Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת חיישן חמצן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר אני רוצה לבדוק את חיישן החמצן באמצעות סקופ כדי לבדוק את מתח כשהוא מייצר :

 

*מהו תחום המתח שעמור להראות לי הסקופ כשהחיישן תקין??

 

תודה מראש לעונים.

אין חכם כבעל ניסיון!!

פורסם

אתה לא רוצה לתת את סוג הרכב ? לא צריך.....תהנה מהחיים אני מקווה שאדם אחר יוכל לעזור לך

 

וקשור סוג הרכב כי צריך להזין אותו בתוכנה כדי לקבל נתונים מדוייקים

אבל לא משנה, אל תתרח - בהצלחה !

פורסם

עתיד תקשיב הבדיקה נעשת באמצעות סקופ עם גרף של המתח שמייצר החיישן

 

כל מה שאני מבקש רק את התחום שהחיישן אמור להראות לי בגרף .

כל מה שזכור לי אם אני לא טועה זה כשהתערובת עשירה המח הוא 1V וכשהתערובת עניה המתח הוא???

 

זוהי שאלתי! מהו התווח כשהחיישן תקין!

אין חכם כבעל ניסיון!!

פורסם

מה סוג הרכב/נפח/מודל זה סוד?

 

אי אפשר לתת נתונים על דברים כמוסים.

 

עתיד צודק

 

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
כאשר אני רוצה לבדוק את חיישן החמצן באמצעות סקופ כדי לבדוק את מתח כשהוא מייצר :

 

*מהו תחום המתח שעמור להראות לי הסקופ כשהחיישן תקין??

 

תודה מראש לעונים.

החיישן צריך לייצר מספר תנודות לשניה בטווח של בין 0.2 וולט ל 0.7-0.8 וולט בממוצע.

 

מידי פעם החיישן עובר את ה 0.7 וולט (יכול להגיע עד 1.0-1.1 וולט).

 

אם החיישן לא נותן "פיקים" גבוהים מידי פעם (ז"א עד איזור ה 1.0 וולט), ייתכן והוא כבר עייף (מתקשה לייצר מתח גבוה יחסית).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק שלום!האם הנתונים שנתת מתאימים לכל סוגי המכוניות,לכל המודלים,לכל הנפחים?

 

לא נראה לי.

 

בברכה דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
איציק שלום!האם הנתונים שנתת מתאימים לכל סוגי המכוניות,לכל המודלים,לכל הנפחים?

 

לא נראה לי.

 

בברכה דוד

בגדול, כן.

 

חיישן חמצן הוא רכיב המשדר נתונים בטווח אוניברסלי. למיטב הכרותי עם מגוון רחב מאוד של רכבים, אין הבדלים בקריאת הפלט של החיישן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לפני כשבוע דנו בנושא:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=88757&highlight=%EC%EE%E1%E3%E4הטווח המצוי ביותר : 0.4-1.2V

תקרא לינקים בשרשור זה יעזור לך.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

איציק ערב טוב!

"החיישן צריך לייצר מספר תנודות לשניה(עד כאו נכון)בטווח של 0.2 ל-0.7 -0.8 " (לא נכון, או לא כל

הנפחים.הסוגים,והמודלים.)קח לדוגמה,יסוזו מודל 96 נפח 3200 .

טווח הסיגנל הוא 0.04 -1 .

נניח שנחבר רכב (לא יסוזו) למחשב והוא יראה 0.04 -1 .

החיישן תקין או לא?

כל מה שטענתי היה שצריך,סוג,מודל,ונפח.

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

בפעולה תקינה של חיישן במערכת תקינה בהחלט הקריאה "תרוץ" מהר מאוד (לא תוכל לעקוב בעין רגילה אחרי המספרים) בין 0.170ולט ל0.9 ולט , כאמור עלול להגיע ל1וולט.

חיישנים מהדור החדש שאיננו מוכר עדיין לציבור, ברכבים חדשים וחדישים בלבד, כוללים "מנוע חמצן" (ולא, אין מנוע) מגיעים לקריאות של 1.4וולט.

רק ברכבים מאוד מאוד חדישים.

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
איציק ערב טוב!

"החיישן צריך לייצר מספר תנודות לשניה(עד כאו נכון)בטווח של 0.2 ל-0.7 -0.8 " (לא נכון, או לא כל

הנפחים.הסוגים,והמודלים.)קח לדוגמה,יסוזו מודל 96 נפח 3200 .

טווח הסיגנל הוא 0.04 -1 .

נניח שנחבר רכב (לא יסוזו) למחשב והוא יראה 0.04 -1 .

החיישן תקין או לא?

כל מה שטענתי היה שצריך,סוג,מודל,ונפח.

בברכה

דוד

דוד, זו הודעתי האחרונה בנושא הזה כי אין לי שום מטרה להמשיך להתקשקש כאן על שטויות;

 

חיישן למדה/חמצן הינו חיישן אוניברסלי. זה שהיצרן של האיסוזו מגדיר טווח מסויים למחשב שלו זה עניין אחר לגמרי. החיישנים בבסיסם מנפקים מתח אוניברסלי לפי כמות החמצן שהם "חשים".

אתה חושב שזה משנה באיזה רכב מדובר ? יופי, לבריאות שיהיה לך, אני לא חושב כמוך.

 

איש איש באמונתו יחיה.

 

חג שמייח

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זה מעניין להווכח עד כמה אנשים אוהבים להתפלמס מבלי לנסות לבדוק ממצאים. אם תתאמצו קצת , האינטרנט מלא תשובות.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...