Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי (מיכאל) ואני החלטנו שהגיע הזמן לעשות שיפוץ לרנו 5 החמודה שלו,אז לקחנו כלים פינינו זמן(הרבה זמן) והתחלנו במלאכה.

השלב הראשון היה לעשות פחחות לרכב כי המרכב היה כולו מלא במכות קטנות ובמיוחד הדלת האחורית שהיתה כולה עקומה,קיבלה ממני טיפול קוסמטי מיוחד מכל הלב.

השלב הבא היה לשפשף את האוטו מהצבע הישן( צבע ספריי לבן :wink:) ולטפל בחלודה שבמקומות הבעיתיים.

לאחר מכן התחלתי להחדיר חוט מתחת לגומיות של החלונות(אחורי+המשולשים מאחור) על מנת שהצבע יחדור גם מתחת לגומיות אבל כמו בכל שיפוץ נורמלי חייב להישבר משהו ובמקרה שלנו זו הייתה השמשה האחורית,מזל שאחת חדשה עלתה לנו רק 150 ש"ח ו-10 דקות עבודה של החדרה של החלון החדש למקומו.

השלב הבא היה צביעת האוטו בצבע יסוד ופינישים אחרונים לפני הצביעה.

טוב אז אני אפסיק לכתוב בשלב הזה כי כבר אין לי כח לכתיבה וגם יש עוד הרבה מה לספר ולכתוב את הכל ממש אין לי זמן לזה לכן אני אתן לתמונות לדבר בישביל עצמן,מקווה שתהנו:

0.JPG

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

...............................

36.jpg

37.JPG

38.JPG

39.JPG

40.JPG

41.JPG

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כל השאלות בקשר לשיפוץ אתם מוזמנים לשאול אצל מיכאל(בעל הרכב) http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?userid=9113

שם המשתמש שלו זה DROZD.

לילה טוב! תהנו!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אני מבין שאת הפחחות עשית לבד בתנאים ביתיים, כל הכבוד, התוצאה נראית טוב.

אפשר לדעת בבקשה כמה עלה לעשות צבע בתנור לאחר שכבר הכנת את הרכב לצביעה?

 

לאחר מכן התחלתי להחדיר חוט מתחת לגומיות של החלונות(אחורי+המשולשים מאחור) על מנת שהצבע יחדור גם מתחת לגומיות
צבע יסוד?

No worries 8)

פורסם

המחיר לצבע ממש ממש סימלי כי את הצבע עשה ידיד טוב כך שיצא ממש ממש בזול כמעט וכלום.

 

ובקשר לחוט שמוחדר מתחת לגומיות זה על מנת שהצבע יסוד וגם הצבע העליון יכנס לכל החורים וימלא את כל האזורים גם מתחת לגומיות וזאת על מנת למנוע בעתיד קילופים של צבע מסביב לחלונות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אם כבר נכנסים לפרוייקט כזה, צריך, לפי דעתי, לנסות להחזיר את האוטו למצב המקורי, ולא לצעצע אותו בספויילרים, חצאיות וכו'.

בכל מקרה, איכות העבודה נראית טובה, בטח ובטח לתנאים ביתיים.

 

המשיכו כך.

×
×
  • תוכן חדש...