים ובדיקת מחזירי שמן יפתרו לך את הבעייה. הייתי בכל זאת בודק קומפרסיה עם התזת שמן לבוכנה ובלי.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

שלום.

 

התופעה שאתה מציין מתוך נסיון, כנראה במנוע עבר היתחממות קשה בהיסטוריה שלו.

כדי לפתור את הבעיה יש לעשות רינגים ולגרים ושיפוץ ראש.

לדעתי המנוע והרכב שוים את התיקון.

אגב לא כול כך נבלה כי זה דגם מוצלח ביותר של האקספרס וגם האחרון לפני שהתחילו אים הדיזל המחורבן.

אם תרצה עזרה תפנה אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לא התכוונתי לנבלה רעה....

אני מאוד מרוצה מהאקספרס וגם מהקליאו שהיתה לפניה,

הרכב עם 105K ובמצב פנימי חיצוני ומכני%$# (כך חשבתי) טוב מאוד.

רק...שקניתי אותו במכרז (תדיראן) ללא שום פיסת היסטוריה -כולל מוסכי רנו

בני, איזה לאגרים אתה מתכוון? אני מקבל רעידות לא רצוניות ברגליים :roll:

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
לא התכוונתי לנבלה רעה....

אני מאוד מרוצה מהאקספרס וגם מהקליאו שהיתה לפניה,

הרכב עם 105K ובמצב פנימי חיצוני ומכני%$# (כך חשבתי) טוב מאוד.

רק...שקניתי אותו במכרז (תדיראן) ללא שום פיסת היסטוריה -כולל מוסכי רנו

בני, איזה לאגרים אתה מתכוון? אני מקבל רעידות לא רצוניות ברגליים :roll:

 

שלום.

כאשר מחלפים ריניגים חובה להחליף את מיסבי הטלטל לזה הכוונה.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

888 שלום!

אל תעשה לך הוצאות מיותרות,סה"כ גומיות שסתומים 100%

אבל צריך להוריד את הראש,ואז צריך (ברוב המקרים)לשפץ.

אם העשן רק כמה שניות לאחר הנעה,עזוב את זה, וסע לשלום.

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...