Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

כבר המון זמן שהבלמים "חורקים" אצלי ברכב אבל בזמן האחרון חלה ירידה מדאיגה בעוצמת הבלימה של הרכב...(לפי ספר הרכב ברגע שהבלמים חורקים זה הזמן להחליפם..) השאלה היא כמה עולה להחליף את הבלמים האחוריים ברכב (שלמיטב ידעתי לא הוחלפו לעולם ב72 אלף הק"מ של הרכב) ואיזה סוג בלמים יש שם? (רפידות תוף משהו אחר...) ..

אשמח לחוות דעת..

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
למיטב ידעתי לא הוחלפו לעולם ב72 אלף הק"מ של הרכב

מה אתה נוהג בטנדר?? נראה לי לא הגיוני כי לאוטו הזה אין בלימת מנוע מי יודע מה... ויוצא להשתמש הרבה בבלמים... נראה לי שלפחות פעם אחת החליפו, תפרק גלגל בשתי דקות ותראה מה המצב... זה לא בעיה, לפי עובי הרפידה.

פורסם

רק 72,000 ק"מ ?

 

אני לא יודע מה אצלכם אבל תחת רגליי (וידיי) עברו 2 אימפרזות עם מעל 100,000 ק"מ והבלמים האחוריים היו מקוריים לחלוטין ובמצב מצויין !

 

אתה בטוח שהשריקה היא מאחורה ?

אולי מדובר רק בליכלוך ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
רק 72,000 ק"מ ?

 

אני לא יודע מה אצלכם אבל תחת רגליי (וידיי) עברו 2 אימפרזות עם מעל 100,000 ק"מ והבלמים האחוריים היו מקוריים לחלוטין ובמצב מצויין !

 

אתה בטוח שהשריקה היא מאחורה ?

אולי מדובר רק בליכלוך ?

 

איציק

אתה לא דוגמא, בן אדם מן השורה כמעט ולא מגיע לנתונים כאלה.

פורסם
אתה לא דוגמא, בן אדם מן השורה כמעט ולא מגיע לנתונים כאלה.

"בן אדם מן השורה" ?

לא הבנתי אותך. מה כבר עשיתי שחולל את ה"נס" הזה ?

 

הבלמים האחוריים נשחקים מעט מאוד ביחס לקדמיים, לדעתי האישית הבלמים מאחור באימפרזה אחרי 72,000 ק"מ אמורים להיות בסדר גמור.

 

לדעתי הבלמים הקדמיים הם אלו שדורשים החלפה + ניקוי של הבלמים האחוריים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש לי ספר רכב ובו מצוין שהחליפו רק את הרפידות מקדימה..זה כבר דיי מפחיד אני לוחץ והרכב ממשיך לנוע..(וכן מה אני אעשה שאני נוסע כמו זקנה (בערך 800 ק"מ בחודש) ומחירי הדלק המאמירים לא תרמו לזה...)

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
יש לי ספר רכב ובו מצוין שהחליפו רק את הרפידות מקדימה..זה כבר דיי מפחיד אני לוחץ והרכב ממשיך לנוע..(וכן מה אני אעשה שאני נוסע כמו זקנה (בערך 800 ק"מ בחודש) ומחירי הדלק המאמירים לא תרמו לזה...)

אז מי אמר לך שהבלמים האחוריים לא בסדר ?

 

אתה צריך לבדוק את הבלמים בכל הגלגלים ולראות מה לא בסדר.

 

כמה עיצות בנושא:

1. שים רפידות תחליפיות טובות (לא מקוריות בשום פנים ואופן !).

2. רענן נוזל בלמים בכל המערכת, עדיף DOT4 (זה בדיוק שקלים בודדים יותר מ DOT3).

3. אל תבקש להחליף את הבלמים מאחורה, תבקש שיבדקו את הבלמים באופן כללי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אתה לא דוגמא, בן אדם מן השורה כמעט ולא מגיע לנתונים כאלה.

 

שלום.

מה לעשות איציק צודק ב 100% ואתה לא צודק ביכלל ביכלל.

בדרך כלל בלמי תוף אחורי מחזקים ממוצע של ביין 80.000 עד 100.000 ק"מ.

מה שבאמת קובע את תולת החיים של הבלמים מאחור זה לא הנהג אלה כמה מישקל מועמס על הרכב מאחור "נוסעים ואו מיטען".

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
מה זה DOT 4? איציק הסבר קצר בבקשה ובמה עדיף מ3...

והחליפו את הקדמיות לפני כ7000 ק"מ...

תקן רתיחה של נוזל הבלמים על "יבש" (כשהוא חדש לגמרי) ועל "רטוב" (כאשר הוא מתיישן וסופח לחות, כמדומני המדד ל "רטוב" הוא 3% לחות ספוגה בנוזל).

נוזל DOT4 הוא בעל טמפ' רתיחה גבוה יותר (בישן וברטוב כמובן) מ DOT3. מניסיון, כדאי להשקיע עוד כמה שקלים ולשים DOT4 (המערכת מתוכננת ל DOT3 או DOT4).

 

זה שהרפידות הקדמיות חדשות לא שולל את העובדה שאולי הן שורקות ו/או "מטוגנות" וגורשות החלפה נוספת.

 

הנושא דורש בדיקת מוסך או מכונאי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

סבבות..תודה לעונים בכלל (ולאיציק בפרט) אני אקפוץ יום שלישי למוסך ואגיד לו שיעיף מבט על הבלמים..דרך אגב הגעתי עם הדוושה (דוושת הבלם) עד לקצה (כלומר לא ניתן היה ללחוץ עליה יותר) זה מעיד על משהו(זה לא קרה לי לעולם בעבר)?

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
דרך אגב הגעתי עם הדוושה (דוושת הבלם) עד לקצה (כלומר לא ניתן היה ללחוץ עליה יותר) זה מעיד על משהו(זה לא קרה לי לעולם בעבר)?
בדוק את מפלס נוזל הבלמים וגש מייד למוסך!!!

הרכב שלך ממש סכנה לציבור.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם
סבבות..תודה לעונים בכלל (ולאיציק בפרט) אני אקפוץ יום שלישי למוסך ואגיד לו שיעיף מבט על הבלמים..דרך אגב הגעתי עם הדוושה (דוושת הבלם) עד לקצה (כלומר לא ניתן היה ללחוץ עליה יותר) זה מעיד על משהו(זה לא קרה לי לעולם בעבר)?

למוסך ד-ח-ו-ף.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...