Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרטנר

 

באמת כתבות משובבות-רק חבל שיואב קווה טועה בשם(לא מבטא נכון)-ומכנה את המקום

נירבורגרינג במקום נורבורגרינג -Nurburgring. (אולי לא ביקר שם כלל ,ומישהו סיפר לו? )

בקרבת מקום קיים שילוט המורה על השם המפורש.מה גם שהGPS האינטגרלי ברכב מכוון ע"י

הכיתוב nurburg...

 

כידוע ביקרתי ברינג גם בספטמבר (22.9 נהיגה על המסלול , וכן במירוץ שם ב-24.9 השנה).

 

מה שמפחיד הוא- הרמז בכתבה כי האתר עלול להיסגר לציבור.

מה שאומר שעליי לבקר בו במהרה שוב- מי בא איתי?

 

בכבוד רב

אילן פ.

תמונה אני בנורבורגרינג 22.9.05.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

פרטנר, אתה יקה אמיתי. :-D

 

פייביש, מה עם עוד תמונות מהרינג? :-P

Get in the ring.

 

נ.ב.

אתה עומד על 999 הודעות.

אל תכתוב יותר - תן לנו להנות מהמספר. :wink:

ציניות ציניות צנונית ציניות ציניות

MCS 2008

פורסם

תקראו את הכתבה עם טיף נידל

כמה נכון !!

 

נער בן 17 מקבל לידיים מכונית עם 100 כ"ס ואחיזת כביש מופתית. בפעם הראשונה שהוא יחליק, זה יקרה במהירות של 80 קמ"ש לפחות. הוא לא יידע מה לעשות, לא יספיק להגיב והתוצאה תהיה קשה, אולי אפילו קטלנית. יש המון מקרים כאלה באנגליה. למכוניות מודרניות יש יותר מדי אחיזת כביש. כבר אין תחושת מהירות במכוניות מודרניות. אתה נוהג במהירות גבוהה מאוד וכלל לא מבחין בכך.

 

"לכן לדעתי חשוב להתאמן במסלולי מרוצים", ממשיך נידל, "על המסלול אתה יכול להגיע למגבלות המעטפת בתנאים בטוחים יחסית. רק על מסלול אתה יכול להחליק במהירות גבוהה באמת, לחוות את הסיטואציה, את כוחות הג'י".

 

בישראל אין אפילו מסלול מרוצים אחד.

 

"אני מצטער בשבילכם. נהג שיתאמן במסלול יהיה נהג בטוח יותר על הכביש. גם מבחינת ההבנה שלו וגם מבחינת סיפוק הצרכים שלו בנהיגה מהירה".

 

 

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
Nurburgring הוא שם גרמני .

מעל הU ישנם 2 נקודות.

הNU (עם 2 הנקודות כאמור) מבוט "ני" ולא "נו".

או אילן במילים אחרות יצאת טמבל icon_razz.gif
פורסם

Avram - לא חסרים כאלה.. יש המון.. בכל אירופה (וגם ארה"ב ובמזרח המפותח..)..

פשוט הנורבורינג הוא המסלול הגדול בעולם, והמפורסם מביניהם.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

פשוט זה לא מסלול רגיל אלא כביש אגרה ציבורי וסגור...

לא צריך שום רישיון מירוצים כדי לעלות עליו , זהו הקסם וזהו גם הסיכון.

אם הכל יסתדר כמו שצריך אני מתכוון להיות שם באביב/קיץ הבא .

פורסם

אפשר לכתוב גם עם "י" וגם עם "ו", שניהם נכונים.

 

באופן אישי אני מעדיף שכותבים נורבורגרינג עם "ו" ובאופן כללי כל מה שאני רוצה זה לבקר שם (שוב)...

"למד איך למות - תדע איך לחיות" - מיץ' אלבום.

פורסם
Nurburgring הוא שם גרמני .

מעל הU ישנם 2 נקודות.

הNU (עם 2 הנקודות כאמור) מבוט "ני" ולא "נו".

לא לגמרי נכון.

לדעתי הצליל של זה טיפה יותר קרוב ל- ne מאשר ל ni או ל-nu...

בקיצור זה צליל שלא משנה כמה תנסה, אתה לא תצליח להסביר אותו בעזרת המקלדת.. פשוט כי הוא לא קיים בשפה העברית..

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
(אולי לא ביקר שם כלל ,ומישהו סיפר לו? )

וואו, איזו הבחנה דקה, אילן !

 

עלית עליו !! איך ידעת את זה ולא סיפרת לנו קודם ? כולם מושחתים, ממש ביזיון !

 

בשם משרד התרבות, החינוך, הספורט ושמירת האתיקה העיתונאית - אני מעניק לך בזאת צל"ש ומדליה :!: :!: :!:

 

איציק - שנשבר לו הזין מכל הספקולציות שכל משועמם מעלה לפורום בגלל סיבה טיפשית כזו או אחרת... ההערות הללו אפילו כבר לא מצחיקות או שנונות.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לא לגמרי נכון.

לדעתי הצליל של זה טיפה יותר קרוב ל- ne מאשר ל ni או ל-nu...

בקיצור זה צליל שלא משנה כמה תנסה, אתה לא תצליח להסביר אותו בעזרת המקלדת.. פשוט כי הוא לא קיים בשפה העברית..

 

עמוס

2 הנקודות נקראות בגרמנית umlaut.
פורסם

בניגוד למסלולים אחרים בעולם ברינג לא מחייבים נהיגה עם קסדה והוא גם הארוך בעולם ואחד מהמסוכנים.

 

אם יש התארגנות לרינג

Count me in

I don't drive fast, I fly low

×
×
  • תוכן חדש...